Uplate vlasnika

Pero

Kako se obavljaju i knjize uplate vlasnika na transakcijski racun
obrta.
Recimo da nemam dovoljno novca na transakcijskom racunu za placanje
obaveza i da zelim uplatiti gotovinu.
Sto navesti na virmanu i kako se to knjizi?

newshtnet

Rekao bih da moze kao pozajmica ali neka me ispravi netko ako sam u krivu!!

"Pero" <pero...@yahoo.com> wrote in message

duda

kao pozajmica, a to dokazuješ ugovorom koji obvezno napravi.
"newshtnet" <nikica...@sk.htnet.hr> wrote in message

Vindy

Pozajmica na transakcijski racun radi se uplatom (opcom uplatnicom).
Uplatnicu dobro cuvaj. Pozajmica se ne evidentira u poslovnim knjigama. No,
kako su poslovne banke duzne na kraju svake poslovne godine dostaviti
Poreznoj upravi podatak o ukupnim primicima na ziro-racun, to znaci, da ce
tvoji primici, iskazani u poslovnim knjigama biti manji za iznos pozajmice.
E, tu se sada Porezna uprava dize na sve cetiri noge i trazi objasnjenje i
dokaz da se radi o pozajmici. To se u principu dokazuje uplatnicom, na kojoj
je navedena svrha "pozajmica". Ali, tu moze doci do problema. Naime,
postavlja se pitanje iskazanog dohotka po posljednjoj poreznoj prijavi. Ako
je dohodak iskazan u visini "troskova kruha i mlijeka", tesko ces moci
dokazati porijeklo pozajmice, osim ako nisi negdje digao kredit, i to mozes
dokumentirati. Prema tome oprezno s pozajmicama. Slicna stvar, moze ti se
dogoditi, ako nekome dobavljacu platis vise novaca, nego sto iznosi racun
ili greskom platis dva puta isti racun, pa ti dobavljac (posteni) vrati
novac, banka to evidentira na izvodu kao primitak. To isto moras pravdati
(dokazivati) s izvatkom ziro-racuna, gdje se vidi da si to platio i s
izvatkom na kojem si primio povrat novca.

Domagoj Klepac

I would like to tie myself over to the discussion with pero...@yahoo.com
(Pero) on 19 Oct 2004 08:01:56 -0700:

Pozajmica vlasnika u opis, a svoje ime i prezime pod uplatitelja. Kasnije si
tu pozajmicu mozes vratiti, kao povrat pozajmice ili jednostavno dignes na
bankomatu.

Domchi

--
Ouroboros d.o.o. - http://www.ouroboros.hr
Antispam: to reply, remove extra monkey from reply-to address.

Domagoj Klepac

I would like to tie myself over to the discussion with "Vindy"
<vin...@hotmail.com> on Wed, 20 Oct 2004 00:09:06 +0200:

>Pozajmica na transakcijski racun radi se uplatom (opcom uplatnicom).
>Uplatnicu dobro cuvaj. Pozajmica se ne evidentira u poslovnim knjigama.

Meni su u racunovodstvu pozajmice evidentirali preko blagajne, i po mojoj
logici, to se mora evidentirati, jer moras nekako pravdati priljev na racun
firme.

> [...]
>dokazati porijeklo pozajmice, osim ako nisi negdje digao kredit, i to mozes
>dokumentirati. Prema tome oprezno s pozajmicama.

A sto se ovog tice, nikako mi nije jasno, sto se meni porezna ima buniti, i
kako mi mogu dokazati da ja nisam posudio lovu od frenda, ili izvukao kes iz
carape, ili nesto slicno. Ili je to stara boljka u ovoj drzavi, gdje si kriv
dok ne dokazes da si nevin? Mislim, OK, mogu shvatiti ako je rijec o
milijunima kuna, ali za nekakve standarne iznose do maksimalno parsto tisuca
kuna...

Vindy

"Domagoj Klepac" <no_spam_se...@spamgourmet.com> wrote in message

> [...]
>
> Meni su u racunovodstvu pozajmice evidentirali preko blagajne, i po mojoj
> logici, to se mora evidentirati, jer moras nekako pravdati priljev na

knjige tj KPI. U pomocnim evidencijama se moze evidentirati, jer koja je
logika nesto evidentirati preko knjige blagajne, a da se to ne knjizi u KPI.
Kao dokaz priljeva pozajmice sluzi upca uplatnica i ugovor.
Primitak po osnovi pozajmice nije prihod, a povrat pozajmice i ev. kamata
nisu trosak.

