Gdje je granica SPAMa?

Josip Posavec

Sad sam bezuspjesno pokusavao sa tetom na T-com help desku utvrditi sto
smijem a sto ne smijem slati, ali izgleda da ni oni ne znaju...
Zato molim ovdje za neki savjet, iskustvo, trik...

Trebao bi kontaktirati 100-tinjak firmi s ciljem da im posaljem ponudu za
uslugu koju sigurno trebaju.
Sad, mnogi vec koriste tu uslugu od nekoga i nece im biti zanimljiva moja
ponuda i mogu me prijaviti kao spamera.
T-comovci kazu da je dovoljna i jedna prijava da zaradim zuti karton i da
moram prvo od svakog dobiti dozvolu da ih kontaktiram.
Na pitanje - kakvu dozvolu? Usmenu? Pismenu? Emailom?
Naravno, nisu znali odgovor.
Pitao sm ih i da li ja smijem mailom kontaktirati te firme i samo ih pitati
da li im smijem poslati ponudu?
Opet bez odgovora.
Glupo mi je da zovem svakoga i pitam da li smijem poslati mail. To je vece
ometanje nego da im saljem mail koji ne zele.
A cak i ako mi telefonski kazu da im mogu poslati ponudu - opet me mogu
prijaviti (zbog konkurencije, zlobe, fore...)

A sto ako saljem sa Simpa interneta? Sto mi onda mogu blokirati? Gmail
adresu? Web stranicu koja nije kod njih?

Svaki savjet je dobrodosao.

Josip

asdfgh

3 solucije:

1.) Postom. Profesionalnije je i sigurno neces biti deklariran kao spamer.
2.) Salji jedan mail na vise BCCova (mislim da T-Com ima maksimum od 100
BCCova ali nisam siguran)
3.) Promjeni mail providera - npr. zakupi mail sanducic na nekom
alternativnom serveru (da nije gmail, yahoo isl.)

--
Osje�ajnu i pametnu Zagrep�anku od 24-30 godina, tra�im.
"Josip Posavec" <josip....@zg.htneeeeeeet.hr> wrote in message

EKE

> [...]
> smijem a sto ne smijem slati, ali izgleda da ni oni ne znaju...
> Zato molim ovdje za neki savjet, iskustvo, trik...

Nazalost kojekakvi administratori, pa i T-comovci, mogu "blacklistati" tvoju
adresu ako se netko zali iako mailove saljes potpuno legalno. Pravila ne bi
trebali odredivati admini nego zakonodavac pa mozes postupiti po "zakonu o
telekomunikacijama"
(http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/306319.html).

Clanak 111 govori o "Nezeljenim telekomunikacijskim priopcenjima". Tebi ce
biti zanimljiva stavka 5 koja pravnim osobama dopusta izravnu promidzbu.
Dakle pravnim osobama mozes slati mailove ali u njima smijes reklamirati
samo sebe (stavka3), moras slati sa sluzbene email adrese i mora postojati
opcija da se primatelj lako ispise sa tvoje mailing liste (stavka 4).

Sretno!

EKE

bogart

Takodjer prouciti i clanak 107. Zakona o elektronickim komunikacijama

EKE

"EKE" <eke...@inbox.com> wrote in message

Ispravljam samog sebe: Prije sam citirao stari zakon, aktualni zakon
(napravljen na temelju onog kojeg sam ja citirao) je "Zakon o elektroni�kim
komunikacijama" (http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/340018.html) iz
2008.

�lanak 107, "Ne�eljene elektroni�ke komunikacije" bazira se na istim
principima tako da sve iz prija�njeg posta va�i i dalje. Dakle stavak 5
dozvoljava izravnu promid�bu pravnim osobama.

EKE

jazzmaster

Josip Posavec wrote:
> [...]
> Zato molim ovdje za neki savjet, iskustvo, trik...
>
> Trebao bi kontaktirati 100-tinjak firmi s ciljem da im posaljem ponudu

isto kao sto svako treba viagru??? ti si obican spamer.
pismo na memorandumu od firme naslovljena na direktora ili osobu
nadleznu za odlucivanje koristenje te ususluge, koverta i marka. u
protivnom si najobicniji spamer.

invisible

Nema granice spama! Svaka *nezeljena* email poruka je spam.

Sluzbene email adrese sluze za upit o proizvodima ili uslugama koje firma
cija je to email adresa, nudi na trzistu.

Privatna email adresa sluzi za prijem poruka ugovorenih na neki drugi nacin
(npr: posalji mi sken tvog GSP uredjaja na email, kad se vratis kuci).

Zeljena poruka je ona koju je vlasnik email adrese na bilo koji nacin zatrazio sam,
odnosno ako se svojevoljno prijavio na neku mailing listu/uslugu.
To je potrebno moci dokazati od strane posiljaoca. Ne vrijedi napomena o
mogucoj *odjavi* sa neke mailing liste na koju se nisam ni prijavio.

