Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Peder(i) na FER-u

604 views
Skip to first unread message

Ante Kolbila - Spanac

unread,
May 5, 2004, 6:33:45 PM5/5/04
to
Jednostavno moram reagirati.
Prvo sam mislio da je sala ali nismo te srece.

Individua koja se na ovoj interesnoj grupi potpisuje kao "Iskorak" zadnje
vrijeme intenzivno
sudjeluje u svim oblicima rasprave i tako, na perfidan i uvredljiv nacin,
pokusava progurati
homoseksualizam kao nesto normalno, bezopasno i ne znam sto sve ne. Bez
imalo srama
otkriva nam svoje seksualno opredjeljenje i ocekuje da cemo ga uvaziti,
shvatiti ozbiljno, pruziti mu ruku itd.
E dragi moj pederu, nece moci tako. Da, pederu! Nisi ti nikakav "gay" ili
"gej" nego prostohrvatski - peder.
Budi barem utoliko musko pa se suoci s time. I ako vec jesi to sto jesi, ne
moras to na sva zvona izvikivati,
o tome po Zrinjevcu paradirati, traziti zastitu, ovo, ono,... Dosta! Za mene
je to bolest, evolucijski gledano
slijepa ulica, i od toga se treba cuvati i lijeciti.

Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama
dogada.
Poduzmimo nesto dok nije kasno.

Kolbila

pero!!!

unread,
May 5, 2004, 6:39:44 PM5/5/04
to
???

ti to, kao, ozbiljno? ili je ovo neka sprdačina?


luc

unread,
May 5, 2004, 6:43:00 PM5/5/04
to
Prvi pametni komentar ovdje
"Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message
news:c7bq4b$fum$1...@ls219.htnet.hr...

Archer

unread,
May 5, 2004, 6:44:09 PM5/5/04
to

"luc" <m...@mio.net> wrote in message news:c7bqlk$ghg$1...@ls219.htnet.hr...

> Prvi pametni komentar ovdje
> "Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message
> news:c7bq4b$fum$1...@ls219.htnet.hr...


I los quote. ;)


Maher

unread,
May 5, 2004, 6:41:04 PM5/5/04
to
odi dolje na neki post "Rafo je pedercina" pa procitaj. ako imas 1h vremena
za ubit preporucam kao iznimno saljivo stivo...


Dorijan

unread,
May 5, 2004, 6:58:14 PM5/5/04
to

"Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message
news:c7bq4b$fum$1...@ls219.htnet.hr...
> Jednostavno moram reagirati.
> Prvo sam mislio da je sala ali nismo te srece.
>
> Individua koja se na ovoj interesnoj grupi potpisuje kao "Iskorak" zadnje
> vrijeme intenzivno
> sudjeluje u svim oblicima rasprave i tako, na perfidan i uvredljiv nacin,

a? iz kojeg stoljeca si ti ispao?


> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

da.....do not feed the troll


iskorak

unread,
May 5, 2004, 7:08:12 PM5/5/04
to
Ante Kolbila - Spanac wrote:
> Individua koja se na ovoj interesnoj grupi potpisuje kao "Iskorak" zadnje
> vrijeme intenzivno
> sudjeluje u svim oblicima rasprave

da mi je znati u kojima to osim "Rafo je pedercina" ??

>i tako, na perfidan i uvredljiv nacin,

ako sam ikoga uvrijedio ja se ispricavam, to mi nije bila namjera
lijepo bi bilo da navedes post gdje sam bio uvredljiv....

> pokusava progurati
> homoseksualizam kao nesto normalno, bezopasno i ne znam sto sve ne.

ne pokusavam nista progurati nego raspravljam sa kolegama o aktualnom
drustvenom problemu, tj. homoseksualizmu i kao u svakoj raspravi postoje
dvije strane....

>Bez
> imalo srama
> otkriva nam svoje seksualno opredjeljenje i ocekuje da cemo ga uvaziti,
> shvatiti ozbiljno, pruziti mu ruku itd.

ne ocekujem to....
i biti gay nije uopce sramotno....bar ne meni....

> Budi barem utoliko musko pa se suoci s time.

ja sam se itekako suocio s tim....

> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama
> dogada.

ali koliko ja znam, Hrvatska zeli uci u EU i okrenuti se zapadu gdje su
takve stvari prihvacene....morat ce se kad tad suociti s tim...

> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

a sto ce vam se tocno dogoditi?
zarazit ce te se? postat ce te gayevi?

p.s. nisam namjeravao da na newse krenu ovakve rasprave oko
homoseksualizma....ja sam napisao JEDAN obican post a otvorila se ovakva
spika i rasprava...ja uopce ne pokrecem tu temu niti je forsiram....drugima
je ocito ta tematika zanimljiva....


--
It's ok to be gay :)


dreamer

unread,
May 5, 2004, 7:15:52 PM5/5/04
to

"Dorijan" <dor...@ksetMakniovo.org> wrote in message
news:c7breu$v1$1...@bagan.srce.hr...

> a? iz kojeg stoljeca si ti ispao?

Covjek razumno zbori.
Ja bih rekao da svi ljudi koji se smatraju pederima i misle da to jesu su
ubiti predodredjeni svecenici... Al im se to ne svidja pa onda su si
smislili nesto da vole i sad su pederi.. :)

dreamer

unread,
May 5, 2004, 7:18:14 PM5/5/04
to

"Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message
news:c7bq4b$fum$1...@ls219.htnet.hr...
> Jednostavno moram reagirati.
> Prvo sam mislio da je sala ali nismo te srece.
>Dosta! Za mene je to bolest, evolucijski gledano
> slijepa ulica, i od toga se treba cuvati i lijeciti.

Netreba se nikaj cuvat! Treba to iskorjenit dok nije kasno!!
Da mi je vidjet idiota koji izmislo taj pedrizam...


> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama
> dogada.
> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

Podrzavam... :)


dreamer

unread,
May 5, 2004, 7:26:58 PM5/5/04
to

"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
news:c7bs9s$g1$1...@bagan.srce.hr...

> ne ocekujem to....
> i biti gay nije uopce sramotno....bar ne meni....

Biti gej je ogromana sramota. Na tebe treba poslat Rojsa & Spajica ako jesi
pesko..


>
> > Budi barem utoliko musko pa se suoci s time.
>
> ja sam se itekako suocio s tim....

Ako si gej nisi musko. Ti si pravi izrod i sramota za Hrvate.

> ali koliko ja znam, Hrvatska zeli uci u EU i okrenuti se zapadu gdje su
> takve stvari prihvacene....morat ce se kad tad suociti s tim...

Hrvatska prvo zeli laku paru, a ne uc u EU... A ako dojde do ulaska u EU
lako se mi rjesimo gej ljudi...


> --
> It's ok to be gay :)


Veca sam napisal kaj mislim o ovom... Rata-ta-ta-ta-ta-tatata, ta-ta,
ra-ta-ta...


