Add-on domains vs Separate websites?

Chupo

Parametri shared hostin planova su:

- Number of separate websites that can be hosted on one plan: 3
- Add-on domains: 2
- Subdomains: 8

Ako sam dobro shvatio add-on domenae omogucavaju da, ukoliko netko ima
registriranih vise domena, razliciti URL-ovi pokazuju na razlicite
folder-e unutar hosting-a a za posjetitelja izgleda kao da to otvara
razlicita dva site-a. Recimo:

prvaadresa.com
drugaadresa.com

Subdomena je valjda nesta tipa:

nesta.prvaadresa.com

Sta je onda ovo prvo - 'number of separate websites'? Nije mi jasna
razlika izmedju toga i add-on domena.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Chupo

Dakky

On 27.5.2017. 17:52, Chupo wrote:
> [...]
>
> Subdomena je valjda nesta tipa:
>
> nesta.prvaadresa.com
>
> Sta je onda ovo prvo - 'number of separate websites'? Nije mi jasna

na jednom shared hostingu mozes imati vise "hostinga", kao sto i pise i
kao sto i sam kazes.... to ti je to

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> [...]
>
> Subdomena je valjda nesta tipa:
>
> nesta.prvaadresa.com
>
> Sta je onda ovo prvo - 'number of separate websites'? Nije mi jasna

Subdomain pokazuje neki folder unutar nekog websitea. Add-on domain
pokazuje isti website. A separate websites znaci upravo to sto znaci.

Primjer:

Domain: mojblog.com
Subdomains: forum.mojblog.com, chat.mojblog.com, files.mojblog.com
Add-on domains: moj-blog.com, mojbolog.net, moj-blog.net, mojblog.info,
moj-blog.info, mojblog.hr, moj-blog.hr
Separate websites: tramvaji.hr, automehanika.com, zavjerasi.info

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

http://zavjere.net (forum) | http://zavjere.com (blog)

Chupo

In article <ogdflq$gec$1...@ls237.t-com.hr>, Dakky <da...@hi.t-com.hr>
says...
> na jednom shared hostingu mozes imati vise "hostinga", kao sto i pise i
> kao sto i sam kazes.... to ti je to

Tako sam i ocekivao da bi trebalo biti ali pogledaj ovo sta sam napisao
u reply-u DiVeRgEnT-u.

Chupo

In article <ogdued$151d$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...
> Add-on domain
> pokazuje isti website.

To nisam procitao nigdje nego upravo suprotno, svugdje sam nasao da
add-on domena pokazuje na drugi folder/drugi site. Recimo ovdje:

http://tinyurl.com/ybsmqt74

pise:

<start copy/paste>
Add-On Domains

You have two domains yourdomain.com and your-other-domain.com and each
will be two separate/independent websites from each other. Each is a
fully functional domain that can be created from within your CPanel
(once purchased). Think of it as having multiple hosting packages all
sharing the same CPanel...
<end copy/paste>

Tu pise da je add-on domena prakticki isto kao da imas vise hosting-a.

Isto tako, ovdje:

http://tinyurl.com/y8eed3rg

je netko napisao:

<start copy/paste>
Can someone help me to understand what is the difference between "Addon
domain" and Subdomain?

When I create an Addon Domain, it basically create a subdirectory under
the root directory.

When I create a Subdomain, it also create a subdirectory under the root
directory.

So what is the difference?
<end copy/paste>

Ako mu dodavanje add-on domene kreira novi folder onda to vise nije
isti site a to se i poklapa s gornjim objasnjenem.

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> [...]
> the root directory.
>
> When I create a Subdomain, it also create a subdirectory under the root

Ajmo ovako. Postoji shared server, nazovimo ga C:/

Ti kupis shared hosting, nazovimo ga C:/chupo/

Ja kupim shared hosting, nazovimo ga C:/divergent/

Ti kupis domenu mojblog.com i stavis html datoteke u C:/chupo/mojblog/

Domenu mojblog.com usmjeris na C:/chupo/mojblog/index.html

Domenu moj-blog.com usmjeris na isto mjesto.

