Koji računovodstveni program?

Podravina Boy

Pozdrav poduzetnici!

Trenutno koristim WIPS, dobar program, ali prehebeno skup...
Računovodstveni servis mi vodi financijsko, a meni treba robno -
materijalno... Daklem primke, računi (ponude), kalkulacije, kupci
(adresar) i sl.

©to preporučate? Da li je moguće kupiti samo segment knjigovodstva
koji mi treba?

Jednostvanost na prvom mjestu jer sam u totalno drugoj galaksiji :)

HVALA

Damir

"Podravina Boy" <no....@gmail.com> wrote in message

Definitivno Synesis, jeftin, kupovina po segmentima, kod promjene Zakona
nadogradnje su jako povoljne, nema mjesečnog odrľavanja i telefonska podrąka
je besplatna

Ivan Bajlo

"Damir" wrote in message news:ivmc9o$27b$1...@ss408.t-com.hr...

> Definitivno Synesis, jeftin, kupovina po segmentima, kod promjene Zakona
> nadogradnje su jako povoljne, nema mjese�nog odr�avanja i telefonska
> podr�ka je besplatna

osim cijene ni�ta mu drugo ne ide u prilog, usability nula, radi jednako
sporo na stroju starom 10 godina i najnovijoj pili od 10k kuna, imaďż˝ neki
drugi prijedlog?

sx

pantheon

On 14.7.2011 11:05, Podravina Boy wrote:
> Pozdrav poduzetnici!
>
> Trenutno koristim WIPS, dobar program, ali prehebeno skup...

> Ra�unovodstveni servis mi vodi financijsko, a meni treba robno -
> materijalno... Daklem primke, ra�uni (ponude), kalkulacije, kupci
> (adresar) i sl.
>
> �to preporu�ate? Da li je mogu�e kupiti samo segment knjigovodstva

Zac

Pogledaj na tehno.hr - program Paletko

Odlična cijena, stabilnost i jednostavnost. Preporučujem.

Damir

"sx" <sx.at...@gmail.com> wrote in message

> pantheon

Kako da ne , kosta ko suho zlato, moras plaćati mjesecno odrzavanje inace
plaćaą svaku nadogradnju brdo para
Puno slikica a funkcionalnost nula bodova
Napiąi cijenu programa tako da odmah zaboravi na njega

Damir

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

> osim cijene niąta mu drugo ne ide u prilog, usability nula, radi jednako
> sporo na stroju starom 10 godina i najnovijoj pili od 10k kuna, imaą neki
> drugi prijedlog?

Spram drugih programa sve mu ide u prilog, probaj druge pa ćeą vidjeti ąto
je upotrebljivost i komplicirani unos.
Puno ih je proslo kroz moje ruke tako da znam o ćemu pričam

Ivan Bajlo

"Damir" wrote in message news:ivmgmf$ac0$2...@ss408.t-com.hr...
> Spram drugih programa sve mu ide u prilog, probaj druge pa ćeš vidjeti što
> je upotrebljivost i komplicirani unos.
> Puno ih je proslo kroz moje ruke tako da znam o ćemu pričam

uh, ak je to najjednostavnije na tržištu :-/

Damir

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

Fakat ne kuzim sto je to komplicirano u synesisu
Ne kažem da je savršen i da nema svojih mušica, ali jednostavnost mu je
sigurno plus

Yazoo

Wand. Odlican. Dobar support.
Ima sve sto ti moze trebati.

Ivan Bajlo

"Damir" wrote in message news:ivmhuj$cqe$1...@ss408.t-com.hr...

> Fakat ne kuzim sto je to komplicirano u synesisu
> Ne ka�em da je savr�en i da nema svojih mu�ica, ali jednostavnost mu je
> sigurno plus

i nekom tko nije ekonomista tj. nije zavr�io knjigovodstvo?

danas je gomila firmi koje bi rado u�tedjele lovu koju ina�e pla�aju
knjigovo�i...

za po�etak nema mogu�nost za unos primiki iz excela ve� svaka stavka se mora
unositi posebno, a kad ima par stotina stavki... optimizacija programa za
ja�e strojeve je nikakva, super je �to ne tro�i niti 100 Mb RAMa i par posto
procesora, ali danas ve�ina ima malo ja�e strojeve iz jednostavnog razloga
�to su kante iz 90-tih porikavale s vremenom, a �ak i kante iz 90-tih su
imale ja�e procesore od onoga �to iskori�tava synesis, kad program ne�to
obra�uje 15-20 minuta i za to vrijeme korisnik ne mo�e ni�ta drugo raditi...

Dominion

GATH
Savrąen
cijena oko 1000 Eura

"Yazoo" <ya...@myself.com> wrote in message

> [...]

RoBeRTiNJo

www.e-racuni.com

Nema instalacije, program radi preko web browsera, mogu�e je pristupiti
sa bilo kojeg ra�unala, osnovna verzija je besplatna (ra�uni, ponude,
putni nalozi,...), imaďż˝ mjesec dana probni rok sa svim opcijama, nakon toga
Ja ga koristim ve� godinama, i to paket Basic, cca 1500 kn godi�nje
(vo�enje zaliha, primke, obra�un PDV-a, obra�un pla�a). Moje mi�ljenje -
jednostavno savr�eno ! Moje tople preporuke.

Pozdrav
Robert

Damir

> i nekom tko nije ekonomista tj. nije zavrąio knjigovodstvo?
>
> danas je gomila firmi koje bi rado uątedjele lovu koju inače plaćaju
> knjigovođi...

Malo si kontradiktoran, prvo se ľalią na program da je kompliciran i da
zahtjeva znanje iz knjigovodstva, a u drugom pasusu bi radio knjigovodstveni
posao i pritom "uątedio" neku lovu i naravno opet bi bez imalo znanja o
knjigovodstvu.

> za početak nema mogućnost za unos primiki iz excela već svaka stavka se

> mora unositi posebno, a kad ima par stotina stavki... optimizacija

> programa za jače strojeve je nikakva, super je ąto ne troąi niti 100 Mb
> RAMa i par posto procesora, ali danas većina ima malo jače strojeve iz
> jednostavnog razloga ąto su kante iz 90-tih porikavale s vremenom, a čak i
> kante iz 90-tih su imale jače procesore od onoga ąto iskoriątava synesis,
> kad program neąto obrađuje 15-20 minuta i za to vrijeme korisnik ne moľe
> niąta drugo raditi...

Kakve veze uvoz iz excela ima veze sa jednostavnoscu, to su tvoji posebni
zahtjevi, a takvih je jako malo tj, da prvo artikle unose u excel pa ih
poslije importiraju u program.
Poąto program ima opciju uvoza podataka pretpostavlajm da bi ti izasli u
susret i napisali strukturu polja za uvoz.
A da program ponekad predugo roąta stoji, ali to je samo slucaj kod velike
kolicine podataka.

Scorpius

Preporučam Fakturist.

IMHO, najjednostavniji, a cijena vrlo povoljna (sve u jednom, nema po
segmentima).

Podravina Boy

Okej... Hvala svima, idem guglati sve te programe
pa se javim sa uľim odabirom

Tnx!

Mato

On Thu, 14 Jul 2011 11:05:36 +0200, Podravina Boy wrote:

> [...]

> koji mi treba?
>
> Jednostvanost na prvom mjestu jer sam u totalno drugoj galaksiji :)

4D Wand

sx

mislim da ne pričamo o istom pantheonu
ja ga imam, zadovoljam sam
jedan od povoljnijih sa cijenom
nema mjesečnog održavanja, ne košta ko suho zlato
funkcionalnost puno više od očekivanog

svaki prg ima svojih mušica i problema, pa tako i pantheon
ali kad čujem i vidim s čime se muče ovi drugi
onda mi malo lakše padaju moji problemi

bilo bi dobro i usporediti brojeve korisnika i trend rasta broja
korisnika iz godine u godinu
mislim da je to isto jedan od dobrih pokazatelja

Ivan Bajlo

"Damir" wrote in message news:ivojus$28b$1...@ss408.t-com.hr...
> Malo si kontradiktoran, prvo se žališ na program da je kompliciran i da
> zahtjeva znanje iz knjigovodstva, a u drugom pasusu bi radio
> knjigovodstveni posao i pritom "uštedio" neku lovu i naravno opet bi bez
> imalo znanja o knjigovodstvu.

1. knjigovođa mora pratiti svaku promjenu zakona, firma mora pratiti samo
promjene zakona koje se tiču njene djelatnosti

2. onaj tko nema znanje knjigovodstva teško će se snać u programu čije upute
i pomoć su vrlo ograničeni, a često su prazne stranice, znači trgovac
očekuje od korisnika da prvo pročita sve moguće zakone, ode na tečaj, pa tek
onda ide koristiti njegov program!? ako trgovcu nije cilj učiniti svoj
proizvod lakšim za korištenje i time si povećati broj potencijalnih
kupaca... istina cijeli program se kači na Access bazu pa čemu razvijati
sučelje kad mogu jednostavno nakrcati hrpu reporta pa nek se korisnik traži
što mu stvarno treba

> Kakve veze uvoz iz excela ima veze sa jednostavnoscu, to su tvoji posebni
> zahtjevi, a takvih je jako malo tj, da prvo artikle unose u excel pa ih
> poslije importiraju u program.

unose u excel??? začudo velika većina firmi šalje svoje fakture u Excelu
(Kinezi pogotovo) jer je to najčešći i najčitljiviji format, kaj bi ja
trebao poslovne partnere tjerat da pređu na Synesis kako bi mi slali svoje
primke u synesis-ovom formatu???

> Pošto program ima opciju uvoza podataka pretpostavlajm da bi ti izasli u

> susret i napisali strukturu polja za uvoz.

pitali, ne zanimaju ih custom nadogradnje, to nek sami tražimo neku treću
firmu!????

> A da program ponekad predugo rošta stoji, ali to je samo slucaj kod velike
> kolicine podataka.

a velika količina podataka je čest slučaj kod robnog i maloprodaje,
knjigovotkinja nas nagovara da uzmemo Synesis kako bi bili usklađeni s njom,
a onda gledamo kako joj program svako malo rošta po bazi i ona čeka da
završi (koliko je trajala nadogradnja sa verzije 3.x na 4 bolje da ne
spominjem), nama ipak treba nešto što ne rikava kad se ubaci par tisuća
artikala

mariok

On 16 srp, 11:14, "Ivan Bajlo" <ivan.ba...@zg.t-com.hr> wrote:

> [...]
> završi (koliko je trajala nadogradnja sa verzije 3.x na 4 bolje da ne
> spominjem), nama ipak treba nešto što ne rikava kad se ubaci par tisuća

Sa ovim se slažem u potpunosti! Također sa excelom!

Synesis koristim 10 godina i unazad godinu mislim da se programeru
puno štuca. Radim sa informatikom i radim sa djelom programiranja
(PHP). Po meni nije kompliciran, jednostavan je sa izbornicima i
korištenjem. Ima malih mana i kod korištenja sa novijim tehnologijama
kao što su dva ekrana i scrollanje zbog wide ekrana. Jako iritantno
kad sa enterom prelazite u nevidljive dijelove a slika mirna. Uzmi
miša u ruku i scroll-aj. Veliki minus. Kod otvaranja novog ekrana
centrira ekran pa pola ekrana na jednom monitoru a pola na drugom.
Veliki minus.

Ajmo dalje. Ono ipod haube je stara tehnologija, spora,
neoptimizirana. Već kod pokretanja kosu čupam (iako je nemam :))) ).
Kad vidim prvo arhiviranje pa provjeravanje knjige začinjeno u
nekoliko minuta čekanja. Artikle obrisati je atomska fizika. Imam
sigurno 3000-4000 neaktivni artikala koje mi usporavaju rad ali da se
to obriše je nemoguća misija. AKO NETKO IMA RJEŠENJE MOLIM VAS
UŠTEDITE MI ŽIVACA. Ono što sam razmišljao (moram probati) je da
direktno u bazi obrišem artikle pa test kako radi. Jedina prednost te
baze je jednostavnost backupa i seljenje. Ostalo sve minus

Excel ili automatski unos, ma toga nema. Podržava samo svoj format.
Probao sam primku. Nisam imao par stavki unešenih tako da je i to
propalo. Zna samo kad ima sve pripremljeno.

Udaljeni rad na programu. Zaboravi. Danas je to normalno da odeš kući
i želiš još malo raditi...

Zaključak
Jeftin za male korisnike 1-2 računala sa manjim obujmom posla.
Činjenica da radim na njemu i odradim sav posao ali vrijeme mi ne ide
u prilog. Razmišljam o promjeni ali nikako skupiti hrabrosti :))).

Damir

"mariok" wrote in message

*****
Prekopiraj bazu na svoje racunalo i radi i to bez da moras platiti licencu
za
svako novo racunalo .

[...]

******
Radim s njim u knjigovodstvenom servisu, tako da opaska o 1-2 racunala i
malom obujmu posla ne drzi vodu.
Doduse ne mogu govoriti kako se ponasa pri unos primke i maloprodaje sa par
tisuca artikala, ali sve ostalo od URE, IRE , sa par tisuca stavki , razno
razni fiiancijski izvjestaji sve radi zadovoljavajuce.
Kod promjene Zakona, implementacija je brza i jeftina .
Prije prelaska dobro prouci sve cijene od licenci pa do dogradnji programa
zbog promjene Zakona, to im je glavni adut za deranje klijenata.
Puno sam ih probao, ali ovaj mi najmanje dize kosu na glavi, dokaz je da ju
jos imam :))

mariok

On 17 srp, 15:46, "Damir" <da...@net.hr> wrote:

> *****
> Prekopiraj bazu na svoje racunalo i radi  i to bez da moras platiti licencu
> za
> svako novo racunalo .

To sam naveo da je prednost. Jednostavnost backupa i seljenja na
računalo. Imam jedan server koji radi samo radi synesisa (server) i
5-6 računala koji rade kao stanice. Rekao sam udaljeni rad preko neta.
Recimo kod kuće. Uspio sam ja to izvesti ali od kad je došla nova ver
4 ljepšeg izgleda nemoguće je preko remote desktopa. Svakako se
snalazim.

> [...]
> zbog promjene Zakona, to im je glavni adut za deranje klijenata.
> Puno sam ih probao, ali ovaj mi najmanje dize kosu na glavi, dokaz je da ju

Slažem se za URU IRU I ostale izvještaje i slično. Ja imam Robno,
maloprodaja, prodaja, financijsko, servis. Ne kažem da ne mogu raditi
kako sam i naveo. RAdim već 10-tak godina na tome. Samo mi neke stvari
nisu jasne da su po meni loše napravljene. Istina je i za nadogradnje
kod synesisa. Znam da trebam proučiti takve stvari i znam da kad nađem
nešto donekle što odgovara cijena ode u nebesa ;). U wandu sam radio
prije 13 godina i tad je bio dobar a vjerujem da je sada još bolji.
Zvao sam i pitao informacije radi. U mojoj branši dosta ih koristi
wand.

nik

IPOS, jedan od najstarijih na nasim prostorima.

Damir

"nik" <rr@tz.r> wrote in message news:ivvhgg$33f$1...@ss408.t-com.hr...

> IPOS, jedan od najstarijih na nasim prostorima.

Molim te napisi koja mu je cijena i koliko dode nadogradnja zbog promjene
Zakona
A mozes i za svaki slucaj napisati koliko dodu licence po svakom racunalu .

nik

"Damir" <Da...@t-com.hr> wrote in message

> [...]
> Zakona
> A mozes i za svaki slucaj napisati koliko dodu licence po svakom racunalu

http://www.ipos.hr/

Damir

"nik" wrote in message news:j01qu8$bpj$1...@ss408.t-com.hr...

http://www.ipos.hr/

Besramno skupo govno od programa .

nik

"Damir" <da...@net.hr> wrote in message news:j0206e$3rb$1...@gregory.bnet.hr...

> Besramno skupo govno od programa .

koje ima jeftinije za obrtnike? trebam to a da nije skupo

miniME

Strikan

"Damir" <da...@net.hr> wrote in message news:j0206e$3rb$1...@gregory.bnet.hr...

> Besramno skupo govno od programa .

koje ima jeftinije za obrtnike? trebam to a da nije skupo

Excel :)

Dav

On Fri, 22 Jul 2011 09:07:53 +0200, "Strikan" <n4...@email.t-com.hr>
rece:

Pa nije ni on baš besplatan.
Osim ako nisi mislio na uobičajenu "free" verziju. :-)

Strikan

Dobro kažeš, ali je bar najjednostavniji, a moguće je sve dobro voditi i u
nekoj najjeftinijoj legalnoj verziji :)

A što se tiče free verzije, OpenOffice Calc should do the trick :))

nik

"Strikan" <n4...@email.t-com.hr> wrote in message

> Dobro kaľeą, ali je bar najjednostavniji, a moguće je sve dobro voditi i u
> nekoj najjeftinijoj legalnoj verziji :)
>
> A ąto se tiče free verzije, OpenOffice Calc should do the trick :))

Izvrsno onda mogu i rucno izraditi Abakus pa da racunamo kao pracovjeci.
Za pljuvanje ste prvi a kad treba predloziti nesto konkretno onda samo
slusamo besmislene i beskrajne rasprave i prepucavanja, tako je nazalost po
vecini news grupa.

Strikan

> [...]

slusamo besmislene i beskrajne rasprave i prepucavanja, tako je nazalost po

Sorry ja nisam ništa pljuvao, a obrtnike (ako tu i tamo i s nekim nešto
radim) doslovno provedem u tablici u Excelu obrasce KPI i DI, tako da mislim
da sam ti dao konkretan savjet. :)

nik

> Sorry ja nisam ništa pljuvao, a obrtnike (ako tu i tamo i s nekim nešto
> radim) doslovno provedem u tablici u Excelu obrasce KPI i DI, tako da
> mislim da sam ti dao konkretan savjet. :)

ja jesam obrtnik i mislio sam na racunovodstveni program za obrtnike.

Dario

On 22.7.2011. 19:04, nik wrote:
> "Strikan"<n4...@email.t-com.hr> wrote in message

> ja jesam obrtnik i mislio sam na racunovodstveni program za obrtnike.

Ipak Ipos jer radi sve sam za tebe. Kupi par modula za male poduzetnike
URA, IRA, PDV, plaće exscel i to je to.

Damir

"Dario" wrote in message news:j0e2f2$mft$1...@gregory.bnet.hr...

Preskupo govno od programa .

nik

"Damir" <da...@net.hr> wrote in message news:j0e48l$ppf$1...@gregory.bnet.hr...

> Preskupo govno od programa .

Ti si jedan pametni deckic koji se igra na racunalu pa si ovaj tjedan
shvatio kako se radi copy&paste pa se sada igra cijeli dan i noc. Pametno
nase malo djete, sutra mozda naucis kako ugasiti racunalo i vise ga ne
upaliti i usreciti sve nas.

Dario

Podržavam, nema smisla ga razuvjerit. Neka počne od daske i salda konti
kartica.

Damir

"Dario" wrote in message news:j0fivh$c8q$1...@gregory.bnet.hr...

**********

Nazalost nisam deckic , vec muskarac u godinama koji je do sad proknjzio oko
1.000.000,00 stavaka od jednostavnih URA pa do izrade zavrsni racuna i pri
tome radeci sa 10 razlicitih knjigovodstvenih programa .
E sad da ne razglabam vise o svom iskustvu i znanju zamolio bih Vas mlade
drkadije da prestanete kenjati jer nemate pojma koji se uopce paremetri
gledaju da bi neki porogram bio dobar.
Za razliku od Vas dva mlada junaca koje trese nejebica i nije u mogucnosti
razmisljati gornjom glavom, ostali su samo letimicnim citanjem njihove web
stranice mogli su shvatiti da vlasnik pokusava oderati gdje stigne. a to
znaci treba samo zbrojiti cijenu programa njegovo mjesecno odrzavanje,
nadogradnju programa i cijenu podrske .
Da ponovim jos jednom .... ipos je nefunkcionalno, lose , komplicirano i
preskupo govno od programa puno šarenih ikonica.
I za kraj zamolite majke da Vas doje dva puta na dan, jer jednom je ocito
premalo
posto je Vas mentalni razvoj usporen .

Dario

Volio bi da mogu biti mladi drkađija ali više nema vremenskih
mogućnosti?:-)

Ne bi se složio sa stavovima. Ipos omogućava jednostavni rad. Upišeš i
gotovo. Kako si govorio o obrtnicima i to je puno. Nema kemije.
Nikog on ne dere sve piše. Tebi starom mačku ni ne treba obuka,
instalacija i sl.

Ja ga preporućio dvojici. Jedni uzeli i proradilo nakon dva dana. Baza
logična i otvorena. Dostupni alati za punjenje iz svega pa i excela.
Drugi uzeli skupo složeno i još su u prilagodbi i razvoju.

Razgovor o cijeni je trivijalnna rasprava jer + - 20.000 kuna se igube
za tren kroz radene sate, stres.

Morao bi znati da su dva pristupa pa izaberi jer ih ne možeš uspoređivati.

1. definirana i zatvorena rješenja koja "sama rade", dođu sa
primjerima, kontima, shemama knjiženja - ukratko divota
2. otvorena programabilna riješenje koja treba napunit jer dođu goli,
pod nekom SQL bazom, procedurama, formama za unos, reportima, svekolikim
programabilnim užasima..................

Pristojnost je vrlima, lijep pozdrav i puno uspjeha u odabiru.

Still Dreaming

> Wand. Odlican. Dobar support.
> Ima sve sto ti moze trebati.

Ima hrpu opcija, ali neke najjednostavnije nema. Support je katastrofa.
Nadam se da vise nikad necu raditi na njemu.

Message has been deleted

Hrvoje Kotnik

Treba razdvojiti dvije stvari, ili si poduzetnik ili si knjigovođa.
Program za Poduzetnika treba biti takav da učinkovito i jednostavno pokriva svakodnevne poslovne procese.
Za razliku od toga, program za knjigovođu treba omogućiti knjiženja po kontima, i izradu obveznih izvještaja.
Ako nisi firma od 30+ djelatnika, pametnije je (i jeftinije) imati vanjsko knjigovodstvo koje razbacuje cifre po kontima i kreira izvještaje, prate regulativu i na sebe preuzima dio odgovornosti. Sve ostalo bi trebalo biti u domeni poduzetnika.

Kontrola i plaćanje ulaznih troškova, izdavanje računa i naplata, otprema robe i upravljanje skladištem, blagajna, putni računi, transakcijski računi i sl.
Poduzetnik te poslove mora imati pod vlastitim krovom, bilo da je "one-man-team" ili da te poslove može delegirati svojim djelatnicima. Kako bilo, ono što je važno je da se ti poslovi mogu obavljati jednostavno, nedvosmisleno, kontrolirano, brzo i bez potrebe za stalnom podrškom izvana.

Program koji to omogučava je RIVA mini ERP (www.ac-abakus.com)
Postoje detaljne upute koje se mogu skinuti direktno i koje daju dosta dobar uvid u mogućnosti sustava.
Osim toga, postoji i DEMO verzija koju je moguće skinuti bez ikakve registracije pa se može isprobati kako stvar funkcionira.

Registrirani korisnici imaju pravo na svaku novu verziju (besplatno), a može se koristiti po principu pretplate (godišnje) ili nabavkom trajne licence.