Hitna PC Služba očajno traži nekog sposobnog.

pd...@mail.com

Dečki ne radi se o tome tko zna bolje igrati igrice
i brže udarati po tastaturi.
Bitno je koji taster udarite.

Nema poznanstava
nema veza
diplome nisu bitne
ne morate čak niti hrvatski znati

Ako znate onda ste čovjek za mene.
Povešću Vas sa sobom par dana i pitat ću
svakoga kod koga ćemo raditi da li bi Vam on povjerio
svoj kompjuter ako Vas pošaljem samoga
ili bi Vam pokazao vrata.

Ako zadovoljite ako se korisnici slože
zapošljavam na neodređeno vrijeme.
Plaća osnovna + postotak.Nije bitno koliko god
ako zaradimo.

Dva su uvjeta:
Nemojte se javljati ako ne znate:

-naći virus bez antivirusnog programa (to se može vjerovali ili ne)
-maknuti virus bez formatiranja ( to se može isto tako radim to
svakodnevno)

Pozdrav

Pavel Đuga

www.hitna-pc-sluzba.hr

sku

On 17 Nov 2006 00:33:41 -0800, pd...@mail.com wrote:

> [...]

> -naći virus bez antivirusnog programa (to se može vjerovali ili ne)
> -maknuti virus bez formatiranja ( to se može isto tako radim to

ferovac koji se javi na ovakav post fakat moze puno toga progutat... :)
njemu nije problem ni u cistoci, na ciscenju kanalizacijskih cijevi
radit... :p

sumnjam da ces nac ovdje nekog sposobnog za te tvoje sci-fi poslove - ovdje
ti ljudi ne znaju sto je virus... ;)

Eddie

Quoting <pd...@mail.com> in

> -naći virus bez antivirusnog programa (to se može vjerovali ili ne)
> -maknuti virus bez formatiranja ( to se može isto tako radim to
> svakodnevno)

Oh please, enlighten me, mighty one!

--
PGP: 0x53993A49 | ICQ: 143113559
Eddie's World @ http://fly.srk.fer.hr/~emodric

When freedom is outlawed only outlaws will have freedom.

sku

On Fri, 17 Nov 2006 12:01:02 +0100, Eddie wrote:

> Oh please, enlighten me, mighty one!

rofl
i ja kazem...

Matija Ferencek <Squizl>

"Eddie" <edim...@makni.inet.hr> wrote in message
news:1buxmjk3...@eddie.my-fqdn.de...> > -naći virus bez antivirusnog programa (to se moľe vjerovali ili ne)

> Oh please, enlighten me, mighty one!

Napiąi to na jeziku na kojem će te čovjek razumjeti :)

Eddie

Quoting "Matija Ferencek <Squizl>" <skv...@yahoo.co.uk> in

> Napiši to na jeziku na kojem će te čovjek razumjeti :)

He he he :)

mario....@gmail.com

pd...@mail.com je napisao/la:

> [...]
>
> -naći virus bez antivirusnog programa (to se može vjerovali ili ne)
> -maknuti virus bez formatiranja ( to se može isto tako radim to

:)))))

> www.hitna-pc-sluzba.hr

Daj si sredi stranicu, ovo je katastrofa... Ja sam ju otvorio u
Firefoxu i ostao sokiran.

pd...@mail.com

mario....@gmail.com je napisao/la:

Pa što je otvaraš onda u firefoxu?
Otvori u Internet Exploreru.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

sku je napisao/la:

Složio bih se s time
zato tu i tražim da onima
koji imaju visoko mišljenje o
sebi malo gruba praksa i život
pokažu pravu realnost o onome
što znaju i koliko to znanje vrijedi
običnom čovjeku koji se svaki dan
doma koristi kompjuterom.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

Eddie je napisao/la:> > -naæi virus bez antivirusnog programa (to se mo¾e vjerovali ili ne)

> Oh please, enlighten me, mighty one!
>
> --
> PGP: 0x53993A49 | ICQ: 143113559
> Eddie's World @ http://fly.srk.fer.hr/~emodric
>
> When freedom is outlawed only outlaws will have freedom.

Javite mi se pa ćete ići sa mnom
par dana od 9 -21 sat i budete
enlightenirany.

Poslije ćete moći pričati
ili se možda bojite da bi
morali priznati da to što
tvrdim da je to i istina.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

sku je napisao/la:

Isti poziv vrijedi i za Vas.
Spreman sam svakome i pokazati
i potvrditi to što sam naveo.

Jedino ako je vas strah da bi mi
na kraju morali priznati da sam
ipak bio u pravu.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

Eddie je napisao/la:

> [...]

> PGP: 0x53993A49 | ICQ: 143113559
> Eddie's World @ http://fly.srk.fer.hr/~emodric
>
> When freedom is outlawed only outlaws will have freedom.

Ako se hvalite nekim posebnim znanjem onda
pogledajte koliko se to koristi u praksi i eventualno
kakva je budućnost toga:

Windows 12812 97.23%

Linux/Unix 252 1.91%

Apple 82 0.62%

Other Systems 26 0.20%

Mobile Systems 5 0.04%

MSIE 6 6624 50.28%

Firefox 1.5 3130 23.76%

Firefox 1 1468 11.14%

Opera 8 528 4.01%

Firefox 2 366 2.78%

Opera 9 338 2.57%

MSIE 7 177 1.34%

MSIE 5 144 1.09%

Mozilla 1 116 0.88%

Opera 7 61 0.46%

Safari 60 0.46%

Firefox 0.x 53 0.40%

Konqueror 3 32 0.24%

Netscape 7 21 0.16%

Netscape 4 19 0.14%

Other/Unknown 10 0.08%

AOL 9 9 0.07%

MSIE 4 4 0.03%

SeaMonkey 1 3 0.02%

Galeon 3 0.02%

Opera 6 2 0.02%

Mobile Phones 2 0.02%

Netscape 8 2 0.02%

iCab 3 1 0.01%

PDAs 1 0.01%

WebTV 2 1 0.01%

Evo to su konkretni i ekzaktni podaci
iz prakse pa izvolite sami izvući
zaključke iz toga.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Mad I.D.

On 17 Nov 2006 00:33:41 -0800, pd...@mail.com wrote:
/cut

Nisam siguran, no mislim da je ova neka provokacija/zajebancija.
Ma kakvo znanje covjece? Instaliranje OSa i ciscenje virusa eh da i
namjestanje sata u BIOSu :)
To je NULA.

No ima nacina da si nađes nekoga ak ovo nije "sala".
www.fer.hr Tamo imas ponudu poslova no tesko da ces tamo proci a ti probaj.

Pozdrav !

Dinko Korunic

On Fri, 17 Nov 2006 13:47:44 +0100, Mad I.D. wrote:
> No ima nacina da si nađes nekoga ak ovo nije "sala".
> www.fer.hr Tamo imas ponudu poslova no tesko da ces tamo proci a ti probaj.