Domenu mojblog.hr usmjeris na isto mjesto.

Poddomenu forum.mojblog.com usmjeris na C:/chupo/mojblog/forum/index.html

Domenu tramvaji.com usmjeris na C:/chupo/tramvaji/index.html

Domenu zavjerasi.info usmjeris na C:/chupo/zavjerasi/index.html

Poddomenu files.zavjerasi.info usmjeris na
C:/chupo/zavjerasi/files/index.html

Dakle, sve je to kreiranje poddirektorija. Ne izgleda to na serveru bas
tocno ovako, ali cisto da shvatis ideju razlike.

Chupo

In article <ogeu3g$1r05$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...
> Ajmo ovako. Postoji shared server, nazovimo ga C:/
>
> Ti kupis shared hosting, nazovimo ga C:/chupo/
>
> Ja kupim shared hosting, nazovimo ga C:/divergent/
>
> Ti kupis domenu mojblog.com i stavis html datoteke u C:/chupo/mojblog/

To je sta se tice hosting providera add-on domena, ne?

> Domenu mojblog.com usmjeris na C:/chupo/mojblog/index.html
>
> Domenu moj-blog.com usmjeris na isto mjesto.

Za to moram osim domene mojblog.com i moj-blog.com To su dvije domene i
to se tice domain registrar-a (ako nije isti ko i hosting provider).

> Domenu mojblog.hr usmjeris na isto mjesto.

Za to moram registrirati i domenu mojblog.hr i to se opet tice samo
registrar-a ali ne i hosting providera!? Da li preusmjeravanje te
dodatne domene (mojblog.hr) na isto mjesto na koje je usmjerena i
domena mojblog.com racuna kao da sam potrosio jos jednu add-on domenu?

> Poddomenu forum.mojblog.com usmjeris na C:/chupo/mojblog/forum/index.html

Subdomena se tice samo hosting provider-a i mogu ih imati samo onoliko
koliko je dozvoljeno.

> Domenu tramvaji.com usmjeris na C:/chupo/tramvaji/index.html

Za to moram imati registriranu domenu tramvaji.com (to se tice
registrar-a) i na hosting-u kreirati add-on domenu (folder 'tramvaji').

> Domenu zavjerasi.info usmjeris na C:/chupo/zavjerasi/index.html

Za to moram imati registriranu domenu zavjerasi.info (to se tice
registrar-a) i na hosting-u kreirati jos jednu add-on domenu (folder
'zavjerasi').

> Poddomenu files.zavjerasi.info usmjeris na
> C:/chupo/zavjerasi/files/index.html

To je opet subdomena.

> Dakle, sve je to kreiranje poddirektorija. Ne izgleda to na serveru bas
> tocno ovako, ali cisto da shvatis ideju razlike.

Ali gdje je u svemu tome 'number of separate websites'? Ja ne vidim
razliku izmedju toga i add-on domene. Ako unutar hosting-a mogu
kreirati add-on domenu (folder) i na nju usmjeriti

Isprobavao sam te stvari s free hosting-om a imam i lokalni apache
server i sve mi je to jasno osim 'number of separate websites' :-/

Recimo pogledaj ovdje:

https://www.orangewebsite.com/

info za shared hosting > Silver plan gdje se dobiva:

- Number of separate websites that can be hosted on one plan: 3
- Add-on domains: 2
- Subdomains: 8

Sta moram napraviti da bi se 'Number of separate websites that can be
hosted on one plan' smanjio na 2 pa onda na 1? Preptostavljam da cim se
kreira bilo sta, broj 'Number of separate websites that can be hosted
on one plan' padne na 2.

Sve ovo sta si naveo mogu postici kreiranjem novih add-on domena i
subdomena - sta moram napraviti da bi 'Number of separate websites that
can be hosted on one plan' nakon toga sa 2 pao na 1?

