Google Grupper støtter ikke lenger nye Usenet-innlegg eller -abonnementer. Historisk innhold er fortsatt synlig.

PayPal Zaba Visa

Sett 43 ganger
Hopp til første uleste melding

Brada

ulest,
7. mai 2012, 14:52:4707.05.2012
til
Nisam nigdje našao odgovor:

Kako srediti da mi u banci skine dolare s dolarskog računa bez konverzije u
eure, što košta 5%.

Zaba Visa devizni je u pitanju. Imao sam gore EUR, USD i GBP, kako bih mogao
kupovati na eBay.com, .uk , .de...

Kad sam vidio da mi dolarske cifre skida s eura, otišao sam u poslovnicu i
rekoše mi da je to tako kod njih, da prvo skida eure dok ih ima. Onda sam ih
tražio da mi isplate sve eure.
Stanje je sada 0 na kontu eura. Sada za račun 2 USD skine 2,10 USD s
dolarskog računa, konvertira u eure, prebaci na eurski račun i onda plati
PayPalu.

Popizdio sam.

Može li se zabu natjerati da me ne pljačka?
Ima li koja banka da to odradi kak mislim da treba? Dakle da mi za račun
2,00USD skine 2,00USD sa računa USD?

chav_ding

ulest,
7. mai 2012, 15:18:2707.05.2012
til
devizni racun ima osnovnu valutu, koju biras kod otvaranja racuna. Ako
si odabrao da to budu euri, mozes imati dolare na kartici, ali placanje
ce uvijek biti u osnovnoj valuti.. zato ti i radi konverziju.. osnovnu
valutu ne mozes promjeniti, nego zatvoris taj racun i otvaris novi sa
osnovnom valutom USD... eto.. barem je tako u PBZu..

Jura

ulest,
7. mai 2012, 15:37:1507.05.2012
> [...]

> ne mozes promjeniti, nego zatvoris taj racun i otvaris novi sa osnovnom
> valutom USD... eto.. barem je tako u PBZu..

Ja zbog toga sad koristim ziro racun gdje "samo" iz kuna pretvaraju u valutu
u kojoj kupujes. Odmah ti napisu koliko ti tocno kuna skinu.
Ako bas moras trositi devize onda ovako kako je chav rekao....

Gyz

ulest,
7. mai 2012, 15:40:4607.05.2012
til
On Mon, 7 May 2012 20:52:47 +0200, Brada wrote:

> [...]
> Stanje je sada 0 na kontu eura. Sada za račun 2 USD skine 2,10 USD s
> dolarskog računa, konvertira u eure, prebaci na eurski račun i onda plati

primijeti, da banke rade po svojim internim pravilima
a ne kak si ti misliš da bi trebale
;->>

evo kaj su meni odgovorili na mejl,
kad sam ih pital za to:
"Nadalje, prema Općim uvjetima poslovanja Zagrebačke banke devizni
transkacijski račun tereti se isključivo u valuti Euro, neovisno o valuti
plaćanja, te valutama na računu."

znači, onak kak se kod tebe i desilo
sve ide preko eura...
pa ako ga nema, skidaju drugu valutu i konvertiraju u euro

nego????
malo mi čudno

a sa čim si do sad kupoval???
jer se zabina visa tek odnedavno može spojiti na paypal

pbz... isto radi sa "osnovnom valutom"

pa mi ni jasno kak sad odjednom takvo čuđenje

> Može li se zabu natjerati da me ne pljačka?
> Ima li koja banka da to odradi kak mislim da treba? Dakle da mi za račun
> 2,00USD skine 2,00USD sa računa USD?

http://www.erstebank.hr/hr/Gradjanstvo/Kartice/VISA_Electron/VISA_Electron_devizni_racun

"Ukoliko na računu imate valutu koja je ujedno i valuta transakcije, Banka
tereti tu valutu. Ukoliko na računu nemate valutu koje je izvorna valuta
transakcije, račun se tereti po redoslijedu: USD (840), EUR (978), CHF
(756), GBP (826) ili ako nema ni jednu od tih, tereti se po redoslijedu
tečajne liste Erste banke. U tom slučaju Banka radi kupoprodaju deviza i
tereti valutu u kojoj klijent ima sredstava. Ukoliko se transakcija obavi u
kunama, Banka će izvršiti kupovinu deviza i teretiti devizni račun. Za
storno kartičnih transakcija, te kod povrata sredstava putem kartice,
isključivo se odobrava valuta USD (840)."

