tražim neki Dobar Web Hosting (TM)

mačak

radim web-site za obrt i treba mi neki dobar hosting za to...

dosad sam pogledao
Avalon.hr
Rubicon.com.hr
Plus.hr
Shopcentar.hr

kakva iskustva imate s njima.... i zna netko jos neki domaci hosting

--
mačak

http://fer-info.netfirms.com/

mojblog

www.posluh.hr :)

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Fri, 27 Aug 2004 17:24:09 +0200, mačak wrote:

> Avalon.hr
> Rubicon.com.hr
> Plus.hr

> kakva iskustva imate s njima

Vrlo dobra. Između ovih možeš birati i na eci-peci-pec.

> i zna netko jos neki domaci hosting

Od stare garde imaš i Croadriu, Promo-mediu... Ako misliš da će ti biti
korisno imati server fizički u Zagrebu - www.voyager.hr :)

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

Io sono Sereno Casastorta.

DP

"mačak" <sime.vi...@fer.hr> wrote in message

> [...]
> Plus.hr
> Shopcentar.hr
>
> kakva iskustva imate s njima.... i zna netko jos neki domaci hosting

S shopcentrom ok iskustva, moja preporuka. E, afair, Rubicon i Plus su ovoje
Tremontovi, ili sam nesto pomijesao?

druid

mačak je dana Pet 27 Kolovoz 2004. 17:24 napisao:

> radim web-site za obrt i treba mi neki dobar hosting za to...

> Plus.hr

> kakva iskustva imate s njima.... i zna netko jos neki domaci hosting

Moja preporuka. Dobar hosting, dobar support, jednostavna administracija
(CPanel). Jedina zamjerka mi je sto nemaju forum :)

--
Sindikat pravosudne policije Hrvatske
http://www.spph.org/ & http://www.spph.hr/

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Fri, 27 Aug 2004 18:18:45 +0200, DP wrote:

> , afair, Rubicon i Plus su ovoje
> Tremontovi, ili sam nesto pomijesao?

Pijanstvo, droge ili pisanje u šiframa? Ako je ovo ono što pretpostavljam
da bi trebalo biti, brijem da si nešto pomiješao. :)

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

Ljudi s kojima nismo spremni propasti, ne zavređuju osobitu pažnju.
Vlado Gotovac

Duke

Dana Fri, 27 Aug 2004 17:24:09 +0200, mačak je napisao:

> [...]
> Plus.hr
> Shopcentar.hr
>
> kakva iskustva imate s njima.... i zna netko jos neki domaci hosting

Ja svoje imam na Cubehr.com, isto Tramotov brand i mogu ti samo reci sve
najbolje o njima, i sto se kvalitete usluge i supporta tice.
Stvarno, do sada sve 5. Nude uvjerljivo najvise za 360 kn godisnje.

Marko

"Duke" <da...@makni-zawebancija.com> wrote in message

> Ja svoje imam na Cubehr.com, isto Tramotov brand i mogu ti samo reci sve
> najbolje o njima, i sto se kvalitete usluge i supporta tice.
> Stvarno, do sada sve 5. Nude uvjerljivo najvise za 360 kn godisnje.

Ja imam vrlo losa, i ne bih ih preporucio nikome!

mačak

On Fri, 27 Aug 2004 19:38:53 +0200, Duke wrote:

> Ja svoje imam na Cubehr.com, isto Tramotov brand i mogu ti samo reci sve
> najbolje o njima, i sto se kvalitete usluge i supporta tice.
> Stvarno, do sada sve 5. Nude uvjerljivo najvise za 360 kn godisnje.

ja sam kod Rubicona slozio paket usluga i doslo mi je nekih 150kn godisnje
ako se oduzme registracija komercijalne domene koja je jednokratna.

stavio sam nekih 50MB, bez nekih dodatnih opcija, jedino pokoju bazu
podataka...
kaze se da nije dobro uzeti najjeftinije kod hostinga ali zasto da platim
360kn kod recimo avalona kad rubikon moze napraviti paket usluga za samo
150. sto se tice kvalitete usluge, trebala bi biti ista kao da sam uzeo
veci paket usluga i platio mnogostruko vise, zar ne?