> [...]
> dok ne dokazes da si nevin? Mislim, OK, mogu shvatiti ako je rijec o
> milijunima kuna, ali za nekakve standarne iznose do maksimalno parsto

Porezna
kn, >> mislis da ne upadas u oci neprijateljima (Poreznoj). Jer, na kraju
konca,
nadam se >> da ti je poznat Zakon, po kojem financijske usluge mogu davati
samo banke i >> firme registrirane za pruzanje financijskih usluga. Naime,
prijatelja mozes

I, konacno, ova drzava zivi od deranja sitnih poduzetnika, kojih je 90% i
koje je relativno lako kontrolirati, a ne od Todorica i njemu slicnih, koje
je veoma tesko kontrolirati i koji godinama iskazuju gubitak u poslovanju,
navodno zbog silnih investicija (sto je glupo - jer u investicije ides ako
imas love ili dobijes kredit, a ne na trosak tekuceg poslovanja. Kad se
njima priblizi Porezna uprava, odmah prijete otpustanjem nekoliko tisuca
radnika, i tada ih oni u ime socijalnog mira ostavljaju na miru.

> Vindy

Domagoj Klepac

I would like to tie myself over to the discussion with "Vindy"
<vin...@hotmail.com> on Wed, 20 Oct 2004 11:00:17 +0200:

> [...]
> prijatelja mozes dovesti u nezgodan polozaj, da nedaj Boze, plati porez
> na dohodak na prihode od kamata na pozajmice (bez obzira da li ti ih

Nisam znao. Znaci, zakonom je zabranjeno posudjivanje love medju
prijateljima?

Svejedno, nije mi jasno kako bi mi Porezna mogla dokazati da nisam imao hrpu
love u carapi, nego da npr. dilam drogu i onda to investiram u firmu. :)))

> [...]
>je veoma tesko kontrolirati i koji godinama iskazuju gubitak u poslovanju,

Da, stara prica. Nije dovoljno sto ti uzmu po defaultu preko pola love koju
zaradis, nego onda jos tu i tamo smisle neki dodatni harac ili jednokratnu
kaznu.

Vindy

> [...]
> prijateljima?
>
> Mislim da ti je jasno, samo malo karikiras. Mislim na odnose u poslovnom
okruzenju, a ne u privatnom.

> Svejedno, nije mi jasno kako bi mi Porezna mogla dokazati da nisam imao
hrpu
> love u carapi, nego da npr. dilam drogu i onda to investiram u firmu. :)))

krajnjem
slucaju to tesko dokazati. Medjutim, ako imas na stednoj knjizici lovu, te
ako sa
nje skines nesto "sitno", pa napravis pozajmicu obrtu, to je prihvatljivi
dokaz, koji
prolazi na Poreznoj. Govorim iz iskustva, a uz to, jako je bitno imati
normalnog
referenta ili -icu na Poreznoj.

duda

ma što vas je sve spopala uplatnica? a bankomat? kako njemu kazati da je to
pozajmica? nije vrag da za uplatu na račun stojite u redu u banci?
ugovor je dokaz. to iz iskustva. a isto tako iz iskustva: poreznik je taj
koji treba dokazati da sam kriva, ili odakle mi lova itd. nemam ja što
dokazivati njima. a on, ako mi štimaju zalihe, ako mi štimaju knjige, ako mi
štima kontrola prometa.....i sve to, mislim da jako teško može dokazati da
sam nešto skrivila pozajmicom.

"Vindy" <vin...@hotmail.com> wrote in message

Vindy

> "duda" <MAKNI_OV...@inet.hr> wrote in message

> mi

Čuj, daj se nauči kvotati, ubi me čitanje tvojih postova.

Pozdrav,

katel...@gmail.com

Trebate li zajam? Nudimo sve vrste zajmova uz kamatnu stopu od 3%. ako ste zainteresirani, kontaktirajte nas putem e-pošte za više informacija. e-pošta: kate_s...@outlook.com

katel...@gmail.com

Dajemo zajmove za zajam, zajmove za kupnju automobila, zajmove za kupnju kuće, osobne zajmove i još mnogo toga. Maksimalni iznos od 1 do 25 godina uz kamatnu stopu od 3% i iznos kredita od 1000 do 10.000.000. Čak i bez kreditne provjere, stečaja, niskog dohotka i bez posla, još uvijek možete dobiti kredit od KATE LISA CREDIT SOLUTION. za više informacija o našoj kreditnoj službi, kontaktirajte putem e-maila: kate_s...@outlook.com

jadrankad...@gmail.com

Pozdrav dali još dajete pozajmice