Misija

Paor

Nemam naviku ismijaviti web uratke, pa ni kad na startnoj stranici
napravim facepalm, ali ovu stranicu moram podijeliti s auditorijem.
Ovako izgleda "Misija" jedne "ozbiljne" firme (jer neozbiljne firme
nemaju misiju):

http://adriatix.hr/A_MISIJA/A_MISIJA.htm

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Antonio Bakula

On Sun, 12 May 2013 20:44:33 +0200, Paor wrote:

> [...]
> napravim facepalm, ali ovu stranicu moram podijeliti s auditorijem.
> Ovako izgleda "Misija" jedne "ozbiljne" firme (jer neozbiljne firme

neprocjenjivo, posebno lajkam pozadinu i zaoblljene netransparentne gumbe napravljene u flash-u

Bax

"Antonio Bakula" <ant...@localhost.com> wrote in message
Ma dajte ga sad jos i vi ismijavajte ... sad mi ga vec zao ... dajte mu
napravite tih par stranica za dabe ... vite da posao bas i ne cvate :)