Web dizajn - tvrtke u HR - anketa

Andrija

Pokuąavam sloľiti top listu 15 najboljih (i najgorih) tvrtki u Hrvatskoj
koje se bave web dizajnom, developmentom i sl. a gledano viąe sa strane
zaposlenika nego klijenta (iako je zadovoljstvo zaposlenika usko vezano i sa
zadovoljstvom klijenta... ne? ;-), pa molim da mi pomognete. Mislim da bi
ovo mogla biti zanimljiva rasprava. Nije bitno jeste li zaposleni u nekoj
tvrtki, bili ste zaposleni, ľeljeli bi ste se tamo zaposliti, samo ste neąto
čuli o toj tvrtki, bili ste na razgovoru za posao, vidjeli ste njihov sajt
ili portfolio... whatever...
Treba mi ąto viąe informacija, znači - pokuąajte navesti svoj 'top
nekoliko', i radi zanimljivosti, ako vam se da - 'bottom nekoliko'... sa
komentarima...

©to viąe od ovoga, u ovakvom nekakvom formatu (ili samo neąto od toga,
koliko vam se da... ili samo komentar ):

1.
a) naziv tvrtke
b) url
c) ime i prezime vlasnika (ako znate)
d) ukupan broj zaposlenih (cca...)
e) broj zaposlenih dizajnera (cca...)
f) broj zaposlenih programera (cca...)
g) broj zaposlenih neznam čega...
h) prosjek godina zaposlenih (cca...)
i) broj referenci (cca...)
j) pazi li se na kvalitetu koda, radi li se po standardima ili se fuąa...
k) kvaliteta dizajnerskih rijeąenja (od 1 do 10)
l) kvaliteta odnosa među zaposlenima
m) 'fluktuacija radne snage', sluľi li to radno mjesto ljudima kao odskočna
daska, ili uglavnom ostanu godinama...
n) prekovremeni rad, ima li ga, je li dodatno plaćen
o) prosjek i raspon plaće (ukupno i po radnim mjestima)
p) prosjek i raspon cijena web projekata
r) neąto čega se ne mogu sjetiti a nije nebitno....
s) neąto čega se ne mogu sjetiti a nije nebitno....
t) neąto čega se ne mogu sjetiti a nije nebitno....
u)
v) komentar

2.
isto kao gore ali za tvrku koja je po vaąem miąljenju na drugom mjestu

3.
4.
.
.
.
15.

Mario

E... sad ne znam ti sve ovo... zapravo NEMAM POJMA ...

ja cu eto napisati www.ars.hr pa kud puklo-da puklo !

pozdrav

Palcic Albert

"Andrija" <and...@net.hr> wrote in message

uf, ni meni se ne da sve ovo popunjavati. ali recimo znam da DZ Design
(www.dz-design.com) radi kvalitetno, Ador (www.ador.hr) takoder. na zadnje
mjesto bi stavio Tramot.

p-a.

Pilecki

Palcic Albert wrote:

> na zadnje
> mjesto bi stavio Tramot.

mozes malo pojasniti? cisto jer me zanima,
vec sad dosta loseg glasa cuo o njima, a
vidio sam i nekakve ponude sa bolesno visokim
cijenama, stvari koje bih ja bolje napravio
sam sa 10 puta manjim budzetom

--
/*-------
Pilecki*/

cocka

> mozes malo pojasniti? cisto jer me zanima,
> vec sad dosta loseg glasa cuo o njima, a
> vidio sam i nekakve ponude sa bolesno visokim
> cijenama, stvari koje bih ja bolje napravio
> sam sa 10 puta manjim budzetom

Cijene su normalne.... no, fus ce uvijek biti jeftiniji.....

