ZAPANJUJUCE

1 view

marin....@hotmail.com

Kako brzo zaraditi? Pošaljite 5 kuna na 6 adresa! Našla sam ovo na
jednoj news grupi i odlučila isprobati. Prije par tjedana,
pretraživala sam news grupe i naišla sam na članak sličan ovome u
kojem je pisalo da možete zaraditi tisuće dolara u samo PAR TJEDANA sa
samo malim ulogom od 30 kn! Pomislila sam, "Da baš, ovo mora da je
prijevara" no kao većina nas, bila sam znatiželjna, pa sam nastavila s
čitanjem. Kako god, pisalo je da pošaljete 5 kn svakoj od 6 imena i
adresa koje su bile u tom članku. Zatim stavite svoje ime i adresu na
kraj popisa na #6, te pošaljete taj članak na najmanje 200 news grupa.
(Ima ih na tisuće). Nema kvake, to je to. Pa sam nakon malo
razmišljanja, i savjetovanja s prijateljima, odlučila pokušati.
Međutim kako u Hrvatskoj više nema u opticaju novčanica od 5 kn, ja
sam odlučila staviti 10 kn. Mislila sam "Što imam izgubiti osim 6
markica i 60 kn, zar ne?" zatim sam uložila tih bijednih 60 kn I
POGODITE ŠTO!?... u roku od 7 dana, počela sam dobivati novac poštom!
Bila sam zaprepaštena! Pomislila sam da će s tim biti ubrzo gotovo,
ali novac je neprestano dolazio. U mom prvom tjednu, zaradila sam oko
100 kn. krajem drugog tjedna zaradila sam ukupno vise od 1100 kn! u
trećem tjednu imala sam preko 10 000 kn i još raste. Ovo je sada moj 4
tjedan i moja ukupna zarada je malo vise od 25 000 kn a novac još
luđački dolazi. To sve sigurno vrijedi 60 kn, i 6 markica!! Sada ću
Vam reci na kojem principu ovo radi i još važnije, ZAŠTO radi... Osim
toga, pobrinite se da imate isprintanu kopiju ovog članka SADA, tako
da bi mogli provjeravati neke informacije kako ih trebate. OBEĆAVAM
Vam da ako točno pratite moje upute, zarađivat ćete više novca nego
sto ste ikada mogli radeći nešto tako lako! NASTAVITE ČITATI DA BI STE
DOZNALI KAKO OVO RADI!!! Prijedlog: Pročitajte ovu cijelu poruku
pažljivo! (isprintajte ju ili ju kopirajte na svoje osobno računalo.)
Slijedite jednostavne upute i gledajte novac kako dolazi! Lagano je.
Legalno je. MOLIM VAS, VJERUJTE MI, ŽELIM VAM DOBRO!!! A, Vas je ulog
samo 30 kn, ako se odlučite slati kovanice (plus poštarina na samo 6
kuverti...samo jednom...bez ponovnog slanja pošte) VAŽNO: Ovo nije
prijevara; nema lažnih obećanja; nije ilegalno; i 99% nije riskantno -
stvarno funkcionira! Ako je odanost slijedećim uputama, dobivat ćete
izvanredne prihode. SAMO NASTAVITE ČITATI!! MOLIMO VAS Slijedite ove
upute TOČNO, i 50 000 ili vise mogli bi biti vaši u roku od 20 do 60
dana. Ovaj program ostaje uspješan radi ISKRENOSTI I POŠTENJA
sudionika. Molimo Vas nastavite njegov uspjeh pažljivo prateći i
poštujući upute. Sada ćete postati dio Poštanskog poslovanja. U ovom
poslu Vaš proizvod nije čvrst i opipljiv, on je usluga. Vi ste u poslu
razvijanja Poštanskih lista. Mnogo udruga rado plaća velike svote
novca za kvalitetne liste. No ipak, novac od tih lista je sekundaran
prihodu koji se zaradi od ljudi kao što ste Vi i ja koji traže da ih
se uključi u tu listu. Ovo su 3 koraka do sigurnog uspjeha:
KORAK 1 >Nabavite 6 odvojenih papirića i napišite slijedeće na svaki
papirić "PLEASE PUT ME ON YOUR MAILING LIST." Sada uzmite 6 novčanica
od deset kuna ( ili kovanica od pet kuna ) i stavite JEDNU u SVAKI od
6 papirića tako da se novčanica ne može vidjeti kroz kuvertu (radi
sprječavanja krađe). Zatim, stavite jedan papirić u svaku od 6 kuverti
i zatvorite ih. Sada bi ste trebali imati 6 zatvorenih kuverti, svaku
sa papirićem na kojem je iznad napisana fraza, Vašim imenom i adresom,
i 10 kn novčanicu ( ili kovanicu od 5 kn ). Ono što Vi radite je da
stvarate uslugu. OVO JE SIGURNO LEGALNO! Vi zahtijevate zakonitu
uslugu i plaćate ju! Kao većina nas bila sam pomalo skeptična i pomalo
zabrinuta o legalnim pogledima svega toga. Pa sam i provjerila sa U.S.
Post Office (1-800-725-2161 begin_of_the_skype_highlighting
1-800-725-2161 end_of_the_skype_highlighting) i potvrdili su mi da je
to uistinu legalno. Pošaljite tih 6 kuverti na slijedeče adrese:

