njemački Telefonski imenik - Trebam link??

1

trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
njemački telefonski imenik, zahvaljujem

Nenad Petković

"1" <1@1.1> wrote in message news:he8vq0$fre$1...@ss408.t-com.hr...

> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

http://www.dastelefonbuch.de/

u polje wer/was upišeš ime/prezime ili naziv koga tražiš, a u wo polje
upišeš mjesto. Ali ovo ti je imenik t-coma, a s obzirom da oni imaju puno
više telefonskih operatera možda nećeš pronaći onoga koga tražiš.

--
Regards,
Nenad Petković

zoky...@gmail.com

marusic...@gmail.com

petar...@gmail.com

nena.pr...@gmail.com

ruzi...@gmail.com

Dana subota, 21. studenoga 2009. 16:08:48 UTC+1, korisnik 1 napisao je:
> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

ivica marinovic

simu...@gmail.com

Josip Pala

redzo...@gmail.com

redzovic nurko pfalzgraferweiler

redzo...@gmail.com

redzovic nurko pfalzgrafenweiler

redzo...@gmail.com

Am Samstag, 21. November 2009 16:08:48 UTC+1 schrieb 1:
> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

redzovic nurko pfalzgraferweiler nemacka

sara...@gmail.com

lukic senka

sara...@gmail.com

lukic senka

zje...@gmail.com

asmirr...@gmail.com

Trebam broj telefona mirela ascalic... Grad Opel Njemacka bilo kakva pomoc dobro dosla hvala

koltra...@gmail.com

Dana subota, 21. studenoga 2009. u 16:08:48 UTC+1, korisnik 1 napisao je:
> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

trebam broj od andreasa pozdera uu minhenu

andjelin...@gmail.com

Dana subota, 21. studenoga 2009. u 16:08:48 UTC+1, korisnik 1 napisao je:
> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

Magin Mathias an der sreig 7 66125 saarbrecken

miso....@gmail.com

goranmil...@gmail.com

Dzema

robert...@gmail.com

Zdenka horvath

snjezan...@gmail.com

genera...@hotmail.com

+49 511 936345 čiji je broj trebam savjet ili pomoć

Dario

25.09.2017 u 18:15, genera...@hotmail.com je napisao/la:
> +49 511 936345 čiji je broj trebam savjet ili pomoć

pa nazovi ga

--
Tražim korisnike, širim posao.
Hardware, software, erp, računovodstvo,

dragomir...@gmail.com

antunh...@gmail.com

jureze...@gmail.com

Dana subota, 21. studenoga 2009. u 16:08:48 UTC+1, korisnik 1 napisao je:
> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

tražim adresu Anka klepić živi u frankfurt

DiVeRgEnT

jureze...@gmail.com wrote:
> tražim adresu Anka klepić živi u frankfurt

Anka Klepic
Drite Reich strasse 2
Frankfurt
Deutchland

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 23 Jan 2018 15:39:45 +0100, DiVeRgEnT <mojNa...@mojaDomena.com> napis'o:
:) Dobar. :)
Bio bi jos bolji da je broj zgrade 88. :)

DiVeRgEnT

Entschuldigung sie bitte. Du bist richitig:

Anka Klepic
Drite Reich strasse 88
Frankfurt
Deutchland

bajruzi...@gmail.com

Mia Barišić@.

DiVeRgEnT

Mia Barisic
Mein Kampf strasse 2
Berlin
Deutchland

mira....@gmail.com

treba mi broj telefona porodice rupnik iz izerlona

kristija...@gmail.com

Lukina Berlin

anitaju...@gmail.com

Dobar dan trebala bih broj u Njemačkoj, Perić Ante ili Nevenka..Bahnhofstrrase 35, Waiblingen

kostad...@yahoo.com

Tešić marko hildesajm

zuziz...@gmail.com

vidov...@gmail.com

Trebam telefonski broj od Vinko Bircic Versmold Njemacka

tamba...@gmail.com

Trebam broj mobitela ili telefona od Radoniç mirjane. Hamburg

radika...@gmail.com

Jovic borisav

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 7 Jun 2019 07:38:06 -0700 (PDT), radika...@gmail.com <radika...@gmail.com> napis'o:
> Jovic borisav

Ivo Sanader

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 7 Jun 2019 16:41:15 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic <nlazicB...@mudrac.ffzg.hr> napis'o:
> Dana Fri, 7 Jun 2019 07:38:06 -0700 (PDT), radika...@gmail.com <radika...@gmail.com> napis'o:
>
> Ivo Sanader

Petar Pan

zeljk...@gmail.com

Georg von steindorf am inderfengraben pankov Berlin

dstilin...@gmail.com

Mark dahnne

gordanag...@gmail.com

Trebam fiksni broj zeljko Vidovice, gerzechkirhen,njemacka

mbr...@gmail.com

Trebam telefonski broj ,Milan Jurišić,Berlin,Njemačka

sraga...@gmail.com

Fadila kuhner michael str 9

fabijanh...@gmail.com

Dana subota, 21. studenoga 2009. u 16:08:48 UTC+1, korisnik 1 napisao je:
> trebao bih direktan link (jer nisam baš na ti s njemačkim) za nekakav
> njemački telefonski imenik, zahvaljujem

TREBAM BROJ TELEFONA ULETILOVIĆ GOJKO ,OOFENBACH

dusan.po...@gmail.com

Potreban tel.br. Mirjane Buljanovic

k.mazz...@gmail.com

Potreban broj