--
mačak

http://fer-info.netfirms.com/

Duke

Dana Fri, 27 Aug 2004 20:53:21 +0200, Marko je napisao:

> Ja imam vrlo losa, i ne bih ih preporucio nikome!

A kaj je bilo? AJde, podijeli s nama svoja iskustva. Kazem, ja sam dosada
hostao kod Tramota jedno 5-6 stranica i niti oko jedne nisam imao problema.

Arwens

"Duke" <da...@makni-zawebancija.com> wrote in message

Netko ovdje ne čita postove?????
Tramot??????
Ma dajte , kaj ste poludili????
Tam nebi hosto ni za 0 kuna.

Duke

Dana Fri, 27 Aug 2004 21:38:56 +0200, Arwens je napisao:

> Netko ovdje ne čita postove?????
> Tramot??????
> Ma dajte , kaj ste poludili????
> Tam nebi hosto ni za 0 kuna.

:))) OK, neinformiran sam, ali znam kakva imam iskustva, to mi ne mozes poreci.
Sto se mene tice, Tramot je super.

Vjekoslav Begovic

Arwens wrote:

> Netko ovdje ne čita postove?????

Pa da cita ne bi svakih 15 dana netko pitao koji je najbolji hosting :>

Marko

http://www.ultrales.net

najpovoljniji je u hrvatskoj, zasigurno,

support im je super, nekada odgovori dolaze za minutu - dvije,
dok se problem rjesava odmah

imam reci sve najbolje o njima, imam hostane 3 stranice tamo,
a kolega iz firme isto ima 2 (on mi ih je preporucio)

Uglavnom,
ultrales.net po meni najbolji

-------
Marko

Goran UnreaL Krajnovic

Duke <da...@makni-zawebancija.com> wrote:
> :))) OK, neinformiran sam, ali znam kakva imam iskustva, to mi ne mozes poreci.
> Sto se mene tice, Tramot je super.

Aha, cak ce ti i besplatno proslijediti tvoju privatnu mail prepisku s njima
ravno na njuze. :)

--
UnreaL.
[ Standard disclaimers apply. Personal opinions only. May explode in fire. ]

mojblog

> :))) OK, neinformiran sam, ali znam kakva imam iskustva, to mi ne mozes
> poreci.
> Sto se mene tice, Tramot je super.

vjerojatno nisi hostao nigdje drugdje pa nemozes usporediti :)

___
www.the-match.net

VogonIS

mačak wrote:
> [...]
> Plus.hr
> Shopcentar.hr
>
> kakva iskustva imate s njima.... i zna netko jos neki domaci hosting

Gotovo sve hosting tvrtke su dostigle određene kriterije (dostupnost,
podrąka itd.) a ostalo su nijanse (cijena, php, asp, dodaci, control
panel...) i sve viąe osobni ukus dolazi do izraľaja kao i kod kupnje auta
ili televizije. Pogledajte ąto nudi koja tvrtka, usporedite i odlučite na
osnovu toga. Svatko svojeg konja hvali pa odlučite prema osobnim
kriterijima.

--
______________
Daniel Legin

mojblog

> [...]
> ili televizije. Pogledajte ąto nudi koja tvrtka, usporedite i odlučite na
> osnovu toga. Svatko svojeg konja hvali pa odlučite prema osobnim

Neka napravi popis i presjek (tablicu) sa onime tko sto nudi ...
jednom za sva vremena .. pa birajte .. ja bi to napravio ali sada nemam
vremena

___
www.the-match.net
www.mojblog.com

Duke

Dana Sat, 28 Aug 2004 12:10:40 +0200, mojblog je napisao:

> vjerojatno nisi hostao nigdje drugdje pa nemozes usporediti :)
>
> ___
> www.the-match.net

Nisam, a možda mi ti možeš reći gdje dobijem više i bolje za 365 kuna
godišnje?

