Propade private registration biznis?

DiVeRgEnT

Pade mi na pamet da li se Zakon o zastiti podataka odnosi i na podatke o
vlasnistvu domena. Kad stvarno, dns.hr vise ne prikazuje tko je vlasnik
domene. :-)

Ali to je EU inicijativa, na temelju kojeg poltronske drzave donose
zakone, pa rekoh, mozda onda vrijedi za cijelu EU? I stvarno, odes na
bilo koji who is servis i vise se ne vidi tko je vlasnik domene.

Dakle, desetak dolara godisnje po domeni za koju ne zelis da drugi znaju
da si vlasnik sada ostaje u dzepu.

Da neke i koristi od euROPSKE unije... :-)

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Kizo

On 28.5.2018. 18:03, DiVeRgEnT wrote:

> [...]
> da si vlasnik sada ostaje u dzepu.
>
> Da neke i koristi od euROPSKE unije... :-)

Dakle, za Amere to ne vrijedi ;-)
Ali, svi hrvatski i EU registranti moraju registrirati .com i druge (ne
.hr) domene u Americi - whois.com! :-/

DiVeRgEnT

Kizo wrote:
> Dakle, za Amere to ne vrijedi ;-)

Libo me ona stvar za Amere. :-)

> Ali, svi hrvatski i EU registranti moraju registrirati .com i druge (ne
> .hr) domene u Americi - whois.com! :-/

Ne razumijem sto je pjesnik htio reci?

Kizo

On 28.5.2018. 18:23, DiVeRgEnT wrote:

> Ne razumijem sto je pjesnik htio reci?

Kad bi SVI uveli ovu novu EU praksu tajnosti podataka, onda niti
whois.com ne bi pokazivao podatke vlasnika domene... bilo bi to lijepo,
zar ne :-)

DiVeRgEnT

Pa sad, ili opet ne razumijem, ili ti nesto nerazumijes. Pa who is I JE
popusio! Samo je poanta da je who is besplatan servis i ima ga ko
pljeve, pa se bas ne moze reci da je nesto posebno popusio. Posebno su
popusili ovi sto naplacuju skrivanje podataka od who is servisa. Private
registration!

Znaci, odes na who is od dns.hr i vidis da vise nema podataka za
hrvatske domene. Odes na whois.com i vidis da vise nema podataka niti za
com domene. E sad, ja sam izlistan kao gradjanin EU, pa me valjda zato
skrivaju, iako nisam platio za skrivanje domena. Pod kontakt podacima

Kizo

On 28.5.2018. 19:40, DiVeRgEnT wrote:

> Pa sad, ili opet ne razumijem, ili ti nesto nerazumijes.

Jedna .COM domena registrirana je preko HR registranta, a ovaj je
registrirao/proslijedio tu istu domenu na globalnog verificiranog US
registranta.
> Znaci, odes na who is od dns.hr i vidis da vise nema podataka za
> hrvatske domene. Odes na whois.com i vidis da vise nema podataka niti za
> com domene.

Jok! Odem/s na whois.com i vidim/s da IMA podataka za com domene.
> ... A to sto Amere ne skrivaju, ha zaboli me. :-)

To je poanta. EOD!

hm

A jeste se raspisali radi 10-ak dolara.