Laziranje adrese kod zakupa domena u Americi

DiVeRgEnT

Ne znam kako vas, ali mene jako zivcira sto mi Ameri udaraju hrvatski
PDV za uslugu koju koristim u Americi. Jebali ih euro-usa gospodarski
dogovori, ali to nema nikakvog smisla. Ne uvozim. Koristim tamo gdje je.

Uglavnom, da li netko od vas ima iskustva s laziranjem adrese? Napises
neku adresu u Bosni, ili Srbiji, pa ti nece lupiti nikakav porez? Jel
onaj ICNN stvarno to provjerava na neki nacin?

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.