DP

"Vedran Krivokuca [mANiaC]" <ne...@casastorta.net> wrote in message

> Pijanstvo, droge ili pisanje u šiframa? Ako je ovo ono što pretpostavljam
> da bi trebalo biti, brijem da si nešto pomiješao. :)

:)) Tramotovi. Vidim da ih ima vise, cubehr.com , rubicon.com.hr ,
tramot.hr,..

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sat, 28 Aug 2004 15:30:44 +0200, DP wrote:

> :)) Tramotovi. Vidim da ih ima vise, cubehr.com , rubicon.com.hr ,
> tramot.hr,..

Ovo drugo si napisao točno, no u prvoj pretpostavci ti je nešto AFAIK vrlo
pogrešno. A ne govorim samo o tipfeleru u imenu tvrtke.

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

My second theory states that Fire Brigade choirs seldom sing
songs about Marcel Proust.

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sat, 28 Aug 2004 09:29:14 +0200, Marko wrote:

> support im je super, nekada odgovori dolaze za minutu - dvije,
> dok se problem rjesava odmah

...nekad je server na tjedan-dva mrtav. :)

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

Nothing was solved when the fight was over, but nothing mattered.

mačak

> Neka napravi popis i presjek (tablicu) sa onime tko sto nudi ...
> jednom za sva vremena .. pa birajte .. ja bi to napravio ali sada nemam
> vremena

ma hebes to.... ovi nude 30 mail adresa, oni 100, itd. itd.
za mene je jedino vazno da su stranice uvijek dostupne i da sve radi kako
spada....
a to se ne vidi u tablicama.

--
mačak

http://fer-info.netfirms.com/

Misk0

Vedran Krivokuca [mANiaC] wrote:

> ...nekad je server na tjedan-dva mrtav. :)

ma .. desava se i najboljima :)

macros

On Fri, 27 Aug 2004 17:24:09 +0200, mačak wrote:

> Plus.hr

Dosad sam hostao u njemackoj i americi ali plus jede malu djecu... Serveri
su im brzi, support radi non-stop... (Jednom mi odgovorili rano nedjelju u
jutro u roku od 15min) :)
Mozda ima i boljih, ali ti bolje ne treba... E da: Kod njih imas
neogranicen mjesecni bandwidth...

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sat, 28 Aug 2004 20:18:17 +0200, macros wrote:

> E da: Kod njih imas
> neogranicen mjesecni bandwidth...

Kenny!

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

Let us die young, or let us live forever.

DP

> Ovo drugo si napisao točno, no u prvoj pretpostavci ti je nešto AFAIK vrlo
> pogrešno. A ne govorim samo o tipfeleru u imenu tvrtke.

Da je Plus.hr Tramotov? Ispricavam se Plus-u ako sam pogrijsio. ;))

Iako, bez zajebancije, osim specificnog ponasanja jednog ili vise djelatnika
Tramota ne vidim koje su mane web hostinga kod njih, bacio sam pogled na
stranice koje su napravili, cijene koje nude, te recenzije tih stranica i onog
sto su napravili tj. napravio prije i nisam nasao nikakve zamjerke, dapace,
izgleda da je Motika medju pet top web designera-programera u Hr.

Phiber

"macros" <matej.udo[MAKNIME]@gmx.net> wrote in message

> Mozda ima i boljih, ali ti bolje ne treba... E da: Kod njih imas
> neogranicen mjesecni bandwidth...

mda. svaki paket ima bandwidth limit. drugo je sto ti _zamolis_
za par giga vise.

neograniceni bandwidth ne postoji, ni nikad nece.

--
xatrix.org

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sat, 28 Aug 2004 20:42:47 +0200, DP wrote:

> Da je Plus.hr Tramotov? Ispricavam se Plus-u ako sam pogrijsio. ;))

Upravo to. Mislim da si pogriješio, iako je Tramot, ako me sjećanje ne
vara, do pokretanja vlastitih hosting brandova koristio usluge Plus
hostinga za - hosting.

> [...]
> sto su napravili tj. napravio prije i nisam nasao nikakve zamjerke, dapace,
> izgleda da je Motika medju pet top web designera-programera u Hr.

