Да ли вам је потребно хитно на располагању хитан кредит и финансијске услуге

Osman Ibrahim

Моје име је Росемар Росемари из Холандије, контактирао сам господина Хасееба Ахмед-а, компанија за финансијску помоћ у износу пословног зајма у износу од 50.000,00 ЕУР. Након оснивања компаније на моје највеће изненађење, износ зајма је пребачен на мој банковни рачун у року од 12 сати без да прими кредит. Била сам изненађена јер сам у почетку била жртва превара! Ако сте заинтересовани за било коју количину кредита и у било којој земљи, саветујем вам да пошаљете е-пошту господину Хасеебу Ахмеду
: буллсиндиавв@гмаил.цом