Baba s puževima na licu

Zmayski

Bok!

Jedno autsajdersko pitanje; bi li mi netko objasnio �to je ona u�asno
iritantna animacija koja u posljednje vrijeme iska�e na mnogim web
stranicama - baba s pu�evima na licu?

Jesu li to hakirane stranice ili je, (nedo Bog !) rijeďż˝ o legitimnoj reklami
koju web-masteri sami stavljaju?

Tnx!

...on je bio ljuta zvjerka, stog su njega zvali...

ER
KA a.k.a. Zmayski

Jole

> Jedno autsajdersko pitanje; bi li mi netko objasnio ąto je ona uľasno
> iritantna animacija koja u posljednje vrijeme iskače na mnogim web
> stranicama - baba s puľevima na licu?

Nije reklama za pomlađivanje ?!?!

--
http://bit.ly/1MZWNar - ZARADI NOVAC SKRAĆIVANJEM LINKOVA