Mozete li otvoriti ovu adresu?

Krki

http://www.lowratevoip.com
Znam da preko T-coma ne radi, zanimaju me ostali provideri.

Isticu mi krediti, a ne mogu na stranice u svoj account vec par dana.

Inace, koristim lowratevoip za telefoniranje preko bare,
jeftiniji je i od Skajpa, a po uplati (10 eur min.) se dobije 200injak free
minuta.

Pozz

Kenny

Krki wrote:

> http://www.lowratevoip.com
> Znam da preko T-coma ne radi, zanimaju me ostali provideri.
>
> Isticu mi krediti, a ne mogu na stranice u svoj account vec par dana.

Iskon radi.

Eden Kirin

On 09.03.2010 13:40, Krki wrote:

> http://www.lowratevoip.com
> Znam da preko T-coma ne radi, zanimaju me ostali provideri.

Amis radi.

--
www.vikendi.net -/- www.supergrupa.com

tukac

Optima radi

Krki

On Tue, 9 Mar 2010 13:40:51 +0100, Krki wrote:

> Znam da preko T-coma ne radi, zanimaju me ostali provideri.

Evo proradio i Tcom.
Trebao sam postati prije, mozda bi proradilo odmah nakon posta :)

Zahvaljujem na odgovorima.

NjamNjam

Krki wrote:
> Inace, koristim lowratevoip za telefoniranje preko bare,
> jeftiniji je i od Skajpa, a po uplati (10 eur min.) se dobije 200injak free
> minuta.

Meni se cini da je ponuda jos malo i bolja. Ili ti nisi shvatio ili ja. Gle:

Registered users get max 200 minutes per week of free calls, measured
over the last 7 days and per unique IP address. Unused free minutes
cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the
normal rates apply. During your Freedays you can call all destinations
listed as "Free" for free. When you have run out of Freedays, the normal
rates apply. You can get extra Freedays by buying credit.

Sto znaci da ti i Hrvatsku i Ameriku i jos hrpu zemalja oznacenih kao
free mozes _svaki_ tjedan zvati besplatno 200 minuta, a ako jos i
uplatis neku kintu, onda dobijes jos dodatno X minuta. Ne?

--
IMAMO HRVATSKU!!!

http://www.youtube.com/watch?v=U6hTbLJszyM

Krki

On Tue, 09 Mar 2010 21:20:47 +0100, NjamNjam wrote:

> Meni se cini da je ponuda jos malo i bolja. Ili ti nisi shvatio ili ja.

Je, bolja je, jedino sto free minute mozes rabiti max 200 minuta tjedno.
No i kad potrosis free minute, ili kad istekne free period,
opet imaju isplativije tarife nego ovi nasi lihvari.

NjamNjam

Krki wrote:

> jedino sto free minute mozes rabiti max 200 minuta tjedno.

Jedino!? :-)

> No i kad potrosis free minute, ili kad istekne free period,
> opet imaju isplativije tarife nego ovi nasi lihvari.

Za Hrvatsku fiksne i mobilne mreze ne. Mozda za strane zemlje, nisam
njih racunao.

Ja jedini problem vidim, ako im uplatim 10 eura i imam svaki tjedan 200
minuta gratis prema Americi i Hrvatskoj + jos hrpa zemalja... A gdje i
kada cu potrositi 10 eura!??!! :-D

Marko Raspor

NjamNjam explained :

> Jedino!? :-)

Krivo si skuzil. Nije da imas 200 free minuta svaki mjesec, nego tih
200 minuta mozes maksimalno zgurati/potrositi u tjedan dana. Drugim
rijecima, ako uplatis 10 eura i drugi dan opet 10 eura (sto je
sveukupno 400 free minuta), u tjedan dana ce ti dati maksimalno 200
minuta, a ne 400.

--
And - which is more - you'll be a Man, my son!
-Rudyard Kipling

Marko Raspor

Marko Raspor was thinking very hard :

*ispravak
"200 free minuta svaki mjesec" treba biti "200 free minuta svaki
tjedan"

NjamNjam

Marko Raspor wrote:

> [...]
> 400 free minuta), u tjedan dana ce ti dati maksimalno 200 minuta, a ne 400.