Treba biti svjestan da je svaka email poruka trosak i primatelju
(vrijeme osobe koja ju mora procitati/izbrisati, eventualno trosak Internet
prometa).

Radim na mjestu na kojem mi je jedna od duznosti i provjera email poste,
pa znam koliko vremena se potrosi na takove upite, reklame, pokusaje kontakata,
molbe za pomoc i ostalo.

Ovo gornje je moje shvacanje spama!
Zakonodavac je nesto manje rigorozan (na zalost).

Invisible

Nenad Petković

On Wed, 29 Apr 2009 19:22:51 +0200, invisible wrote:

> Zakonodavac je nesto manje rigorozan (na zalost).

Zašto na žalost?

--
Nemam pojma di mi je file s citatima.

Josip Posavec

"jazzmaster" <jazzzz...@KNIgmail.com> wrote in message

> isto kao sto svako treba viagru???

Ne, neki jos uvijek ne trebaju viagru.
Ali postoje stvari koje SVAKA firma treba (npr, papir za printanje, mobitel,
penkala...)

> ti si obican spamer.
> pismo na memorandumu od firme naslovljena na direktora ili osobu nadleznu
> za odlucivanje koristenje te ususluge, koverta i marka. u protivnom si
> najobicniji spamer.

U cemu je razlika ako posaljem mailom pismo na memorandumu od firme?
Potrosit ce manje vremena na brisanje te poruke nego na postu koju netko
otvori, urudjbira, nosi direktoru, on gleda i onda baca u smece.

Josip Posavec

"invisible" <zjuras...@silex.hr> wrote in message

Znaci, poslovna email poruka poslana na neku info adresu koja je navedena za
kontakt na njihovim web stranicama se NE smatra spamom (mada je oni nisu
trazili)?

A sto ako nazovem nekoga telefonom i dobijem dozvolu da im posaljem ponudu a
onda se njemu ta ponuda ne svidi i on me prijavi? Opet sam spamer?

Hvala

Josip

antonio_p

invisible wrote:

> [...]
> molbe za pomoc i ostalo.
>
> Ovo gornje je moje shvacanje spama!
> Zakonodavac je nesto manje rigorozan (na zalost).

Kakva je to firma koja želi samu sebe zatvoriti za "neželjene ponude"?
Pa čitava komercijala neke firme se sastoji od toga da komercijalisti
hodaju okolo i nude proizvode/usluge. Isto vrijedi i za mail. Zašto ti
netko nebi ponudio nešto preko maila?

Da, istina je da će 90% toga biti sranje, ali onih 10% ponuda može
itekako koristiti i sa poslovnog stajališta nema smisla samog sebe
zatvarat za takve ponude.

jazzmaster

Josip Posavec wrote:

> Ne, neki jos uvijek ne trebaju viagru.
> Ali postoje stvari koje SVAKA firma treba (npr, papir za printanje,
> mobitel, penkala...)

i sta, to znaci da hrpa firmi u hrvatskoj koja prodaje taj materijal ima
za pravo zatrpavati inboxe drugih firmi??? i dalje je to spam.

> U cemu je razlika ako posaljem mailom pismo na memorandumu od firme?
> Potrosit ce manje vremena na brisanje te poruke nego na postu koju netko
> otvori, urudjbira, nosi direktoru, on gleda i onda baca u smece.

stvar je u tome da se dnevno moze dobiti hrpa spama a ekipu to nervira.
ne mozes ocekivati pozitivne reakcije na spam. ako je tvoja poslovna
ponuda nesto ok onda trosak koverte, marke i memoranduma je normalan
trosak koji ce rezultirati nekim profitom. zar je tebi u cilju da neko u
roku od 2 sekunde obrise spam mejl????? i da pri tome zaradis ukidanje
accounta.

Dekadentni Svizibor

antonio_p <anton...@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Da, istina je da će 90% toga biti sranje, ali onih 10% ponuda može
> itekako koristiti i sa poslovnog stajališta nema smisla samog sebe

Ovo je krajnje uobičajena retorika spamera nakon što izgube account. :-)

--
Sz štovanjem; Svizibor, Dekadentni

alejandro

Ne vjerujem da ti itko ista moze ukoliko sam saljes mailove. Ukoliko sredis
skriptu koja pretrazuje mailove i onda dosaduje i gnjavi i davi onda si u
klincu ali opet ti nitko nista nece. Ako ti zabrane pristup mozes preko
drugog providera....
Ponude koje mi dolaze na firmu automatski brisem bez razmisljanja, kao sto i
druge firme rade . Daj si malo truda zovni ljude na telefon budi pristojan i
brz, pitaj dal imaju vremena minut dvije (i toliko ih zadrzi maksimalno na
vezi) te uz dogovor posalji na mail ponudu. Ova varijanta ce ti daleko vise
upaliti nego slanje mailova, ljudi ih jednostavno automatski brisu. Koji bi
bio subjekt maila? Ovo ce vam sigurno dobro doci? Nas proizvod po
najpovoljnijim cijenama? Jeftinije ovo ono?
Zar nismo takvo sto vec svi procitali 10000000 puta?
I sam sam probao poslati (rucno) mailove s ponudom na oko 200 mailova, bio
sam pristojan i brz. Nitko, ali bas nitko se nije javio!!! (mada je moja
ponuda bila stvarno dobra :)))

antonio_p

Dekadentni Svizibor wrote:

> Ovo je krajnje uobi�ajena retorika spamera nakon �to izgube account. :-)

Nije. Ovo je retorika nekoga tko pri�a iz pozicije ekonomije. Svi
poku�avaju ne�to prodati. Po�to robno-nov�ana razmjena o�ito postoji,
izgleda da me�u tim �to se prodaje o�ito ima korisnih stvari za koje
postoje kupci. Ja neznam koja firma samo prodaje stvari, lanac je
obostran, ne�to kupi� - ne�to proda�. Iz tog konteksta nema smisla da
neka firma zatvori vrata jednom od kanala preko kojeg mo�e dobiti ponude.

Svi imaju ovakvu retoriku: Kad meni ne�to treba, ja tra�im ponudu.
Fora je u tome da svi znaju �ta im direktno treba (primarne stvari), ali
nitko u potpunosti nezna sve parametre van toga.

Primjer: Ide� kupiti kruh i �etkicu za zube, ali nai�e� na mirise za
auto pa se sjeti� da bi ti miris mogao dobro do�i iako ti nije
neposredno potreban, pa do�e� na blagajnu pa uzme� i �vake itd...
Dapa�e, ve�inu stvari ljudi kupe tek kad vide pa pove�u da bi im mogla
trebati.

Primjer 2, imam Maglite bateriju veďż˝ godinama. Odem na njihov web da
vidim koje brtve trebaju za dihtanje i vidim da je iza�la Meglite
baterija sa LED diodama. Ona mi nije trebala, tj. nije mi neposredno
nu�na, ali mi je korisna. U �em je fora, nisam znao da LED Meglite uop�e
postoji dok nisam do�ao na njihov web. Oti�ao sam i kupio. Da mi je
netko poslao ponudu sigurno bi me interesiralo.

Evo �ta je moja firma kupila preko takvih ponuda:

Reklama na TV
Uvr�tenje u poslovne kataloge
Web stranicu (nije bio potreban redizajn, ali je ponu�eno jako dobro
rje�enje)
Sustav za pra�enje poslovnih vozila

Zna�i meni je slanje ponuda preko maila OK. Da se razumijemo tu mislim
na mail firma - firmi, a ne na gluposti.

Dekadentni Svizibor

> [...]

> nužna, ali mi je korisna. U čem je fora, nisam znao da LED Meglite
> uopće postoji dok nisam došao na njihov web. Otišao sam i kupio. Da

> mi je netko poslao ponudu sigurno bi me interesiralo.
>

> Evo šta je moja firma kupila preko takvih ponuda:
>
> Reklama na TV
> Uvrštenje u poslovne kataloge
> Web stranicu (nije bio potreban redizajn, ali je ponuđeno jako dobro
> rješenje)
> Sustav za praćenje poslovnih vozila
>
> Znači meni je slanje ponuda preko maila OK. Da se razumijemo tu mislim

> na mail firma - firmi, a ne na gluposti.

I još malo uobičajene retorike koju koriste spameri.

invisible

in...@firma.com je adresa na kojoj trazis informacije o firmi i/ili njezinim proizvodima
ili uslugama, a ne da pruzas informacije o sebi! Malo logike ne bi bilo suvisno :)

>A sto ako nazovem nekoga telefonom i dobijem dozvolu da im posaljem ponudu a
>onda se njemu ta ponuda ne svidi i on me prijavi? Opet sam spamer?

Pa onda ces u poruci navesti u vezi kojeg (s kim, kada) razgovora saljes ponudu.
Takodjer, takve poruke se onda salju na email odredjene osobu u firmi, koja je
zaduzena za to. Jasno je da se to ne smatra spamom.

Invisible

invisible

On Wed, 29 Apr 2009 18:16:59 +0000 (UTC), Nenad Petković <nenp...@gmail.com> wrote:

>Zašto na žalost?

Na moju zalost, to je valjda bilo jasno. Zato sto bih volio da je bio rigorozniji.
Na pitanje zasto rigorozniji, odgovor je: jer je spam narusavanje privatnosti
ili dobrih poslovnih obicaja.

Invisible

MTZvone

Neke osnovne razlike..