Don't feed the trolls.

--
NAME:Dinko.kreator.Korunic DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies
IRC:kre ICQ:16965294 JAB:kreat...@jabber.org PGP:0xea160d0b

Mad I.D.

On 17 Nov 2006 00:33:41 -0800, pd...@mail.com wrote:
/cut

Jos samo nesto.
Evo copy paste s weba tog lika.
LOOOOOOL LOOOOOOL LOOOOOOL LOOOOOL
U svakom slucaju pretjeruje, cudi mi da ga netko vec nije abusirao.

Kada mi se nešto dogodi s kompjuterom prijatelji mi mogu pomoći.
Nije točno.
Vaši prijatelji možda znaju nešto više od Vas o kompjuteru ali ne pokrivaju
cijelo područje sa dovoljnim znanjem i osim toga prerjetko imaju priliku da
to rade. Zbog toga nisu dovoljno uvježbani i njihov vrhunac će najčešće
biti da Vas uvjere kako se ništa drugo osim reinstalacije ne da napraviti
jer jedino to znaju i da su virusi toliko oštetili Windows da je potpuna
reinstalacija sa formatiranjem neizbježna što je totalna glupost ako se ima
u vidu da se virusi danas uglavnom šire preko interneta a da bi Windows
mogao na internet unatoč virusima on mora biti u top formi samo treba
maknuti viruse i opet će biti savršen.
Da ali to treba znati napraviti.
Kada Vas zub zaboli ne idete prijatelju nego pravom školovanom stomatologu
i pri tome jako gledate da taj ne bude premlad, da ima dovoljno iskustva da
Vam ne bi upropastio zub. Mislite da je kompjuter puno jednostavniji od
zuba?Vaš prijatelj ima već mnoštvo rješenih slučajeva na raznim
kompjuterima sa raznim Windowsima i ništa ga ne može iznenaditi. Pratite
malo što radi, slušajte što govori i uskoro ćete sami doći do zaključka
koliko ustvari zna Vaš prijatelj. Vaš prijatelj to niti neće htjeti raditi
pred Vama jer je nesiguran i boji se da ćete ga odmah pročitati. Tražit će
da mu odnesete kompjuter kod njega doma i tamo će se mučiti danima
pokušavajući rješiti prvi put ono što mi možemo rješiti u 2-3 sata i što
smo već mnogo puta rješili.
Kompjuter je najsloženiji stroj koji je čovjek napravio. Prilično je skup i
kao i svaki stroj zahtjeva neko redovno stručno održavanje koje Vam vaši
prijatelji koji nešto nabadaju od svega pomalo sigurno ne mogu pružiti.

boka

> Javite mi se pa ćete ići sa mnom
> par dana od 9 -21 sat i budete
> enlightenirany.
>
> Poslije ćete moći pričati
> ili se možda bojite da bi
> morali priznati da to što
> tvrdim da je to i istina.

daj oprosti molim te sto ti to tvrdis? da su FERovci glupi i nemaju pojma o
stvarnome zivotu? pa covjece ne skolujemo se mi za to da bi isli od kuce do
kuce i ljudima "popravljali" windowse, a to sto vecina nas zna "popraviti"
windowse, ili ako ne zna odmah zna gdje pronaci informaciju kako i sto je
vise stvar nekakve opce kulture jednoga...

i ako je netko bahat i pun sebe onda si to ti... ne znam samo tko pase na
onakve oglase i textove? u biti, kada bolje razmislim textovi na stranici
su ti bas na razini ljudi koji te vjerovatno vecinom i zovu i kojem mozes
prodavati maglu sa svojim bezgranicnim znanjem...

--
Tvrdim, nepobediv sam!

boka

> Isti poziv vrijedi i za Vas.
> Spreman sam svakome i pokazati
> i potvrditi to što sam naveo.
>
> Jedino ako je vas strah da bi mi
> na kraju morali priznati da sam
> ipak bio u pravu.

a sto ako smo mi u pravu i ti si samo glumac koji jadnim ljudima koji
nemaju pojma prodajes beskrajno "znanje" i maglu? sto onda? ideja ti je
super, ali nastup, tako mozes svojim musterijama govoriti da si najbolji,
najpametniji, svemoguci, ali s ljudima koji znaju barem koliko i ti ne
mozes tako pricati...

--
Tvrdim, nepobediv sam!

hellfire

<pd...@mail.com> wrote in message

zar ti zbilja mislis da ce neki diplomirani inzinjer poslije diplome
instalirati windowse ljudima doma. jesi cuo za firme poput siemensa, sap,
amdocsa,... ne kuzim sto hoces reci svojom "egzaktnom statistikom", da
vecina racunala radi na widowsima. to ti nije bas tocno, vecina pisija radi
na win ali racunala ima mnogo vise na svijetu samo ih ti ne vidis.

Daniel Frančišković

On 17 Nov 2006 04:18:37 -0800, pd...@mail.com wrote:

> Ako se hvalite nekim posebnim znanjem onda
> pogledajte koliko se to koristi u praksi i eventualno
> kakva je budućnost toga:

Quote from http://www.hitna-pc-sluzba.hr/
"Sa Linuxom, Macom i Mackintoshem se ne bavimo zbog njihove slabe
rasprostranjenosti."

Istini za volju, za neke od navedenih nisam nikad ni čuo...

Daniel
--
"The only thing that helps me maintain my slender grip on reality
is the friendship I share with my collection of singing potatoes."

hellfire

"Mad I.D." <madid87...@yahoo.com> wrote in

LOL, bas si (ili me je) nasmijao u ova tmurna vremena prije tinfa :)

zasto bi itko uopce popravljao win kad moze napraviti bootabilni dvd image i
u roku 5min imati sve na svojem mjestu.

joghurt

pd...@mail.com wrote:

> Pa što je otvaraš onda u firefoxu?
> Otvori u Internet Exploreru.

jer dobra stranica treba isto izgledati u svakom browseru..iole sposoban
covjek to zna izvesti..

Dinko Korunic

On Fri, 17 Nov 2006 14:46:43 +0100, hellfire wrote:
> LOL, bas si (ili me je) nasmijao u ova tmurna vremena prije tinfa :)
>
> zasto bi itko uopce popravljao win kad moze napraviti bootabilni dvd
> image i u roku 5min imati sve na svojem mjestu.

To nije tocno. Uz raznorazne application-specific podatke koji se
mijenjaju na dnevnoj bazi, tu su i dokumenti, e-mail prepiske, kalendari i
sl. sto je razlog da ne mozes i ne smijes gaziti postojecu instalaciju vec
se backupira i pokusava popraviti/pocistiti, a tek onda reinstalira. Ovo
mogu potvrditi na razini mojih/nasih iskustava u prilicno velikim
korporativnim okruzenjima.

