Rad u Erricssona

Jaranen

Kakva je to firma i da li i dalje zaposljavaju nove ljude? Jel se jos radi u
Plexiju ili su presli na .NET, Javu i sl.
Kakve su im place, uvjeti rada itd...

Josip Saban

Ericsson"u" ...
Osim toga mislim da je Erricson prosao relativno netaknuto u odnosu na
siemens, to jest vrijedi oni
isti divni uvjeti kao i kada sam ja faks zavrsio...ne prevelika para ali
malo posla ( ovisno o odjelu ),
tehnologije razlicite, zaposljavaju dosta sa faksa...generlano slicno kao i
prije par godina...super firma
za pocetak, kasnije malo bezveze, idealna za vratiti se sa 30+ na neku
voditeljsku poziciju nakon
zavrsenog MBA/Doktorata i imati hrpu pripravnika pod sobom :))))

"Jaranen" <in...@matanundjaranen.com> wrote in message

Smola

In article <h78orn$s0h$1...@news.metronet.hr>,
josipsaban...@gmail.com says...
> Ericsson"u" ...

Lik je jamacno iz Splita, a tamo je lokativ za vlastita imena
institucija iskrivljen. :)

--
de gustibus disputandum esse

Cose

On Sat, 29 Aug 2009 04:40:03 +0200, Smola <super...@hr.inet> wrote:

>Lik je jamacno iz Splita, a tamo je lokativ za vlastita imena
>institucija iskrivljen. :)

Izmedju ostaloga. :)

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

Josip Saban

Ma znam da je, ali godinama ucim ljude iz ne-knjizevnih dijelova Hrvatske i
koji pocnu pisati
svojim dijalektom da to ne prolazi u poslovnoj komunikaciji pa covjeka ucim
unaprijed :)

"Smola" <super...@hr.inet> wrote in message

Raphael

On Aug 28, 4:16 pm, "Josip Saban" <josipsabanREMOVE_T...@gmail.com>
wrote:

> za pocetak, kasnije malo bezveze, idealna za vratiti se sa 30+ na neku
> voditeljsku poziciju nakon
> zavrsenog MBA/Doktorata i imati hrpu pripravnika pod sobom :))))

Je, samo cekaju na MBAovce. Odmah im suza na oko kane kad se
"30+godisnji prodavac magle" preko poznanika javi i kaze: "evo mene
hocu vas voditi, prekaljen sam od Koreje do Afganistana"... :)
Josipe, ne idealiziraj.

Usput MBA i PhD nisu ni bili, niti jesu u istom rangu. Prvi je
zamisljen kao tecaj za racunovodje sa srednjom skolom, dok drugi mora
"donijeti znacajan znanstveni napredak...".

User712

Cose <firstname...@gmail.com> wrote in news:jlrh95t7r4e2p39c0...@4ax.com:

> Izmedju ostaloga. :)

kako smijesno, idem poslat na best of usenet odmah.

--
To understand recursion, you first need to understand recursion.

Josip Saban

> [...]
>"30+godisnji prodavac magle" preko poznanika javi i kaze: "evo mene
>hocu vas voditi, prekaljen sam od Koreje do Afganistana"... :)
Pa ne idealiziram ali znam da toga ima i nadam se da ce i dalje biti :)
Samo se treba znati prodati :)

>Usput MBA i PhD nisu ni bili, niti jesu u istom rangu. Prvi je
>zamisljen kao tecaj za racunovodje sa srednjom skolom, dok drugi mora
>"donijeti znacajan znanstveni napredak...".

A vidjet cemo, idem na oboje trenutno pa ti javim :)
CBA ( ovo sto ja idem ) moras imati VSS ( ne pustaju te inace ), i malo je
ozbiljnije
od tecaja za racunovodje, ima jako puno razlicitah stvari, pogledaj program
na netu...
A svoj PhD smatram osobnim zadovoljstvom gdje necu raditi stvari koje radi
day-to-day
u svojoj firmi gdje se sve vrti oko profita... Ovdje radim algoritme,
istrazivanje i ostale
stvari koje me vesele a u firmi .... malo manje zanimljive stvari koje
donose novac i meni i firmi :)

Raphael

On Aug 31, 6:29 pm, "Josip Saban" <josipsabanREMOVE_T...@gmail.com>
wrote:

>  Pa ne idealiziram ali znam da toga ima i nadam se da ce i dalje biti :)
> Samo se treba znati prodati :)

Dobro je biti svjestan okruzja, no samo imati "prezentacijski" sloj u
vecini ozbiljnih firmi (one koje dugorocno prezivljavaju, a ne ostaju
nikome duzne) ne prolazi. Tamo su "filteri" ipak malo jaci od
istovrsnih "prezentera". Treba novac zaraditi.

> [...]
> ozbiljnije
> od tecaja za racunovodje, ima jako puno razlicitah stvari, pogledaj program

Puno srece... isto je to MBA :) "Ma sto god mi mislili o tome".

> [...]
> istrazivanje i ostale
> stvari koje me vesele a u firmi .... malo manje zanimljive stvari koje

Ta dualnost je nasa nuznost :( Puno srece s AI, samo ne znam zasto
FOI? Nije mogao neki ozbiljni europski istrazivacki centar?
Fraunhofer, CERN...