Chupo

Poslao sam prije nego sam napisao so kraja. Treba biti:

Ako unutar hosting-a mogu kreirati add-on domenu (folder) i na nju
usmjeriti domenu koju sam registrirao kod nekog domain registrar-a,
gdje se tu onda javlja 'separate website'?

Ja sam shavio ovako:

Sta se tice hosting-a su i add-on domena i subdomena folder unutar
shared hosting-a. Razlika je u tome da na fizicku lokaciju (file-ove)
od add-on domene pokazuje URL za kojega treba kod domain registrar-a
registrirati jos jednu domenu, a za subdomenu ne treba registrirati
novu domenu nego se ime subdomene dodaje na pocetak URL-a.

Ako zakupim jos jednu domenu pa na hosting-u kreiram add-on domenu i
onda podesim da URL otvara file-ove unutar tog foldera koji na hosting
servisu predstavlja add-on domenu - onda je to drugi site koji je s
prvim povezan jedino s time da se nalazi unutar istog hosting-a.

Ali sta je onda '3 separate websites'? Da li se mozda dobiju tri
username-a s kojima se logira u 3 razlicita account-a?

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> Ako unutar hosting-a mogu kreirati add-on domenu (folder) i na nju
> usmjeriti domenu koju sam registrirao kod nekog domain registrar-a,
> gdje se tu onda javlja 'separate website'?

Kada kreiras C:/chupo/mojblog/, sve domene (i poddomene) koje usmjeris
na taj direktorij (ili bilo koji njegov poddirektorij) je jedan website.

C:/chupo/zavjerasi/ je drugi web site. Mozes 100 domena i jos toliko
poddomena usmjeriti na taj direktorij i/ili bilo koji njegov
poddirektorij, ali to je sve drugi website.

Inace, ja se ne bih zajebavao s tim ogranicenjima. Za 50 kn mjesecno
dobijes sve navedeno u neogranicenim kolicinama:
https://uk.godaddy.com/hosting/web-hosting

Naravno, postoje ogranicenja u sitnim slovima, ali ako ne znas ovu
terminologiju, onda te ta sitna slova ne trebaju zabrinjavati. Jedina
boljka je ako koristis Joomla-u, ili Wordpress, onda je spooorooo...
Pogledaj http:/zavjere.com Ako ti je brzina ucitavanja zadovoljavajuca
(ili ako neces koristiti navedene CMS-ove), onda neces niti imati zamjerki.

Chupo

In article <ogf86e$2bd$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...
> [...]
> poddomena usmjeriti na taj direktorij i/ili bilo koji njegov
> poddirektorij, ali to je sve drugi website.

Nazalost jos uvijek ne vidim razliku izmedju add-on domene i 'separate
website-a' :-/ Recimo da imas zakupljne domene:

prva.com
druga.com
treca.com
cetvrta.com

i da na tom hostingu gdje se dobivaju 3 separate website-a, 2 add-on
domene i 8 subdomena kreiras folder 'mojsite' i na njega preusmjeris
URL prva.com - pretpostavljam da bi s tim iskoristio jedan 'separate
website' i jednu add-on domenu pa bi ostala jos 2 separate website-a i
jos jedna add-on domena.

Ako bi nakon toga u hostingu kreirao jos jednu add-on domenu s
pripadajucim folder-om recimo 'test' pa na njega preusmjerio URL
druga.com, onda mi se cini da bi s tim potrosio i drugu add-on domenu
pa vise ne bi ostala niti jedna!?

Ali ostala bi jos 2 'separate website'-a!? Nije mi jasno sta bi to
znacilo, bas cu im poslati mail da vidim sta im to znaci.

> [...]
> (ili ako neces koristiti navedene CMS-ove), onda neces niti imati zamjerki.