Pozdrav

Pilecki

cocka wrote:

> Cijene su normalne.... no, fus ce uvijek biti jeftiniji.....

po meni nije normalno naplatiti 150-160 K kn za nesto
sto jedan bolji programer sam napravi vrlo kvalitetno
za mjesec - dva bez da se potrga od rada..

but that's just like my opinion man!

ako mene pitas, zato nam hrvatski web i je takav kakav
je, sto svi zive predobro od tehnologija koje su naucili
prije 7-8 god

--
/*-------
Pilecki*/

Berislav Lopac

Pilecki wrote:

> po meni nije normalno naplatiti 150-160 K kn za nesto
> sto jedan bolji programer sam napravi vrlo kvalitetno
> za mjesec - dva bez da se potrga od rada..
>
> but that's just like my opinion man!

Normalno je naplatiti sve sto ti je netko spreman platiti. Cijenu uvijek
odredjuje kupac, a ne prodavac.

Berislav

Fiuhost

"Berislav Lopac" <berisla...@lopsica.com> wrote in message

Mi dosta dugo usko suradujemo s www.spirit.hr , sve 5 o njima.

Marko P.

Fiuhost wrote:

> Mi dosta dugo usko suradujemo s www.spirit.hr , sve 5 o njima.

Bas gledam malo sajt, i nije mi jasno zasto kada scrollas po stranici
scrollanje trza i nije glatko (imam Tbred 2000+ sa 700MB rama).

--
Jack Cambell "...you're a little unsure about who you are."
http://www.jacbri.com/

Pristupacan hosting za male i srednje korisnike.
http://www.crohoster.info/

Dakky

"Palcic Albert" <palcic...@net.hr> wrote in message

> uf, ni meni se ne da sve ovo popunjavati. ali recimo znam da DZ Design
> (www.dz-design.com) radi kvalitetno, Ador (www.ador.hr) takoder. na zadnje
> mjesto bi stavio Tramot.

na zadnje mjesto definitivno ide T-COM

Djuka

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message

Oni rade webove?

bobozlobo

On Thu, 19 May 2005 21:00:14 +0200, Andrija wrote:

/cut/

nabolje webove rade srednjoškolci čiji tata poznaje babu od tetkinog strica
koji je direkor firme koji je čuo za nekakav web i zna da mali to zna
raditi i da je mali haker ...

rezult je sajt koji je generiran naprednim tehnikama MS Word-u s odličnom
razrađenom koncepcijom web sajta i odličnim dizajnom u Paintu ...

naplata sajta je obično u čokoladama ili nekim sličnim nenovčanim
sredstvima ...

mali je sretan jer je dobio čokoladu a direkotor sretan jer ima super web

treba samo pratiti hr.comp.www.najave :o)

news.iskon.hr

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:d6kadd$61j$1...@ss405.t-com.hr...
>DZ design?nikad čuo!ste im prebrojili reference? stvarno ima lijepih i
>kvalitetnih.
Adorove su isto ok, Tramot tak tak, malo jadnije.Za t-com nikad čuo da su
napravili koji web.

Pilecki

bobozlobo wrote:

> treba samo pratiti hr.comp.www.najave :o)

i hr.alt.trash :)

--
/*-------
Pilecki*/

pellmat

svakako. posebno je simpaticno kad se stranice firme koja se bavi
izradom web-stranica raspadaju u mozilli, kad hrpa referenci ima naslov
"untitled document", kad je glavni font velicine 10 px i slicno...

excal1bur

jedan od najboljih je definitivno i web.burza.hr

--
Croatian Football Center
http://www.crofc.net

tony

In news:d6inoa$k8b$1...@ss405.t-com.hr,
Andrija <and...@net.hr> kaze da:

www.listopadweb.hr

Jako dobro !

--

We are Microsoft !
You will be asimilated !

Laf

Andrija wrote:
> [...]

