Kako najbolje reklamirati web shop

alavanja

Kako najbolje reklamirati web shop?

NOVINE, CACOPISI, RADIO, WEB PORTALI, MAIL, OSTALO ...

Korisnici su krajnji kupci, novi proizvod na hrvatskom trzistu (mi
proizvodimo), svima interesantno.

Dajte prijedloge i osobna iskustva.

Eh, da. Prodaja - narudzba ce se obavljati samo preko neta, uz telefonsku
podrsku.

asdfgh

znaďż˝, ovdje na newzima su ti sve do jednog superuspjesni marketinski
manageri s godinama prakticnog znanja ...

"alavanja" <al...@alavanja.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gtkked$ilj$1...@sunce.iskon.hr...

Robi

Zavisi o raspolozivom budjetu i mnogo drugih stvari. Moj ti je prijedlog
da platis reklamu na facebooku, google-u, etargetu i xclaimu. Ako
posjecujes forume u potpis stavis ime (opis) i url web shopa ima i jos
mnogo drugih nacina.

--
MojPortal.com.hr
http://www.mojportal.com.hr

asdfgh

Da .. jer direktori inače posjećuju Facebook, Rotkvu, Smokvu, Iskricu ...

"Robi" <mojp...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gtklt3$j06$1...@sunce.iskon.hr...

Nenad Petković

On Sun, 03 May 2009 20:08:27 +0200, asdfgh wrote:

> Da .. jer direktori inače posjećuju Facebook, Rotkvu, Smokvu, Iskricu

Ma daj čitaj malo ne trabunjaj bez veze, lijepo napisano:
"korisnici s krajni kupci", a ne nekakvi direktori, a krajnji kupci
itekako posječuju Facebook, forume, prikazuju im se e-target oglasi,
xclaim oglasi, google oglasi itd. I itekako posječuju Smokvu, Iskru, i
sl. site-ove.

--
Nemam pojma di mi je file s citatima.

Robi

Na Sun, 03 May 2009 20:08:27 +0200, asdfgh napisao:

> Da .. jer direktori inače posjećuju Facebook, Rotkvu, Smokvu, Iskricu

A mozda su posjetioci tih portala, comunity siteova i dr su potencijalni
kupci?

--
MojPortal.com.hr
http://www.mojportal.com.hr

bobo

asdfgh wrote:
> Da .. jer direktori inače posjećuju Facebook, Rotkvu, Smokvu, Iskricu ...

a ne... direktori inace ne posjecuju facebook, i bas ti direktori koji
ne posjecuju facebook, odlucuju o tome tko ce im raditi web stranice, i
imaju odma u glavu bar 50 firmi koje se oglasavaju na jumbo plakatima i
znaju njihov broj napamet i odmah ce kontaktirati njih.

Da znas i najmanje o cemu se govori znao bi da je Robi dao sasvim
ispravne i dobre primjere. Iz iskustva ti mogu reci da je oglasavanje na
facebooku bolje od oglasavanja na etargetu (cije su reklame vidljive na
gomili domacih portala i koje si sigurno vidio) i na googlu.

Davor

plati nekog spammera :)

Karabaja

Robi whispered unto us in: hr.comp.www

> Moj ti je prijedlog da platis reklamu na facebooku

Na temelju svog iskustva i zapa�anja, �ini mi se da Facebook ekipu, koju
u velikoj mjeri osim dekora osobnog web-izloga, drugo previ�e i ne
zanima. :)

ivop...@gmail.com

Ovisi o budžetu ali ja bi preporučio facebook oglašavanje i web portali. Ima i dobrih firmi kao http://www.a2zsolutions.hr/usluge/marketing-drustvenih-mreza/ koje se bave upravljanjem facebook stranice i oglašavanjem.