Kako odvojiti account na YT od Google accounta?

DiVeRgEnT

Od kad je Google kupio YouTube, poceli su to sve povezivati, pa su
identicne email adrese koristene na YT i Googleu pretvorili u isti account.

Sad vec neko vrijeme ne mogu nista uploadati na YT, jer me traze da se
identificiram svojim Google accountom i traze da moj username na YT
(yotube.com/user/naziv) zamjenim s imenom i prezimenom.

A ja to ne zelim.

Nije problem u privatnosti, nego zelim odvojiti sebe kao osobu od sebe
kao poduzetnika. Također različite poslove želim razdvojiti različitim
accountima, sto sam napravio razlicitim website-ovima, različitim email
adresama, pa tako zelim i razlicite accounte na YT.

Recimo, jedna pizdarija koja mi se dogodila je da mi je YT kanal prepun
Peppa Pig, Dora the Explorer i slicnim crticima. Vjerojatno ljudi
krepavaju od smijeha kada to vide i misle si koja budala. :-) A djeca na
tabletu tackaju i tko zna sto sve ne ispritiscu i onda to ostane
zabiljezeno na GA, tj. YT.

Dakle, pitanje je kako da postojeci poslovni account na YT, koji mi je
trenutno povezan s privatnom email adresom na Google accountu odvojim u
zaseban account? A da ne otvaram potpuno novi account, pa sve opet uploadam.

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

http://zavjere.net (forum) | http://zavjere.com (blog)

Dario

napravi više računa i to je to

DiVeRgEnT

S obzirom na pitanje, ajde molim te pojasni.