Inkludanje head tagova

DiVeRgEnT

Ako guglate za CSS problemom nemogucnosti micanja top-margin (cca 20px)
na stranici, vidjet cete zilion postavljenih pitanja po Internetu.
Vecina odgovora se svodi na nulovanje margina i padinga na body i html
tagu. Medjutim, jednom dijelu korisnika ni to ni zilion drugih odgovora
ne pomaze. Ja duuugi niz godina niti na jednom svom site-u (rucno
kodiranom) ne mogu rijesiti taj problem. Tj. prestao sam ga uopce
rjesavati. Prisutno u svim browserima, na svim sustavima.

Posljednjih tjedana se igram s CSS3 i HTML5 na novom site-u i greska je
i dalje prisutna. I onda klik, skuzim. Greska nastaje inkludanjem head
tagova.

Ne znam kako vi ostali koji "rucno" dizajnirate stranice to radite, ali
meni je netko ovdje na grupi prije 15-ak godina objasnio da se stranica
razbije na dijelove, dijelovi stavljaju u zasebne datoteke, a onda one
inkludaju. To mi se ucinilo dosta prakticnije od Dreamweaverovih spranci
i od tada sve zajednicke dijelove web site-a inkludam, a samo sadrzaj
editiram. Nesto osnova PHP-a savladao i tako funkcioniram duzi niz
godina na svim jednostavnim web site-ovima.

Head tagovi su manje-vise zajednicki dijelovi web site-a, pa i njih
oduvijek inkludam, samo na svaku stranicu dodajem posebno meta keywords,
meta description i title.

E pusing. Ne znam da li bilo koji php kod medju head tagovima, ili samo
include, ali upravo ta linija koda magicno dodaje cca 20px top margin na
stranici, kojeg se ne mozes rijesiti ni da si pocupas svu kosu. Evo, ja
nisam procelavio zbog godina, nego zbog magicnog top-margina :-D

Mozda se to dogadja samo na GoDaddy serverima, pa je moje pitanje da li
vi inkludate common head tagove i ako ne, sto kada zelite za dlaku
izmjeniti neki tag? Sve stranice editirate za tu malu izmjenu?

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
http://zavjere.com

Bruno Babic

On 1.11.2015. 13:18, DiVeRgEnT wrote:
> [...]
> kodiranom) ne mogu rijesiti taj problem. Tj. prestao sam ga uopce
> rjesavati. Prisutno u svim browserima, na svim sustavima.

Nebi me iznenadilo da imas CRLF na pocetku bodyja, ili prije/poslije PHP
taga.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Fil Korigan

DiVeRgEnT <mojNa...@mojaDomena.com> wrote:

> Mozda se to dogadja samo na GoDaddy serverima, pa je moje pitanje da li
> vi inkludate common head tagove i ako ne, sto kada zelite za dlaku
> izmjeniti neki tag? Sve stranice editirate za tu malu izmjenu?

Prvi glas.
Daj link na primjer pa da vidimo gdje je problem.

DiVeRgEnT

E jebiga sad, pokusavam biti pomalo anoniman.. :-)

Nego, da li to znaci da ti inkludas php-om head tagove?

DiVeRgEnT

S cime vidjeti taj CRLF? DW CC 2015 ne prikazuje nista. Puno sam
testiranja radio misleci da je u DW problem, pa sam C/P cijeli kod u
Notepad, tamo ga sejvao i tako uploadao, ali isti problem.

Ali da se nekav znak (serverski?) umece kada se php stavlja u head
tagove je sigurno, jer se problem dijelom moze rijesiti stavljanjem
line-height na body (ili html, sad sam vec zaboravio). Sto manje stavim
px, to se top-margin smanjuje. Medjutim, a ko stavim line-height na
nula, onda se dizajn razbije.

megamusic

"DiVeRgEnT" <mojNa...@mojaDomena.com> wrote in message
Provjeri imas li razmaka/entera/tabova u nekom od tih inkludanih fajlova.
Na koji nacin radis include?

carbon6

Tesko je pomoci kada nemamo primjer tvoga koda.
Provjeri da ti prvi tag koji imas (div, p, span..) unutar body elementa nema
postavljene margine?

"DiVeRgEnT" wrote in message news:n14vvb$hci$1...@sopnews1.vipnet.hr...
---

Bruno Babic

On 2.11.2015. 11:13, DiVeRgEnT wrote:
> S cime vidjeti taj CRLF? DW CC 2015 ne prikazuje nista. Puno sam
> testiranja radio misleci da je u DW problem, pa sam C/P cijeli kod u
> Notepad, tamo ga sejvao i tako uploadao, ali isti problem.