Stvarno ne znam. Ja sam zadovoljni korisnik jedne njihove usluge, ali nisam
naručivao siteove od njih. Koristim redovito jedan site koji su radili za
rezervacije kino ulaznica, i to funkcionira besprijekorno (po mom
iskustvu). Ipak, ne vjerujem da je Nenad Motika osobno među, citiram, "top
5 web designera i programera u zemlji", eventualno vjerujem da upošljava
ili je upošljavao iste. :) Moguće da griješim.

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

Onaj kome sloboda nije potrebna, želi je i drugima oduzeti.
Vlado Gotovac

macros

Na sajtu im ne pise pa sam ih pitao prek maila, i evo odgovora:

> Pozdrav
> Ne pise jer generalno nije limitiran, odnosno postivanjem
> Uvjeta koristenja nema ogranicenja bandwidtha.
> U praksi to znaci da ni 5 ni 10 ni 20 GB prometa mjesecno
> nije problem. Nadam se da ste zadovoljni odgovorom,
>
> postovanje

Jasno je da nece dopustit da im nabijes 200GB, ali ipak daju vise od
ostalih... Ak nevjerujes, pitaj sam...

macros

On Sat, 28 Aug 2004 20:34:48 +0200, Vedran Krivokuca [mANiaC] wrote:

> Kenny!

Kenny's dead... His heart was replaced with a baked potato :P

Duke

I CubeHR ima 20GB mjesečnog bandwitha za samo 365 kuna/god. :)

mačak

stvar je u tome da vecina korisnika netreba veliki bandwidth... osim ako se
od stranice ne napravi neki download site a to je ionako zabranjeno u
uvjetima koristenja....

ista stvar je s mail adresama... neki provideri nude neogranicen broj
adresa, iako 99% korisnika ionako treba tek nekoliko njih.... a prodaja
adresa i slicne stvari su opet zabranjene....

--
mačak

http://fer-info.netfirms.com/

Kenny

In article <16j52p4p...@foo.tweety.loc>, ne...@casastorta.net
says...

> Kenny!

Jako volim te s "neogranicenim" bandwidthom :)))

--
If it doesn't move and it should, use WD40
If it moves and it shouldn't, use duct tape

Kenny

In article <11glkyat780sd.1...@40tude.net>, matej.udo
[MAKNIME]@gmx.net says...

> Jasno je da nece dopustit da im nabijes 200GB, ali ipak daju vise od
> ostalih... Ak nevjerujes, pitaj sam...

....i to u praksi znaci da zapravo i ne znas koliki ti je dozvoljen
bandwidth. Po mnei je daleko korektnije da se napise da u paketu imas xx
GB i gotovo, bez previse filozofiranja ili strahovanja da li je netko
razjeban pa da ti naplati prekoracenje.

macros

On Sun, 29 Aug 2004 12:25:19 +0200, Kenny wrote:

> Jako volim te s "neogranicenim" bandwidthom :)))

???

macros

On Sun, 29 Aug 2004 12:27:00 +0200, Kenny wrote:

> [...]
> bandwidth. Po mnei je daleko korektnije da se napise da u paketu imas xx
> GB i gotovo, bez previse filozofiranja ili strahovanja da li je netko

Pazi sad moju situaciju: Ja na svoj sajt (koji je onda imao ukljuceno 6GB
bandwidtha u cijenu) stavio video od renate sopek (skinuto sa binariesa) za
par frendova da si poskidaju. I ovaj sajt:
http://www.novi-zagreb.com/preporuka/006.htm lijepo linkao na moj sajt i
rekao da ima tamo za skinut taj video i meni potrosnja bandwidtha u roku od
mjesec dana skocila sa jedno 100MB na 4GB... Da je bilo vise nego
dozvoljeno fino bi ja to platio...
Naravno da nije smisao da mozes napravit download-site, ali ako ti se ovako
nesto dogodi jedanput u dvije godine, onda nije lose imat neogranicen
bandwidth...

Kenny

In article <1x885z7599t53$.152yrqvi...@40tude.net>, matej.udo
[MAKNIME]@gmx.net says...

> [...]

