d.o.o. i otvaranje izdvojenog pogona

mirke

Molio bih vas za ktatke upute:

- koja je procedura pri otvaranju izdvojenog pogona u sklopu d.o.o. (radi
se o trgovini)
- koji dokumenti su potrebni (unajmljujem prostor)

Unaprijed hvala uz isprike (pokusao sam pitati sluzbenike ali nevjerojatno
kako nista ne mogu saznati od njih)

Kod d.o.o.-a to se ne zove "izdvojeni pogon".
Ne mora se upisivati u nikakve registe, NEMA PROCEDURE.
Ugovor o najmu prijavite kod referenta u PU, porez na tvrtku ce biti 50%
veci.

Za samu djelatnost trgovine, minimalni tehnicki uvjeti za obavljanje
djelatnosti trgovine.

--
W.

"mirke" <mi...@com.com> wrote in message

mirke

On Thu, 10 Jul 2008 14:08:27 +0200, W wrote:

> [...]
> veci.
>
> Za samu djelatnost trgovine, minimalni tehnicki uvjeti za obavljanje

Zahvaljujem, zvuci jednostavnije no sto sam ocekivao.

jagoda....@gmail.com