Zoran

unread,
May 5, 2004, 7:49:43 PM5/5/04
to
A ja brijem da su pederi jako mocni i da pedera ima svugdje.
Pederski lobij....jel....ak se to tako kaze.
Nije da bi volio gledati kako se dva tipa zvale i diraju ali brijem da to
nije nista cudno u odnosu na sve gadosti koje se dogadjaju u modernom
drustvu.
Ljudi postaju pervezni i nastrani i homoseksualizam je samo jedno od
skretanja sa prirodnog toka.
Medjutim gledao sam neku emisiju i saznao kako ustvari homoseksualizam nije
nista novo vec je jako jako star. Dakle homoseksualaca je bilo mnogo prije.
Mozda je to jedan paralelan pravac:).

Iskreno mrzim pedere ali nemam nista protiv je ako krenes povlaciti granicu
sto je dobro sto nije onda ce se uvijek javljati mrznja. Smatram da je
jedino bitno kako kolko tolko podjeliti drustvo jer ne bi volio da moj sin
jednog dana gleda dva pedera kako se drze za rukice.

--
zoran...@fer.hr

iskorak

unread,
May 5, 2004, 7:47:41 PM5/5/04
to
procitajuci postove od dreamera mogu reci samo jednu stvar.....

zalosno je drustvo u kojem zivimo.....stvarno zalosno :(((

Malmsteen

unread,
May 5, 2004, 8:12:17 PM5/5/04
to
C zgrada. 12. kat. Otvori prozor i skoci na glavu. I povedi svoje prijatelje
sa sobom.


--
Knowing is not enough, we must apply.
Willing is not enough, we must do.
(Bruce Lee)

Makni slovo g iz mejl adrese kad riplajash


GoGoTheGoGo

unread,
May 5, 2004, 8:33:36 PM5/5/04
to

e iskorace...malko sam citao dolje postove i cini mi se da si izbjegao par
zanimljivih pitanja...

da se razumjemo, ja nisam zatucan :)

daklem...par misli

-nije li cesto medju otvorenim homosexualcima (muskog roda) "uredjivanje" na
"zensku" foru
ono punjenje usana silikonima i oblacenje hlacica koje istaknu guzu :)
e pa to su sve tipicno zenski atributi...oblo tijelo...jer zene imaju vise
masnog tkiva svugdje po tijelu
e pa iz toga je zakljucak da se cesto (necu reci vecina jer je ovo moja
pretpostavka) homosexualci zele svidjet drugim homosexualcima pomocu zenskih
atributa...

-svaka sexualna aktivnost bez reprodukcije se moze shvatit kao perverzija
(ne kao sto bi rekli u crkvi nego ono...kao jedenje cokolade i pijenje coca
cole, znaci beskorisno jel...) ali nije u tome stvar...hetero ljudi (i zene
koje ste jadne zapostavili u cijeloj prici, bar do tam gdje sam ja citao) u
slucajevima "ne-reproduktivnog sexa" ipak razmisljaju o reprodukciji...ne
svijesno, ali razmisljaju i ponasaju se u skladu s onime kako je priroda
osmislila uspjesnu reprodukciju (tipa "dublje" ak me razmes kaj ti ocu rec
:) )
zakljucak toga je da hetero ljudi ipak nemogu protiv reprodukcije ;)
iskljucivo ih zelja za "reprodukcijom" tjera na sexualne radnje (svih
oblika)...e, kako se sad tu uklapaju homosexualni ljudi?

-i zadnja stvar...
ja sam definitivno za priznavanje prava svima pa i ljudima koji su rodjeni
sa nogama iz ociju...ali pretjerivanje u liberalizmu kakvo se moze vidjet
danas u nekim djelovima svijeta vrlo lako moze dovest do situacije da neki
utjecajni covjek - pedofil profura spiku da je on rodjen takav i da nemoze
protiv toga...i onda se uvede zakon da ako dijete to stvarno zeli da onda
moze :)...
ovo nisam napisao da dokazem kako netreba priznat prava homosexualcima (jer
po mom misljenju treba) nego samo me zanima tvoje razmisljanje o toj temi

ajd....


dreamer

unread,
May 5, 2004, 8:32:03 PM5/5/04
to

"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
news:c7bujb$v0n$1...@bagan.srce.hr...

Pa je, zalosno je da pederi postoje...


Marko Bozikovic

unread,
May 6, 2004, 3:01:31 AM5/6/04
to
Ante Kolbila - Spanac wrote:

> Jednostavno moram reagirati.
> Prvo sam mislio da je sala ali nismo te srece.

Statistics is a bitch, ain't it :) Prema statistikama, cca 5% populacije je
homoseksualno orijentirano, pa ti rachunaj koliko je gay ljudi na FERu.

P.S. A digne ti se kada gledash dve zgodne cure skupa, a? Uvalio bi se izmedju
kada bi te primile, a? :-)
--
Marko
ICQ: 5990814

Him: "Your skin is so soft. Are you a model?"
Her: "No," [blush] "I'm a cosmetologist."
Him: "Really? That's incredible... It must be very tough to handle
weightlessness."
-- "The Jerk"

Luka Rakamaric

unread,
May 6, 2004, 3:24:00 AM5/6/04
to
> P.S. A digne ti se kada gledash dve zgodne cure skupa, a? Uvalio bi se izmedju
> kada bi te primile, a? :-)
> --

A ti nebi? :)

cAEsar

unread,
May 6, 2004, 3:39:10 AM5/6/04
to
GoGoTheGoGo wrote:

> ...hetero ljudi (i zene koje ste jadne zapostavili u
> cijeloj prici, bar do tam gdje sam ja citao) u slucajevima
> "ne-reproduktivnog sexa" ipak razmisljaju o reprodukciji...ne
> svijesno, ali razmisljaju i ponasaju se u skladu s onime kako je
> priroda osmislila uspjesnu reprodukciju (tipa "dublje" ak me razmes
> kaj ti ocu rec :) ) zakljucak toga je da hetero ljudi ipak nemogu
> protiv reprodukcije ;) iskljucivo ih zelja za "reprodukcijom" tjera
> na sexualne radnje (svih oblika)...

errr... krivo!
ljudi zele seks samo zato jer je prokleto dobar, tj. iskljucivo zbog
elektro-kemijskih reakcija koje nastaju u mozgu.
seks je ekvivalentan junk-u u elektro-kemijskom pogledu i ljudi ga zele
zbog istog razolga. ta tvoja "nesvjesna" zelja za seksom u biti samo
znaci da smo evoluirali tako da nam je "dobar" (elektrokemijski!) cin
koji uzrokuje reprodukciju. da smo evoluirali tako da nas uzbudjuje
samoubojstvo (ne gledati, nego ciniti) ne bi prezivjeli kao vrsta.