> daska, ili uglavnom ostanu godinama...
> n) prekovremeni rad, ima li ga, je li dodatno plaćen
> o) prosjek i raspon plaće (ukupno i po radnim mjestima)
> p) prosjek i raspon cijena web projekata
> r) nešto čega se ne mogu sjetiti a nije nebitno....
> s) nešto čega se ne mogu sjetiti a nije nebitno....
> t) nešto čega se ne mogu sjetiti a nije nebitno....
> u)
> v) komentar
>
> 2.
> isto kao gore ali za tvrku koja je po vašem mišljenju na drugom mjestu

- po meni, oni koje još ganjam u kvaliteti, te ih priznam kao one koji
rade kvalitetne webove su prije svih web.burza.hr ( zašto? pogledati
npr. samo na www.stylegala.com ).
- osim njih, odličan je i http://www.revolucija.hr, a još bi izdvojio i
www.ars.hr, www.pixelpusher.biz/index.asp

Možda sam i preskočio nekog nelošeg. Ali "listopad" studio sam namjerno
izostavio, jednostavno su preloši da ih se spominje u gornjoj konkurenciji.

Chihiro no Kamikakushi

btw nude 50mb za 1200kn
"Laf" <to...@i-scream.net> wrote in message

neąto

odskočna

> - po meni, oni koje joą ganjam u kvaliteti, te ih priznam kao one koji
> rade kvalitetne webove su prije svih web.burza.hr ( zaąto? pogledati

> npr. samo na www.stylegala.com ).
> - osim njih, odličan je i http://www.revolucija.hr, a joą bi izdvojio i
> www.ars.hr, www.pixelpusher.biz/index.asp
>
> Moľda sam i preskočio nekog neloąeg. Ali "listopad" studio sam namjerno
> izostavio, jednostavno su preloąi da ih se spominje u gornjoj
konkurenciji.

Looka

"Andrija" <and...@net.hr> wrote in message
<cut>

web.burza.hr bez konkurencije!

upitnik?

www.stilu.net

kT

"Pilecki" <sparmi...@yahoo.com> wrote in message

Daju ljudima placu 2300 kn, pa im odu, pa oni traze druge kreteni!

MadrFakr

hmmmm, imam iskustva sa programerom iz www.gideon.hr

site besprijekoran...imaju portfolio, pa pogledajte

matija

MadrFakr, completely geschtonkenflapped, wrote:
> hmmmm, imam iskustva sa programerom iz www.gideon.hr
> site besprijekoran...imaju portfolio, pa pogledajte

malo je glupo pricati o "besprijekornom" sajtu uz ovo:

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.gideon.hr%2Fhr%2Fonama.htm

57 gresaka.

--
the walls, such they be, are crawling with geometric hallucinations. [-shpongle]

address is scrambled - remove the superfluous "x" marks to reply

MadrFakr

"matija" <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> wrote in message

> malo je glupo pricati o "besprijekornom" sajtu uz ovo:

/cut

ma ne to, mislio sam na siteove iz portfolia, ne mislim na njihov site... a
i to je malo glupo, vlastiti sajt zajebat...lol :)

pellmat

kT wrote:
> Daju ljudima placu 2300 kn, pa im odu, pa oni traze druge kreteni!

da, i ja sam to cuo.
koliko vidim, vise uopce ne micu oglase sa mojposao i posao.hr.

kresom

"pellmat" <pel...@net.hr> wrote in message

ja sam bio pitao nece ti reci skrivaju to kao zlato.

kad neki druge nude posao od 5 do 7 tisuca kuna ljudi se bunili bila
rasprava prije godinu(ili vise) na hr.comp.www news grupi, a sad kad kasnije
koju godinu netko nudi jos manje onda ima manje "bure"...

definitivno jos jedan u nizu minus Tramotu.

Mario B.

21.05.2005 23:49:26 matija je napisao/la:

> malo je glupo pricati o "besprijekornom" sajtu uz ovo:
>
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.gideon.hr%2Fhr%2Fonama.htm
>
> 57 gresaka.

ne smijem komentirati jer nisam ovlasten za to, ali samo mogu reci da taj
site nisam ja kodirao(radjen je dosta prije mog dolaska), jer da jesam
prolazio bi on xhtml i css validator bez problema :)