Meni niti jedno od tih ogranicenja ne predstavlja ogranicavajuci
faktor, bilo bi mi dosta i da imam samo jedan URL a i prostor i
mjesecni bandwidth su 100 puta veci nego mi treba. Cak mi nije previse
bitna niti brzina ucitavanja. Mislim sloziti neki Wordpress blog gdje
cu moci staviti opis nekog projekta iz elektronike, podatke od neke
biciklisticke rute i slicno. Ono sta me je uvijek najvise odbijalo od
toga da konacno zakupim domenu i hosting je sva moguca administracija,
na webhostingtalk citam da razni provider-i ljude traze da salju
fotokopije vozacke, pa da se radi provjere podataka moraju javiti na
fixni telefon, da su platili whois privacy ali da su podaci propagirali
na net, da su im bez obrazlozenja ukinuli hosting itd. itd. Ovdje je
proces krajnje jednostavan - dovoljno je dati samo email adresu i sve
je rijeseno. Natezanja s whois privatnoscu nema jer nema sta
propagirati :-)) Mada mi to ne treba niti to mislim iskoristiti, moguce
je cak platiti s BitCoin-om. Ja sam za tu jednostavnost administracije
spreman platiti $par vise pa cak i ako postoje ogranicenja koja su
ionako daleko iznad onoga sta mi treba.

Ali ipak me zanima razlika izmedju dva site-a kreirana pomocu add-on
domena i dva 'separate website-a' unutar istog hosting-a jer ne shvacam
po cemu bi se te dvije stvari razlikovale. Jedino sta mi pada na pamet
je da bi u slucaju 'separate website'-ova svaki hosting imao svoj root
folder kojemu bi se pristupalo s drugim username-om ali mi se to cini
malo vjerojatno.

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> [...]
> URL prva.com - pretpostavljam da bi s tim iskoristio jedan 'separate
> website' i jednu add-on domenu pa bi ostala jos 2 separate website-a i

Ne. Iskoristio bi samo jedan website. Ako bi druga.com preusmjerio na
isti "mojsite" folder, onda bi bila iskoristena jedna add-on domena.

Chupo

In article <oggnt5$13sq$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...
> Ne. Iskoristio bi samo jedan website. Ako bi druga.com preusmjerio na
> isti "mojsite" folder, onda bi bila iskoristena jedna add-on domena.

To bi onda znacilo da add-on domena pokazuje iskljucivo na mjesto na
koje vec od ranije pokazuje neka druga domena? Kako onda objasniti da
se, kao sta je napisao onaj covjek, prilikom dodavanja add-on domene u
hostingu kreira novi folder? Ako add-on domena sluzi samo da bi jos
jedan dodatni URL pokazivao na isti site onda ne treba novi folder.

Znaci ako ima 3 separate website-a a 2 add-on domene onda samo dva od
ukupno tri website-a mogu imati dodatni URL?

Chupo

In article <ogh7so$43a$2...@ls237.t-com.hr>, Bruno Babic <a@b.c> says...
> Mislim da se to odnosi doslovno na broj web root-ova. Dakle, njima je
> svejedno da li ti imas 10 domena za jedan website (web root), ali im
> nije svejedno koliko imas web rootova.

Po ovome sta kaze DiVeRgEnT ispada da je ograniceno i koliko domena
imas za jedan website i da je to ograniceno s brojem add-on domena.

Bruno Babic

On 27.5.2017. 17:52, Chupo wrote:
> [...]

Mislim da se to odnosi doslovno na broj web root-ova. Dakle, njima je
svejedno da li ti imas 10 domena za jedan website (web root), ali im

bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> In article <oggnt5$13sq$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
> <mojNa...@mojaDomena.com> says...
>
> To bi onda znacilo da add-on domena pokazuje iskljucivo na mjesto na
> koje vec od ranije pokazuje neka druga domena?

Da.

> Kako onda objasniti da
> se, kao sta je napisao onaj covjek, prilikom dodavanja add-on domene u
> hostingu kreira novi folder?

Mogu objasniti jedino da je bio u krivu.