Sto se pak popravaka tice, zanimljivo je primijetiti da prema Gartnerovom
istrazivanju iz 2005. tipicna jednokratna cijena "ciscenja" 1 spywarea sa
1 racunala je 375USD. Istrazivanja pokazuju da se u tipicnoj firmi od
1000 PC-ja desi prosjecnih 3 incidenta (malware) tjedno unatoc
AV/HIPS/AntiSpyware/* rjesenjima ;)

Toliko o onih 5 minuta.

Mir

pd...@mail.com wrote:

> Slozio bih se s time
> zato tu i trazim da onima
> koji imaju visoko misljenje o
> sebi malo gruba praksa i zivot
> pokazu pravu realnost o onome
> sto znaju i koliko to znanje vrijedi
> obicnom covjeku koji se svaki dan
> doma koristi kompjuterom.

Sta mislis da se ljudi dodju na FER ubijati od ucenja 5 godina da bi
znali cistiti viruse "obicnom covjeku koji se doma koristi kompjuterom" ?

Nije ti nikad palo na pamet da je netko te "kompijuktere" trebao najprije
izmisliti, da bi sada ti i tvoji NKV radnici imali sto popravljati ?

Mogo si stavit oglas da trazis radnika na mjesalici za rad na bausteli...
i cuditi se sto ti se nitko odavde ne javlja.

Eddie

Quoting <pd...@mail.com> in

> Javite mi se pa ćete ići sa mnom
> par dana od 9 -21 sat i budete
> enlightenirany.

Imam puno pametnijeg posla (i bolje placenog) nego odlazit po kucama cijeli
dan i raditi za kikiriki.

Meni je dovoljna garancija da znam sta radim, besprijekoran rad sva tri
moja racunala koja sam imao u posljednjih pet godina.

Eddie

Quoting <pd...@mail.com> in

> Ako se hvalite nekim posebnim znanjem onda
> pogledajte koliko se to koristi u praksi i eventualno
> kakva je budućnost toga:

Gomila potpuno nevaznih statistika, tako da se necu niti trudit komentirat.

Eddie

Quoting Dinko Korunic <dinko....@gmail.com> in

> [...]
> se backupira i pokusava popraviti/pocistiti, a tek onda reinstalira. Ovo
> mogu potvrditi na razini mojih/nasih iskustava u prilicno velikim

Kod imalo naprednijeg kucnog korisnika se to vrijeme opet ne produzuje
znatno vise. Meni treba do pola sata da vratim sistem u potpuno operativno
stanje (nakon raznih eksperimentiranja i sl.) od pocetka backupa podataka,
loadanja Ghost imagea i vracanja backupiranih podataka.

> [...]
> 1 racunala je 375USD. Istrazivanja pokazuju da se u tipicnoj firmi od
> 1000 PC-ja desi prosjecnih 3 incidenta (malware) tjedno unatoc

Ovdje sve govorimo na razini kucnih korisnika tako da mislim da nema smisla
usporedjivati s korporativnim okruzenjima.

Dinko Korunic

On Fri, 17 Nov 2006 15:17:38 +0100, Eddie wrote:
> Kod imalo naprednijeg kucnog korisnika se to vrijeme opet ne produzuje
> znatno vise. Meni treba do pola sata da vratim sistem u potpuno operativno

Ovisi sto radis doma i koji je tempo promjena. Meni je osobno daleko
prihvatljivije sve reinstalirati na cisto i vratiti dokumente / projekte /
ostale aplikativne podatke nego vracati neki nepotpuni backup (u smislu da
mi je snappshoting tih 20-30ak GB instaliranih aplikacija cista gnjavaza,
pa radim vrlo selektivne full backupove). Za takvu punu reinstalaciju i
vracanje selektivnih backupova da bude vrlo blisko originalnom stanju mi
treba u prosjeku 7-8 sati :-(

> Ovdje sve govorimo na razini kucnih korisnika tako da mislim da nema
> smisla usporedjivati s korporativnim okruzenjima.

Ovisi sto radis doma i radis li uopce. Takodjer, ne vidim zasto ignorirati
nesto sto se primjenjuje u korporativnom okruzenju -- obicno je rijec o
pravilima utemeljenim na visegodisnjoj praksi i iskustvu.

Na stranu da branim uobicajene gluposti koje trolla pduga, samo iznosim
svoje misljenje o tome da je daleko smislenije prvo pokusati *pocistiti*
racunalo primjerenim alatima.

Eddie

> Takodjer, ne vidim zasto ignorirati nesto sto se primjenjuje u
> korporativnom okruzenju -- obicno je rijec o pravilima utemeljenim na
> visegodisnjoj praksi i iskustvu.

Nemam iskustva sa korporativnim okruzenjima, pa nisam kompetentan ni
govoriti, ali opet smatram da je puno lakse rukovati racunalima kucnih
korisnika i brinuti o backupu tu, nego u firmama gdje ima stotine, mozda
cak i tisuce racunala i stvari na koje treba paziti.

> Na stranu da branim uobicajene gluposti koje trolla pduga, samo iznosim
> svoje misljenje o tome da je daleko smislenije prvo pokusati *pocistiti*
> racunalo primjerenim alatima.

Naravno. Krajnji zakljucak je su obje metode dobre, tj. koristiti ili jednu
ili drugu ovisno o stupnju stete na sistemu i vremenu potrosenom za jednu
odnosno drugu metodu.

Mad I.D.

On Fri, 17 Nov 2006 13:57:08 +0000 (UTC), Dinko Korunic wrote:
> [...]
> se backupira i pokusava popraviti/pocistiti, a tek onda reinstalira. Ovo
> mogu potvrditi na razini mojih/nasih iskustava u prilicno velikim

Mislis da si u pravu ali nisi :)

Potrebne su dvije particije (ili diska). Prva (sistemska) jako mala, do 15B

Sustav se instalira na prvu particiju. Programi koji nemaju bazu podataka
(ono da cuvaju neke podatke) se instaliraju na tu istu particiju DOK SE SVI
OSTALI (npr. Miranda, 40tude, mail klienti i slicno) INSTALIRAJU NA DRUGU
PARTICIJU!
Svi podaci se drze na drugoj pariticji.

Na taj nacin kad se nesto zezne istog trena vratis image sistemske
particije, a svi programi i dokumenti su ostali na D particiji. Ako bilo
koji bitan program ne radi kako spada on se samo reinstalira u taj isti
direktorij na drugoj particiji.

Cijela druga particija se backupira na jos jedan disk, jer ak ti krepa disk
onda si..err prestanes se bavit racunarstvom i zamrzis kompove.

Vidis da se sve moze, pozdrav !

Dinko Korunic

On Fri, 17 Nov 2006 15:41:43 +0100, Eddie wrote:
> Naravno. Krajnji zakljucak je su obje metode dobre, tj. koristiti ili
> jednu ili drugu ovisno o stupnju stete na sistemu i vremenu potrosenom
> za jednu odnosno drugu metodu.

