Facebook oglaąavanje

Igor Martinovic

Ako oglaąavam svoju firmu preko facebooka, onda mi oni skinu s kartice pare
za klikove. Kako da ja isprintam R1 račun ili obični račun unutar kojeg se
moľe nekako upucati OIB firme? Da li facebook ąalje račune na kućnu adresu?
Kako uopće to prikazati kao troąak?

Smail aga :-)

"Igor Martinovic" <igor.ma...@gmail.com> wrote in message

Napiąi pismeno pitanje za poreznog savjetnika u svojoj poreznoj upravi. On
će ti (besplatno) odgovoriti i onda postupaą prema tome ąto ti je
odgovoreno, a taj dopis čuvaą. To je onda za tebe "zakon" za takve slučajeve
i siguran si od bilo kakvih slobodnih tumačenja ovog ili onog knjigovođe,
inspektora ili nekog na Internetu.

bs

Oglasavanje na facebooku je prava pusiona...

Ocajan odnos klikova i onih koji su stvarno zainteresirano za ono na sto
kliknu, dakle potencijelni kupci usluga i roba. Zapravo ne ocajan odnos nego
katastrofalan...Sto puta vec receno...

"Smail aga :-)" <aga....@yahoo.com> wrote in message

majal...@gmail.com

Pa zašto se ne obratite nekoj agenciji koja se time bavi? Na primjer tu imate čak i cjenik dostupan http://www.a2zsolutions.hr/usluge/marketing-drustvenih-mreza/