> -i zadnja stvar...
> ja sam definitivno za priznavanje prava svima pa i ljudima koji su
> rodjeni sa nogama iz ociju...ali pretjerivanje u liberalizmu kakvo se
> moze vidjet danas u nekim djelovima svijeta vrlo lako moze dovest do
> situacije da neki utjecajni covjek - pedofil profura spiku da je on
> rodjen takav i da nemoze protiv toga...i onda se uvede zakon da ako
> dijete to stvarno zeli da onda moze :)...
> ovo nisam napisao da dokazem kako netreba priznat prava
> homosexualcima (jer po mom misljenju treba) nego samo me zanima tvoje
> razmisljanje o toj temi

koliko sam ja skuzio, homici (i to je IMHO prihvatljiv i neuvredljiv
izraz) su mozda najpasivisticka subkultura za koju znam. osim mozda
hipija.
uopce, kako netko tko je "in touch with his feelings" :) moze biti
nasilan?

smatram da pedofili nisu bas "in touch with their feelings", bas
suprotno. oni su bolesne individue koje ispoljavaju neke svoje
frustracije i komplekse iz djetinjstva... cak i ako je rodjen takav,
pravno se jako lijepo moze definirati: ako cinis lose drugima, kriv si.
i gotovo.

--
cAEsar

--yes, I eat cow, I am not proud--

cAEsar

unread,
May 6, 2004, 3:45:55 AM5/6/04
to
Luka Rakamaric wrote:

he he.
w.s.burroughs. (mozda ne znas, ali upravo si ga citirao.)

poklapa se sa mojom tezom (vidi gore) da je seks ekvivalentan junk-u na
elektrokemijskoj razini.

Phr33k

unread,
May 6, 2004, 3:53:45 AM5/6/04
to
On Thu, 6 May 2004 02:12:17 +0200, Malmsteen <yagwri...@yahoo.com>
wrote:

> C zgrada. 12. kat. Otvori prozor i skoci na glavu. I povedi svoje
> prijatelje
> sa sobom.

Mislim da su prozori zakljucani. Neka ode na 11. kat. Tamo se daju
otvoriti. :)

--
Phr33china
"Prodajem tri vjeverice. Dvije razlicite i jednu istu."

Luka Rakamaric

unread,
May 6, 2004, 4:15:26 AM5/6/04
to
Nema potrebe za vrijedjanjem. On(i) je covjek ko i svi mi ostali. Treba ih
pustit da zive i sve ce bit super. Sto ne treba dozvolit je sljedeca
situacija:

Dva covjeka se jave na natjecaj za posao. Jedan homic jedan 'normalni'. I
poslodavac zaposli 'normalnog'. Odmah je to diskriminacija homica,
blablabla, a razlozi ipak mogu bit sasvim drugaciji.

Ili

Mala firma, 10 zaposlenih, 9 normalnih i homic. Nema posla, treba nekog
otpustit. I ako otpustis homica, ti si homofob i sta ja znam sto sve ne.

Da se homici ne osjete napadnuti, napominjem da se primjeri mogu odnositi i
na druge manjine, nacionalne, rasne i slicno.


Didi

unread,
May 6, 2004, 5:12:42 AM5/6/04
to
Kad smo vec o starosti homoseksualizma......negdje sam citala..
u staroj grckoj,mislim u sparti,svaki vojnik (a oni su bili stvarno vojnicka
drzava) je imao doma zenu,a u vojsci svog ljubavnika i to se cak i poticalo
jer ako bi njegov ljubavnik poginuo u bitci onda bi se on jos zesce
borio.....
znaci to nije nista novo i nije da svijet postaje sve izopaceniji,nego se
jednostavno do sada o tome nije pricalo......


McBomb

unread,
May 6, 2004, 5:16:38 AM5/6/04
to
Ante Kolbila - Spanac wrote:

Kako kazu u Sparku...
"We mustn't turn our backs on the gay people" :))

--
Ignorance is bliss
www.mcbomb.tk


McBomb

unread,
May 6, 2004, 5:20:08 AM5/6/04
to
cAEsar wrote:
> koliko sam ja skuzio, homici (i to je IMHO prihvatljiv i
> neuvredljiv izraz)

Homici? HOMICI? To je valjda najpederastiji izraz za pedere koji sam
cuo :))
Itekako je prihvatljiv :]

Billy The Kidd

unread,
May 6, 2004, 5:29:09 AM5/6/04
to

"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
news:c7bujb$v0n$1...@bagan.srce.hr...
> procitajuci postove od dreamera mogu reci samo jednu stvar.....
>
> zalosno je drustvo u kojem zivimo.....stvarno zalosno :(((


Seljacino, koga zanima to sto si ti peder. Radi sto hoces sa svojom toplom
bracom, ali ne zajebavaj nikoga s tim. Samim tim tvojim nickom vec trazis
neke reakcije. Kad ce ti netko razbiti glavu zbog tvojeg provociranja
(naglasavam provociranja, a ne zato sto si peder) onda ces pricati kako
zivimo u primitivnoj zemlji....


McBomb

unread,
May 6, 2004, 5:43:54 AM5/6/04
to
Marko Bozikovic wrote:
> P.S. A digne ti se kada gledash dve zgodne cure skupa, a?
> Uvalio bi se izmedju kada bi te primile, a? :-)

Nemoj sad mijenjat' temu :)

JohnyK

unread,
May 6, 2004, 6:04:27 AM5/6/04
to

> P.S. A digne ti se kada gledash dve zgodne cure skupa, a? Uvalio bi se
izmedju
> kada bi te primile, a? :-)

PA naravno da bi bio s 2 cure .. zato jer bih obje mogle zatrudnit sa mnom
u pol sata :))


Archer

unread,
May 6, 2004, 6:12:44 AM5/6/04
to

> PA naravno da bi bio s 2 cure .. zato jer bih obje mogle zatrudnit sa
mnom
> u pol sata :))

Nije poanta u brzini, uzitak je bitniji. ;)

--

Najbolji slikar mrtve prirode je industrija.


JohnyK

unread,
May 6, 2004, 6:05:56 AM5/6/04
to
da diana i zato je stara grcka izumrila ...NEMA je vise


Grimreaper

unread,
May 6, 2004, 6:07:55 AM5/6/04
to

"dreamer" <mr_...@yahoo.com> wrote in message
news:c7bt83$j98$1...@ls219.htnet.hr...

>
> "iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
> news:c7bs9s$g1$1...@bagan.srce.hr...
> > ne ocekujem to....
> > i biti gay nije uopce sramotno....bar ne meni....
>
> Biti gej je ogromana sramota. Na tebe treba poslat Rojsa & Spajica ako
jesi

Kaj se to tebe tice kaj je netko gay? Svatko ima pravo bit drukciji dok to
ne radi na tudju stetu...


Grimreaper

unread,
May 6, 2004, 6:08:32 AM5/6/04
to

"dreamer" <mr_...@yahoo.com> wrote in message
news:c7c124$mle$1...@ls219.htnet.hr...