Spam:

- neindetificirani posiljatelj
- nemogucnost ispis sa liste
- ilegalni proizvodi
- sumnjivi interesi i akcije

Email marketing:

- poznati posiljatelj
- poznati primatelj
- jednostavan ispis sa liste
- legalni proizvodi i usluge
- legalno poslovanje sa poznatim klijentom

A to sto je SPAM dosta cesta pojava i dosta se cesto mijesa sa legalnim
kanalima marketinga, nije tvoja briga.

Osobno nikad nisam imao problema s tim, a glavno je da uslugu koju
provlacis kroz taj marketinski kanal dobro osmislis i dobro targetiras.
Jedine probleme koje sam ja imao dok sam emitirao svoju uslugu
targetiranim skupinama je da su me zvale konkurentske firme jer im, eto,
pokusavam preoteti klijente :). Ali kod nekih ljudi je permanentno
ugradjen komunisticki sklop i nisu se uklopili u free market filozofiju.

Takodjer zakonski je uredjeno da kontakte pravnih osoba mozes koristiti
u marketinske svrhe bez da ih trazis dopustenje, dok je kod fizickih
osoba to dosta restriktivnije, i ukoliko zelis uslugu slati fizickim
osobama, moras imati njihovo dopustenje.

EKE

"invisible" <zjuras...@silex.hr> wrote in message
> On Wed, 29 Apr 2009 15:25:37 +0200, "Josip Posavec"
> <josip....@zg.htneeeeeeet.hr> wrote:
>
> Nema granice spama! Svaka *nezeljena* email poruka je spam.

Dakle ja e-mailom zatrazim ponudu od tvoje firme za neku uslugu i ti ces me
prijaviti mojem internet provideru za sirenje spama jer poruku koju sam ti
posalo nisi izricito zatrazio?

EKE

invisible

Ironija?

Nije spam ako od mene trazis nesto u vezi mojeg proizvoda/usluge.
Takve poruke su *zeljene* :)

Spam je ako ti meni nudis nesto sto ja nisam trazio.

Invisible

invisible

On Thu, 30 Apr 2009 11:11:59 +0200, MTZvone <m...@dot.com> wrote:

>Neke osnovne razlike..
>
>Spam:
>
>- neindetificirani posiljatelj
>- nemogucnost ispis sa liste
>- ilegalni proizvodi
>- sumnjivi interesi i akcije
>
>Email marketing:

Ipak je to samo sofisticirani naziv za spam.

>- poznati posiljatelj
>- poznati primatelj
>- jednostavan ispis sa liste

Na koju se uglavnom nisam nikad prijavio :)

>- legalni proizvodi i usluge
>- legalno poslovanje sa poznatim klijentom

--- snip ---

>Takodjer zakonski je uredjeno da kontakte pravnih osoba mozes koristiti

>u marketinske svrhe bez da ih trazis dopustenje, ...

Prilicno lose i neposteno rjesenje prema primaocu.
Dozvoljava se da dio troskova vlastitig marketinga prebacis na primaoca.

Invisible

Dekadentni Svizibor

"EKE" <eke...@inbox.com> wrote:

> Dakle ja e-mailom zatrazim ponudu od tvoje firme za neku uslugu i ti
> ces me prijaviti mojem internet provideru za sirenje spama jer poruku
> koju sam ti posalo nisi izricito zatrazio?

Da li će te prijaviti je njegova stvar, ali s obzirom da nisi
reklamirao svoje usluge nego slao upit vezan uz njegove - *tematski*
nije spam. Nije spam ni po tome što tvoj upit nije neželjena pošta na
koju on "nije pristao" osim ako mu jasno na sajtu piše da - ne šalješ
upite mailom.

antonio_p

Dekadentni Svizibor wrote:

> I jo� malo uobi�ajene retorike koju koriste spameri.

Ja sam se zbilja potrudio da ti argumentirano i teoretski odgovorim sa
stajali�ta struke, a ti nisi ponudio ni�ta osim �to ponavlja� tu
re�enicu kao da ti je mozak ispran.

Mene zanima ovo:

Kupujeďż˝ Xerox papir u veleprodaji 1. Javi ti se veleprodaja 2 mailom i
ponude isti taj papir po jeftinijoj cijeni. Dali je to SPAM ili koristan
mail iz kojeg se mo�e povu�i dobar poslovni potez?

Dekadentni Svizibor

antonio_p <anton...@yahoo.com> wrote:

> Ja sam se zbilja potrudio da ti argumentirano i teoretski odgovorim sa

> stajališta struke, a ti nisi ponudio ništa osim što ponavljaš tu
> rečenicu kao da ti je mozak ispran.

Slažem se da su danas spameri struka za sebe.

> Mene zanima ovo:
>
> Kupuješ Xerox papir u veleprodaji 1. Javi ti se veleprodaja 2 mailom i

> ponude isti taj papir po jeftinijoj cijeni. Dali je to SPAM ili

> koristan mail iz kojeg se može povući dobar poslovni potez?

To je u prvom redu spam. Hoću li ja iz njega izvući korist ili ne, to
je sasvim drugo pitanje i ne (re)definira spam kao takav.

antonio_p

Dekadentni Svizibor wrote:

> Sla�em se da su danas spameri struka za sebe.

Ja ti pri�am sa pozicije firme koja �ELI primati ponude od drugih firmi.

> To je u prvom redu spam. Ho�u li ja iz njega izvu�i korist ili ne, to

> je sasvim drugo pitanje i ne (re)definira spam kao takav.

Jedno je spam, a drugo su razne ponude od pravnih osoba koje su upu�ene
mojoj firmi. Ja biram da �elim primati takve ponude i ne �elim da mi
nekolicina "internet ratnika" uni�ti priliku za dodatnim profitom.

MTZvone

invisible wrote:
> On Thu, 30 Apr 2009 11:11:59 +0200, MTZvone <m...@dot.com> wrote:
>
> Ipak je to samo sofisticirani naziv za spam.

Kako za koga :)

> Na koju se uglavnom nisam nikad prijavio :)

Zapravo jesi. Znas onu foru kad se prijavis na forum ili regas na neku
stranicu i kliknes da prihvacas njihove uvijete, i onda na tri strane
uvijeta u jednom paragrafu malim slovima u jednoj recenici stoji da
autori weba ili foruma tvoje podatke mogu koristiti za newsletter ili
email marketing.

> Prilicno lose i neposteno rjesenje prema primaocu.
> Dozvoljava se da dio troskova vlastitig marketinga prebacis na primaoca.

Ma hajde, otkrio si toplu vodu. Zapravo je po tome citav marketing preko
bilo kojeg kanala SPAM. Takodjer HRT je SPAM SPAMOVA jer jos moras
placati preplatu, a bez pardona pustaju propagandne poruke.

Barem kod email marketinga (onog legalnog) jednom kad kliknes ispis sa
liste ne dobivas vise mailove od toga posiljatelja. To sumnjam da mo�es
na nekom drugom mediju :)

Dekadentni Svizibor

antonio_p <anton...@yahoo.com> wrote:

> Ja ti pričam sa pozicije firme koja ŽELI primati ponude od drugih
> firmi.

Zadivljujuće i nadasve iznenađujuće, još malo tipične spamerske
retorike! :-)

> Jedno je spam, a drugo su razne ponude od pravnih osoba koje su

> upućene mojoj firmi. Ja biram da želim primati takve ponude i ne
> želim da mi nekolicina "internet ratnika" uništi priliku za dodatnim
> profitom.

:-)))) Samo ti dalje spamaj, bez brige. :-)

NjamNjam

Dekadentni Svizibor wrote:

> Zadivljuju�e i nadasve iznena�uju�e, jo� malo tipi�ne spamerske
> retorike! :-)

Da ne bi ispalo da samo Antonio zeli primati ponude, eto i ja se
javljam. Nemam nista protiv dobre ponude. U 90% slucajeva te ponude
brisem nakon 20 sekundi, ali meni treba onih 10% gdje ce mi netko
ponuditi bolje uvjete od onog sto vec koristim, ili ce mi ponuditi nesto
novo, sto mi treba, a nisam niti znao da se nudi.

Sto se tice spamanja moje firme, to se ne dogadja. Ako vam spam smeta,
nabavite spam filtre. Ja imam jedan na serveru i Bit Defender na
klijentu. Mjesecno se najvise provuce jedan, ili dva, ali najcese niti
jedan. Ako me sjecanje dobro pamti, od Nove Godine sam dobio samo dva
spam-a. Mogu to prezivjeti.

I na kraju, da, i ja saljem ponude emailom. Ja kao firma, saljem drugoj
firmi ponudu koja ima veze sa djelatnoscu te firme. Svaka firma koja to
shvati kao spam, osudjena je na propast. Na srecu, zakonodavac kaze da
to nije spam. ;)

--
Radim kod Austrijanca.
Placu dizem kod Talijana.

Konacno. IMAMO HRVATSKU!!!

Josip Posavec

"NjamNjam" <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote in message

> [...]
> firmi ponudu koja ima veze sa djelatnoscu te firme. Svaka firma koja to
> shvati kao spam, osudjena je na propast. Na srecu, zakonodavac kaze da to

Kako to u praksi radiďż˝?
Prvo ih telefonski kontaktira�? (Meni je to skroz glupo jer je ve�e ometanje
telefonski razgovor od par minuta nego jedan email)
�alje� samo na mailove objavljene na njihovim stranicama?
A �to ako ti netko po�alje osobne emailove ljudi u firmama �eli�
kontaktirati? Odmah email ili prvo telefonski pitaďż˝ za dozvolu?

