Kako zaradu od Google adsense-a ubaciti u obrt ???

Marta

A da sve ątima, da izdam neki račun i da ček unovčim na račun od obrta
itditditd
dal se moľe izdati račun na svotu bezPDV-a s obzirom da je firma iz Amerike
?

nexu...@gmail.com

Pozdrav svima, evo želio bi malo aktualizirati ovu temu jer pitanje je postavljeno prije mnogo godina. Znači kako Google AdSense zaradu legalno primati na obrt? Kako kreirati račun i kolika bi bila davanja? Dali netko ima iskustva sa ovime?

Dario

02.03.2017 u 19:14, nexu...@gmail.com je napisao/la:
> Pozdrav svima, evo želio bi malo aktualizirati ovu temu jer pitanje je postavljeno prije mnogo godina. Znači kako Google AdSense zaradu legalno primati na obrt? Kako kreirati račun i kolika bi bila davanja? Dali netko ima iskustva sa ovime?

Ja ne znam, ali porez možeš platiti sigurno.
Nadam se po stopi od 36%.

--
Tražim korisnike, širim posao.
Hardware, software, erp, računovodstvo,

DiVeRgEnT

nexu...@gmail.com wrote:
> Pozdrav svima, evo želio bi malo aktualizirati ovu temu jer pitanje je postavljeno prije mnogo godina. Znači kako Google AdSense zaradu legalno primati na obrt? Kako kreirati račun i kolika bi bila davanja? Dali netko ima iskustva sa ovime?

De, mani se budalastina.

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

http://zavjere.net (forum) | http://zavjere.com (blog)