Apsolutno, slazem se.

hellfire

"Dinko Korunic" <dinko....@gmail.com> wrote in

sorry nisam napisao ali mislio sam na korisnike o kojima ovaj strucnjak
govori, dakle obicne ljude koji doma koriste pc za pisanje, internet i sl.
naravno da u korporativnom okrzenju stvari bitno drugacije funkcioniraju.
domaci korisnik pcja moze lako nauciti da sve vazno ne sprema na sistemsku
particiju, mailove se lako moze prekopirati (automatski cim dodje) negdje
drugdje. softver koji stalno mijenja verzije (divix i sl) ionako ima par MB
pa ga nije problem naknadno staviti. sam si napisao da maliciozni sw prolazi
unatoc svakoj zastiti, pa kako mozes onda toj istoj zastiti, nakon ciscanja,
vjerovati da nemas vise virusa.

Dinko Korunic

On Fri, 17 Nov 2006 15:50:35 +0100, Mad I.D. wrote:
> Potrebne su dvije particije (ili diska). Prva (sistemska) jako mala, do
> 15B

Mislio si valjda GB.

> Sustav se instalira na prvu particiju. Programi koji nemaju bazu podataka
> (ono da cuvaju neke podatke) se instaliraju na tu istu particiju DOK SE SVI

Koje tehnicko objasnjenje, genijalno.

> OSTALI (npr. Miranda, 40tude, mail klienti i slicno) INSTALIRAJU NA DRUGU
> PARTICIJU!

U brdo slucajeva (pogledaj naprimjer kod sebe) aplikacija i dalje pise u
%APPDATA% i inzistira na koristenju C: (jedan ruzniji primjer je npr.
Garminov softver).

> Svi podaci se drze na drugoj pariticji.

Svi, apsolutno svi osim oni koji ne :-) Vidjeti naprimjer %APPDATA% -- kod
mene je cudesnih par GB.

> Vidis da se sve moze, pozdrav !

Ne bi bas bilo tako. Upravo je jedan od problema tipicnih Windows
aplikacija da pisu i trpaju vlastite podatke u Application Data, Program
Files, Common Files, WINDOWS, system/system32, i jos cijeli niz
direktorija jer se tako cefnulo (traljavom) programeru. Na kraju, tu je i
Windows registry u kojem se takodjer nalaze podaci o registraciji,
postavke, itd.

Dinko Korunic

On Fri, 17 Nov 2006 15:56:35 +0100, hellfire wrote:
> pa ga nije problem naknadno staviti. sam si napisao da maliciozni sw prolazi
> unatoc svakoj zastiti, pa kako mozes onda toj istoj zastiti, nakon ciscanja,
> vjerovati da nemas vise virusa.

Primjerice ako podignes sustav sa cistog medija (BartPE), pregledas sve
datoteke sa nekom visom razinom heuristike (Kaspersky, Nod32,
BitDefender), pregledas sva tipicna mjesta zaraze (S&D, SpySweeper,
itd..), provjeris za rootkitovima (GMER, RootkitRevealer, itd) i
standardnim mjestima infikacije (ADS-ovi, tipicni regkeyevi) i provjeris
digitalne potpise svih sistemskih datoteka -- zasto ne bi vjerovao da nema
virusa? :-)

Ivan S

Ovo me podsjeca na jednu zgodu...uglavnom, prijatelj mi studira fiziku
na PMF-u i kaze mu jednom njegova majka: Posto ti studiras fiziku, kad
zavrsis, biti ces fizicki radnik. :))

A racunarci ce se nakon FER-a baviti instalacijom Windowsa i sl. :))

&ro B

$"%%*@..?u*!=#

boka wrote:

> [...]
> mozes svojim musterijama govoriti da si najbolji,
> najpametniji, svemoguci, ali s ljudima koji znaju barem

"Jadni ljudi" su oni od kojih naą dragi Pavel zarađuje kruh. Ne vidim niąta
loąe u samopromoviranju (na ovakav ili onakav način, dok ima ljudi koji
"puąe"). Isto tako npr. Gates ('ajd', kada je već takva tema) prodaje, za
većinu nas, smeće od OSa (nisam kompententan u ovom području, ali takav se
dojam stekne kada pričaą sa nekim iole zagriľenijim računarcem, nhf :) ali
ljudi očito kupuju Winodwse i Office paket, i to u velikim količinama, iako
bi se ti "jadni ljudi" trebali osjećati prevarenima. Njegova je sreća ąto
tih koji ne znaju puno ima dovoljno da se od njih očito dobro ľivi (sudeći
po web stranici PC Sluľbe ne baą, mislim da bi Pavel tu trebao investirati
koju tisućicu za malko profesionalniji dizajn).

--
Dobar grah daleko se čuje!

Andro Bačan
ROT13 [ naqeb...@sre.ue ]

&ro B

$"%%*@..?u*!=#
hellfire wrote

> zar ti zbilja mislis da ce neki diplomirani inzinjer
> poslije diplome instalirati windowse ljudima doma. jesi
> cuo za firme poput siemensa, sap, amdocsa,...

Posao diplomiranog inľenjera elektrotehnike/računarstva definitivno nije to.
Ali, budimo iskreni, ne zaposle se svi u Siemensu, SAPu, Telefon-Gradnji ;)
itd. kao razvojni inľenjeri, već ima dosta ljudi koji rade posao
sistem-administratora, zar ne? Pa nekada baą sistem-adminstratori
"popravaljaju" direktorov PC kada se ovaj pretjerano zaigra po porno
stranicama :D

> [...]
> racunala radi na widowsima. to ti nije bas tocno, vecina
> pisija radi na win ali racunala ima mnogo vise na svijetu

He, he, true ;)

&ro B

$"%%*@..?u*!=#
pd...@mail.com wrote

> diplome nisu bitne

U ovakvom poslu nisu, ovo moľe raditi svatko tko je zavrąio neki
"komputorski" tečaj i pročitao par priručnika, ali ipak trebaą imati na umu
da se obraćaą ljudima koji su potroąili 5 ili viąe godina svoga ľivota da bi
postalo dipl.ing. i da im ide na kurac kada im netko prodava muda za bubreg
(iako će kroz koju godinicu oni to i sami raditi, kada shvate da je bubreg u
biti jeftin ;)

> Plaća osnovna + postotak.Nije bitno koliko god
> ako zaradimo.

Koliko postotak? 1%? 2,34%? 5%? 25%? Koliko?