#1.) Martina Horvat, Požari 57, 33000 Virovitica, Croatia
#2.) Tanja Šarčević, K.P.Krešimira IV 12, 44320 Kutina, Croatia
#3.)Martina Peti, 5.Barutanski ogranak 11, 10000 Zagreb, Croatia
#4.) Zdenka Radošević,R.F.Mihanovića 4,10000,Zagreb,Croatia
#5.) Ivan Baotić, Marka Marulića 46, 32270 Županja, Croatia
#6.) Gordana Banović, ulica grada Vukovara 232 A, 10 000 Zagreb,
Croatia

KORAK 2 >Sada izaberite ime pod #1 sa liste koju vidite iznad i
maknite ga sa liste, pomaknite ostala imena prema gore (6 postaje 5, 5
postaje 4, itd...) i dodajte SVOJE ime pod brojem 6 na listi.
KORAK 3 >Promijenite u članku sve što trebate, no nastojte održati
članak sličniji originalu sto je više moguće. Sada, pošaljite svoj
prepravljeni članak na najmanje 200 news grupa. (Mislim da ima
približno 24,000 grupa) Vi samo trebate 200, no zapamtite, sto ih vise
pošaljete, to vise novca zaradite! Nećete dobiti puno osim ako šaljete
kao ludi.) Ovo je savršeno legalno! MOLIM VAS, VJERUJTE MI. Ako ste
sumnjičavi u vezi ovoga, pogledajte Title 18 Sec. 1302 & 1341 of the
Postal lottery zakona. Imajte kopije ovih koraka za sebe i, kad god
Vam zatreba novac, prođite sve ponovno, i ponovno. MOLIMO VAS
ZAPAMTITE da ovaj NAČIN ZARADE ostaje uspješan radi ISKRENOSTI I
POŠTENJA sudionika i njihove pažljive posvećenosti uvjetima. Uzmite to
ovako: Ako ste pošteni, program će se nastaviti i novac koji dobivaju
mnogi drugi doći će i do Vas. Možda želite zadržati imena i adrese
poslane Vama, bilo na računalu ili na papiru i čuvati zabilješke koje
Vam ljudi pošalju. To POTVRĐUJE da Vi uistinu provodite uslugu.
(Također, bi mogla biti dobra ideja da zamotate novčanice od 10 kn u
tamni papir da bi ste smanjili rizik poštanskih lopova.) Vaše ime će
se pomicati na listi geometrijski, pa kada Vaše ime dođe do #1
pozicije dobivati ćete tisuće kuna u CASHu!!! Kakva prilika za samo 60
kn (10 kn za svakog od prvih 6 osoba napisanih na listi) Pošaljite ih
sada, dodajte svoje ime na listu i Vi ste u poslu! Isto tako možete
prevesti ovaj članak na engleski i lansirati ga na strane news grupe.
U tom slučaju promijenite valutu.

