Zaštita na radu & zaštita od pozara & prva pomoc?

puzzle

Kolega poduzetnik nekoliko postova nize napisao je situaciju s prvom
pomoci. Neki dan saznah da iako sam samozaposlen (graf. dizajner, imam
d.o.o.) u iznajmljenom prostoru trebam napraviti kompletan program
zaštite na radu, zaštite od pozara i prve pomoci za svoju firmu?
Treba cinim mi se i elaborat i neko uvjerenje od strucne firme koja se
time bavi, kutija prve pomoci, grb Republike Hrvatske na vidljivom
mjestu itd.?
E, sada ako netko zna nešto više o tome volio bih da napiše svoja
iskustva? Hvala i lijep pozdrav.

ABAco

Dobro to jos provjeri, koliko znam sve te obaveze oko zastite na radu i
pozara ovise o broju zaposlenih.
Cini mi se da ne moras polagati zastitu na radu ukoliko si jedini zaposleni.

"puzzle" <cetir...@gmail.com> wrote in message

matekalo

Samo napraviti procjenu opasnosti, u njoj će pisati na temelju uvida u vašu
firmu što sve trebaš napraviti. Nikakav grb ne treba.

"puzzle" <cetir...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:a20a3136-99f9-46d2...@j13g2000yqj.googlegroups.com...

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 5969 (20110320) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5969 (20110320) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr

matekalo

Procjenu napraviti mora, i što je glupost mora imati i prvu pomoć položenu.
Istnia da je sve to besmisleno, ali je tako!

"ABAco" <abaco-...@abaco.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:im7652$ng6$1...@ss408.t-com.hr...

lazaric...@gmail.com

Mislim da procjenu treba napraviti, nisam siguran. Možete više ovdje http://preventa.com.hr/zastita-na-radu/ pročitati.