Karabaja

ulest,
7. mai 2012, 16:13:2607.05.2012
til
Brada whispered unto us in:
hr.misc.financije,hr.soc.zastita-kupaca,hr.mag.bug

> Ima li koja banka da to odradi kak mislim da treba? Dakle da mi za
> račun 2,00USD skine 2,00USD sa računa USD?

Koristi Mastercard.

sinak mili

ulest,
8. mai 2012, 01:52:1208.05.2012
til
> Ima li koja banka da to odradi kak mislim da treba? Dakle da mi za račun
> 2,00USD skine 2,00USD sa računa USD?

ima pbz,al s amexom

nizz

ulest,
8. mai 2012, 08:05:2308.05.2012
til
On 7.5.2012. 21:18, chav_ding wrote:

> [...]
> valutu ne mozes promjeniti, nego zatvoris taj racun i otvaris novi sa
> osnovnom valutom USD... eto.. barem je tako u PBZu..

Da, ali u zabi nije tak! Kod otvaranja deviznoga sam pital zensku u
kojoj valuti mi je otvorila pa me samo cudno pogledala, rekla je da je
svejedno, ali ipak nije tak.

Jedna od opcija je potraziti neku stvar na ebayu i istu poraziti na
ebay.de, tam onda oni rade konverziju $->Ū, pa platis samo u eurima,
najmanje se gubi zbog samo jedne konverzije...

nizz

ulest,
8. mai 2012, 08:14:2108.05.2012
til
On 7.5.2012. 20:52, Brada wrote:
> [...]

> Moľe li se zabu natjerati da me ne pljačka?
> Ima li koja banka da to odradi kak mislim da treba? Dakle da mi za račun

Ma i ja sam bil lagano pop*, to je cista pljacka! Meni za 1.44$ uzelo
1.55$, di je tu logika treba njih pitati...

Uzel sam devizni u zabi samo zato jer mogu si s tekuceg lupati lovu na
devizni bez da idem u banku(prije sam hodal u pbz), i sad oni tak
naprave, lopovi! A racun si NESMIJEM/nemogu prebaciti niti u jednu drugu
banku osim zabe zbog posla, nikome ne dopustaju primanje place u nekoj
drugoj banci, takva je njihova politika kvalitete ;)

Leo

ulest,
8. mai 2012, 11:38:4508.05.2012
til
Zbog konverzijske politike sam uzeo prepaid MasterCard.
Slusam i citam o iskustvima drugih i cini se da kartica nema problema.
Kartica prolazi svugdje, vezana je na kunu, nadoplacuje se ebankarstvom iz
bilo koje banke... skoro da je presavrsena. :-/
Sad cekam da mi dodje kartica pa da vidim kako ce to fukcionirat. :-)

Karabaja

ulest,
8. mai 2012, 11:40:3508.05.2012
til
nizz whispered unto us in:
hr.misc.financije,hr.soc.zastita-kupaca,hr.mag.bug

> Ma i ja sam bil lagano pop*, to je cista pljacka! Meni za 1.44$ uzelo
> 1.55$, di je tu logika treba njih pitati...

http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/173632/Default.aspx

zeko

ulest,
8. mai 2012, 18:10:1208.05.2012
til

"nizz" <n...@m.ga> wrote in message news:job2mv$l7c$1...@l01news1.ot.hr...

> A racun si NESMIJEM/nemogu prebaciti niti u jednu drugu banku osim zabe
> zbog posla, nikome ne dopustaju primanje place u nekoj drugoj banci, takva
> je njihova politika kvalitete ;)

SMIJES ali se nebi stel nikome zameriti.....tak napisi

nizz

ulest,
9. mai 2012, 02:02:1709.05.2012
til
u krivu si. Jednostavno ti ne dopustaju tak nekaj

Aleksandar Ivanisevic

ulest,
9. mai 2012, 03:33:3909.05.2012
til
Tko ne dopusta? Banka ili poslodavac? Ovo prvo bi mozda i moglo ako
imas neki ugovor za kredit pa su te tamo natjerali da potpises i da ne
smijes maknuti racun, ali ovo drugo je vrlo vjerojatno nezakonito.

