Loan offer

Simon Finn

Зовем се Мариам Депаи из Холандије, контактирала сам г. Симон Финн, компанија за финансијску помоћ, за износ пословног зајма у износу од 50.000,00 ЕУР. након оснивања компаније на моје највеће изненађење, износ зајма је пребачен на мој банковни рачун у року од 12 сати, а да нисам морао да примим зајам. Изненадио сам се јер сам у почетку био жртва преваре! Ако сте заинтересовани за било који износ зајма и налазите се у било којој земљи, саветујем вам да пошаљете е-пошту господину Симону Финну: симонфиннлоан.инц@гмаил.цом

Predrag Jovanovic

Medallion Finance

Project financing program. We offer flexible financing for various projects by following the usual procedures. This funding program allows a customer to enjoy a low interest rate repayment for as low as 2% per year for a period of 2-20 years. We can approve a financing for up to $/EU50,000,000.00 or more depending on the type of business. Reply us with the following email: medallio...@financier.com