--UPUTE ZA--KAKO POSLATI NA NEWSGRUPU-

Korak 1) Ne trebate ponovno pisati ovo cijelo pismo da bi ste ga
poslali. Samo stavite kursor na početak pisma i povucite kursor na
dno ovog dokumenta, izaberite 'copy' iz edit menija. To će kopirati
cijelo pismo u memoriju računala.
Korak 2) Otvorite prazan 'notepad' dokument i stavite kursor na vrh
prazne stranice. Iz 'edit' menija izaberite 'paste'. To će preslikati
kopirano pismo u 'notepad' da biste mogli dodati svoje ime na listu.
Korak 3) Spremite svoj novi notepad dokument kao .txt dokument. Ako
želite poslati drugačiji članak, uvijek ćete imati taj dokument koji
možete obrađivati.
Korak 4) Pokrenite 'Netscape' ili 'Internet Explorer' pokušajte
potražiti razne news grupe (on-line forume, oglasne ploče, chat
stranice, rasprave...)
Korak 5) Posjetite te stranice i pošaljite ovaj članak kao novu poruku
tako da kliknete na prazninu i izaberete 'paste' iz 'edit' menija.
Ispunite 'Subject', to će biti naslov koji će svi vidjeti dok će
pregledavati liste pošiljaka o određenoj grupi, kliknite na 'post
message' gumbic. Gotovi ste s prvim! Čestitam...TO JE TO! Sve sto
morate je otići na razne news grupe i poslati članak, kad Vam uđe u
štos, trebat će Vam oko 10 sekundi za svaku news grupu!
**ZAPAMTITE, U ŠTO VIŠE NEWS GRUPA POŠALJETE, VIŠE ĆETE NOVACA
ZARADITI! To je sve! Početi ćete dobivati novac iz cijeloga svijeta u
roku od par dana! **SAMO BUDITE SIGURNI DA SU VAM SVE ADRESE TOČNE.**
EVO KAKO 60 KUNA POSTANE NEKOLIKO TISUĆA!! Od 200 pošiljaka, recimo da
dobijete samo 5 odgovora (vrlo rijedak primjer). Zaradili ste 50 kn sa
svojim imenom na #6 na pismu. Sada, svaki od tih 5 osoba koji su Vam
poslali 10 kn naprave MINIMUM 200 pošiljaka, svaki sa Vašim imenom #5
i samo 5 osoba odgovori na originalnih 5, to je još 250 kn za Vas,
sada svaki od tih 25 naprave 200 MINIMUM pošiljaka sa Vašim imenom na
#4 i samo 5 odgovora svaki, dobivate dohodak od 1250 kn! Sada, se tih
125 osoba okreće i pošalje MINIMUM 200 sa Vašim imenom na #3 i dobiju
samo 5 odgovora svaki, dobivate dohodak od 6 250 kn! OK, e sada je
onaj zabavan dio, svaki od tih 625 osoba pošalje MINIMUM 200 pisama sa
Vašim imenom na #2 i svaki od njih dobije samo 5 odgovora, koji su Vam
donijeli 31 250 kn!!! E sad tih 3 125 osoba će svi dostaviti ovo pismo
na 200 news grupa sa Vašim imenom na #1 i ako još uvijek 5 osoba po
200 news grupa reagira dobivate 156 250 kn! Sa originalnim ulogom od
SAMO 60 kn! NEVJEROVATNO! Kada Vaše ime više nije na popisu, samo
uzmete posljednju pošiljku u news grupi, i još jednom pošaljete 60 kn
imenima na listi, stavljajući svoje ime ponovno na broj 6. Te ponovno
počnete slati pošiljke na news grupe. Stvar koju treba zapamtiti je da
li shvaćate da se tisuće ljudi po cijelom svijetu spaja na internet i
čita članke svaki dan?, BAŠ KAO I VI sada!! Pa, da li si možete
priuštiti 60 kn i vidjeti da li stvarno djeluje?? Mislim da, da...
Ljudi su govorili, "Što ako je plan izigran nitko Vam ne pošalje
novac? Pa što! Koje su šanse da se to dogodi kada postoji mnogo novih,
poštenih korisnika i novih poštenih ljudi koji se priključuju
internetu i news grupama svaki dan i željni su pokušati? Procjenjuje
se da je 20 000 do 50 000 novih korisnika, svaki dan, sa tisućama onih
koji se spajaju u pravi internet. Želim Vam uspjeh i zaradu mnogo
novca...