Za mene je email najmanje uznemiruju�i. Puno mi je gore kad me nave�er zovu
na telefon da sam dobio jastuk i besplatnu ve�eru, ili kad u najnapetijem
trenutku filma puste reklame, ili kad su u �asopisu vi�e od pola stranica
reklame...

NjamNjam

Josip Posavec wrote:

> [...]
> ometanje telefonski razgovor od par minuta nego jedan email)
> �alje� samo na mailove objavljene na njihovim stranicama?

Da. Googlam po kljucnim rijecima, odem na njihovu stranicu i na taj
email posaljem ponudu. Ako nema email-a, posaljem preko kontakt forme.
Nekad se vozis iza auta koji na guzici ima web adresu, ili ju vidis na
TV-u, ili novinama. Ako na web-u nema email adrese, onda ih niti ne
kontaktiram.

> A �to ako ti netko po�alje osobne emailove ljudi u firmama �eli�
> kontaktirati? Odmah email ili prvo telefonski pitaďż˝ za dozvolu?

Pa ne zanimaju me pojedinacni emailovi ljudi, ako ih ima ponudnjenih
vise, uvijek ide na in...@dot.com, ili prvi ponudjeni, a onaj koji ga
primi znat ce kome ga uputiti.

> Za mene je email najmanje uznemiruju�i.

Pa, naravno. Jednostavnije je kliknuti na Delete, nego �istiti nafilani
pt sanducic, a onda i smece u koje ces pobacati propagandni materijal.
Da ne govorim o telefonima...

invisible

On Thu, 30 Apr 2009 20:32:40 +0200, MTZvone <m...@dot.com> wrote:

>Kako za koga :)

Naravno, spameri to ne priznaju :)

> [...]
>uvijeta u jednom paragrafu malim slovima u jednoj recenici stoji da
>autori weba ili foruma tvoje podatke mogu koristiti za newsletter ili

Zapravo nisam. Ako je netko kupio moju adresu to ne znaci da sam se ja
prijavio na njihovu listu.

>Ma hajde, otkrio si toplu vodu. Zapravo je po tome citav marketing preko
>bilo kojeg kanala SPAM. Takodjer HRT je SPAM SPAMOVA jer jos moras
>placati preplatu, a bez pardona pustaju propagandne poruke.

Ovdje ne mogu nista birati. Na HRT se ne moram pretplatiti.

>Barem kod email marketinga (onog legalnog) jednom kad kliknes ispis sa

>liste ne dobivas vise mailove od toga posiljatelja. To sumnjam da možes

>na nekom drugom mediju :)

Najcesce to ne mogu, jer su odjave uglavnom vezane na adresu sa koje saljem,
a ta nije ona na koju primam.

Invisible

invisible

On Thu, 30 Apr 2009 23:07:37 +0200, NjamNjam <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote:

> [...]
>ponuditi bolje uvjete od onog sto vec koristim, ili ce mi ponuditi nesto
>novo, sto mi treba, a nisam niti znao da se nudi.

Nisam razumio do kraja. Ovdje tvrdis da zelis primati spam, pa ga rucno
brisati ako ti ponuda nije jorisna.

> [...]
>klijentu. Mjesecno se najvise provuce jedan, ili dva, ali najcese niti
>jedan. Ako me sjecanje dobro pamti, od Nove Godine sam dobio samo dva

A ovdje izjavljujes da koristis spam filtere. Pa kako onda primas ponude
koje toliko zelis?

> [...]
>firmi ponudu koja ima veze sa djelatnoscu te firme. Svaka firma koja to
>shvati kao spam, osudjena je na propast. Na srecu, zakonodavac kaze da

Osudjena na propast? Ti si mozda sudac?
:)

Invisible

Dekadentni Svizibor

On Fri, 01 May 2009 10:46:40 +0200
NjamNjam <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote:

> Pa, naravno. Jednostavnije je kliknuti na Delete, nego čistiti

> nafilani pt sanducic, a onda i smece u koje ces pobacati propagandni
> materijal.

Teško, kod sandučića je zbog prirode "fizičkog-spama" (nazovimo to tako,
onog u kaslićima) lakše na prvi pogled razlučiti što je "spam" a što
nije. Kod e-maila manje-više moraš na svaki mail kliknuti da bi vidio
radi li se o nečem legitimnom ili o spamu ako ne želiš, kako ovdje
nekoliko spammera to formulira, propustiti poslovnu priliku. "Fizički
spam" je veći problem samo u situacijama kada ti dok si na godišnjem
zatrpa kaslić, pa lopovi znaju da nema nikog doma i opljačkaju te. :-(

Uglavnom, spamerska retorika kojom opravdavaju spamanje, razne "korisne
ponude" i tome slično, samo pridonose tome da krajnji kupac konkretne i
legitimne korisne ponude u šumi "korisnih ponuda" nikada ne vidi jer mu
ih je ili popapao preagresivni spam filter ili su završile u smeću
selektiranjem mailova od oka po sistemu od-do.

I na kraju priče mi nije jasno samo jedno - zašto spameri inzistiraju
da ih se ne naziva pravim imenom? Šta sad; spam, spam, spam, ako je spam
nije lav.

NjamNjam

invisible wrote:

> Nisam razumio do kraja. Ovdje tvrdis da zelis primati spam, pa ga rucno
> brisati ako ti ponuda nije jorisna.

> A ovdje izjavljujes da koristis spam filtere. Pa kako onda primas ponude
> koje toliko zelis?

Pa, sta tu nije jasno? Ponuda neke firme mojoj firmi se ne smatra
spamom, pa prema tome ju spam filtri ju ne filtriraju. Doduse nekada i
filtriraju, pa kad trazim da mi nesto posalju mailom, oni zovu da ih moj
server odbija, a nekada i BitDefender heuristikom baci neki mail u junk
folder, ali bolje i to nego primati na stotine spamova dnevno, pa se
zaliti da je svaki mail - spam.

> Osudjena na propast? Ti si mozda sudac?
> :)

Poduzetnik? ;)

NjamNjam

Dekadentni Svizibor wrote:

> Te�ko, kod sandu�i�a je zbog prirode "fizi�kog-spama" (nazovimo to tako,
> onog u kasli�ima) lak�e na prvi pogled razlu�iti �to je "spam" a �to
> nije. Kod e-maila manje-vi�e mora� na svaki mail kliknuti da bi vidio
> radi li se o ne�em legitimnom ili o spamu ako ne �eli�, kako ovdje
> nekoliko spammera to formulira, propustiti poslovnu priliku. "Fizi�ki
> spam" je ve�i problem samo u situacijama kada ti dok si na godi�njem
> zatrpa kasli�, pa lopovi znaju da nema nikog doma i oplja�kaju te. :-(

Meni je ipak gori PT spam. Nafila mi nekada dnevno toliko sranja da onda
redovna posta ne stane unutra, pa ostaje vani na sanducicima. Nisu
problem ovi mali leci, nego kada ovi shoping centri salju one plahte.

S druge strane:
Jel moras otvoriti pt sanducic, kao sto moras inbox? Moras.
Jel moras svaki letak uzeti u ruke, kao sto moras svaku poruku otvoriti?
Moras.
Jel moras negdje taj letak baciti, kao sto moras kliknuti delete? Moras.

Dakle, nije nista teze raditi s email spamom, u odnosu na pt spam.

A s trece strane, spam (pravi) koji se provuce u moj inbox uglavnom
uopce niti ne otvaram. Cim vidim da je na stranom jeziku, a posiljatelj
nepoznat (ili isti kao primatelj), odmah ga saljem u spam folder (a onda
ga jos i TB deklarira kao spam za ubuduce).

Domaci spam bas i ne vidjam u inboxu, ali dobio sam ga nedavno (pazi
sad) od jednog zagrebackog disko kluba koji me pozivaju na koncert (??).
Odakle im adresa? Jer je pamtnjakovic iz firme s kojom poslujem poslao
nekakav poziv ostalim firmama, pa nas sve stavio CC polje. Jedna od
firmi kojima je slao je bio i taj dico club, a oni pokupili emailove i
poslali mojoj tvrtci poziv na koncert nekog estradnjaka. E, vidis, to je
spam, jer taj koncert nema veze s djelatnoscu moje firme. Nisam se
naljutio. Uzvratio istom mjerom sa svojom ponudom (koja nema nikakve
veze s njihovim poslom :) ).

> I na kraju pri�e mi nije jasno samo jedno - za�to spameri inzistiraju
> da ih se ne naziva pravim imenom? �ta sad; spam, spam, spam, ako je spam
> nije lav.

Ne boji se onaj tko je zdrav!!

Dekadentni Svizibor

On Fri, 01 May 2009 16:44:36 +0200
NjamNjam <njamn...@MAKNIOVOnet.hr> wrote:

> Meni je ipak gori PT spam.

Zanimljivo, još nešto tipično što već godinama čitam od spamera koje
blacklistamo. :-)))

antonio_p

Dekadentni Svizibor wrote:

> Zanimljivo, jo� ne�to tipi�no �to ve� godinama �itam od spamera koje
> blacklistamo. :-)))

Meni se �ini da je tvoja frustracija uzrokovana time �to nema�
pretjeranog znanja o internet sigurnosti ili neoprezno surfate u firmi
pa vam je mail adresa procurila tko zna gdje. Po�to u toj fazi vi�e nema
spasa jedini na�in je da svu energiju usmjerite u anti-spam za�titu.
Vjerujem da je to jako zahtijevno, naporno i shva�am tvoju poziciju.

Moji u firmi su na site stavili kodiranu in...@firma.hr adresu koju
spambotovi nemogu prepoznati tako da uop�e ne dobivamo spam. Onih 5
ponuda mjese�no dobivamo samo od drugih pravnih osoba i to nam nije
problem, dapa�e.

