zajeb na plaćanju preko POS-a

- Zoki -

Ovaj vikend bio u Seiersbergu i potroąio kojih 300 eur preko Maestro kartice, tj.
bar sam tako izračunao.
U trgovini Esprit mi se desilo da mi je prvi put POS uređaj odbio karticu,
drugi put je proąlo.
Danas pogledam na internet bankarstvu i imam ąto i vidjeti, naplata je izvrąena
2 puta (2 puta ista cifra, oko 420 kn).
U Ikei sam imao račun kojih 65 eur (~460 kn), isto platio karticom, ali tog
računa nema na ispisu internet bankarstva ali ima neąto kao "Rezervacija za plaćanje na POS-u"
i iznosi 730 kn, sutra ću otići u PBZ da probam traľiti detalje od te transakcije.

Kad se to sve zbroji ispada da su me očerupali za kojih 700kn.
Kakve su mogućnosti da vratim te novce i da li uopće postoji mogućnost za takvo neąto?

BD

- Zoki - wrote:

> Kad se to sve zbroji ispada da su me očerupali za kojih 700kn.
> Kakve su mogućnosti da vratim te novce i da li uopće postoji mogućnost za takvo neąto?

To ti najbolje mogu reci u banci. Ovdje je to cisto nagadanje.

Marin

> Kakve su mogućnosti da vratim te novce

Realne, i meni se isto dogodilo. Platio na POSu, i nesto kao nema papira,
neka greska uglavnom. I oni srede stvar, ja ponovno utipkam, i vidim drugi
dan da je dva puta naplaceno. Reklamirao u banci, vratili mi novce.

Aleksandar Ivanisevic

"- Zoki -" <zoki...@metromail.hr> writes:

> Kakve su mogućnosti da vratim te novce i da li uopće postoji mogućnost za takvo nešto?

Vrlo velika, prakticki 100%. Vrlo je vjerojatno takodjer da ce onaj
koji ti je zaracunao duplo sam povuci drugu uplatu, to se meni
redovito dogadja.

--
To sto si frustriran, zavidan tko zna na cemu i sto ne vidis dalje od
svoje guzice je tuzno. Da onda barem imas toliko samokontrole da

max

- Zoki - wrote:
> [...]
> drugi put je proąlo.
> Danas pogledam na internet bankarstvu i imam ąto i vidjeti, naplata je izvrąena

Kazes u banci i normalno ti storniraju duplic (ako vec prije ne naprave
sami).

> [...]
> i iznosi 730 kn, sutra ću otići u PBZ da probam traľiti detalje od te transakcije.

Ta rezervacija ce se pretvoriti u stavku kroz par dana kad oni obrade
onda ces tocno vidjeti sta je to.

> Kad se to sve zbroji ispada da su me očerupali za kojih 700kn.
> Kakve su mogućnosti da vratim te novce i da li uopće postoji mogućnost za takvo neąto?

Nece te nitko ocerupati, jasno se vide transakcije i ako je nesto duplo
storniraju to.

max

Joza

- Zoki - wrote:
> [...]

> drugi put je prošlo.
> Danas pogledam na internet bankarstvu i imam što i vidjeti, naplata je izvršena

> 2 puta (2 puta ista cifra, oko 420 kn).
> U Ikei sam imao račun kojih 65 eur (~460 kn), isto platio karticom, ali tog
> računa nema na ispisu internet bankarstva ali ima nešto kao "Rezervacija za plaćanje na POS-u"
> i iznosi 730 kn, sutra ću otići u PBZ da probam tražiti detalje od te transakcije.

> Kad se to sve zbroji ispada da su me očerupali za kojih 700kn.
> Kakve su mogućnosti da vratim te novce i da li uopće postoji mogućnost za takvo nešto?

meni se tako nesto dogodilo kad sam na blagajni HZ-a kupovao
kartu. Dvaput mi je skinut iznos isto zbog tehnickih problema
vezaznih za nestanak trake u uredaju... Uglavnom, ta prodecura
vracanja novca trajala je mjesec dana, a radilo se o iznosu
nesto manjem od 50 kn. Rijesavao sam to direktno za HZ-om,
ne preko banke.

- Zoki -

"- Zoki -" <zoki...@metromail.hr> wrote in message news:gdg7no$mh7$1...@news.metronet.hr...

Zahvaljujem svima na odgovorima:
Izgleda da se neąto radi, korigirali su Ikeu i sad joą prtljaju vjerojatno po duplom računu od esprit-a, joą
je jedino
ta cifra ostala pod imenom "Rezervacija za plaćanje na POS-u".

hAZE

max wrote:

> Ta rezervacija ce se pretvoriti u stavku kroz par dana kad oni obrade
> onda ces tocno vidjeti sta je to.

i meni se događalo da više love "rezerviraju" ali nikad mi nisu više
naplatili

> Nece te nitko ocerupati, jasno se vide transakcije i ako je nesto duplo
> storniraju to.

i to mi se desilo kod plaćanja netbankingom (neš se smrdalo s internet
vezom) i nisam niti skužio dok me nije iznenadilo kak mi je povećan
saldo na računu

--
Kopilad, to su kopije testere

Rajnus

On Oct 21, 6:58 pm, "- Zoki -" <zokiMA...@metromail.hr> wrote:
> [...]

> je jedino
> ta cifra ostala pod imenom "Rezervacija za plaćanje na POS-u".

Ako transkakcija negdje zapne uvijek cuvas taj racun na kojem pise
da transakcija nije prosla. Meni se dogodilo par puta ali nikada nije
i proslo...

pustaji...@gmail.com