--
I don't have to look in order to see,
I don't have to listen in order to hear,

news.iskon.hr

PA NISMO SE MAKLI DALJE OD 2-3 FIRME,KAK ĆEMO IH ONDA SLOŽIT 15 ?????
DAJTE LJUDI MALO OZBILJNOSTI.BAVITE SE GLUPOSTIMA JER STE JALNI I NE RADITE
A NIJE VAM JASNO DA JE KLIJENTIMA BITNO DA IM SITE BUDE LIJEP ! KOJE GREŠKE
VRVE IZA NJEGOVE POZADINE TO IH SE NE TIČE. JOŠ AK IM SE DOPALA CIJENA
ZADOVOLJSTVU NEMA KRAJA...NIJE SVIMA U INTERESU DA PLATE ČOKOLADOM.

"Andrija" <and...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:d6inoa$k8b$1...@ss405.t-com.hr...

Laf

news.iskon.hr wrote:
> PA NISMO SE MAKLI DALJE OD 2-3 FIRME,KAK ĆEMO IH ONDA SLO�IT 15 ?????

> DAJTE LJUDI MALO OZBILJNOSTI.BAVITE SE GLUPOSTIMA JER STE JALNI I NE RADITE
> A NIJE VAM JASNO DA JE KLIJENTIMA BITNO DA IM SITE BUDE LIJEP ! KOJE GRE�KE
> VRVE IZA NJEGOVE POZADINE TO IH SE NE TIČE. JO� AK IM SE DOPALA CIJENA
> ZADOVOLJSTVU NEMA KRAJA...NIJE SVIMA U INTERESU DA PLATE ČOKOLADOM.
-> možda to i je tako, ali mi nismo klijenti. ovdje je malo ipak bitnije
da se vidi kako tko radi i kod.
I ne plaćaju se kvalitetni sajtovi čokoladom.

Marko P.

Laf wrote:

> možda to i je tako, ali mi nismo klijenti. ovdje je malo ipak bitnije
> da se vidi kako tko radi i kod.
> I ne plaćaju se kvalitetni sajtovi čokoladom.

Zamisli da ti sajt radi netko tko ne zna podesiti account za njuze :-))
Nije ni cudno, da njemu mozda i placaju cokoladom :>>

news.iskon.hr

Ma da, pa to je straąna tragedija. Jer kak bi neki direktor uopće preľivio
bez njuza.

"Marko P." <nnn...@net4u.hr_umjesto_n_ide_m> je napisao u poruci interesnoj
grupi:42919f70$1...@x-privat.org...

Laf

news.iskon.hr wrote:
> Ma da, pa to je strašna tragedija. Jer kak bi neki direktor uopće preživio
> bez njuza.

Looooool.
Sory, al jebeno je smiješno.

Ne samo to da "direktor" ne zna podesiti account, a koristi news-e, nego
da nam prodaje fore da ne treba raditi kvalitetno. E pa, dragi moj, za
nekoliko godina takvi poput tebe će naglavačke iz firme, ako ista želi
preživjeti, i to zahvaljujući ljudima koji nastoje raditi što bolje. A
ima nas podosta, Hvala Bogu.

Ne mislim ništa zlonamjerno, nego mi se čisto gadi takav stav, da nema
veze šta kome prodaješ, dok god ti plate. Jel isto tako gledaš i kad ti
netko uvali pola vode u pivu, kao, ne vidi se?

Najtužnije u svemu, je što kao direktor firme, (pretpostavljam da si to
rekao), ne zna zašto se isplati koristiti kvalitetan kod, i u čemu je
poanta npr. css-a. Tj. koliko firma može sati rada uštedjeti na istom.

NE želim dalje.

Dominik Susmel

Pilecki wrote:

> po meni nije normalno naplatiti 150-160 K kn za nesto
> sto jedan bolji programer sam napravi vrlo kvalitetno
> za mjesec - dva bez da se potrga od rada..
>
> but that's just like my opinion man!

a cuj, i ja se slazem s tim - dok je u igri fush... al ono, firma ima nekaj
kaj se zove hladan hod, pa onda mora placat software, pa porez itd... a neak
sam zakljucil zakaj je fush jeftiniji od neke firme.. support.. kuis, ti ko
fusher (ili ja, svejedno :) ), bumo se mozda zapili u subotu, pa smo u
nedjelju mrtvi il tak nekaj, a tvom klijentu bas treba nekaj u
ponedjeljak... i slicni scenariji.. ;) ;) sve ima svoju cijenu..

