WHOIS zastita privatnosti?

Chupo

Mi moze netko objasniti kako funkcionira whois zastita privatnosti? Za
primjer sam s whois pogledao jedan site za kojeg mozemo biti sigurni da
je vlasnik anoniman:

http://whois.domaintools.com/yts.re

Medjutim, ako se klikne na 'Preview the Full Domain Report', onda pise
da se za $49 ipak mogu dobiti svi podaci!?

http://domainreport.domaintools.com/yts.re

U cemu je fora?

Htio bih (konacno) zakupiti neku domenu i sloziti neki blog na kojem
vecina objava ne bi bila zanimljiva sirokim masama - osim mozda tu i
tamo po koji post s podrucja elektronike - ali mi je bezveze da mi se
vide podaci tipa ime, prezime, adresa, email itd.

Osim toga - citam:

http://webvodic.com/najbolji-web-hosting/

i cini mi se da za hosting ne bi bilo lose uzeti EuroVPS pa me zanima
iz kojeg bi razloga netko radje uzeo domaci hosting i/ili domenu
registrirao preko domacih reseller-a/registratora.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Chupo

jole

On 5/11/2015 4:07 PM, Chupo wrote:
> [...]
> iz kojeg bi razloga netko radje uzeo domaci hosting i/ili domenu
> registrirao preko domacih reseller-a/registratora.

1.vlasnik može bit anoniman ako to plati kad zakupi domenu, onda se
nikako nebi smijelo vidjeti osim u sudskim sporovima ako se ne varam
2. za blog ti je vps itekako preskup, po meni to možeš kupiti
najjeftiniji paket tu ili vani... za hr hosting po meni je glavni razlog
suport na hrvatskom ili jednostavno neznanje a drugi razlog ako netko
želi da su fizički serveri u hr, radi performansi i ostaloga

Chupo

In article <mj4afe$k2p$1...@ls237.t-com.hr>, jole <jo...@xx.aet> says...
> 1.vlasnik može bit anoniman ako to plati kad zakupi domenu, onda se
> nikako nebi smijelo vidjeti osim u sudskim sporovima ako se ne varam

Probaj link kojeg sam dao - tamo pise da se za $49 mogu dobiti bilo
ciji podaci.

> 2. za blog ti je vps itekako preskup, po meni to možeš kupiti
> najjeftiniji paket tu ili vani...

Kako preskup? 5 EU mjesecno za shared hosting uz pristojnu kolicinu
resursa:

https://www.eurovps.com/

> za hr hosting po meni je glavni razlog
> suport na hrvatskom ili jednostavno neznanje a drugi razlog ako netko
> želi da su fizički serveri u hr, radi performansi i ostaloga

Uzeo bi EuroVPS ali sam procitao da nakon placanja traze da im se
posalje fotokopija vozacke i bankovne kartice:

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=855151

To mi se cini malo too much.

Inace se cini da im servis zadovoljava prilicno visoke kriterije:

http://tinyurl.com/mnyn3as

Gledam i gdje da zakupim .com domenu, nju sam mislio zakupiti preko
namecheap ali onda sam procitao ovo:

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1140367

Istina, taj je covjek koristio Express Checkout tako da nije mogao
vidjeti da, iako je imao placenu WHOIS zastitu privatnosti ona nije
aktivirana po default-u nego treba staviti kvacicu.

BTW, koju opciju ima nakon sta su mu podaci jednom propagirali u WHOIS
registar? Cini se da je jedino sta moze napraviti da zakupi drugu
domenu i ovaj put pazi da zastitu aktivira na vrijeme.

Znas mozda da li se preko imena domene moze nekako doci do informacije
gdje se nalazi hosting? Jer sta ce ti WHOIS zastita pribavatnosti ako
recimo hosting provider koji isto ima sve tvoje podatke - njih daje na
upit.

jole

mislio sam reć da je vps hosting preskup, a shared hosting naravno nije

Chupo

In article <mj4ial$o58$1...@ls237.t-com.hr>, jole <jo...@xx.aet> says...
> mislio sam reć da je vps hosting preskup, a shared hosting naravno nije

To da - i ja sam najprije zbog imena mislio da imaju samo VPS hosting
ali imaju i vecinu ostalih opcija. Ne treba mi VPS, daleko od toga, ali
sad kad sam vidio karakteristike EuroVPS hostinga mi se ostali cine
dosta losiji, jedino mi se ne dopada da im se moraju slati fotokopije
vozacke i bankovne kartice.

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> BTW, koju opciju ima nakon sta su mu podaci jednom propagirali u WHOIS
> registar? Cini se da je jedino sta moze napraviti da zakupi drugu
> domenu i ovaj put pazi da zastitu aktivira na vrijeme.

Kako je ono rekao neki lik iz Googlea. Ako ne zelis da netko sazna sto
radis - nemoj to raditi.

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

(Divergent ex Paor ex NjamNjam ex...tko bi se sjetio do '94...)