Chupo

In article <oghbks$1hde$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...
> Da.

<snip>

Onda je to valjda to. Tnx!

Chupo

BTW, sta ako netko zakupi hosting a ne zakupi domenu - da li postoji
neki URL preko kojega se moze testirati funkcionalnost site-a prije
nego se zakupi domena?

I da li se moze podesiti da se testna subdome-a tipa:

test.nesta.com

ne indexira od strane trazilica pa da to sluzi samo za isprobavanje?

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> BTW, sta ako netko zakupi hosting a ne zakupi domenu - da li postoji
> neki URL preko kojega se moze testirati funkcionalnost site-a prije
> nego se zakupi domena?

Postoji.

> I da li se moze podesiti da se testna subdome-a tipa:
>
> test.nesta.com
>
> ne indexira od strane trazilica pa da to sluzi samo za isprobavanje?

Moze.

Chupo

In article <ogq27g$1kq1$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...

> Moze.

Mislis na robots --> noindex meta tag ili se takva funkcionalnost moze
aktivirati u samom hostingu?

DiVeRgEnT

Chupo wrote:
> In article <ogq27g$1kq1$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
> <mojNa...@mojaDomena.com> says...

> Mislis na robots --> noindex meta tag ili se takva funkcionalnost moze
> aktivirati u samom hostingu?

Ne znam za hosting. Uglavnom to rjesavas s noindex. Medjutim, to ti
treba biti najmanja briga. Problem je uopce kako natjerati google da te
indexira, a ne kako da te ne indexira. Igraj se ti s poddomenom; nema
sanse da te indexira sam od sebe.

Chupo

In article <ogrdm4$jnr$1...@lvpnews.vipnet.hr>, DiVeRgEnT
<mojNa...@mojaDomena.com> says...
> Ne znam za hosting. Uglavnom to rjesavas s noindex. Medjutim, to ti
> treba biti najmanja briga. Problem je uopce kako natjerati google da te
> indexira, a ne kako da te ne indexira.

Meni cak niti to nije bitno :-)) Uopce mi ne igra ulogu da li ce se moj
site pojavljivati u search-u ili se nece.

> Igraj se ti s poddomenom; nema
> sanse da te indexira sam od sebe.

Nekad u vrijeme dok je jos postojao Geocities sam za probu napravio
neku stranicu na koju sam stavio slike s nogometnog turnira, pod
keywords sam stavio nekoliko kljucnih rijeci tipa turnir i nogomet i
jako brzo se je ta stranica pocela pojavljivati medju prvih par
rezultata kod pretrazivanja :-) Ali to je bilo nekad dok je cijeli
internet stao na par sadasnjih vecih hard diskova.

PinTa

Bože dragi kakve nebuloze..... Nema boljeg nego kad se u raspravu upusti
netko ko - misli da zna....

Te Addon domene za koje čovjek pita su izmišljotina cPanela, a zašto se to
tako zove samo nebo zna... 1x "glavna" i 2x "Addon" domena su "prave" tri
stranice, svaka živi na svojoj domeni, pa tako i u svom folderu... Poddomena
imaš 8 što znači da ih ukupno možeš imat 8, a ne za svaku domenu - po 8
poddomena.

Subdomena također može i nemora živjeti unutar webroot-a nekog foldera - to
isključivo ovisi o panelu koji se nalazi iza shared hostinga...

I na kraju, ovo što - krivo objašnjavaš, da "stranica1.com" i
"stranica1.net" itd itd vode na istu stranicu, se zovu - Alias domene....

PinTa

Ma nema DiVeRgEnT tri čuke o čem priča :)

Dobro ti Bruno kaže, to su prave 3 stranice (1+2), neovisne na svojim
domenama....

DiVeRgEnT

PinTa wrote:
> Ma nema DiVeRgEnT tri čuke o čem priča :)
>
> Dobro ti Bruno kaže, to su prave 3 stranice

Srecom da ti znas sto je web stranica.