Prodaja polovne tehničke robe preko d.o.o.-a

fricko78

Imam cijelo jedno skladište polovne tehničke robe (sklopnika, prekidača, PLCova, releja...), a mogu nabaviti još dosta toga ali za tu robu ne mogu dobiti račun. Odnosno nemam ulaz te robe u firmu.

Strah me iskreno prodavati to na Njuškalu da me ne zaskoče neka inspekcija i udari bijesnu kaznu, pa sam mislio to provući kroz firmu. Na koji način to riješiti s obzirom da nemam ulaz u firmu i da se radi o rabljenoj robi?

Na koji način to objasniti knjigovođi da mi vodi?

Razmišljao sam i o izradi stranice na kojoj bi ponudio tu opremu osim što bih je nudio na Njuškalu... naravno sve uz uvjet da ne moram strepiti o inspekcije i da postoji način kako to prodati legalno...

Molim bez zajedljivih komentara...

Dario

Je li misliš polovna već korištena?
Možda kao second hand shop.

fricko78

Polovna roba koja je najčešće bila korištena...
Koja je procedura za second hand shop za tehničku robu ako to tako nazovem,
kako voditi ulaz robe kojega najčešće neću imati papirnato riješeno jer nemam ulazni račun. Kako objasniti knjigovođi da mi to sve knjiži?

Brada

"fricko78" je napisao u poruci interesnoj
grupi:ca6a6d3e-2aa6-4e15...@googlegroups.com...
Na koji način si tu robu nabavio? Ne moraš dati detalje koji te tište, ali
okvirni podatak bi pomogao u davanju savjeta.

Bla

"Brada" wrote

> Na koji način si tu robu nabavio? Ne moraą dati detalje koji te tiąte, ali
> okvirni podatak bi pomogao u davanju savjeta.

he he .. iako mislim da mu nitko ne bi mogao
nista, nikad se ne zna, a cak i da ima komplet
papire o porijeklu svega sta ima na furdi, to
ne sprecava zakonosamotumacece inspektore da
ga bez obzira na sve prekrsajno prijave, jer
"da je obavljao djelatnost na crno"

ista stvar je i sa firmom .. tj. rekao bi da
je to jos gore po pitanju koje sve mtu bi za
takvu prodaju morao imati, no u konacnici je
glavno pitanje sta se tocno od zakona provodi
u praksi, a sta ne

npr onaj lik vaso sa ponude.ostalo ima hrpe
stvari na profilu na njuskalu, a sumnjam da
ga je itko ikad ista pitao

http://www.njuskalo.hr/korisnik/brvasilj

--
signatjur nije moja furka ;)

fricko78

Roba je legalno nabavljena skinuta sa strojeva ili ormara prije bacanja, kupljena od prijatelja ili na autopijacu za neke zamišljene, ali nikada realizirane projekte....

'ajde

> [...]
>tu robu ne mogu dobiti račun. Odnosno nemam ulaz >te robe u firmu.

>Strah me iskreno prodavati to na Njuąkalu da me ne zaskoče neka
>inspekcija i udari bijesnu >kaznu, pa sam mislio to provući kroz firmu.
>Na koji način to rijeąiti s obzirom da nemam ulaz >u firmu i da se radi
>o rabljenoj robi?

>Na koji način to objasniti knjigovođi da mi vodi?

>Razmiąljao sam i o izradi stranice na kojoj bi ponudio tu opremu osim
>ąto bih je nudio na >Njuąkalu... naravno sve uz uvjet da ne moram
>strepiti o inspekcije i da postoji način kako to >prodati legalno...

Mozda da je vodis kao komisionu prodaju. Znaci, evidentiras kao da roba
nije vlasnistvo firme, vec tudja (to mozes biti ti ili netko drugi), a
firma u slucaju prodaje uzima proviziju od prodajne vrijednosti, a
ostatak isplacuje vlasniku na njegov ziro racun. Za komisionu prodaju
firma komisionar sa vlasnikom robe sklapa ugovor o prodaji robe.

Agnus Dei

On 22.1.2014 13:09, fricko78 wrote:
> Roba je legalno nabavljena skinuta sa strojeva ili ormara prije bacanja, kupljena od prijatelja ili na autopijacu za neke zamišljene, ali nikada realizirane projekte....

ne pratim zakone zadnjih par godina: ranije je postojao komisoni nacin
prodaje robe fizickih osoba, gdje je trgovac uvodio robu na komisiono
skladište preko nekakvog "bloka" tj. evidencije, nakon prodaje
isplacivao fizicku osobu i pri tom sve poreze. Ako nije ukinuto -
komisiona prodaja.

Brada

"fricko78" je napisao u poruci interesnoj
grupi:17653f0c-875b-45bc...@googlegroups.com...

Roba je legalno nabavljena skinuta sa strojeva ili ormara prije bacanja,
kupljena od prijatelja ili na autopijacu za neke zamišljene, ali nikada
realizirane projekte....

Dakle sve je legalno kupljeno ili od fizičke ili pravne osobe. Na komadu
papira napišeš ugovor s fizičkom osobom o kupoprodaji polovnih djelova sa
popisom/specifikacijom za recimo 50kn. Firma ti izda račun za rashodovanu
opremu isto za siću.

may

I ja sam se zanimao za trgovinu ove vrste.Samo komisiona prodaja dolazi
u obzir.Trgovina ne poznaje termin " polovna roba" odnosno na takvu robu
se može naplatiti samo usluga preprodaje , a roba se pravda otkupnim
ugovorom, ili blok paragon računom.Poslije se samo vodi knjiga takve
robe a na uslugu nadodanu na cijenu robe se naplačuje porez.