Chupo

In article <mj4rqb$6u9$1...@sopnews1.vipnet.hr>, DiVeRgEnT <njamnjam365
@net.hr> says...
> Kako je ono rekao neki lik iz Googlea. Ako ne zelis da netko sazna sto
> radis - nemoj to raditi.

Zasto je dobro zastititi whois podatke:

http://www.panet.rs/zastita-privatnosti/

Na

http://en.wikipedia.org/wiki/Domain_privacy

kaze:

However, that policy (javno izlaganje privatnih podataka) enables
spammers, direct marketers, identity thieves, or other attackers to use
the directory for personal information about those people.

S druge strane, na nekim se domenama privatnost podrazumijeva:

http://en.wikipedia.org/wiki/Domain_privacy#Privacy_by_default

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> In article <mj4rqb$6u9$1...@sopnews1.vipnet.hr>, DiVeRgEnT <njamnjam365
> @net.hr> says...
>>
> Zasto je dobro zastititi whois podatke:
>
> http://www.panet.rs/zastita-privatnosti/

Blaah... Ti bi drzao i/ili pisao o pornjavi, pa ti je bed, ali nema
veze, to nije moja briga. ;-) Spameri su najmanji problem. Ako se do
sada nisi naucio nositi sa spamom, neces ni zastitom whois podatka. Imao
sam u jednom trenutku preko 100 aktivnih domena i samo sam na jednoj
drzao zastitu privatnosti. Bas zbog gore navedenih razloga. Bila
pornjava u pitanju, pa nisam htio da mi se slucajno povlaci ime na
Google-u vezano za tu domenu.

A spemeri ko spemeri. Dovoljno je da jedna budala pošalje grupni email i
cijelu ekipu strpa u "to", ili "cc" polje i gotovo. Obiljezen si.

Ja dobijem mozda dva-tri spama mjesecno, a imam 6-7 email adresa. Kako
postoje spam botovi, tako postoje i antispam botovi. Jedan strazari na
serveru, drugi na klijentu, treci cuci u grmlju i samo eventualno po
koji Rambo moze proci.

Chupo

In article <mj5bkm$kkp$1...@sopnews1.vipnet.hr>, DiVeRgEnT <njamnjam365
@net.hr> says...
> [...]
> postoje spam botovi, tako postoje i antispam botovi. Jedan strazari na
> serveru, drugi na klijentu, treci cuci u grmlju i samo eventualno po

Najveci broj postova ce biti o elektronici (projektiranju sklopova,
izradi firmware-a za uredjaje s mikrokontrolerima itd.) a ostatak ce
biti po koja biciklisticka ruta itd. Ustvari sam hosting odlucio uzeti
jer sam se malo poceo igrati s WordPress-om a na free serverima su
resursi toliko ograniceni da mogu plugin-ove koji se instaliraju duze
od 10 sekundi upload-ati jedino s ftp-om i sve skupa steka vec i nakon
inicijalne instalacije.

Jedno je kad ti ime, prezime i adresa pisu na nekom popisu na kojem ima
jos 20000 ljudi (npr. popis ljudi koji su zavrsili neki fax) a drugo je
kad svaki klinac moze preko tvoje stranice u 2 sekunde doci do tvojih
podataka. Meni je to otprilike isto ko da na zadnje staklo od auta
stavim svoje ime, prezime, adresu i broj telefona - neki kad prodaju
auto tako i rade ali koliko ljudi-toliko cudi. WHOIS zastita
privatnosti je usluga koja ne samo da je legitimna nego ju neki
registri ukljucuju po default-u.

Kazes da si imao 100+ domena, daj onda preporuci par dobrih hosting-a i
registara. Namecheap mi se za domenu cini OK i sad jos trazim nesta
tipa EuroVPS gdje ne treba slati fotokopije dokumenata.

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> [...]
> jos 20000 ljudi (npr. popis ljudi koji su zavrsili neki fax) a drugo je
> kad svaki klinac moze preko tvoje stranice u 2 sekunde doci do tvojih

I? Sto bi taj klinac s tvojim podacima? Ne kuzim cega se bojis. Odes do
poste po telefonski imenik i eno ti na megatone imena i adresa.
Postanski sanducici su i tako svaki dan puni spama, email adrese
takodjer... Ako te netko treba, naci ce te i tako i tako.

> [...]
> auto tako i rade ali koliko ljudi-toliko cudi. WHOIS zastita
> privatnosti je usluga koja ne samo da je legitimna nego ju neki

Pa meni uopce nije jasno zasto se ti podaci moraju objavljivati. Jedina
logika je zato da bi ti dodatno platio da se ne objavljuju.

> Kazes da si imao 100+ domena, daj onda preporuci par dobrih hosting-a i
> registara. Namecheap mi se za domenu cini OK i sad jos trazim nesta
> tipa EuroVPS gdje ne treba slati fotokopije dokumenata.