Cini se da sam jedan dio (ne ovaj) ja krivo skuzio, ali se cini i da si
ipak ovaj dio _ti_ krivo skuzio. A mozda i nisi, vidjet cemo, ali za
sada je ovako: ja ga downloadao i instalirao. :-)

Programicic otprilike pokusava kopirati Skype, tako da je sucelje jasno
(mada ne i dizajnerski atraktivno). Ukucao svoj broj fiksnog telefona i
nazvao se. :-) Tako da se ispravljam - NE treba uplatiti 10 eura da bi
imao 200 minuta tjedno, jednostavno ga imas odmah po instalaciji, a to
je ono sto su oni napisali "registered users", znaci registriras se
prilikom instalacije. E, sad je pitanje samo da li to vrijedi samo prvih
tjedan dana od registracije, a kasnije moras placati, ili svaki tjedan.
Onako kako pise (a ja ovdje citirao) zakljucak bi bio svaki tjedan, ali
eto, pitajte me u slijedecu srijedu imam li novih 200 minuta na racunu. :-)

Odmah upozorenje/savjet svima koji ga budu htjeli instalirati: osim
korisnickog imena i lozinke, traze te jos hrpetinu privatnih podataka,
npr. tvoj broj fiksnog, kako bi se ocitao caller ID itd. (mada ne i
podatke o karticama). Iako izgleda da su to obavezna polja, ona to nisu
i mozete ih preskociti. Nakon pozivanja broja i uspostavljanja veze,
ponovno iskace taj prozor i zahtjeva da popunis sva polja, ali opet,
nije obavezno i poziv se nece prekinuti. Za sada nisam u opcijama nasao
gdje se moze iskljuciti davljenje s popunjavanjem tih podataka.

Trenutno postoji sam jedna velika negativna mana, ali to je valjda
specificno samo kod mene, a to je da jednostavno ne prepoznaje mikrofon.
Kod instalacije postoji carobnjak za podesenjavanje audio devices, ali
kao da mu je cijelo vrijeme muted. Na Skypeu taj mikrofon sasvim
normalno radi. Kada ga izvucem iz konektora i razgovaram preko
ugradjenog mikrofona u laptop, glas se dobro cuje.

Eto, to bi bila kratka recenzija za LowRateVoip. Nadam se da ce ostati
besplatan sada kad svi prihrlite zvati. :-)

Marko Raspor

NjamNjam wrote :

> Eto, to bi bila kratka recenzija za LowRateVoip. Nadam se da ce
> ostati besplatan sada kad svi prihrlite zvati. :-)

A gle, osim ako nisu nekaj promijenili imas 200 minuta free po uplati.
Dok sam bio na lowratevoip tako je to funkcioniralo, a buduci da je to
betamax klon (kao sto je i nonoh.net na kojem sam sad), onda je to 200
minuta po uplati. Btw, ovi razgovori koje si dobio besplatno, mislim da
imaju ogranicenje od 3 minute po razgovoru, barem su imali kad sam ja
to trosio.

Naravno, ostaje besplatno lowratevoip na lowratevoip zvanje.

NjamNjam

Marko Raspor wrote:

> A gle, osim ako nisu nekaj promijenili imas 200 minuta free po uplati.

Ma pusiona!!!! :-D Imas _pet_ minuta free nakon registracije i to je to.

Jbga... Lijepo je bilo razmisljati that there's a free lunch... :-(

I sada ostaje, ako imam Hrvatsku, Njemacku i Ameriku free, gdje cu
potrositi svaki tjedan 10 eura?

Mislim da ide deinstalacija...

Marko Raspor

After serious thinking NjamNjam wrote :

> [...]

> Jbga... Lijepo je bilo razmisljati that there's a free lunch... :-(

> I sada ostaje, ako imam Hrvatsku, Njemacku i Ameriku free, gdje cu

Ti si NjamNjam zabrijao :)

Dakle, platis 10 eura. Dobis 200 besplatnih minuta. Koje potrosis kad
vec potrosis. Najbrze sto ih mozes potrositi je unutar tjedan dana. Ali
zaboravi tjedan dana. Tih 200 minuta trosis dok ih ne potrosis. Kad ih
spiskas pocnu se trositi tvojih 10 eura po normalnoj tarifi. I to je
to.

Btw, imas hr.comp.voip za vise detalja.

Recimo ja sam na nonoh.net (koji je po meni puno bolji, a ima i
upotrebljivi SIP). Platim 10 eura i dobim 120 BESPLATNIH DANA. Nakon
toga trosim tih 10 eura po tarifi koja je prilicno povoljnija za
razgovor unutar Hrvatske (a i ostalih zemalja) od hr davatelja
telefonskih usluga. Tako da sam prilicno zadovoljan :)

Kao sto rekoh, baci pogled na nonoh.net.

NjamNjam

Marko Raspor wrote:

> [...]
> zaboravi tjedan dana. Tih 200 minuta trosis dok ih ne potrosis. Kad ih
> spiskas pocnu se trositi tvojih 10 eura po normalnoj tarifi. I to je to.

Ti si zabrijao. :-)

Poprilicno sam siguran da pise (mozda i u onom tekstu koji sam citirao)
da se nepotrosene free minute u jednom tjednu NE prenose u drugi tjedan.

Bum.

miti...@gmail.com