Zalosno je da postoje likovi ko ti...


LuciFER Moloh

unread,
May 6, 2004, 6:15:17 AM5/6/04
to
> Da se homici ne osjete napadnuti, napominjem da se primjeri mogu odnositi
i
> na druge manjine, nacionalne, rasne i slicno.
>

Slazem se. Mislim da je sam taj pokret za priznavanje prava malo
"prenapadan", i da ustvari samo jos vise potice mrznju i nerazumjevanje. Ako
je covjek uvjeren u svoje stavove o homoseksualizmu kao bolesti, parade i
skupovi ce ga samo jos vise raspizditi, i postat ce netolerantniji. Pravila
tipa na 10 zaposlenika mora doc jedan homoseksualaca, jedan crnac, jedan
kinez, i sl., samo povecavaju rasnu diskriminaciju. Recimo 9 zaposlenika
jedne tvrtke su bijelci, i sad fali jedan iz manjina. Dodje na razgovor lik
sa zavrsenim faksom, super preporukama, iskustvom, sve super, i drugi, kao
pripadnik manjina sa nesto losijim svojstvima. I posljedica svega je;
"sorry, stari, jest da imas sve uvjete, ali fali ti najvazniji: NISI
PRIPADNIK MANJINE."


dreamer

unread,
May 6, 2004, 7:41:28 AM5/6/04
to

"Grimreaper" <grimr...@net.hr> wrote in message
news:c7d2r0$cbk$1...@bagan.srce.hr...

Cuj, da nije bilo Hitlera sad bi svi mi bili zidovi...


Juice

unread,
May 6, 2004, 8:39:45 AM5/6/04
to
Ante Kolbila - Spanac wrote:
> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama
> dogada.
> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

<snip-snip>

Znas sta kazu. Najveci homofobi su cesto samo latentni gejevi. :o)

--
Vozdra! Ivan [Juice] :o)
-I am a Marxist of the Groucho variety-

Manic

unread,
May 6, 2004, 9:00:40 AM5/6/04
to
On Thu, 6 May 2004 00:33:45 +0200, Ante Kolbila - Spanac wrote:

> Jednostavno moram reagirati.
> Prvo sam mislio da je sala ali nismo te srece.
>

> Individua koja se na ovoj interesnoj grupi potpisuje kao "Iskorak" zadnje
> vrijeme intenzivno
> sudjeluje u svim oblicima rasprave i tako, na perfidan i uvredljiv nacin,
> pokusava progurati
> homoseksualizam kao nesto normalno, bezopasno i ne znam sto sve ne. Bez
> imalo srama
> otkriva nam svoje seksualno opredjeljenje i ocekuje da cemo ga uvaziti,
> shvatiti ozbiljno, pruziti mu ruku itd.
> E dragi moj pederu, nece moci tako. Da, pederu! Nisi ti nikakav "gay" ili
> "gej" nego prostohrvatski - peder.
> Budi barem utoliko musko pa se suoci s time. I ako vec jesi to sto jesi, ne
> moras to na sva zvona izvikivati,
> o tome po Zrinjevcu paradirati, traziti zastitu, ovo, ono,... Dosta! Za mene
> je to bolest, evolucijski gledano
> slijepa ulica, i od toga se treba cuvati i lijeciti.


>
> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama
> dogada.
> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

A sto da poduzmemo? Ajmo u pravom vjerskom zanosu "ubit Boga u njima".
Drustveno gledano, ti si bolest modernog drustva s takvim nacinom
razmisljanja.

kvele

unread,
May 6, 2004, 8:55:38 AM5/6/04
to

"Didi" <diana.ognj...@fer.hr> wrote in message
news:c7cvi0$hfa$1...@bagan.srce.hr...
Da narvno, svako je imo barem 3 ljubavnika jer se onda jos zesce borio...;)
ma to su gluposti i ne vidim uopce svrhu zasto se prepucavat po grupi ali
neke stvari koji koji "gejevo" rade stvarno nemaju smisla..Radite sto god
zelite u vasa cetiri zida..ali parada "gejeva" stvarno nema smisla, i onda
kad nekoga isprovocirate on je zatucan itd., Kakve parade? ja sam da
dobijete prava na zajednicu iliti brak( naravno ne crkveni), a neke vase
teznje o usvajanju djece..i slicnih stvari su ciste gluposti.. nakraju
ispada da ste vi posebni ili jos u nekim slucajevima i bolji od ostalih...
Zato radite sto god zelite, naravno u vasa 4 zida, ali ne morate se truditi
objasniti ostalima da je to nesto sasvim normalno..jer nije...ali tako je.


čularoą

unread,
May 6, 2004, 9:00:35 AM5/6/04
to
daj odvratan si iskorak, pored tako lijepih pičića, sisica i butina ti bi
muąki ąupak! fuj, uopće nemaą smisla za estetiku. nego daj bolje razmotri
zbog kojeg defekta u glavi si preąo na krivu stranu.

"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message

news:c7bs9s$g1$1...@bagan.srce.hr...


> Ante Kolbila - Spanac wrote:
> > Individua koja se na ovoj interesnoj grupi potpisuje kao "Iskorak"
zadnje
> > vrijeme intenzivno
> > sudjeluje u svim oblicima rasprave
>

> da mi je znati u kojima to osim "Rafo je pedercina" ??


>
> >i tako, na perfidan i uvredljiv nacin,
>

> ako sam ikoga uvrijedio ja se ispricavam, to mi nije bila namjera
> lijepo bi bilo da navedes post gdje sam bio uvredljiv....


>
> > pokusava progurati
> > homoseksualizam kao nesto normalno, bezopasno i ne znam sto sve ne.
>

> ne pokusavam nista progurati nego raspravljam sa kolegama o aktualnom
> drustvenom problemu, tj. homoseksualizmu i kao u svakoj raspravi postoje
> dvije strane....


>
> >Bez
> > imalo srama
> > otkriva nam svoje seksualno opredjeljenje i ocekuje da cemo ga uvaziti,
> > shvatiti ozbiljno, pruziti mu ruku itd.
>

> ne ocekujem to....
> i biti gay nije uopce sramotno....bar ne meni....
>

> > Budi barem utoliko musko pa se suoci s time.
>

> ja sam se itekako suocio s tim....


>
> > Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se
nama
> > dogada.
>

> ali koliko ja znam, Hrvatska zeli uci u EU i okrenuti se zapadu gdje su
> takve stvari prihvacene....morat ce se kad tad suociti s tim...


>
> > Poduzmimo nesto dok nije kasno.
>

> a sto ce vam se tocno dogoditi?
> zarazit ce te se? postat ce te gayevi?
>
> p.s. nisam namjeravao da na newse krenu ovakve rasprave oko
> homoseksualizma....ja sam napisao JEDAN obican post a otvorila se ovakva
> spika i rasprava...ja uopce ne pokrecem tu temu niti je
forsiram....drugima
> je ocito ta tematika zanimljiva....

Manic

unread,
May 6, 2004, 9:07:53 AM5/6/04
to
On Thu, 6 May 2004 01:26:58 +0200, dreamer wrote:

> Biti gej je ogromana sramota. Na tebe treba poslat Rojsa & Spajica ako jesi

> pesko..

Rojs je zatucani idiot koji je pokrao nasu zemlju.

Manic

unread,
May 6, 2004, 9:09:19 AM5/6/04
to
On Thu, 6 May 2004 13:41:28 +0200, dreamer wrote:

> Cuj, da nije bilo Hitlera sad bi svi mi bili zidovi...

Cuj, da nema ljudi poput tebe svijet bi bio ljepsi.

Luka Rakamaric

unread,
May 6, 2004, 9:22:38 AM5/6/04
to

Priznam, bolje si srocio ono sto sam ja htio reci

Ivan Bublic

unread,
May 6, 2004, 10:46:06 AM5/6/04
to
A fak off, konzervo!!!

"Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message
news:c7bq4b$fum$1...@ls219.htnet.hr...


> Jednostavno moram reagirati.
> Prvo sam mislio da je sala ali nismo te srece.
>

> Individua koja se na ovoj interesnoj grupi potpisuje kao "Iskorak" zadnje
> vrijeme intenzivno

> sudjeluje u svim oblicima rasprave i tako, na perfidan i uvredljiv nacin,
> pokusava progurati
> homoseksualizam kao nesto normalno, bezopasno i ne znam sto sve ne. Bez


> imalo srama
> otkriva nam svoje seksualno opredjeljenje i ocekuje da cemo ga uvaziti,
> shvatiti ozbiljno, pruziti mu ruku itd.

> E dragi moj pederu, nece moci tako. Da, pederu! Nisi ti nikakav "gay" ili
> "gej" nego prostohrvatski - peder.
> Budi barem utoliko musko pa se suoci s time. I ako vec jesi to sto jesi,
ne
> moras to na sva zvona izvikivati,
> o tome po Zrinjevcu paradirati, traziti zastitu, ovo, ono,... Dosta! Za
mene
> je to bolest, evolucijski gledano
> slijepa ulica, i od toga se treba cuvati i lijeciti.
>

> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama
> dogada.

> Poduzmimo nesto dok nije kasno.
>

> Kolbila
>
>
>


Joľa

unread,
May 6, 2004, 11:10:23 AM5/6/04
to

"Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message
news:c7bq4b$fum$1...@ls219.htnet.hr...
> Jednostavno moram reagirati..........

Tako je Kobila, sve PEDERE i George Bush-eve treba iskorijenit, ko da nije
dosta da je fer pun muąkih,nego sad joą tamo ąeću i pederčine..fuj!!!!!!!!!


Joľa

unread,
May 6, 2004, 11:12:17 AM5/6/04
to
"Ivan Bublic" <geljek_...@hotmail.com> wrote in message
news:c7dj3b$q1s$1...@bagan.srce.hr...
> A fak off, konzervo!!!

Šta je gejiću,smeta te to?


Darko Spoljaric

unread,
May 6, 2004, 11:28:08 AM5/6/04
to
> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari.

Boli me k...c za iskoraka, ali pederi - bolest drustva, i to zlocudni tumor.
S takvima samo jedno: cut them out!

> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

Evo, konkretno. Na nekoj njihovoj paradici neka se maknu svi ne-pederi i bum
bomba na njih. I gradski cistaci zasluzili su jos jednu placu :D

I evo jos nesto, da mi slucajno ne ostane u grlu: Prokleti pederi!

Mogli bi i pustit krdo konja na njih, da ih izjebu, pa da vidimo jel bi
kasnije koga pustili blizu svoje rupe :) Neki vele da se klin klinom
izbija...


Sepa

unread,
May 6, 2004, 11:32:33 AM5/6/04
to
> Mogli bi i pustit krdo konja na njih, da ih izjebu, pa da vidimo jel bi
> kasnije koga pustili blizu svoje rupe :) Neki vele da se klin klinom
> izbija...

legendo


skatalit

unread,
May 6, 2004, 11:41:01 AM5/6/04
to
> daj odvratan si iskorak, pored tako lijepih pičića, sisica i butina ti bi
> muąki ąupak! fuj, uopće nemaą smisla za estetiku.

ROTFLAC!

(and choking)


Joľa

unread,
May 6, 2004, 11:41:39 AM5/6/04
to
Ej,upravo mi govno izlazi kroz onu slatku rupicu...
Iskorak,ajd mi ga uguraj natrag


"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message

news:c7bujb$v0n$1...@bagan.srce.hr...
> procitajuci postove od dreamera mogu reci samo jednu stvar.....
>
> zalosno je drustvo u kojem zivimo.....stvarno zalosno :(((
>

Archer

unread,
May 6, 2004, 11:46:13 AM5/6/04
to

"čularoą" <cul...@yahoo.com> wrote in message
news:c7dctg$44s$1...@bagan.srce.hr...

> daj odvratan si iskorak, pored tako lijepih pičića, sisica i butina ti bi
> muąki ąupak! fuj, uopće nemaą smisla za estetiku. nego daj bolje razmotri
> zbog kojeg defekta u glavi si preąo na krivu stranu.
>
> "iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
> news:c7bs9s$g1$1...@bagan.srce.hr...
> > Ante Kolbila - Spanac wrote:


BLA BLA BLA

Jel ste vi svi tako glupi da ne mozete naucit fu**ing quotanje?!?! Iliti
citiranje po hrvatski.


Archer

unread,
May 6, 2004, 11:49:03 AM5/6/04
to
> Tako je Kobila, sve PEDERE i George Bush-eve treba iskorijenit, ko da nije
> dosta da je fer pun muąkih,nego sad joą tamo ąeću i
pederčine..fuj!!!!!!!!!

Ne trebas i jedno i drugo. Bush i pederi NE idu zajedno... Ili ti bas ne
pratis novine u zadnje vrijeme... :D


Archer

unread,
May 6, 2004, 11:56:48 AM5/6/04
to
> ROTFLAC!
>
> (and choking)

Ali ocito ja nisam te srece da se ugusis.

--

Ako ne uspiješ prvi put, padobranstvo definitivno nije za tebe...


daPimp

unread,
May 6, 2004, 11:50:45 AM5/6/04
to

"Juice" <ju...@hi.makni.htnet.hr> wrote in message
news:c7dbhe$ttb$1...@sunce.iskon.hr...

> Ante Kolbila - Spanac wrote:
> > Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se
nama
> > dogada.
> > Poduzmimo nesto dok nije kasno.
>
> <snip-snip>
>
> Znas sta kazu. Najveci homofobi su cesto samo latentni gejevi. :o)

Ovo totalno potpisujem. Ako si seksualno nedvosmiseno definiran nikakvi
gayevi ti ne smetaju. Ovi sto ovako nasilno nastupaju prvo nisu nacisto sami
sa sobom...

Pozdrav & stay gay :p


podanik

unread,
May 6, 2004, 12:02:10 PM5/6/04
to
Ljudi, ovo se nama
> dogada.
> Poduzmimo nesto dok nije kasno.


haha...ljudi hvala svima na otkacenoj raspravi...od srca sam se nasmijao
citajuci ovo sve.


luka22220

unread,
May 6, 2004, 12:26:36 PM5/6/04
to

> > > > zalosno je drustvo u kojem zivimo.....stvarno zalosno :(((
> > > >
> > > > --
> > > > It's ok to be gay :)

Rodjo, ja nosim skare :)


Behemoth

unread,
May 6, 2004, 1:15:09 PM5/6/04
to
> "iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
> news:c7bs9s$g1$1...@bagan.srce.hr...
> > ne ocekujem to....
> > i biti gay nije uopce sramotno....bar ne meni....
>
> Biti gej je ogromana sramota. Na tebe treba poslat Rojsa & Spajica ako
jesi
> pesko..

Živio rođo!


Dr.Kadzija

unread,
May 6, 2004, 1:23:20 PM5/6/04
to
"Zoran" <pis...@postu.hr> wrote in message
news:c7buin$62o$1...@bagan.srce.hr...
> Iskreno mrzim pedere ali nemam nista protiv je ako krenes povlaciti
granicu
> sto je dobro sto nije onda ce se uvijek javljati mrznja. Smatram da je
> jedino bitno kako kolko tolko podjeliti drustvo jer ne bi volio da moj sin
> jednog dana gleda dva pedera kako se drze za rukice.

vjerojatno ne kuzis da postoji realna mogucnost da tvoj sin bude jedan od ta
"dva pedera koji se drze za rukice". bas me zanima hoces li i njega u tom
slucaju iskreno mrziti.

--
Dr.Kadzija

"Za ideale protiv zlocina, uvijek se valja boriti" - Bore Lee


Archer

unread,
May 6, 2004, 1:26:12 PM5/6/04
to

> haha...ljudi hvala svima na otkacenoj raspravi...od srca sam se nasmijao
> citajuci ovo sve.

Budes se jos smijao... Sad cu se malo bacit u istrazivanje ;)

Ono pravo ce tek doci.


Zvonimir Galušić

unread,
May 6, 2004, 1:32:31 PM5/6/04
to


ne mogu vjerovat sta sve ljudi nece velichat... kako te nije sram covjece?
ne znam jel se samo trolirash ili, sta, ali i za trolla je velichanje
nacizma preko svake mjere.

--
War never changes?! Fuck you, you don't know me!
I can change!


čularoą

unread,
May 6, 2004, 1:46:20 PM5/6/04
to
de prevedi taj ROTFLAC

"skatalit" <s...@s.com> wrote in message news:c7dmeq$7s4$1...@bagan.srce.hr...

čularoą

unread,
May 6, 2004, 1:54:01 PM5/6/04
to
ko te jebe, tebe i tvoje kvotanje

"Archer" <tomislav.su...@fer.hr> wrote in message
news:c7dmk1$ca5$1...@ls219.htnet.hr...

iskorak

unread,
May 6, 2004, 1:55:51 PM5/6/04
to

Stvarno ste se raspisali ljudi....

I onda sam kao ja kriv za to....ja nisam poceo nikoga uvjeravati da je
homoseksualnost normalna sve dok me niste poceli vrijedati i mene uvjeravati
u suprotno...tek sam se onda krenuo ja braniti....

Zato nemoj govoriti da sam ja poceo svima nabijati na nos svoju
homoseksualnost i ne znam sto vec ne, kad ja uopce nisam ni poceo raspravu
oko toga....za svaki razgovora je potrebno najmanje dvoje sudionika, zar ne?
pa prema tome ja nista ne bih tupio da mi vi svi ne odgovarate...ocito su
vas pogodile neke stvari ili sam dirnuo u bolno mjesto kad vam se toliko
prica o tome....

iskorak

unread,
May 6, 2004, 1:59:21 PM5/6/04
to
ja nisam poceo s provociranjem....drugi su poceli mene vrijedati i
provocirati....mogao sam ili sutjeti ili uzvratiti ...

ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 2:08:57 PM5/6/04
to

> ko te jebe

Kaj te briga s kime se ja *****?

> tebe i tvoje kvotanje

To spada pod opcu kulturu.

--

Tko prije umre, duze je mrtav.


iskorak

unread,
May 6, 2004, 2:06:14 PM5/6/04
to
GoGoTheGoGo wrote:
> -nije li cesto medju otvorenim homosexualcima (muskog roda) "uredjivanje"
na
> "zensku" foru
> ono punjenje usana silikonima i oblacenje hlacica koje istaknu guzu :)
> e pa to su sve tipicno zenski atributi...oblo tijelo...jer zene imaju vise
> masnog tkiva svugdje po tijelu

ciste predrasude jer nas vecinom tako prikazuju u filmovima i na
televiziji....90 % gay decki koje ja poznajem su u potpunosti
nefeminizirani, cisti straight look, nikad nitko ne bi rekao da su
gayevi....

> e pa iz toga je zakljucak da se cesto (necu reci vecina jer je ovo moja
> pretpostavka) homosexualci zele svidjet drugim homosexualcima pomocu
zenskih
> atributa...

meni se uopce zenski atributi ne svidaju....da me to privlaci nasao bih si
curu a ne decka...

> zakljucak toga je da hetero ljudi ipak nemogu protiv reprodukcije ;)
> iskljucivo ih zelja za "reprodukcijom" tjera na sexualne radnje (svih
> oblika)...e, kako se sad tu uklapaju homosexualni ljudi?

svasta! na sex te tjera zelja za reprodukcijom?? LOL
daj molim te....


> -i zadnja stvar...
> ja sam definitivno za priznavanje prava svima pa i ljudima koji su rodjeni
> sa nogama iz ociju...ali pretjerivanje u liberalizmu kakvo se moze vidjet
> danas u nekim djelovima svijeta vrlo lako moze dovest do situacije da neki
> utjecajni covjek - pedofil profura spiku da je on rodjen takav i da nemoze
> protiv toga...i onda se uvede zakon da ako dijete to stvarno zeli da onda
> moze :)...

homoseksualnost i pedofilija se uopce ne mogu usporedivati....
jel ti znas sto je uopce pedofilija? kazneno djelo, prekrsaj, otudivanje
slobode djetetu....pedofil radi nesto PROTIV volje drugog ljudskog
bica...nanosi stetu!!
a sad mi reci tko kome nanosi stetu kada se dva decka vole??? mi jedan
drugoga prisiljavamo na nesto i nanosimo si bol?? izmedu dva decka je
UZAJMNA ljubav i zelja za zajednistvom....
a pedofil PRISILJAVA dijete na spolni odnos i ostale bolesnoce...

i sad malo razmisli o tome i reci dal se moze to usporedivati??

iskorak

unread,
May 6, 2004, 2:08:13 PM5/6/04
to
Dr.Kadzija wrote:
> vjerojatno ne kuzis da postoji realna mogucnost da tvoj sin bude jedan od
ta
> "dva pedera koji se drze za rukice". bas me zanima hoces li i njega u tom
> slucaju iskreno mrziti.

I mene to zanima!
Thx!

iskorak

unread,
May 6, 2004, 2:10:34 PM5/6/04
to
Slazem se!
Ako je taj gay najlosiji radnik treba ga otpusiti i nema se pravo zaliti na
diskriminaciju! Jedino se moze zaliti ako je otpusten ZBOG toga sto je gay,
inace nema ta prava...

--
It's ok to be gay :)


Luka Rakamaric <luka.ra...@fer.hrMAKNI> wrote in message
news:1m0v6tmiizj1h$.akt3xzwysgjp.dlg@40tude.net...
> Nema potrebe za vrijedjanjem. On(i) je covjek ko i svi mi ostali. Treba ih
> pustit da zive i sve ce bit super. Sto ne treba dozvolit je sljedeca
> situacija:
>
> Dva covjeka se jave na natjecaj za posao. Jedan homic jedan 'normalni'. I
> poslodavac zaposli 'normalnog'. Odmah je to diskriminacija homica,
> blablabla, a razlozi ipak mogu bit sasvim drugaciji.
>
> Ili
>
> Mala firma, 10 zaposlenih, 9 normalnih i homic. Nema posla, treba nekog
> otpustit. I ako otpustis homica, ti si homofob i sta ja znam sto sve ne.

iskorak

unread,
May 6, 2004, 2:11:18 PM5/6/04
to
Istina!
To je i dokazano :)

iskorak

unread,
May 6, 2004, 2:11:59 PM5/6/04
to
Manic write:
> Drustveno gledano, ti si bolest modernog drustva s takvim nacinom
> razmisljanja.

Thx :)

iskorak

unread,
May 6, 2004, 2:22:46 PM5/6/04
to
Jos bih samo htio reci da ja niti u jednom postu nisam prostacio niti ikoga
vrijedao ili rekao jednu uvredljivu stvar....za razliku od vas vecine koji
prostacite i vrijedate...
Pa sada neka drugi prosude u kojem svjetlu se ja prikazujem a u kojem vi i
tko ispada pametniji i odrasliji....

p.s. kao sto je vec netko spomenuo, bas me zanima kako bi reagirali da vam
jednog dana vas sin kaze da je gay, a postoje sanse da se to dogodi...rekli
bi mu da je bolestan i izbacili bi ga iz stana?

Vid Strpic

unread,
May 6, 2004, 2:15:06 PM5/6/04
to
cAEsar whispered unto us in hr.org.fer:
> Luka Rakamaric wrote:
>> > P.S. A digne ti se kada gledash dve zgodne cure skupa, a? Uvalio bi
>> > se izmedju kada bi te primile, a? :-)
>> A ti nebi? :)
> he he.
> w.s.burroughs. (mozda ne znas, ali upravo si ga citirao.)
> poklapa se sa mojom tezom (vidi gore) da je seks ekvivalentan junk-u na
> elektrokemijskoj razini.

Hehe. Nisu svi ljudi takvi, dečki moji dragi :-))

I hvala Bogu, da nisu :)


- Vid `RTFM` Strpic.
--
v...@bofhlet.net, IRC:*@Martin, /bin/zsh. C|N>K
Linux moria 2.6.5 #1 Sun Apr 4 15:25:35 CEST 2004 i686
20:14:45 up 2 days, 13:18, 1 user, load average: 1.85, 1.67, 1.57
Pozeljno je koristiti inteligenciju kod citiranja poruka. D. Pasaric

Mafijozo

unread,
May 6, 2004, 2:52:13 PM5/6/04
to
piva i ćevapi.


Mafijozo

unread,
May 6, 2004, 2:53:07 PM5/6/04
to
pivo i ćevapi.


Mafijozo

unread,
May 6, 2004, 2:53:56 PM5/6/04
to
pivo i ćevapi.


Mafijozo

unread,
May 6, 2004, 2:54:12 PM5/6/04
to
pivo i ćevapi.


Mafijozo

unread,
May 6, 2004, 2:57:34 PM5/6/04
to
2x (pivo i ćevapi)


Mafijozo

unread,
May 6, 2004, 3:04:05 PM5/6/04
to
3x (pivo i ćevapi).


Kosta K.

unread,
May 6, 2004, 3:05:12 PM5/6/04
to

"Ante Kolbila - Spanac" <an...@kolbila.hr> wrote in message:
> Pa nije ovo amerika da mozemo tolerirati takve stvari. Ljudi, ovo se nama

> dogada.
> Poduzmimo nesto dok nije kasno.

A ja sam citao u jednom istrazivanju da ljudi koji su posebno alergicni na
homoseksualce u principu naginju tom opredjeljenju, i boje ga se ko crnog
vraga pa imaju potrebu sto glasnije iznositi svoj stav koliko su protiv. Tek
toliko da sebe uvjere da stvarno nisu takvi, a i da drugi ne bi slucajno
posumnjali. Tako da si ne ides bas na ruku time sto govoris... sumnjiv si mi
dapace :)


Kosta K.

unread,
May 6, 2004, 3:07:32 PM5/6/04
to
"Juice" <ju...@hi.makni.htnet.hr> wrote in message:
> Znas sta kazu. Najveci homofobi su cesto samo latentni gejevi. :o)
>

Dada, i ja sam dolje potvrdio slicnu tezu prije nego sto sam vidio tvoj
post.... :)


podanik

unread,
May 6, 2004, 3:05:40 PM5/6/04
to

"podanik" <pod...@mamin.com> wrote in message
news:c7dni3$b13$1...@bagan.srce.hr...

> Ljudi, ovo se nama
> > dogada.
> > Poduzmimo nesto dok nije kasno.
>
>
> haha...ljudi hvala svima na otkacenoj raspravi...od srca sam se nasmijao
> citajuci ovo sve.

a poslusao sam savjet jednog tipa pa sam pricitao o "rafi pedercini"...

moj dojam?
iskorak je neki provokator...mozda cak nije ni gay.
ako je..onda je definitvno puknut u glavu.


Sepa

unread,
May 6, 2004, 3:15:02 PM5/6/04
to

> ne mogu vjerovat sta sve ljudi nece velichat... kako te nije sram covjece?
> ne znam jel se samo trolirash ili, sta, ali i za trolla je velichanje
> nacizma preko svake mjere.

Ein Volk, ein Raich, ein Fuhrer!!!


ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 3:26:04 PM5/6/04
to
> moj dojam?
> iskorak je neki provokator...mozda cak nije ni gay.
> ako je..onda je definitvno puknut u glavu.

FER ga je iskvario. Kao i mene i sve ostale koji ovdje pisu.


ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 3:29:20 PM5/6/04
to
> Ein Volk, ein Raich, ein Fuhrer!!!

Kasnis. Kojih 70ak godina.


iskorak

unread,
May 6, 2004, 3:19:54 PM5/6/04
to
podanik wrote:
> a poslusao sam savjet jednog tipa pa sam pricitao o "rafi pedercini"...
>
> moj dojam?
> iskorak je neki provokator...mozda cak nije ni gay.
> ako je..onda je definitvno puknut u glavu.
>


zasto bih bio provokator....napisao sam obican post nakon kojeg je
uslijedila lavina postova u kojima su poceli mene provocirati....
i od tada samo odgovorama na pitanja i sudjelujem u raspravi...ne vidim bas
neko provociranje...
osim toga, da meni nitko ne odgovara ne bih ja ni imao ista za
pisati....ocito ljude zanima ovalva tema....

podanik

unread,
May 6, 2004, 3:28:00 PM5/6/04
to

"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
news:c7e39b$qfi$1...@bagan.srce.hr...

da..jedva su doeckali..
da ti ne odgovaras ne bi tebi imao tko pisati...

osim toga..izgleda da si cijeli dan na newsima...


iskorak

unread,
May 6, 2004, 3:28:11 PM5/6/04
to
podanik wrote:
> da..jedva su doeckali..
> da ti ne odgovaras ne bi tebi imao tko pisati...

znaci oni smiju odgovarati a ja ne :-/
ako me netko popljuje totalno da samo sutim i nista ne govorim?


> osim toga..izgleda da si cijeli dan na newsima...

nisam, nego sam na faksu cijeli dan.....

iskorak

unread,
May 6, 2004, 3:40:09 PM5/6/04
to

I jos nesto :))

cuo sam danas razne glasine i traceve po feru o tome tko bi "iskorak" mogao
biti :))

mislim da je moje vlastito pravo ako zelim ikome otkriti svoje ime i prezime
i nije u redu da itko iznosi javno moje privatne stvari...

osim toga, za mene zna oko 50 studenata na mojoj godini (to je ono sto ja
znam a koliko se to tek jos dalje tracevima rasirilo necu ni spominjat :) )
pa prema tome svi koji trebaju znati, vec znaju....

a ako me netko treba moze mi se slobodno obratiti na mail:

iskor...@yahoo.com

Sepa

unread,
May 6, 2004, 3:44:51 PM5/6/04
to
> Kasnis. Kojih 70ak godina.

nikad nije kasno...


ernesto

unread,
May 6, 2004, 2:14:21 PM5/6/04
to
On 6.5.2004 0:33, Ante Kolbila - Spanac wrote:

-cut-

\|||/
(o o)
,----ooO--(_)-------.
| Please |
| don't feed the |
| TROLL's ! |
'--------------Ooo--'
| | |
|| ||
ooO Ooo


--
"...the answer cannot be found..."
now playing : ORPHANED LAND - Nora El Nora (Entering The Ark) [04:24]
remove MAKNI when replying

Svicarac

unread,
May 6, 2004, 3:51:14 PM5/6/04
to
Evo, da nebi Mafijozo zaboravio:

pivo i čevapi...

ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 3:59:03 PM5/6/04
to
> nikad nije kasno...

It's too late, my friend. Vremena se mijenjaju.


podanik

unread,
May 6, 2004, 3:50:52 PM5/6/04
to

"iskorak" <j...@iskorak.org> wrote in message
news:c7e3or$edl$1...@bagan.srce.hr...

> podanik wrote:
> > da..jedva su doeckali..
> > da ti ne odgovaras ne bi tebi imao tko pisati...
>
> znaci oni smiju odgovarati a ja ne :-/
> ako me netko popljuje totalno da samo sutim i nista ne govorim?

gdje je tebe itko pljuvao?


> > osim toga..izgleda da si cijeli dan na newsima...
>
> nisam, nego sam na faksu cijeli dan.....

da...?
boli me k... odakle citas newse...to ne mijenja cinjenicu da cijeli dan
raspravljas s ljudima o tome...


Manic

unread,
May 6, 2004, 4:11:00 PM5/6/04
to
On Thu, 6 May 2004 17:49:03 +0200, Archer wrote:

> Ne trebas i jedno i drugo. Bush i pederi NE idu zajedno... Ili ti bas ne
> pratis novine u zadnje vrijeme... :D

Pa on vjerojatno samo prati hrvatsko slovo. Hehehe.

Manic

unread,
May 6, 2004, 4:13:51 PM5/6/04
to
On Thu, 6 May 2004 20:11:59 +0200, iskorak wrote:

> Manic write:
>> Drustveno gledano, ti si bolest modernog drustva s takvim nacinom
>> razmisljanja.
>
> Thx :)

Ma np :-D

ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 4:16:19 PM5/6/04
to
> Pa on vjerojatno samo prati hrvatsko slovo. Hehehe.

To je kaj?


skatalit

unread,
May 6, 2004, 4:20:59 PM5/6/04
to
rolling on the floor laughing and choking

iliti

rolam jednu na podu i gušim se u smijehu


skatalit

unread,
May 6, 2004, 4:27:18 PM5/6/04
to

Vjeruj mi, potrudit ću se da ga odgojim kako se spada.


iskorak

unread,
May 6, 2004, 4:30:58 PM5/6/04
to
podanik wrote:
> gdje je tebe itko pljuvao?

???
jos pitas? :))

pa procitaj si malo bolje sve postove...ili onda samo ove ovdje iz ovog
topica...
necu sad spominjati one koji su prostacili ali koliko ih je samo reklo da
sam bolestan, kreten, nastran itd. itd.

Mata

unread,
May 6, 2004, 4:31:29 PM5/6/04
to
A on ce naravno reci da je otpusten bas zbog toga sto je gay.... stoga ne
pretjerujmo... nemoj sad tu prikazvat gayeve kao neke svetce ili nesto...


iskorak

unread,
May 6, 2004, 4:32:36 PM5/6/04
to
skatalit wrote:
> Vjeruj mi, potrudit ću se da ga odgojim kako se spada.
>

odgoj ti nece pomoci jer su mene moji roditelji i vise nego dobro
odgojili...

bas bih volio da ti sin bude gay pa da za nekih 20-30 godina opet cujem
tvoje misljenje o svemu ovome....

ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 4:36:45 PM5/6/04
to
> rolam jednu na podu i gušim se u smijehu

Crkni vec jednom.


ArcherTheBlack

unread,
May 6, 2004, 4:42:31 PM5/6/04
to
> bas bih volio da ti sin bude gay pa da za nekih 20-30 godina opet cujem
> tvoje misljenje o svemu ovome....

Prije da ces citat u novinama: otac ubio sina i slicno.... Sudeci po
reakcijama kolege.


It is loading more messages.
0 new messages