> [...]
>
> -naći virus bez antivirusnog programa (to se moľe
> vjerovali ili ne)
> -maknuti virus bez formatiranja ( to se moľe isto tako

Mislim, ako već očajno traľią ljude, trebao imati i neku vrstu "obuke" za
nove članove.

boka

> "Jadni ljudi" su oni od kojih naš dragi Pavel zarađuje kruh. Ne vidim ništa
> loše u samopromoviranju (na ovakav ili onakav način, dok ima ljudi koji
> "puše"). Isto tako npr. Gates ('ajd', kada je već takva tema) prodaje, za
> većinu nas, smeće od OSa (nisam kompententan u ovom području, ali takav se
> dojam stekne kada pričaš sa nekim iole zagriženijim računarcem, nhf :)

zasto smece? upiknes stick radi, upiknes printer radi... instaliras matlab
radi, instaliras atlas radi, meni ne treba nis bolje od toga... ;)
malo karikirano naravno, ali ne mislis li da je vecini to dovoljno?

> ali
> ljudi očito kupuju Winodwse i Office paket, i to u velikim količinama, iako
> bi se ti "jadni ljudi" trebali osjećati prevarenima.

zasto bi se trebali osjecati prevarenima? to je kao da si kupis vilicara a
ne znas ga voziti i onda je proizvodjac kriv sto ti ne znas?

--
Tvrdim, nepobediv sam!

boka

> "Jadni ljudi" su oni od kojih naš dragi Pavel zarađuje kruh. Ne vidim ništa
> loše u samopromoviranju (na ovakav ili onakav način, dok ima ljudi koji
> "puše").

zaboravio napisati... ni ja ne vidim nista lose u njegovome poslu (pa i
napisao sam da je ideja za pet, i svako znanje se treba naplatiti onome
koji ga nema), samo sto je lik dosao ovdje i nastupio prema nama kao da
prica sa nekim totalnim budalama koje nemaju pojma o nicemu i sada je dosao
on koji ce nam pokazati kako to u stvari radi... to, zajedno sa
katastrofalnom stranicom ostavlja dojam covjeka koji prodaje maglu...

--
Tvrdim, nepobediv sam!

john123

> U ovakvom poslu nisu, ovo moľe raditi svatko tko je zavrąio neki
> "komputorski" tečaj i pročitao par priručnika..

Taj posao moľe raditi svatko tko ima malo znanja rada na kompu. malo
engleskog i joą samo treba znati ąto je google...

Tin

On 17 Nov 2006 00:33:41 -0800, pd...@mail.com wrote:

> ne morate čak niti hrvatski znati

vidim... nezna ga ni autor stranice,tko god on bio... NHF...

> [...]
> -naći virus bez antivirusnog programa (to se može vjerovali ili ne)
> -maknuti virus bez formatiranja ( to se može isto tako radim to

ovako,nije da sebe smatram nekim informatičkim stručnjakom (naprotiv,mislim
da moram jako puno toga naučiti i zato mislim upisati FER) ali ove 2
navedene stvari spadaju u domenu opće kulture što se tiče korištenja
računala. zadnje 4 godine koristim računalo bez
antivirusa,anti-spywarea,firewalla i ostalih stvari (iako znam da je to
glupo) i nikad nisam imao problema s virusima. čisto sumnjam da će bilo
koja osoba koja završi FER prihvatiti Vaš posao jer je to bacanje u vjetar
5 godina truda (ako ne i više).

čisto iz znatiželje posjetio sam Vaše stranice i ostao stvarno šokiran.
firmi sa takvim stranicama nebi sigurno nikad povjerio svoje računalo. u
osnovnoj školi radili smo stranice škole i ispalo je puno bolje od ovoga...

također,mislim da je naplaćivanje 250 kn za instalaciju windowsa u najmanju
ruku pljačka. to je posao koji zna obaviti mislim svaki korisnik koji je
računalo imao više od godinu dana.

vjerujem da postoje ljudi kojima treba Vaša pomoć i koji su zadivljeni
Vašim znanjem. imam dosta prijatelja kojima sređujem računala jer sami
neznaju/neda im se naučiti. tako su i oni zadivljeni mojim "znanjem" ali
nikad nisam mislio tako nešto naplatiti. jasno mi je da je to Vama posao
ali, ponavljam, čisto sumnjam da će vam se netko javiti.

nadam se da nisam nikoga uvrijedio...

&ro B

Nov 17, 2006, 12:02:05 PM11/17/06
$"%%*@..?u*!=#
boka wrote

> [...]
> sada je dosao on koji ce nam pokazati kako to u stvari
> radi... to, zajedno sa katastrofalnom stranicom ostavlja

Slaľem se. Ali magla se trnutačno najbolje prodaje, naľalost...

BTW, ąto se tiče viljuąkara: ako ga znaą voziti, a rikne ti npr. karburator
na motoru, i to ne moľeą sam popraviti, zoveą majstora tj. mehaničara, zar
ne?

Mad I.D.

Nov 17, 2006, 12:03:40 PM11/17/06
On Fri, 17 Nov 2006 15:06:19 +0000 (UTC), Dinko Korunic wrote:
/cut

Heh, imas dobre argumente no gle, evo da malo bolje objasnim ukratko.

Za pocetak ne pisem price, vec ono sto prakticiram kad imam volje.

Dakle sustav se instalira onako kako sam rekao. Nakon toga se moze odmah
napravit image ako nesto dalje prođe po zlu no nije nužno.

Nakon toga se sustav koristi neko vrijeme (na onaj nacin) i kad dođe
vrijeme nakon recimo 2-3 tjedna kada je 95% programa instalirano, sve
sređeno kako korisnik zeli onda se radi opet image. Kada korisnik zeli
dodati neki bitan program (to nije tako cesto) onda se jednostavno vrati
image, instalira taj program, sve podesi i opet zapakira.

Kad se sve tako slozi poanta price je da korisnik moze vratiti image u
SVAKOM trenu da mu sve bude podeseno ispravno.

A suština je u tome da nakon 1 god koristenja "istog" OS ti zapravo imas
operacijski sustav svejze instaliran star mozda par sati. I sam znaš da je
skoro neizbjezno usporavanje XPa (npr.) nakon nekog vremena.
To je jednostavan trik kako se to da srediti.

Pozdrav !

boka

Nov 17, 2006, 12:33:02 PM11/17/06
> BTW, što se tiče viljuškara: ako ga znaš voziti, a rikne ti npr. karburator
> na motoru, i to ne možeš sam popraviti, zoveš majstora tj. mehaničara, zar
> ne?

ali 99% problema kod korisnika na koje cilja covjek o cijem se poslu
raspravlja je izazvano bas zbog "nevozaca" ;), jedan "vozac" sigurno nece
zvati njega nego ce sam znati sto napraviti da dalje slobodno nastavi
voznju...

i nemoj ovo stalno pretvarati u tvoje branjenje posla kojim se nas
uberhacker bavi, vec sam ti napisao da se covjek super sjetio, ali i sto me
zasmetalo...

--
Tvrdim, nepobediv sam!

Davorin Vlahovic

Nov 17, 2006, 1:25:06 PM11/17/06
On 2006-11-17, pd...@mail.com <pd...@mail.com> wrote:
> Dečki ne radi se o tome tko zna bolje igrati igrice
> i brže udarati po tastaturi.
> Bitno je koji taster udarite.