--
Ti si arogantan, prepotentan i peglaš vlastitu frustraciju. -- Ivan
Tišljar, hr.comp.os.linux

Gyz

ulest,
9. mai 2012, 05:38:4209.05.2012
til
On Wed, 09 May 2012 09:33:39 +0200, Aleksandar Ivanisevic wrote:

> Tko ne dopusta? Banka ili poslodavac? Ovo prvo bi mozda i moglo ako
> imas neki ugovor za kredit pa su te tamo natjerali da potpises i da ne
> smijes maknuti racun, ali ovo drugo je vrlo vjerojatno nezakonito.

http://www.hnb.hr/supervizija/trzisno-natjecanje/h-rjesenje-slucaj-zabe-i-trgovackog-suda.pdf

eto
primjera, kaj treba napraviti

samo, ako "gazda" uruči radnu knjižicu,
pa veli "sad si otpri tekući u kojoj got banci očeš"
;->>

Gashtapano

ulest,
10. mai 2012, 05:25:3310.05.2012
til

"Leo" wrote in message news:2qeiq7pgqm90fp7hn...@4ax.com...
A gdje si uzeo tu prepaid mastercard?

ony

ulest,
10. mai 2012, 05:40:1410.05.2012
til
In article <jog1ir$cam$1...@gregory.bnet.hr>, gasht...@yahoo.com says...

> A gdje si uzeo tu prepaid mastercard?

moja je izh Hyppo.

Gashtapano

ulest,
10. mai 2012, 15:45:4110.05.2012
til
Na njihovim stranicama stoji: "mogućnost nadoplate u bilo kojoj
poslovnici ili putem HYPOneta."

A što onda znači da ne stoji tvoja tvrdnja da se nadoplaćuje
ebankarstvom iz bilo koje banke. Jel' tako?

john

ulest,
10. mai 2012, 16:39:4910.05.2012
til
"Karabaja" <kara...@gmail.com.otpad> wrote in message

> http://slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/173632/Default.aspx

respekt

ony

ulest,
11. mai 2012, 04:09:1911.05.2012
til
In article <joh5t4$l6c$1...@gregory.bnet.hr>, gasht...@yahoo.com says...

> Na njihovim stranicama stoji: "moguÄ=3Fnost nadoplate u bilo kojoj
> poslovnici ili putem HYPOneta."
>
> A ??to onda znaÄ?i da ne stoji tvoja tvrdnja da se nadoplaÄ=3Fuje
> ebankarstvom iz bilo koje banke. Jel' tako?

uvijek samo u bancki nadoplacujem, mislim da drugacije ne mogu.

jer nemam kod njih nikakav racun da bi imao HypoBanking.

ch

ulest,
11. mai 2012, 04:51:4211.05.2012
til

"ony" <o...@gmail.com> wrote in message

> [...]

>uvijek samo u bancki nadoplacujem, mislim da drugacije ne mogu.

> jer nemam kod njih nikakav racun da bi imao HypoBanking.

Mi imamo trajni nalog u ZABI koja nam prebacuje lovu na Hypo prepaid Master
karticu. A i inace nije bil problem uplacivati preko racuna bilo koje banke.

Pozz,

ch

Goran Mariniæ

ulest,
11. mai 2012, 06:45:2311.05.2012
til
On 8.5.2012. 14:14, nizz wrote:

> A racun si NESMIJEM/nemogu prebaciti niti u jednu drugu
> banku osim zabe zbog posla, nikome ne dopustaju primanje place u nekoj
> drugoj banci, takva je njihova politika kvalitete ;)

To je protuzakonito...

nizz

ulest,
11. mai 2012, 11:04:5911.05.2012
til
Svi mi to znamo. Ali je navodno vlasnik firme(mozda i cijelog grada :))
u nadzornom odboru zabe, pa je zato to tak...

Goran Mitrovic

ulest,
11. mai 2012, 12:58:3811.05.2012
til
To i nije toliko bitno. Vece je pitanje koliko se isplati zakrviti sa
sefom oko toga.

Goran Marinić

ulest,
11. mai 2012, 14:11:1411.05.2012
til
On 11.5.2012. 18:58, Goran Mitrovic wrote:

> To i nije toliko bitno. Vece je pitanje koliko se isplati zakrviti sa
> sefom oko toga.

Bitno je ako se jada. Rješenje postoji, ali ga ne želi primijeniti.

Leo

ulest,
26. mai 2012, 11:14:4126.05.2012
til
On Fri, 11 May 2012 10:51:42 +0200, "ch" <c...@aa.hr> wrote:

>Mi imamo trajni nalog u ZABI koja nam prebacuje lovu na Hypo prepaid Master
>karticu. A i inace nije bil problem uplacivati preko racuna bilo koje banke.