--
Dominik Susmel | art director
www.vongestern.com | vonGestern art company . Zagreb, Croatia

news.iskon.hr

E Andrija, slab ti odaziv na anketu.Jedino su zapeli za točku 1 j i to
najviše oni koji su zavidni drugima, ili na broju referenci ili zato što
nigdje ne rade neg se igraju doma il nešto treće.
Možda da otvoriš anketu - koju firmu najviše zablatit?
Jer i loša reklama je bolja od nikakve.

Laf

news.iskon.hr wrote:
> E Andrija, slab ti odaziv na anketu.Jedino su zapeli za točku 1 j i to
> najvi�e oni koji su zavidni drugima, ili na broju referenci ili zato �to
> nigdje ne rade neg se igraju doma il ne�to treće.
> Mo�da da otvori� anketu - koju firmu najvi�e zablatit?
> Jer i lo�a reklama je bolja od nikakve.

opet kriva pretpostavka. ako si mislio na moje postove, oni su se
odnosili na pojedinca, ne na firmu. a ako se tko iz koje firme prepoznao
među komentarima popularnog načina rada firmi u nas, onda sory. tu ja
pomoć ne mogu.

Gale

Evo moj glas ide web.burzi kojaje po definitivno na 1. mjestu.

Tramont je toliko los da je to neopisivo, stranice im ne prolaze na w3c
validationu, a vidio sam im cms i totalno je los.

xenio

Hm......definitivno treba pogledati inside.progressive.hr

:)

xenio

To je posao ..... sta ima web burza ili neko drugi ovako ??????
:)))))

news.iskon.hr

"xenio" <xe...@inter.net> je napisao u poruci interesnoj
grupi:d70lt1$ero$1...@bagan.srce.hr...
> Hm......definitivno treba pogledati inside.progressive.hr

?to netko glasa sam za sebe????

news.iskon.hr

"Laf" <to...@i-scream.net> je napisao u poruci interesnoj
grupi:d6vf2d$sat$1...@bagan.srce.hr...

> [...]
> na pojedinca, ne na firmu. a ako se tko iz koje firme prepoznao među
> komentarima popularnog načina rada firmi u nas, onda sory. tu ja pomoć ne

Ma nisam ja krivo shvatio. Samo tvrdim da je klijentu bitan izgled web
stranice a tek onda ono ąto je iza. A većina ih i nezna o čem se tu radi.
Moľda ovaj drugi dio neki od vas rade jako dobro al im je dizajn u komi. I
ąta vrijedi kad to ne moľeą prodat klijentu.
A firme koje to rade cilj im je isključivo zadovoljiti klijenta i to
naplatiti.

Chase

wooow, fakat predobro djeluje... Ne mogu vjerovati da si tvrtka u samim
pocetcima moze priustiti takvo nesto, ali uh... ja bi onaj jakuzzi :)

"xenio" <xe...@inter.net> wrote in message

Zvonimir Buzanic

> Bas gledam malo sajt, i nije mi jasno zasto kada scrollas po stranici
> scrollanje trza i nije glatko (imam Tbred 2000+ sa 700MB rama).

Mozda ti je driver od graficke u banani ?
To se meni dogodilo... A mozda samo trebas restart. Iako im je stranica malo
cudna kad scrolam ....

Zvonimir Buzanic

> kad neki druge nude posao od 5 do 7 tisuca kuna ljudi se bunili bila

Kaj je 5 do 7 normalno za tak nesto ? PA to je sica sto se mene tice.
Frend mi radi dizajn, od weba pa na sve na dalje i dobiva 5K kn, al se
naradi duplo vise nego ja za 3 k -4 k kn. I sto se mene tice nebih radio
za 5 ili vise a da moram ostajat i krv pisat vikendima za neke idiote.