Kaze se "tipkovnica" i "tipka".

> Nema poznanstava
> nema veza
> diplome nisu bitne

> ne morate čak niti hrvatski znati

Bitne su jer ti trazis racunalnog tehnicara, ne dipl.ing. sa FER-a.

> Ako znate onda ste čovjek za mene.

Ako znaju sto?

> Povešću Vas sa sobom par dana i pitat ću
> svakoga kod koga ćemo raditi da li bi Vam on povjerio
> svoj kompjuter ako Vas pošaljem samoga
> ili bi Vam pokazao vrata.

Jako realno. Da covjek zna sam odrediti takvo nesto znao bi si sam i
popraviti racunalo.

> Ako zadovoljite ako se korisnici slože
> zapošljavam na neodređeno vrijeme.

> Plaća osnovna + postotak.Nije bitno koliko god
> ako zaradimo.

Ako tko zaradi za koliko rada?

> Dva su uvjeta:
> Nemojte se javljati ako ne znate:
>

> -naći virus bez antivirusnog programa (to se može vjerovali ili ne)

Upises na google? :)

> -maknuti virus bez formatiranja ( to se može isto tako radim to
> svakodnevno)

Uzevsi tvoje dvije gornje crtice i "kombiniramo" li trenutak, dolazimo
do zakljucka kako ti rucno "surfas" kroz svaku datoteku na disku
(diskovima?) ljudi koji te zovu i trazis viruse, trojane i ostali
malware po njima? I koliko tebi treba vremena za to ako nekim antivirusima
treba i vise od pola sata za 12-ak tisuca datoteka razlicitih velicina?

Ne znam tko ti to dopusta, ali ja ti to ne bih dopustio.

--
Uspjesne regije, tvrtke, muskarci i zene znaju da je uvijek bolje biti
prvorazredna verzija sebe nego drugorazredna verzija nekog drugog.

Davorin Vlahovic

Nov 17, 2006, 1:33:19 PM11/17/06
On 2006-11-17, Dinko Korunic <dinko....@gmail.com> wrote:

> [...]
> digitalne potpise svih sistemskih datoteka -- zasto ne bi vjerovao da nema

Jer nisi provjerio MBR? :) Na stranu sada sto trenutacno nema (ne znamo
za njih/nisu rasireni?) takvih stvari, nista ti ne garantira da to vise
ne postoji.

Davorin Vlahovic

Nov 17, 2006, 1:47:58 PM11/17/06
On 2006-11-17, pd...@mail.com <pd...@mail.com> wrote:
> Ako se hvalite nekim posebnim znanjem onda
> pogledajte koliko se to koristi u praksi i eventualno
> kakva je budu?nost toga:

Odakle ti ova statistika?

> MSIE 6 6624 50.28%

Uhm... ovo mi je nekako nategnuta brojka.

> Evo to su konkretni i ekzaktni podaci
> iz prakse pa izvolite sami izvu?i
> zaklju?ke iz toga.

Statistika ti ne znaci ama bas nista. Pogotovo u racunalnom svijetu.
Pazi sad:

1981.
Market share of personal computers: Radio Shack 20%, Apple Computer 17%,
IBM 1.9%. [1316.S3.1]

1982.
Market share of personal computers for the year: IBM 18.8%. [902.136]

1984.
Market share of personal computers for the year: IBM 63%. [203.27]
(about 50% [606.55])

1986.
Market share of personal computers for the year: IBM 40-44.3%, Compaq
Computer 16.5%. [203.27] [1299.348]

1987.
Market share of personal computers: IBM 39.2%, Compaq Computer 22.8%.
[1299.348]

1990.
Market share of US personal computers: IBM 15.2%, Apple Computer 9%,
Compaq 4.2%. [958.48]

1991.
Market share of personal computers in the US: IBM 14%, Apple Computer
12%, Compaq 4%. [958.48]

1995.
Personal computer market share in the US for the year: Compaq Computer
12.2%, Packard Bell 11.3%, Apple Computer 11.1%, IBM 8.3%, Gateway 2000
5.1%, Dell Computer 4.6%, Hewlett-Packard 4.5%, Acer America 3.6%,
Toshiba 3.5%, AST Research 2.4%. [585.47] [521.10] [630.14]

Ili, recimo, ovo:
http://www.roughlydrafted.com/RD/RDM/1350A705-DE80-429A-BDC0-AE9272C1555E.html

Izvuci sad ti zakljucke :)

Davorin Vlahovic

Nov 17, 2006, 1:31:35 PM11/17/06
On 2006-11-17, Dinko Korunic <dinko....@gmail.com> wrote:

> [...]
> pa radim vrlo selektivne full backupove). Za takvu punu reinstalaciju i
> vracanje selektivnih backupova da bude vrlo blisko originalnom stanju mi

Ali si siguran da nisi zaboravio negdje "rucno" :) pogledati jesi li sto
propustio.

Ono, samo u mom home direktoriju doma postoji 17878 datoteka (dakle,
nije ukljucen OS ni drugi korisnici) - pa tko bi to sve _rucno_
provjeravao (da, imam backup, hvala na pitanju)? :)

Bogu hvala na Unix CLI alatima :)

> [...]
>
> Na stranu da branim uobicajene gluposti koje trolla pduga, samo iznosim
> svoje misljenje o tome da je daleko smislenije prvo pokusati *pocistiti*

Naravno, moze ustedjeti vrijeme ako je neka sitnica.

dado

Nov 17, 2006, 2:43:28 PM11/17/06
On 17 Nov 2006 00:33:41 -0800, pd...@mail.com wrote:

> Dva su uvjeta:
> Nemojte se javljati ako ne znate:
>

> -naći virus bez antivirusnog programa (to se moľe vjerovali ili ne)
Samo ručnim pregledavanjem bez ikakvih av i/ili drugih programa nemoguće je
naći veliki broj virusa zato ąto se neki virusi mogu duboko ugnjezdit u
sistem i bez antivirusa i/ili drugih specjaliziranih alata nemoguće ih je
detektirati.

> -maknuti virus bez formatiranja ( to se moľe isto tako radim to
> svakodnevno)
Ako traľią viruse bez av-a onda pretpostavljam da ih ručno briąeą ąto je
riskantno jer u nekim slučajevima moľe oątetiti sistem. Za viruse/trojane
koji se ubace kao winsock i/ili lsa providers potrebni su i pozivi nekih api
funkcija kako bi sve funkcioniralo nakon micanja dotičnih. Da ne govorim o
sigurnosnim postavkama koje virusi/trojani mjenjaju.
Da sve to ideą ručno provjeravat i ispravljat prije bi 10 puta windowse
instalirao za neki osrednji slučaj zaraze.

Naravno u jednostavnijim slučajevima moľe se ručno, ali opet ne moľeą biti
100% siguran da računalo nije zaraľeno i nečim drugim.

p.s.
Na svom računalu imam > 150000 datoteka. Neznam koliko bi ti vremena trebalo
da ručno pregledaą svaku datoteku :)

Ivan S

Nov 17, 2006, 3:42:19 PM11/17/06
> p.s.
> Na svom računalu imam > 150000 datoteka. Neznam koliko bi ti vremena trebalo
> da ručno pregledaą svaku datoteku :)

Covjek naplacuje po satu, pa nema problema sta se toga tice. :)

Ivan Capan

Nov 17, 2006, 4:35:51 PM11/17/06
pd...@mail.com <pd...@mail.com> wrote:
> Javite mi se pa ?ete i?i sa mnom
> par dana od 9 -21 sat i budete
> enlightenirany.

Cek, to je 12-satni radni dan? Ti stvarno toliko radis? Vidim, efikasan
si :)
No, bolje je pitanje da li stvarno ocekujes da ce ti netko (ferovac,
koji mozda ima nesto i za uciti) raditi to radno vrijeme? Opet, u
subjektu pise da ocajno trazis. Vjerojatno ih ocajno placas :) Ili pojma
nemas o headhuntingu.

P.S. kad pokusavas ljude pridobiti njihovim slengom, probaj barem tocno
slovkati. Makar, bolje da si napisao "prosvijetljeni"

Chelo

Nov 17, 2006, 7:02:11 PM11/17/06

"Tin" je natipkala/o...

> [...]
> da moram jako puno toga naučiti i zato mislim upisati FER) ali ove 2
> navedene stvari spadaju u domenu opće kulture ąto se tiče koriątenja

ja to ne znam napraviti (barem mislim), a ne smatram se nimalo neznalicom.
mozda bih trebao.
p.s. ne budes na feru naucio nesto vise da postanes informaticki strucnjak,
sto je uopce to?!

> čisto sumnjam da će bilo

> koja osoba koja zavrąi FER prihvatiti Vaą posao jer je to bacanje u vjetar
> 5 godina truda (ako ne i viąe).

jasno je da nitko s diplomom nece ici to raditi, to radis onako usput,
poslije predavanja, i prije spavanja.

> čisto iz znatiľelje posjetio sam Vaąe stranice i ostao stvarno ąokiran.

> firmi sa takvim stranicama nebi sigurno nikad povjerio svoje računalo. u

> osnovnoj ąkoli radili smo stranice ąkole i ispalo je puno bolje od
> ovoga...

"dobar glas daleko se cuje, los jos dalje!"

> također,mislim da je naplaćivanje 250 kn za instalaciju windowsa u
> najmanju
> ruku pljačka. to je posao koji zna obaviti mislim svaki korisnik koji je

> računalo imao viąe od godinu dana.

mislim da to nije puno, to je cak i malo.
za samu instalaciju windowsa (sumnjam da nekima instalira linux, jer tko ga
koristi zna ga i instalirati) ti treba 40ak minuta. za pripremu diska treba
ti pola sata. za instalaciju svih drivera, i onog jednog kojeg nikako ne
mozes postaviti ti treba dodatnih sat vremena. znaci nekih 100kn po satu.
jednom sam susjedu to radio i pita me koliko je duzan, kazem mu "koliko
date." i frajer mi da 200kn. sljedeci vikend kupili dvd uredjaj (ili tako
nesto), dodjem, ubacim to za par minuta i kaze mi njegov stari "cuo sam da
je to malo 200kn sto sam ti dao prosli tjedan i izvadi mi jos 200kn!" i
zahvaljuje se!!

> vjerujem da postoje ljudi kojima treba Vaąa pomoć i koji su zadivljeni
> Vaąim znanjem. imam dosta prijatelja kojima sređujem računala jer sami

> neznaju/neda im se naučiti. tako su i oni zadivljeni mojim "znanjem" ali

> nikad nisam mislio tako neąto naplatiti. jasno mi je da je to Vama posao

> ali, ponavljam, čisto sumnjam da će vam se netko javiti.

ja ne mislim da su ljudi zadivljeni znanjem tih ljudi, nego su svjesni da
sami to ne znaju i radije plate nekome. mjenjas li si ti sam zupcasti remen
na automobilu? to ti je samo remen s zubicima. to das onome tko zna. a ima
ljudi koji ne znaju WinAmp instalirati, nego zna kliknuti na ikonu na
desktopu. i radije plati nekome da mu to napravi nego da sam nesto prcka
(winamp je samo primjer) iako nema sto pokvariti.
tvoji frendovi ne znaju, a zamisli kak je tek frajeru koji ima 40 godina i
zna upaliti komp, otici u word, napraviti predracun i racun i to isprintati
ako je printer defaultno postavljen.

Chelo

Nov 17, 2006, 7:03:50 PM11/17/06

"Ivan S" je natipkala/o...

Covjek naplacuje po satu, pa nema problema sta se toga tice. :)

he he, ova jedobra :)

pd...@mail.com

Mad I.D. wrote:
> [...]
> namjestanje sata u BIOSu :)
> To je NULA.
>
> No ima nacina da si nađes nekoga ak ovo nije "sala".

Evo još jedan koji tvrdi da sve zna.
Radi se o svakojakim problemima
sve što možete zamisliti radeći s kompjuterom.
Veza na internet,ADSL,virusi,spyware,
hardwerski problemi,sastavljanje kompjutera,
problemi sa Windowsom,mreža,......

Ako ste toliko jaki javite se da potvrdite
svoje znanje i izjave.Platit ću Vam
taj dan 100 kn tako da neće biti nula.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

Dinko Korunic wrote:

> Don't feed the trolls.

> --
> NAME:Dinko.kreator.Korunic DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies
> [...]

Svi koji imaju puno hrabrosti na jeziku
čak i engleskom
a nemaju hrabrosti da to pokažu.
Ljudi ako imate toliki potencijal
pa to je novac.
Hajde naprijed napravimo od toga
novac.
Dajem vam priliku a nitko da se javi.
Ima li sposobnih? Pitanje je sad.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

joghurt wrote:

> jer dobra stranica treba isto izgledati u svakom browseru..iole sposoban
> covjek to zna izvesti..

Što baš i nije sasvim točno
jer svaki browser i nije neki browser.
Probajte se s Firefoxom spojiti
na zagrebačku banku i platiti račune
preko interneta.

MSIE 6 6649 50.18%

Firefox 1.5 3146 23.74%

Firefox 1 1472 11.11%

Postoci korištenja navedenih browsera
prema stvarnim podacima od posjeta
mojim stranicama.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pd...@mail.com

Mad I.D. wrote:
> [...]
> koliko ustvari zna Vađ prijatelj. Vađ prijatelj to niti neăe htjeti raditi
> pred Vama jer je nesiguran i boji se da ăete ga odmah pročitati. Traţit ăe
> da mu odnesete kompjuter kod njega doma i tamo ăe se mučiti danima
> pokuđavajuăi rjeđiti prvi put ono đto mi moţemo rjeđiti u 2-3 sata i đto
> smo veă mnogo puta rjeđili.
> Kompjuter je najsloţeniji stroj koji je čovjek napravio. Prilično je skup i
> kao i svaki stroj zahtjeva neko redovno stručno odrţavanje koje Vam vađi
> prijatelji koji neđto nabadaju od svega pomalo sigurno ne mogu pruţiti.

Što ne valja u svemu ovome?
Gdje je komentar?

Sve stoji od rječi do rječi.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Igor Pozgaj

On Sat, 18 Nov 2006 00:16:52 -0800, pduga wrote:
> MSIE 6 6649 50.18%
> Firefox 1.5 3146 23.74%
> Firefox 1 1472 11.11%
>

> Postoci korištenja navedenih browsera
> prema stvarnim podacima od posjeta
> mojim stranicama.

To sve ovisi o ciljanoj populaciji i tematici stranice. Npr ja imam google
analytics na blogu i podaci o browserima su debelo na strani firefoxa (65%
Firefox, tek 25% IE) te na strani linuxa (cak 70%!).

Igor Pozgaj | ipozgaj at fly.srk.fer.hr
ICQ: 126002505 | IRC: @thunder (#linux@IdolNet)
PGP: 0xEF36A092 | http://fly.srk.fer.hr/~ipozgaj
http://ipozgaj.blogspot.com (/atom.xml RSS feed)

boka

> Što baš i nije sasvim točno
> jer svaki browser i nije neki browser.
> Probajte se s Firefoxom spojiti
> na zagrebačku banku i platiti račune
> preko interneta.

privredna i OTP rade bez ikakvih problema u ffu... i da svaki browser bi ti
trebao biti cilj ako ciljas na sto vise ljudi.

> MSIE 6 6649 50.18%
>
> Firefox 1.5 3146 23.74%
>
> Firefox 1 1472 11.11%
>

> Postoci korištenja navedenih browsera
> prema stvarnim podacima od posjeta
> mojim stranicama.

stvarno reprezentativni podaci ako su dobiveni sa tvojih stranica :P

--
Tvrdim, nepobediv sam!

Tin

On Sat, 18 Nov 2006 01:02:11 +0100, Chelo wrote:

> [...]

> mozda bih trebao.
> p.s. ne budes na feru naucio nesto vise da postanes informaticki strucnjak,

dobro,možda neznaš ručno ukloniti neki virus,ali za to postoje antivirusi i
zašto ih onda ne koristiti? uglavnom,siguran sam da znaš sam očistiti komp
od virusa,spywarea,...
p.s. pod "informatički stručnjak" mislio sanm na razinu znanja o
računalima. htio sam reći da je moje znanje što se tiče računala negdje na
razini upper-intermediate korisnika. tek nakon što (ako) završim FER moći
ću reći da znam nešto o računalima.

> jasno je da nitko s diplomom nece ici to raditi, to radis onako usput,
> poslije predavanja, i prije spavanja.

pa to sam i ja rekao,iako čovjek traži nekog za radno vrijeme od 9 do 21...

> "dobar glas daleko se cuje, los jos dalje!"

ovo nisam baš shvatio ali nevermind.... just my opinion.

> [...]
> je to malo 200kn sto sam ti dao prosli tjedan i izvadi mi jos 200kn!" i

naravno,sve to stoji ali čisto sumnjam da će te osobe imati nekakve posebne
prohtjeve što se tiče particioniranja diska. također,ovo sa instalacijom
drivera ne stoji... za to čovjek naplaćuje još 100 kn,a ostali (obimniji)
radovi su na bazi sata 130 kn/h. vjerojatno tu spada ta instalacija
problematičnih drivera. to je bez pdv-a. sveukupno s pdv-om bi bilo
585,6kn. ako znaš nekoga tko je voljan da mu za te nofce instaliram
windowse (može i sa mog cd-a) samo reci... isplati mi se doći i do zagreba
zbog toga (živim 220km od zg-a).

> [...]
> zna upaliti komp, otici u word, napraviti predracun i racun i to isprintati

cuj,da se meni nesto pokvari na autu išao bih kod ovlaštenog servisera
(iako i u servisima ima "bisera") ili automehaničara kojeg znam. tako isto
nebi svoje računalo dao u ruke osobi kojoj je jedina referenca za to što
radi da "nalazi viruse bez antivirusa" i da "miče viruse bez antivirusa".
takvi ljudi sa svojim "ja znam sve,pustite da ja to obavim" nastupom
izazivaju divljenje kod ljudi koji nemaju informatičkog znanja. znam takve
ljude jer sam imao puno iskustava sa njima. mama mi vodi
medicinsko-biokemijski laboratorij i serviseri aparata se baš tako
ponašaju.

Tin Franović

<pd...@mail.com> wrote in message

>©to baą i nije sasvim točno

>jer svaki browser i nije neki browser.
>Probajte se s Firefoxom spojiti
>na zagrebačku banku i platiti račune
>preko interneta.

ja se spajam i sve savrąeno radi... so,what's your point? jedan računalni
"stručnjak" bi trebao znati da to radi bez problema....

Davorin Vlahovic

On 2006-11-18, pd...@mail.com <pd...@mail.com> wrote:

> Evo jo? jedan koji tvrdi da sve zna.

On nije nigdje rekao da sve zna. Kako si to uopce uspio procitati iz
gornjeg teksta?

> Radi se o svakojakim problemima

> sve ?to mo?ete zamisliti rade?i s kompjuterom.

> Veza na internet,ADSL,virusi,spyware,
> hardwerski problemi,sastavljanje kompjutera,

> problemi sa Windowsom,mre?a,......

Pretpostavljam da znas da je na ovoj grupi poveca populacija ljudi koja
bi s dovoljno spajalica, selotejpa i vremena znala sastaviti racunalo? :)

> Ako ste toliko jaki javite se da potvrdite

> svoje znanje i izjave.Platit ?u Vam
> taj dan 100 kn tako da ne?e biti nula.
>
> www.hitna-pc-sluzba.hr

Originalno, nema sto. :) Cak 100kn. Vise bi zaradili da sjednu na TBJ sa
salicom za kavu i prose :)

Davorin Vlahovic

On 2006-11-18, pd...@mail.com <pd...@mail.com> wrote:
> ?to ne valja u svemu ovome?
> Gdje je komentar?
>
> Sve stoji od rje?i do rje?i.

Objasni mi kako mozes tako suvereno reci da znas vise od "prijatelja"?
Mozda je taj "prijatelj" netko tko se zbilja razumije. I sto ga onda
razlikuje od tebe? To sto imas otvoren obrt?

Haha :)

Davorin Vlahovic