Evo i meni stigla kartica, registracija na PayPal prosla bez problema, kupio
neku sitnicu preko PP bez ikakvih problema, probao kupiti nesto bez
posrednistva PP i to proslo bez problema. Nadoplatio neke sitne novce preko
PBZ e-bankinga nulproblemo. :-)
Sve je super sve je za pet idem danas na ZABA bankomat provjeriti stanje na
kartici kad tamo suma sumarum po mojoj racunici saldo bi trebao biti veci za
nekih cca 5 kuna.
Gledam HYPO naknade i da ga J ne mogu skontati gdje je nestalo ti 5 kuna.
Cekam da mi stigne mjesecno izvjesce pa da vidim gdje je procurilo. :-)

Mozda neki do vas koji imate karticu mozete objasniti kako se karticna kuca
i maticna banka namiruju jer gledajuci HYPO naknade ukoliko ne dizem
gotovinu na tudjim bankomatima ili POS uredjajima transakcije bi trebale
biti besplatne ali ovih nedostajucih 5 kuna me kopka.
Ima netko neku ideju? :-)

Lp svima.

pg

ulest,
26. mai 2012, 12:10:0526.05.2012
til
On 26.5.2012. 17:14, Leo wrote:

> Ima netko neku ideju? :-)
>
> Lp svima.

Mislim da će ti se tih 5kn vratiti naknadno na račun.
Ja sam primjetio da npr ako kupujem nešto online npr. košta 150eura, ako
na kartici imam točno 150eur kupovina neće uspjeti, uvijek treba imati
malo više, ne znam zašto, prvo skine s kartice 150eur i nešto sitno onda
se to sitno poslije vrati, tako nekako koliko sam ja skontao dosad..

Leo

ulest,
26. mai 2012, 12:32:2626.05.2012
til
Otvorio sam novu temu
Subject: MasterCard prepaid i Online Shoping

Ovo za 150 EUR mi je OK jer bilo koju valutu (osim HRK) MasterCard pretvara
prvo u USD pa tek onda u HRK.
Ovo, uzmem pa vratim mi je nesto sasvim novo.
No u mom slucaju kartica se teretila sa HRK (pustio sam da PP obavi
konverziju USD -> HRK)

Kojega u mjesecu ti stizu izvjesca?

LP

logic

ulest,
27. mai 2012, 00:42:2127.05.2012
til
On Sat, 26 May 2012 18:32:26 +0200, Leo <leo...@yxmail.com> wrote:

> [...]

> Ovo, uzmem pa vratim mi je nesto sasvim novo.
> No u mom slucaju kartica se teretila sa HRK (pustio sam da PP obavi

Ti ti zbog prvog placanja. Cim napravis prvu transaakciju pp ti skine
dolar i nesto. Na izvodu pored te transakcuje imaces kod i taj kod
upises na pp i dobijes to nazad.

Leo

ulest,
27. mai 2012, 04:02:0527.05.2012
til
On Sun, 27 May 2012 06:42:21 +0200, logic <fa...@fakeemail.com> wrote:

>Ti ti zbog prvog placanja. Cim napravis prvu transaakciju pp ti skine
>dolar i nesto. Na izvodu pored te transakcuje imaces kod i taj kod
>upises na pp i dobijes to nazad.

Verifikacija je obavljena prije kupnje, 4DIGIT CODE je bio upisan na PP. :-)

I da nije bio bi super tecaj za 1,95 USD ti uzmu 5 HRK. :-D

Active Phase Switching

ulest,
31. mai 2012, 18:00:5331.05.2012
til nizz
On 8.5.2012 14:14, nizz wrote:
A racun si NESMIJEM/nemogu prebaciti niti u jednu drugu
> banku osim zabe zbog posla, nikome ne dopustaju primanje place u nekoj
> drugoj banci, takva je njihova politika kvalitete ;)

po zakonu možeš imati plaču u kojoj banci ti želiš! Ne može ti firma
diktirati kako hoće.... prijavi ih inspektoratu!

--
Jedan trenutak sreće vrijedi tisuću godina slave

AAtrox

ulest,
1. juni 2012, 01:15:0001.06.2012
til
"Active Phase Switching" <activephas...@gmail.com> wrote in message
On 8.5.2012 14:14, nizz wrote:
po zakonu moľeą imati plaču u kojoj banci ti ľelią! Ne moľe ti firma
diktirati kako hoće.... prijavi ih inspektoratu!

Jesam. Razumljivo, anonimno.. i sto se desilo? Bas NISTA. Ako ne dam prijavu
anonimno moraju mi dati odgovor sto su poduzeli i ne smiju reci tko je
prijavio ali to je jako malo vjerojatno da se nece saznati. A ako se sazna
ne bih volio iskusiti za sto sam sve na poslu kriv. S druge strane sto moze
inspektor? Doci ce u firmu i reci da postupa po prijavi a ovi iz firme ce mu
odgovoriti da to nije tocno i da je samo koincidencija da svih 400+ ljudi u
firmi ima racun otvoren u istoj banci.

0 nye meldinger