„Google“ grupės nebepalaiko naujų „Usenet“ įrašų ar prenumeratų. Istorinį turinį galima peržiūrėti.

koji vam je nabolji profesor i najbolji asistent?

76 peržiūros
Praleisti ir pereiti prie pirmo neskaityto pranešimo

ziza

neskaityta,
2006-09-07 11:25:512006-09-07
kam:
i napisite po kojem kriteriju

dzevad lugic/dzevad lugic
-zna covik matisu a i meni je razumljivo objasnjava

Veljko Dobrijevic

neskaityta,
2006-09-07 14:38:442006-09-07
kam:
Damir Krstinić.
Inače, puno bi bio zanimljiviji natječaj za najgoreg profesora, konkurencija
je ogromna !

Edo

neskaityta,
2006-09-07 18:03:532006-09-07
kam:
"ziza" <ziz...@hi.htnet.hr> wrote in message

> i napisite po kojem kriteriju

Auditorne (abecedni red): Damir Krstinic (i lab.vj.), Ivancica Mirosevic,
Lada Santori (i lab.vj.), Ivica Soric...Nisam usporedjivao unutar
kategorije, dakle po meni svi jednako kvalitetni i ujednacena kvaliteta po
kriterijima. Kriteriji su: jasnoca prenosenja znanja, zanimljivost i odnos
prema studentima (ukljucujuci korektnost na ispitu)

Labaratorijske (abecedni red): Mia Cizmic, Ivan Curak, Josip Lörincz (Ovo su
asistenti koji su drzali samo lab. vj.) Kriteriji su isti kao gore...

Ovo je misljenje nakon odslusane trece godine racunarstva, tako da moguce da
bi na 4. jos netko bio dodan na listu...

Pozdrav, Edo

Jakov Sosic

neskaityta,
2006-09-07 18:11:482006-09-07
kam:
On 2006-09-07, Edo <feof...@index.hr> wrote:

> [...]
> kriterijima. Kriteriji su: jasnoca prenosenja znanja, zanimljivost i odnos
> prema studentima (ukljucujuci korektnost na ispitu)

Potpisujem.... Svi odlicni, zapravo FENOMENALNI...

--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x244F89CA |
| http://jsosic.homeunix.org | jso...@jsosic.homeunix.org |

Ivan

neskaityta,
2006-09-07 18:33:572006-09-07
kam:
"ziza" <ziz...@hi.htnet.hr> wrote in message
>i napisite po kojem kriteriju

Nakon odslusane tek prve godine nemam velik izbor, ali definitivno Ivica
Juriæ-Grgiæ asistent, a profesor Ivica Puljak

dudu

neskaityta,
2006-11-08 05:11:232006-11-08
kam: