Adobe Illustrator - smjer sirenja linije?

1 view

Chupo

Pomocu Type tool-a sam nacrtao jedno slovo velicine 60 pt (obrnuti
apostrof iz nekog fonta) pa sam napravio expand da bi se moglo
editirati:

https://www.dropbox.com/sh/9q0blvdcdsh1ms5/AAAvodrUvvsIF6vk4-h__c9Ma

Na prvoj slici se vidi kako dobivene krivulje izgledaju kada je
debljina linije (stroke) 0.25 pt i kada je ona 1 pt. Na drugoj slici se
vidi da se cak i nakon povecanja debljine linije na 1 pt otvori koji
povezuju unutarnje krzunice nisu previse smanjili.

Na trecoj i cetvrtoj slici su krivulje koje sam nacrtao - cilj mi je
nacrtati kvacicu kao na slovu 'S s kvacicom' koja ce biti potpuno ista
kao i ostatak tog fonta.

Na trecoj slici se vidi ono sta sam nacrtao kada je debljina linije kao
i na prvoj slici 0.25 pt i to je OK.

Medjutim, kada debljinu linije povecam na 1 pt onda ne dobijem isto ko
sta je na slici #02 nego se linija prosiri prema unutrasnjosti otvora
koji povezuju unutarnje kruznice - tako da ti otvori onda nestanu.

Kako postici da se ono sta sam nacrtao ja ponasa isto kao i expandirani
znak na slikama #01 i #02?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Chupo