Dali se plaća porez na nekretnine

dane....@gmail.com

Molim pomoć
Otac i ja smo ortaci u obrtu. Otac izlazi iz obrta zbog mirovine. U obrtu imamo nedovršeni građevinski objekti. Zanima me dali se plaća porez na nekretnine prilikom prelaska gospodarske cjeline

Dario

02.01.2019 u 18:00, dane....@gmail.com je napisao/la:
> [...]
> Otac i ja smo ortaci u obrtu. Otac izlazi iz obrta zbog mirovine. U obrtu imamo nedovršeni građevinski objekti. Zanima me dali se plaća porez na nekretnine prilikom prelaska gospodarske cjeline

Ortaci, otac prvi nasljedni red, obrt se nastavlja, ortak istupa, nema
poreza.
Bit će ga kad se objekti prodaju.
Država nikad ne gubi, samo malo kasnije dobiva.

--
Tražim korisnike, širim posao.
Hardware, software, erp, računovodstvo,