Nemam bas puno iskustva dilerima domena i hostinga. Od stoljeca sedmog
sam na GoDaddy i do nedavno sam bio super zadovoljan. Jedino zasto vise
nisam je zato sto su cijene strasno podigli i domenama i hostinzima,
plus uveli hrvatski PDV, majke im ga nabijem. Zvao direktno korisnicku
sluzbu da ih pitam what a fuck i kao, moraju, dobili nalog na temelju
sporazuma EU i Amerike da naplacuju PDV sukladno drzavi iz koje dolazis.
Vec sam dobro prosurfao dalje, ali svugdje su cijene otisle u nebo.
Naravno, nitko ne prikazuje dodatni PDV... ;-) Mozda neki registar izvan
EU/US, ali su skuplji, pa ti dodje na isto.

Ono cime sam zadovoljan je sto podrsku mozes nazvati 24/7, a Skype-om te
to kosta vrlo blizu 0 kn. Imam srednji shared hosting paket, koji mi je
zapravo "prejak", ali najmanji koji omogucava neogranicen broj web
site-ova. Ne treba mi neogranicen, ali mi treba vise od jedan, pa ne
mogu uzeti najmanji hosting. :-) Navodno se ljudi zale da su serveri
spori kada izradjuju webove pokretane CMS-ovima. Ne znam. Ja sam
napravio par webova s Wordpressom, onako za igru, i bilo je ok. Mozda
kad bi bilo puno posjetitelja, mozda bi se znatnije usporilo, nemam
pojma. Dizajnirati sam naucio u doba sporog Interneta, tako da rucno
kodiram web stranice, koje su (za danasnje pojmove) ekstremno optimizirane.

Trenutno sam pao na dva ozbiljnija web-a, koja mi sluze za IRL posao,
ukupno cca 7.000 posjeta mjesecno. Plus cca 3.000 od projekata koje sam
u zadnje vrijeme pogasio. Nikad nisam imao problema. Ako netko kaze da
je to sica, ha, pa tko hoce 100.000 posjeta, server mu ne gine. ;-)

A netko ti je dobro napisao, VPS ti je overkill za blog. Puno je to para...

Chupo

In article <mj5k6r$s57$1...@sopnews1.vipnet.hr>, DiVeRgEnT <njamnjam365
@net.hr> says...
> Dizajnirati sam naucio u doba sporog Interneta, tako da rucno
> kodiram web stranice, koje su (za danasnje pojmove) ekstremno optimizirane.

I ja - pogledaj link u potpisu, to sam sve napravio rucno od nule. Bez
slika sve skupa zauzima 250 KB. Istina, ovo je staticna stranica ali
napravio sam svojevremeno s PHP-om mini system za ostavljanje komentara
bez koristenja baze tako da je moglo raditi i na free serverime koji
nisu davali MySQL i scanniranje foldera pa generiranje Lightbox
galerije na osnovu upload-anih slika i pripadajucih file-ova s opisima
ali to je gnjavaza. Ali to sam sve napravio manje-vise za probu - nisam
se bavio s izradom stranica.

> A netko ti je dobro napisao, VPS ti je overkill za blog. Puno je to para...

Nakon toga sam napisao da mi ne treba VPS nego najjeftiniji shared
hosting od 5 EU, EuroVPS ima i shared hosting-e.

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> In article <mj5k6r$s57$1...@sopnews1.vipnet.hr>, DiVeRgEnT <njamnjam365
> @net.hr> says...
>
> I ja - pogledaj link u potpisu, to sam sve napravio rucno od nule.

Da, prepoznaje se po paljenju autora na W3 validator. ;-) To nitko ne
ferma najmanje 6-7 godina. :-)

Ako je to web koji zelis staviti na svoju domenu i hosting, za
privatnost stvarno nema potrebe. :-)

> Nakon toga sam napisao da mi ne treba VPS nego najjeftiniji shared
> hosting od 5 EU, EuroVPS ima i shared hosting-e.

Da, tocno, zaboravio sam. Kao sto rekoh, oduvijek sam na GD, pa ne znam
za druge. Proucavao sam neki dan tu (navodno) nezavisnu recenziju
hostera (link je bio na ovom, ili drugom threadu neki dan) i nisam
naisao na nikog povoljnijeg od GD. Te izrazene cijene su za najjeftiniji
paket, a u njemu se ne nudi nista. Tamo gdje se nudi ista razina usluge,
svi su skuplji od GD, tako da sam se bio ponadao da cu se rijesiti GD,
ali nada je oduvijek bila kurva... :-(

A to sto neki imaju SSD, super, ali za nas rucne kodere nebitno. Prosli
mjesec sam skurio kompletan placeni Internetski promet, pa mi provider
smanjio brzinu na neki minimum, da radi samo email i Usenet. Niti login
stranicu freemail-a (na net.hr) nisam mogao ucitati. Ali moj site na
kojem imam 6k mjesecno posjetitelja ucitava odmah, a ovaj drugi koji je
graficki visestruko zahtjevniji (1k posjetitelja), njega ucitava za
desetak sekundi. :-)