Izrada web stranica za 300KN

Zloran

Link je ovdje:

http://www.50usdwebdesign.com/

Hvala, cijene su takve kakve jesu. Zivio nam kapitalizam, recesija i
nezaposlenost !

ovo ti je potez godine !! ;)
je da je situacija takva kakva je ali nemoj se podcjenivati..

pitaj neka ti netko iskopa kanal od 1m za te novce !!!

Zloran

On Tue, 21 Aug 2012 10:35:46 +0200, >>NIK<< <in...@ex3em.com> wrote:

> ovo ti je potez godine !! ;)
> je da je situacija takva kakva je ali nemoj se podcjenivati..
>
> pitaj neka ti netko iskopa kanal od 1m za te novce !!!

haha :) A nema veze, đeparac dobro dođe. 300 kn je taman za klopu jedanput
mjesečno u restoranu !

Ili da odem kod zubara ... :/

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Paor

Samo ne znam koga zaboli qrac sto ti setas psa i sviras ukelele!??? Au
p.m.... :-D Hocu ajfon generacija...

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Zloran

> Samo ne znam koga zaboli qrac sto ti setas psa i sviras ukelele!??? Au
> p.m.... :-D Hocu ajfon generacija...

Posve sam siguran da će barem nekoga to zanimati.

nemam ajfon.

Fle's

"Zloran" <ne...@me.com> wrote in message
> Samo ne znam koga zaboli qrac sto ti setas psa i sviras ukelele!??? Au
> p.m.... :-D Hocu ajfon generacija...

Posve sam siguran da �e barem nekoga to zanimati.

SRETNO! :D