Zvonimir Buzanic

Ja najbolje radim! :))))
Ma salim se ja radim za cokolade

Marko P.

Ne, inace sve super radi.

freddi

Laf

news.iskon.hr wrote:
> [...]
> šta vrijedi kad to ne možeš prodat klijentu.

> A firme koje to rade cilj im je isključivo zadovoljiti klijenta i to

Htio sam samo istaknuti da back-end coding nije bitan klijentu, jer ga
on ne vidi, (osim nekolicine koji su iskusniji surferi i kuže se), ali
je itekako važan za tvrtku koja radi stranice. Iz nekoliko razloga.

Npr. Kad se traži novi zaposlenik, ja osobno npr. ne bi nikako htio
raditi za npr. tramot, ili i-site, kakav god dizajn radili, jer mislim
da tu ne bih mogao naučiti previše pozitivnih stvari.

Dalje, ako neki potencijalni klijent mene pita za savjet koju tvrtku
odabrati, opet bi mu preporučio onu koja radi kvalitetno.

Treće, kvalitetan kod je lakše dorađivati, debugirati i unaprijeđivati.

Usput, od velikih firmi, meni osobno samo web.burza.hr i eto, recimo
poyklinika vizualno rade kvalitetan dizajn. Ali zato ima gomila
pojedinaca koji nažalost nisu zaposleni u nekoj većoj firmi, i ne
dobivaju veće sajtove za radit dizajn, a rade itekako kvalitetan dizajn.

Pilecki

Dominik Susmel wrote:

> [...]
> nedjelju mrtvi il tak nekaj, a tvom klijentu bas treba nekaj u
> ponedjeljak... i slicni scenariji.. ;) ;) sve ima svoju cijenu..

ma jasna stvar... ali isto tako nas dvojica fush-era (metaforicki
receno, jer ja nisam) se ne bi po kvaliteti usluge trebali moci mjeriti
s tim "firmetinama".. a ocigledno mozemo kad susjedov mali radi tolike
probleme

--
/*-------
Pilecki*/

Pilecki

Laf wrote:

> npr. samo na www.stylegala.com ).

rijetko kvalitetan uradak... i site iz portfolija i njihov site...
brzo, lijepo, kvalitetno, cistog i urednog koda i prolazi validatore

zbilja svaka cast, da je barem vise takvih

--
/*-------
Pilecki*/

Joza Gambiroza

> Npr. Kad se traľi novi zaposlenik, ja osobno npr. ne bi nikako htio raditi

> za npr. tramot, ili i-site, kakav god dizajn radili, jer mislim da tu ne

> bih mogao naučiti previąe pozitivnih stvari.

Iz čega to zaključujeą? I-site kakvim ga god ti smatrao je robusan proizvod
koji je napravljen kombiniranjem nekoliko zahtjevnih tehnologije i koji je
netko morao isprojektirati i isprogramirati... Koliko god to banalno
zvučalo, vjerujem da bi svatko na razvoju takvog projekta neąto uspio
naučiti...
A usput, brkaą dizajn i sam CMS sustav, koji jedni s drugim nemaju veze jer
jedno rade jedni, drugo rade drugi, a spajanje i implementaciju obično treći
ljudi i svako od tih radnih mjesta ima specifične zahtjeve prema
zaposleniku...

> Dalje, ako neki potencijalni klijent mene pita za savjet koju tvrtku
> odabrati, opet bi mu preporučio onu koja radi kvalitetno.

Sad tu dolazi pitanje kvalitete. Ja radim najkvalitetnije webove, ali nemam
nijednu referencu. Moľda sam preskup, moľda sam u ąumi, al nije samo
kvaliteta mjerilo nečega.. Tu je cijena, odnos prema klijentu, osobne
simpatije ili antipatije, konstelacija zvijezda... Ako neki klijent kojem je
netko (bilo tko) napravio web ne zna ąto stoji iza weba i kakva je
"kvaliteta" u pitanju a zadovoljan je dobivenim za svoje novce i odnosom
koji je imao s tim nekim, on ce ga preporučiti dalje.. Ako nije zadovoljan
odnosom, netko mu se od zaposlenika te web dizajn firme zamjeri, ne svidi
ili neąto treće, neće ih preporučiti pa sve i da rade najkvalitetnije webove
na svijetu...

