tinymce + baza

gruber

koristim ASP+baza i tinymce,
editiran tekst u editoru izgleda normalno, bold, italic, sve sto treba,
i kad se sejva i kad se ponovo ocita,

ali output u HTML je strgan, dakle ja kao output vidim strgan tekst,
onakav kako je zapisan u bazi. Gdje je problem?

hvala

pošalji što ti je u bazi zapisao, možda ti pri zapisivanje negdje
uklanja HTML kod idr..

trebalo bi vidjeti što točno u bazi dobiješ--..

gruber

In article <k9ie9f$joa$1...@nntp.amis.hr>, in...@ex3em.com says...
> po=3F=3Falji =3F=3Fto ti je u bazi zapisao, mo=3F=3Fda ti pri zapisivanje negdje

> uklanja HTML kod idr..
>
> trebalo bi vidjeti =3F=3Fto toÄ=3Fno u bazi dobije=3F=3F--..

evo ovako je u bazi zapisano,

testni tekst tekst &lt;span style=&quot;font-weight: bold;&quot;
&gt;bold&lt;/span&gt; tekst teks&amp;nbsp; specijali znakovi&amp;nbsp;
&#269;&#263;&#353;&#273;&#382;&lt;br&gt;

a ovo je ispis u HTML

testni tekst tekst <span style="font-weight: bold;">bold</span> tekst
teks&nbsp; specijali znakovi&nbsp; =3F=3Fš=3Fž<br>

gruber

In article <MPG.2b27b63e1...@news.t-com.hr>, g...@ber.com
says...
Promijenio sam property tog MEMO polja u bazi iz PLAIN TEXT u RICH TEXT
pa natrag u plain, tada se sve posložilo za upise koji su upisani u tom
polju.

Ali svaki novi upis ponovo ne radi. Negdje kod upisa u bazu je problem
koji nem ogu naci.. hmm

kod upisa ti briše html tagove, provjeri si u kodu gdje ti je definirano
micanje tagova, u čemu radiš? asp, php? neki gotovi cms ili?

gruber

In article <k9k7td$n0v$1...@nntp.amis.hr>, in...@ex3em.com says...
> kod upisa ti bri=3F=3Fe html tagove, provjeri si u kodu gdje ti je definirano
> micanje tagova, u Ä=3Femu radi=3F=3F? asp, php? neki gotovi cms ili?

ASP, custom cms

ovo mi se u browseru ispisuje,

a source kod toga je

&lt;a target=&quot;&quot; title=&quot;&quot;
href=&quot;http://www.test.com&quot;&gt;neki link&lt;/a&gt;

dakle ne kuzim zasto umjesto "<" upisuje "&lt;" to je jedini problem..

sad ti kažem zašto, pogledaj si na netu kako u aspu maknuti da ti briše
html tagove...

gruber

In article <k9kbfk$p4q$1...@nntp.amis.hr>, in...@ex3em.com says...
Ok, hvala!

gruber

In article <k9kbfk$p4q$1...@nntp.amis.hr>, in...@ex3em.com says...
Upravo sam nasao, bila je komanda za server encode koja konvertira svaki
upis u bazu..

hvala :)

eto vidiš