Tako neki hoteli otkupljuju namirnice za kuhinju od seljaka isto..

Znači moraš imat knjigu ulaz izlaz, paragone , otkupni blok , ili
obrazac komisionog ugovora o posredničkoj prodaji, robu staviš u prodaju
s konačnom cijenom, u koju je uračunata tvoja usluga s pdv-om.Dakle pdv
ide samo na tvoju uslugu preprodaje.,

Koliko sam ja skužio..

may

Zaboravih , za to moraš normalno imati i registriranu djelatnost po
nkd-u, normalno, inače slijedi kazna...

Dario

Možda unijeti to kao svoju imovinu?

Ako je puno toga lipo odeš na otpad i sve prodaš otpadašu. On ti lipo
plati za to npr. 150kn kao fizičkoj osobi.

Onda ti to proda sa računom firmi za 500kn i eto ti račun za razni
otpadni elektro materijal.
Onda ga razvrstaš napraviš kalkulacije, odrediš prodajnu cijenu i
prodaješ te plaćaš porez.

I svi zardili.

PlayaBossPimP

"fricko78" je napisao u poruci interesnoj
grupi:3465ed0e-1882-4fff...@googlegroups.com...
Ne postavljaj suvišna i glupa pitanja nego rokaj to sve preko Njuškala bez
ikakvog računa.
Prvo, osnovno, jedino i najvažnije pravilo: ''Nemoj brinuti o komunistima
na vlasti i komunističkoj Hrvatskoj nego prvenstveno gledaj kako će tebi i
tvojoj obitelji biti dobro, a za Linića, Milanovića i ostale udbaše te
zaboli jer i njih zaboli za tebe, možeš sutra crknuti od gladi, a oni neće
ni trepnuti okom''.
I to ti je to....možeš zatvoriti temu i baciti se na trgovinu.
Ja imam obrt već 14 godina, ali svo to vrijeme rokam i preko Oglasnika,
odnosno Njuškala i mogu mi podamfati drugovi jugo-komunisti, a i hdz-ovci
zajedno s njima.

Matija Nalis

On Wed, 22 Jan 2014 04:09:01 -0800 (PST), fricko78 <danijel...@gmail.com> wrote:
> Roba je legalno nabavljena skinuta sa strojeva ili ormara prije bacanja,

cijih strojeva/ormara? neke firme?

> kupljena od prijatelja ili na autopijacu za neke zamišljene, ali nikada
> realizirane projekte....

tko je kupio? sa cijim novcima?

Ako s novcima od tvoje firme, onda tu vec moras imati knjigovodstveno
evidentirano gdje i kako su ti novci otisli s racuna firme?

Jer ako nemas onda si u prekrsaju VEC DAVNO PRIJE nego si uopce dosao na
ideju prodavati te polovne stvari (samim cinom ilegalnog nestajanja novca s
racuna firma bez placanja drzavi). U tom slucaju si naje*, i najsigurnije
ti je da svu tu robu unistis prije nego je netko vidi i nadas se da te nece
nitko globiti za vec ucinjenu pronevjeru novaca iz firme i zakidanje drzave
za njen dio kolaca.

A ako imas knjigovodstveno evidentirano, onda ne vidim problem, jer ti je
ulaz robe vec uredno evidentiran (dao si pare za nesto -- dobio si nesto,
dakle pare se makle sa racuna firme a roba sjela na skladiste firme), pa
nema prepreka da ga prodajes dalje.

S druge strane, ako je pak firma tebi kao osobi isplatila cash (i platila
poreze i ostale doprinose na to), pa si onda ti kao osoba to kupio od nekog
treceg, onda si ti kao osoba vlasnik toga i firma (jos) nema nikakve veze s
tim - a ako zelis da firma pocne imati veze (pa preprodavati te stvari kao
firma, umjesto ti kao osoba na njuskalu ili sl), onda ti kao osoba moras
prvo legalno prebaciti te stvari u firmu. (tu mi pada na pamet par stvari,
od toga da otvoris obrt pa prodas firmi regularno, ili ako si vlasnik preko
dokapitalizacije firme unosom novih osnovnih sredstava, itd).

Inace, ako ti "knjigovodja" to ne zna reci kako to treba voditi nego mu to
TI trebas reci, mijenjaj knjigovodju ili se primi sam vodjenja knjiga, jer
ocito o njegovom poslu znas vise od njega...

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Mato

Fino raspodjeliš.
Malo baba, malo stric, malo susjed, malo susjeda i svi prodaju na Njuškalu,
a ti uzimaš pare :)

Damir

"PlayaBossPimP" wrote in message news:lbutab$dbu$1...@ls237.t-com.hr...
***************************
... Ponekad, nakon razgovora sa nekim ljudima, čovjek osjeti potrebu da
prijateljski pomiluje kamen, osmjehne se drvetu i sa puno poštovanja skine
kapu pred magarcem ....

tztztzzia

Imam cijelo jedno skladiąte polovne tehničke robe (sklopnika, prekidača,
PLCova, releja...), a mogu nabaviti joą dosta toga ali za tu robu ne mogu
dobiti račun. Odnosno nemam ulaz te robe u firmu.

Strah me iskreno prodavati to na Njuąkalu da me ne zaskoče neka inspekcija i
[...]

bih je nudio na Njuąkalu... naravno sve uz uvjet da ne moram strepiti o
inspekcije i da postoji način kako to prodati legalno...

Molim bez zajedljivih komentara...

ostaci od servisa, ostaci od slaganja, zamjene, ...

jurek...@gmail.com

Pozz..zanima me vas roba na velilo koju imate ...ako je kojim slucajem imate jos mozete mi poslat povratnu inforamciju..unaprijed zahvaljuje.