DgX

Pozdrav svima,

Ja sam zaposlenik Ericssona (ETK) u Splitu. ETK zaposljava par ljudi svako
par mjeseci.
Dva su glavna odjela: Design odjel i Test odjel. U ostalim odjelima radi
toliko malo ljudi
da su prakticki zanemarivi, i tesko se u njih upada.

Ericsson koristi svoj programski jezik PLEX, i assemblersku ASA-u i nema
namjeru niti ce vjerojatno ikad
prelazit na neke high level programske jezike. Njihov PLEX i ASA su usko
specificirani za njihovu platformu centrala. Ericsson ne radi nikakve
desktop aplikacije, niti aplikacije koje imaju UI, vec izrazito softver
koji se odvija na sklopovlju u centrali -> signalizaciju. Dakle zaboravi
neke fancy turbo-cool mega-uber
stvari, uglavnom ces vrijeme provoditi bulje�i u plex, a jos vise u ASU,
pregledavajuci da li je sve u redu
sa svim registrima itd ...

Ako si sa smjera telekomunikacija vjerojatno ce ti pojmovi koji se tamo
spominju, a mozda s tim i
sam posao biti zanimljivi, no ako si sa smjera ra�unarstva (kao ja), onda �e
ti posao biti vrlo vjerojatno
dosadan i monoton ... no opet ponavljam to ovisi od osobe do osobe.

10godina

Jedno kratko pitanje. Ako si istakao da postoje "ne-knjizevni dijelovi
Hrvatske", onda bi po nekoj logici trebali postojati i "knjizevni
dijelovi Hrvatske". E pa volio bih da mi objasnis koji su to dijelovi,
ako ti nije tesko.

kzendra

On Tue, 1 Sep 2009 00:54:53 -0700 (PDT), 10godina wrote:

> [...]
> Hrvatske", onda bi po nekoj logici trebali postojati i "knjizevni
> dijelovi Hrvatske". E pa volio bih da mi objasnis koji su to dijelovi,

:-D

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/

Josip Šaban

> [...]
> nikome duzne) ne prolazi. Tamo su "filteri" ipak malo jaci od
> istovrsnih "prezentera". Treba novac zaraditi.
Znam.. ZAto sam sada u rovovima IT-a :)

> Ta dualnost je nasa nuznost :( Puno srece s AI, samo ne znam zasto
> FOI? Nije mogao neki ozbiljni europski istrazivacki centar?
> Fraunhofer, CERN...

Pitao sam na svom faksu ( FER ), ali mi se nije svidjelo sto
nude...maltene
kao da nastavljam dodiplomski.. FOI je puno manje formalan faks i puno
je
lakse obaviti stvari do onoga sto ja hocu, to jest da me na miru puste
da radim
doktorat...put do toga je puno laksi nego na FER-u... A i drustveni je
faks pa
prođu ne toliko tehnicke teme...
A sto se tice odlaska van...jednostavno nisam u tom trenutku bio
spreman...
Hocu zavrsiti ovo dvoje u iducih nekoliko godina, a onda vidjeti
opcije... ODlazak
van je dosta velika realnost jer jednostavno tu u Hrvatskoj je opseg
poslova
kojim se bavi IT jako ogranicen...
Hvala, puno srece i tebi...
Pozdrav.

DgX

Da, ovo i mene zanima. Koji je to knji�evni a koji ne knji�evni dio Hrvatske
?

"kzendra" <kze...@email.t-com.hr> wrote in message

DgX

> svojim dijalektom da to ne prolazi u poslovnoj komunikaciji pa covjeka
> ucim
> unaprijed :)

Koja glupost !!!

10godina

Posto nisam dobio odgovor. Rodom sam iz Dalmacije, 10-ak godina u
Zagrebu, posjecujem Slavoniju i Istru iz ovih ili onih razloga. Sto na
fakultetu, sto u poslovnim odnosima, sto u standardnoj komunikaciji
(pisanoj i govornoj), primjecujem sve, samo ne upotrebu knjizevnog
jezika. Moram priznati da me Sabanova konstatacija poprilicno
zaintrigrirala.

Zeljno iscekujuci odgovor,

10godina

john

"Josip Saban" <josipsaban...@gmail.com> wrote in message

> Ma znam da je, ali godinama ucim ljude iz ne-knjizevnih dijelova Hrvatske
> i koji pocnu pisati
> svojim dijalektom da to ne prolazi u poslovnoj komunikaciji pa covjeka
> ucim unaprijed :)

jos da naucis ispravno citirati na njuzima ...

john

"DgX" <a...@gmail.com> wrote in message news:h7h7ub$mub$1...@ss408.t-com.hr...

> Pozdrav svima,
>
> Ja sam zaposlenik Ericssona (ETK) u Splitu. ETK zaposljava par ljudi svako
> par mjeseci.

zanimljivo
mislim da u zadnjih 5 godina otkad pratim trziste rada jos nisam uocio ni
jedan njihov oglas za posao

DgX

> zanimljivo
> mislim da u zadnjih 5 godina otkad pratim trziste rada jos nisam uocio ni
> jedan njihov oglas za posao

Red cekanja ljudi (broj prijavljenih zivotopisa) je toliki da im nikad ni ne
trebaju oglasi, vec jednostavno uzmu grupu prijavljenih ljudi i testiraju ih