> Naravno da nije smisao da mozes napravit download-site, ali ako ti se ovako
> nesto dogodi jedanput u dvije godine, onda nije lose imat neogranicen

I ? To opet nije neogranicen bandwidth, nego samo necija dobra volja.
Sljedeci tjedan zakljuce da im je pun kufer i odluce da se striktno
naplacuje sav promet preko 30 GB/mj - i sljedeci put se jako neugodno
iznenadis. Uvijek je bolje da ti netko napise da imas 50 GB i tocno
znas na cemu si.

Kenny

In article <mflh2ynnflu$.1vty6kaw...@40tude.net>, matej.udo
[MAKNIME]@gmx.net says...

> ???

Probao barem desetak i uvijek je bilo zabavno :) Najcesce ti site ne
radi, a support se prestane javljati ili se samo moj site vuce :)

Phiber

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sun, 29 Aug 2004 12:48:37 +0200, macros wrote:

> Naravno da nije smisao da mozes napravit download-site, ali ako ti se ovako
> nesto dogodi jedanput u dvije godine, onda nije lose imat neogranicen
> bandwidth...

Shvati da nemaš uopće neograničen bandwith. Vrlo si ograničen, po
iskustvima iskusnih :) na cca 20-40 GB. Pa ja više volim da mi u cjeniku
napišu - 1, 5, 10, 20 ili koliko GB daju. Čak ni u tom slučaju ti za
povremene peakove (ako su u granicama normale u odnosu na "ograničenje"
prometa) većina providera neće naplatiti "višak" prometa.

--
http://www.casastorta.net/ | Io sono Sereno Casastorta.

I say never be complete. I say stop being perfect. I say let's evolve.
Let the chips fall where they may.

Dado

www.crowebserver.com NOVO!

Misk0

Dado wrote:
> www.crowebserver.com NOVO!

Koji sustav više preferirate za hosting?
- Linux/Unix
- Windows
- ColdFusion

CF je OS ?? :))

Mrtvac

"Misk0" <mi...@hotmail.com> wrote in message

Nigdje ne pise OS, samo pise sustav ;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UnReal Network - The Ultimate Portal Site
http://www.unreal-net.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A social life? Where do I download THAT?

Misk0

Mrtvac wrote:

> Nigdje ne pise OS, samo pise sustav ;))

Posto su Windows / Linux i Unix operativni sistemi za pretpostaviti je
da bi i treci 'trebao biti' ?? :)

CWSadmin

"Misk0" <mi...@hotmail.com> wrote in message

Ovdje se pita koja tehnologija je više zastupljena u naših programera ! -:)

Misk0

CWSadmin wrote:
> Ovdje se pita koja tehnologija je više zastupljena u naših programera

tu se ne pita nista konkretno, jer porediti CF i Linux je porediti babe i
zhabe.
ali .. hoce se svako baviti 'internetom ...

CWSadmin

> tu se ne pita nista konkretno, jer porediti CF i Linux je porediti babe i
> zhabe.
> ali .. hoce se svako baviti 'internetom ...

Pa zna se koja tehnologija podrľava koje programske jezike, ili tebi treba
navesti posebno, hm?!

Misk0

CWSadmin wrote:
> Pa zna se koja tehnologija podržava koje programske jezike, ili tebi
> treba navesti posebno, hm?!

znas li o cemu pricas ??

branko.va...@gmail.com

петак, 27. август 2004. 19.38.53 UTC+2, Duke је написао/ла:

> Ja svoje imam na Cubehr.com, isto Tramotov brand i mogu ti samo reci sve
> najbolje o njima, i sto se kvalitete usluge i supporta tice.
> Stvarno, do sada sve 5. Nude uvjerljivo najvise za 360 kn godisnje.

BitLab hosting, veoma povoljno, veoma kvalitetno...

www.bitlab.rs

to...@hi.t-com.hr

http://webhosting-wmd.hr/
na www.koval.hr imaš popust bon 371563
prezadovoljan s uslugom i od 24/7 prisutni expresni u svemu
provjeri ako sam pomogao moje zadovoljstvo....pozdrav

je napisao u poruci interesnoj
grupi:6168c1cc-649e-4136...@googlegroups.com...