Tu ja vidim problem sa web studijima koji firmama nude samo web, ali taj
web se napravi bez pa�nje za sigurnost. Najva�nija stvar je staviti
kodiranu mail adresu.

Matej

"alejandro" <aleksa...@brisiovonet.hr> wrote in message

U principu se sla�em s ovime. Ako je poslani mail kratak i sa�et, poslat s
domene ne�t...@FIRMA.HR i u kratkim crtama nudi ne�to �to je to firmi
koliko-toliko potrebno (web stranice, poslovna aplikacija za knjigovodstvo,
seminari za pobolj�anje prodaje, WC papir, ...) onda su mislim male �anse da
se takva firma prijavi.
To je moje mi�ljenje, nisam nikada to radio, ali takve mailove uredno
dobivamo u firmi na adresu in...@firma.hr i po�to dolaze u�estalo vidim da
nisu jo� prijavljeni kao spameri.

Izgubiti Internet account moglo bi biti kobno za neke, jer ne �ive svi u
Zagrebu gdje ima� na izbog 5 i vi�e ISP-ova.

NjamNjam

antonio_p wrote:

> Tu ja vidim problem sa web studijima koji firmama nude samo web, ali taj
> web se napravi bez pa�nje za sigurnost. Najva�nija stvar je staviti
> kodiranu mail adresu.

A dovoljno je i samo ubaciti MAKNIOVO u domensko ime email adrese...

bobo

Josip Posavec wrote:
> [...]
>
> A sto ako saljem sa Simpa interneta? Sto mi onda mogu blokirati? Gmail
> adresu? Web stranicu koja nije kod njih?

necije osobno misljenje je ovdje totalno nevazno, zakon kaze da pravne
osobe mozes kontaktirati bilo kako (pa tako i mailom) jer su njihovi
podaci javna stvar. Ako je to one time offer ili ako imas link ili neki
drugi nacin da se osiguraju od toga, da, ako ne zele, da ne primaju
tvoje mailove, sve ok.

kod pravnih osoba, email adresa je javna stvar, isto tako i telefon, i
faks, i adresa, i MB tako da prvobitna gnjavaza nekoga telefonom oko
toga da li mu mozes poslati mail je totalno nepotrebna i ako ljudi ne
zele primati tvoje ponude rece ti da im siljnes mail samo kako bi te
maknuli s kurca (i sa telefona, jer im oduzimas vrijeme).

teoretski bi mogao bilo koju firmu kontaktirati 100 puta dnevno, i kad
bi se konacno odlucili da te tuze, ne bi te tuzili zbog spama, vec zbog
uznemiravanja i slicno :)

ista stvar kao da zoves neku firmu i pitas ih da li bi htjeli to i to,
ista stvar kao da i posaljes namirisano pismo na glossy papiru u kojem
hoces istu stvar, ista stvar kao da im posaljes fax u kojem je isto to.

retorika da je svaki nezeljeni mail - spam, je samo to - retorika

Ivan Bajlo

"MTZvone" <m...@dot.com> wrote in message news:gtbq11$81p$1...@news2.carnet.hr...

> Email marketing:
>
> - poznati posiljatelj
> - poznati primatelj
> - jednostavan ispis sa liste
> - legalni proizvodi i usluge
> - legalno poslovanje sa poznatim klijentom

uredno dobijamo takve gluposti na emajl od firme, a ja ih uredno saljem na
abuse jer:
- ono sto nude nama ne znaci nista
- salju debilne emajlove od nekoliko megabyta sa svojom ponudom
- mailovi im cesto nemaju ni glavu ni rep pa se izgubi vrijeme dok se ne
skuzi da je u pitanju spamer, a ne potencijalna musterija

Misk0

> [...]
> spambotovi nemogu prepoznati tako da uop�e ne dobivamo spam. Onih 5
> ponuda mjese�no dobivamo samo od drugih pravnih osoba i to nam nije

Nema to veze, e-mail adresu mozes zastiti samo na nacin da je ne
koristis uopste. A kod adresa info@ i web@ ne mozes ni tako jer cim
registrujes domen poceces dobijati spam.

Dovoljno je da neko kome si poslao poruku (legitiman klijent, poznanik,
saradnik, van tvoje firme) popase virus koji mu iskopira cijeli address
book i tvoja adresa je na spam listi.

Josip Posavec

"Misk0" <"misk0[obrisi]"@hotmail.com> wrote in message

Ja sam dva dana nakon registracije .com domene dobio spam na adresu
in...@tadomena.com
A nitko nije znao za tu domenu, a kamoli adresu.

Znaci, izbjegavajte info adrese. Stavite ured@ ili tako nesto. Samo ne info.

NjamNjam

A ja koristim 6 info@ adresa i uopce ne dobivam spam ;)

nenadve...@gmail.com