> Treće, kvalitetan kod je lakąe dorađivati, debugirati i unaprijeđivati.

to stoji bez rasprave.... bonus pitanje, kako je i-site već tri puta
nadograđivan, unapređivan i sl. ako je loą kod u pitanju?

> [...]

> koji naľalost nisu zaposleni u nekoj većoj firmi, i ne dobivaju veće

> sajtove za radit dizajn, a rade itekako kvalitetan dizajn.

Moľe biti da imaju problema u odnosu s klijentima, formiranju cijena,
psihičkih problema ili neąto sasvim peto...

Berislav Lopac

Zvonimir Buzanic wrote:

> sto se mene tice nebih
> radio za 5 ili vise a da moram ostajat i krv pisat vikendima za neke
> idiote.

Onda ili pokreni vlastitu firmu, pa neces raditi za idiote, ali ces pisati
krv, ili se zaposli u drzavnoj upravi, pa neces pisati krv, ali ces raditi
za idiote. TANSTAAFL.

Berislav

Laf

Joza Gambiroza wrote:
> [...]
> jedno rade jedni, drugo rade drugi, a spajanje i implementaciju obično treći
> ljudi i svako od tih radnih mjesta ima specifične zahtjeve prema

iz činjenice da sam nekoliko puta odustao od pregledavanja web stranica
pogonjenih tim robusnim web sustavom, jer nisam mogao ubosti link u
firefoxu. (napominjem, iznimno skupih stranica)
to je ono što je mene odvratilo, kao običnog surfera. da ne ulazim
dublje u raspravu.

svakako da bi se mnogo stvari dalo naučiti radom na takvom sustavu, ali
ako je produkt tog sustava stranica neupotrebljiva u firefoxu (nap; ne
znam kakvo je stanje danas), onda pretpostavljam da bi se dalo naučiti i
ponešto ne baš pametnih stvari. Opet, za razliku od web.burze, na
primjer, čiji novi sajt je hit među web dizajnerima na većini poznatijih
portala, i koji koliko zbog dizajna, toliko i zbog upotrebljivosti i
pristupačnosti (acccessssibilitija, kako god se piše).

> [...]

> ili nešto treće, neće ih preporučiti pa sve i da rade najkvalitetnije webove

mislio sam na sebe, da ne bih preporučio. nevezano, ovo što pišeš stoji,
iako tome ni nisam proturječio nigdje. kužš.

> to stoji bez rasprave.... bonus pitanje, kako je i-site već tri puta

> nadograđivan, unapređivan i sl. ako je loš kod u pitanju?
ne bih znao. nisam vidio sustav. nisam ni rekao da je back-end loše
napravljen, nego front-end. a ako meni smrdi iz usta, možda je zbog
pokvarenog zuba. nisam nigdje napisao da je loše napravljen sustav, nego
da generira (ili je generirao, opet, ne znam kako je danas, pogledat ću
baš) loš html kod.

> Može biti da imaju problema u odnosu s klijentima, formiranju cijena,
> psihičkih problema ili nešto sasvim peto...
-> a možda si ovo malo prepotentno napisao?
možda nisu u bunaru, nego jednostavno nemaju veze kojima bi dobili
velike poslove, ili zakonske okvire za neko masovnije oglašavanje. jel.

pozdrav

Chase

kakav posao??? Pa ni Zubak nema takav ured :)
Ne znam sta ste tako veliko napravili za ovakav ured ali pametan potez :)
mi se jos je... s malim ljudima...

wiz4rd

On Sat, 28 May 2005 17:14:06 +0200, freddi wrote:

> www.novena.hr

Katatrofa ;)
--
wiz4rd