Kada gledas source file, kursor ne smije moci otici iznad otvorenog ili
ispod zatvorenog PHP taga ukoliko file zapocinje i/ili zavrsava sa PHP
tagom.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

DiVeRgEnT

megamusic wrote:
> Provjeri imas li razmaka/entera/tabova u nekom od tih inkludanih fajlova.

To sam jos prije sve istestirao, a sad mi je palo na pamet ekstreman
test. Od <head> do </head> taga nema nikakve vrste razmaka medju
nijednim tagom, ukljucujuci i includane tagove. Nista od toga...

> Na koji nacin radis include?

<head>
<?php include('inc/commonHeadTagovi.inc.php'); ?>
<title...
<keywords...
<description...
</head>

Mogu i sve strpati u include, ali isti problem.

Mogu i izbaciti head tagove (buduci da u html 5 nisu potrebni), ali opet
isto.

Probao sam i charset izvuci van iz includa i staviti prije inkludanja,
ali ni to ne pomaze.

Probao i sa raznim doctypeovima.

Probao i sa utf with and without boom.

Nista ne pomaze.

Pomaze samo NE staviti php include izmedju html i body taga :-)

Nitko od vas mi nije potvrdio da li vi inkludate common head tagove?

Bruno Babic

On 2.11.2015. 14:38, DiVeRgEnT wrote:
> Nitko od vas mi nije potvrdio da li vi inkludate common head tagove?

Obicno imam jedan ili vise headera/footera koje po potrebi includeam. To
je jedini nacin da na jednom mjestu kontroliras sve headere/footere.

Naravno, ti headeri i footeri su dovoljno pametni da mogu po potrebi
runtime dodavati neki sadrzaj poput npr. Javascript linka koji je
specifican samo za tu konkretnu stranicu.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Goran

Jesi probao debuggirati u firebugu ili sl? Desni klik na spornu
marginu/padding + "Inspect element...". U Firebugu ces tako vidjeti koji
element ti stvara taj prazni prostor i sta je to uopce

DiVeRgEnT

carbon6 wrote:
> Tesko je pomoci kada nemamo primjer tvoga koda.
> Provjeri da ti prvi tag koji imas (div, p, span..) unutar body elementa
> nema postavljene margine?

Ima, nulovane, ali ne pomaze. :-)

DiVeRgEnT

Nisam bas skuzio sto znaci source file, jer ako mislis npr. iz firefoxa
da gledam source, onda naravno ne vidim nikakav php kod, ako mislis u
nekom code editoru, to sam vec napisao da sam istestirao, ne samo bez
razmaka za novi red, nego i bez razmaka spejsom.

Ali sam u ovom novom firefoxu dobio zanimljiv podatak gledajuci source.
Pazi sad! :-)

</head> tag je crvenom bojom ofarban i na hover dobijem poruku:
"Zalutali zavrsni tag 'head'"

odmah ispod toga je

element iste vrste već otvoren".

Ni jedno i drugo nije istina.

To mi je neki stari web, radjen s doctypeom xhtml 1.0 transitional. Ne
znam da li ima veze s ovom greskom. Probat cu na ovaj novi web staviti
include, pa provjeriti soruce da vidim da li baca istu gresku. Sad moram
do grada, pa kasnije.

Fil Korigan

DiVeRgEnT <mojNa...@mojaDomena.com> wrote:

> E jebiga sad, pokusavam biti pomalo anoniman.. :-)
>
> Nego, da li to znaci da ti inkludas php-om head tagove?

Ne. Stavljam istu HEAD sekciju u svaku PHP datoteku.
Cak i tamo gdje ne treba, samo da je vise koda.

Napravi kako ti je vec netko odgovorio: desni klik i opcija "inspect
element". Pa gledaj koji element je ubacio marginu, razmak, pading, odmak,
okvir ili sto taj "visak" vec jest.

megamusic

> [...]
> <description...
> </head>
>
> Mogu i sve strpati u include, ali isti problem.

Ajde probaj include-at prazni fajl (doslovno prazni - 0 byteova).
Uploadaj negdi minimalnu verziju tog HeadTagovi.inc.php a koja jos radi
gresku.

DiVeRgEnT

Kao sto sam napisao, desni klik na marginu i inspektanje elementa mi
otvara markirani body tag. Sve margine i padinzi su na nuli u kartici
"Polja". Jedino ne znam sto znaci u kartici pravila, tamo gdje mi pise
"body {...}", pa sav css od bodija i piše desno u kojoj je datoteci taj
tag, meni prvo (prije bodija) pise "element {}" i desno "u liniji" i
nema nikakvih css pravila. Sta sad to znaci - nemam pojma.

