Prijenos ili darivanje dionica

Talični Tom

Supruzi i punici sam dao prije lovu da mi kupe IPO HT-R-A dionice. Što
trebam napraviti da to prebacim na sebe? Znam da je bilo mnoštvo sličnih
pitanja, ali odgovori su uvijek šaroliki; jednom kažu prijenos, drugi put
darovanje, treći put kupoprodaju ... onda jednom da se plaća porez, drugi
put ne, ... onda da se automatski gube nagradne dionice drugi put ne ako se
ostavi u SDA ... itd. itd. Ima li netko da je stvarno 100% siguran u odgovor
na ovo?

Baza

"Talični Tom" <talic...@texas.us> wrote in message
> Supruzi i punici sam dao prije lovu da mi kupe IPO HT-R-A dionice. ©to
> trebam napraviti da to prebacim na sebe? Znam da je bilo mnoątvo sličnih
> pitanja, ali odgovori su uvijek ąaroliki; jednom kaľu prijenos, drugi put
> darovanje, treći put kupoprodaju ... onda jednom da se plaća porez, drugi
> put ne, ... onda da se automatski gube nagradne dionice drugi put ne ako
> se ostavi u SDA ... itd. itd. Ima li netko da je stvarno 100% siguran u
> odgovor na ovo?

Darovni ugovor , i nema poreza na promet dionicama u HR, ako ti je mail
ispravan mogu ti poslati primjerak ugovora.

Goksim

pogledaj na http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=2703&pg=77

Tamo sve piąe...

--
http://svijetkladjenja.com - svakodnevne analize profi kladionicara, tipovi,
bonusi..

Faust

> [...]
> put ne, ... onda da se automatski gube nagradne dionice drugi put ne ako
> se ostavi u SDA ... itd. itd. Ima li netko da je stvarno 100% siguran u

baza ti je dobro rekao. to jest tako.

Korisnik

Ako radis bilo kakav prijenos dionica THT-a iliti preregistraciju gubi
se pravo na nagradne dionice nakon isteka roka od godinu dana , moja
preporuka je da ih ostavis na njima do isteka tj. do dodjele nagradnih
dionica i onda ih prebacis na sebe

Kladivo

Ptanje koje će ti možda postaviti još netko. Da li se ti baviš kriminalom?

--
http://kladionica.biz
http://www.iskopaj.net

Talični Tom

"Baza" <ba...@net.hr> wrote in message

> Darovni ugovor , i nema poreza na promet dionicama u HR, ako ti je mail
> ispravan mogu ti poslati primjerak ugovora.

Zahvaljujem na ponuđenome, našao sam dotični Ugovor o darivanju dionica na
Internetu, ali negdje sam pročitao da se isti može koristiti samo kad
roditelji daruju djeci. Inače se kao mora koristiti Ugovor o prijenosu
dionica pri čemu se plaća porez. Hm...

Talični Tom

"Kladivo" <kladio...@gmail.com> wrote in message

> Ptanje koje će ti možda postaviti još netko. Da li se ti baviš kriminalom?

Molim te poštedi me i ostale. Da se bavim kriminalom, moj bi odvjetnik već
znao odgovor na ovo pitanje!

Talični Tom

Moj je neki osjećaj da će HT-ove dionice pasti više od 10% do dana kad se
budu dijelile nagradne dionice tako da mi se čini da se ne isplati čekati!

Kladivo

Talični Tom wrote:

> Molim te poštedi me i ostale. Da se bavim kriminalom, moj bi odvjetnik
> već znao odgovor na ovo pitanje!

Ne optužujem te ja za ništa. Nego eto vidiš

Korisnik

On 8 tra, 22:21, "Talični Tom" <talicni....@texas.us> wrote:
> Moj je neki osjećaj da će HT-ove dionice pasti više od 10% do dana kad se
> budu dijelile nagradne dionice tako da mi se čini da se ne isplati čekati!

Vjerovatno da će pasti odmah nakon isplate dividende , a onda ako imaš
priliku za +12 gratis , probaj izračunati koliko je to i kolika je
kamata na oročene Eu, meni nigdje u HR nisu dali više od 6% na cifru
od 300.000Eu, a mi ovdje pričamo o iznosu od , cca3500kn , sa 10%.
Možda nisam u pravu , ali tako razmišljam

Željko Plavšić