Kako natjerati title da ispise ACSII space (%20)?

DiVeRgEnT

A evo jedno izazovno pitanje...

Imam link, ciji url ima oblik:

(...).com&title=bla-bla i bla-bla(...)

Taj title se poklapa s naslovom stranice, pa da ne prepisujem na svakoj
stranici, onda sam stavio:

<title><?php $title="bla-bla i bla-bla"; echo $title; ?></title>

A onda istu varijablu iskoristim da ju ispisem tamo u linku.

Ok, easy as pie. Ali.

Ne smijes imati spaces u linku. Pa ih lijepo zamijenim s %20:

<title><?php $title="bla-bla%20i%20bla-bla"; echo $title; ?></title>

I link je uredan i pravilan.

Medjutim, browser ne prepoznaje taj ASCII kod (naslov je u tabu
browsera), a bojim se da onda niti Google.

Znaci, kako staviti spaces u title, a da se ti razmaci priznaju i za
potrebe linka?

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

http://zavjere.net (forum) | http://zavjere.com (blog)

Bruce Leenoox

DiVeRgEnT wrote:

> [...]
> browsera), a bojim se da onda niti Google.
>
> Znaci, kako staviti spaces u title, a da se ti razmaci priznaju i za

javascript: string s razmakom = unescape('string%20s%20razmakom');

Bruno Babic

On 25.2.2017. 23:23, DiVeRgEnT wrote:
> Znaci, kako staviti spaces u title, a da se ti razmaci priznaju i za
> potrebe linka?

Jedini pravilan nacin za rjesavanje tvog problema je da ne drzis url
kodirane podatke u varijablama nego tek kod buildanja linkova koristis
url encode... sto nebi trebao biti problem jer to ionako moras raditi.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

DiVeRgEnT

Bruce Leenoox wrote:
> javascript: string s razmakom = unescape('string%20s%20razmakom');

Hvala Lee. Napravio sam ipak s PHP-om.

DiVeRgEnT

<?php $title2 = urlencode($title); ?>

TOOO BRUNO, YOU'RE A MEAN PHP MOTHERFUCKER!!!!

Koliko je to sad, jedno 30 piva vec? :-)

Pamtim ja, pamtim. Jednom cemo se definitvno opit... ;-)

Inace, ispisuje pluseve u linku umjesto %20 (sto je puno citljivije), a
bas za %20 bih trebao koristiti rawurlencode, ali pretpostavljam da to u
mom slucaju nije bitno?

Bruno Babic

On 27.2.2017. 15:01, DiVeRgEnT wrote:
> Inace, ispisuje pluseve u linku umjesto %20 (sto je puno citljivije), a
> bas za %20 bih trebao koristiti rawurlencode, ali pretpostavljam da to u
> mom slucaju nije bitno?

URL kodiranje po standardu kodira razmak u +, ali %20 je ista stvar tako
da ti je svejedno jer se sve dekodira u isti sadrzaj.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?