Ali problem je 95% rijesen. U drugom postu cu napisati.

DiVeRgEnT

megamusic wrote:
> Ajde probaj include-at prazni fajl (doslovno prazni - 0 byteova).
> Uploadaj negdi minimalnu verziju tog HeadTagovi.inc.php a koja jos radi
> gresku.

Bravo majstore, rijesio si problem. :-)

Dao si mi zanimljivu seriju testova, jer na taj nacin nikada nisam
pristupio. Prvo, tesko je kreirati prazni 0 bajtova fajl. :-) Svaki ima
tri bajta, ali kad sam ga sejvao kao ANSI, onda je pao na nulu.

Serija testova s nultom datotekom, s tri bajta (utf8), ANSI sa svim
tagovima, ANSI s izbacivanjem nekih linija koda iz inkluda i stavljanjem
direkt na stranicu... Sve isprobano i nista nije uspjelo.

Zanimljivo da kad nemam bas nista u <head> sekciji, osim inkludanog
nultog fajla, kada ucitam stranicu (normalno s browserom), iznad naslova
(h1) stoji ovo:

Ako taj inkludani nulti fajl sejvam kao utf (pa postane 3 byte file),
onda se prikaze:

Margina ostaje u oba slucaja.

Kada sam vec odustao od tog smjera gledanja na problem, isao sam ipak
istu stvar ponoviti na novom site-u (html5) i gle cuda nevidjenog...
Nakon ponovljene iste serije testova, dosao sam do zakljucka da
najnormalnije mogu common head tagove inkludati (a ostale ubaciti direkt
na stranicu), ali uz uvjet da commonHeadTagovi.inc.php bude sejvan kao
ANSI.

Dakle, problem je u 3 bajta koje stvara UTF charset u inc.php datoteci.
Browser taj problem rijesava kod HTML 5 doctype-a, ali ne i kod XHML-a.

Jos samo ne znam da li to vrijedi samo za GoDaddy servere, ili je to
univerzalan problem.

Buduci da i tako planiram sve starije webove redizajnirati u HTML5/CSS3,
onda me uopce ne dira sto na XHTML i dalje radi probleme.

Hvala svima!!! :-)

megamusic

> [...]
>
> ď>ż
>
> Ako taj inkludani nulti fajl sejvam kao utf (pa postane 3 byte file), onda

To je UTF BOM i pretpostavio sam da je u tome problem.
Fajlove spremaj kao unicode without BOM (trebala bi biti opcija u editoru).

> Browser taj problem rijesava kod HTML 5 doctype-a, ali ne i kod XHML-a.

To je prije do verzije pojedinih browsera i na to se nije mudro oslanjati,
pogotovo sto ti znakovi (iako nevidljivi) mogu predstavljati problem kod
koristenja sessiona/kukija (greske tipa headers already sent, output started
in..).

>Jos samo ne znam da li to vrijedi samo za GoDaddy servere, ili je to
>univerzalan problem.

To je univerzalni problem i moguce ga je rijesiti samo uklanjanjem tih
znakova, (IIRC postoje php skripte koje pretraze sve fajlove na serveru i to
uklanjaju.)

DiVeRgEnT

megamusic wrote:

> To je UTF BOM i pretpostavio sam da je u tome problem.
> Fajlove spremaj kao unicode without BOM (trebala bi biti opcija u editoru).

Vec sam bio napisao, with and without BOM sam testirao jos davnih dana,
a i sada i time ne mogu rijesiti problem, niti na XHTML, niti na HTML5
doctype-u. Znam da nekima to rjesava problem, ali meni ne. Zato
razmisljam da je mozda do GoDaddy servera. Samo sejvanje u ANSI rjesava
problem i to samo na HTML5. I zanimljivo, samo kod inkludanja head
tagova. Svi ostali inkludovi ne rade bas nikakve probleme.

Misk0 <misk

Mislim da bi ti bilo korisno kad bi procao neki tekst o collapsing
margins kao npr. ovaj.
Nije to bug vec je tako implementirano funkcionisanje CSSa.

https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS/CSS_Box_Model/Mastering_margin_collapsing

DiVeRgEnT

Misk0 <misk wrote:
> Mislim da bi ti bilo korisno kad bi procao neki tekst o collapsing
> margins kao npr. ovaj.
> Nije to bug vec je tako implementirano funkcionisanje CSSa.

Pod pretpostavkom da margin collaps nisam svladao prije 15-ak godina, na
koji nacin se kolapsaju margine (css-om zadane) velicine 0?