Dobro je :-)

Still Dreaming

Sigo

"Still Dreaming" <st...@dreaming.hr> wrote in message
news:kysfcliyrt4c$.1nvghi8zrr5qc$.dlg@40tude.net...
> http://free-st.t-com.hr/rico/
>
> Vrlo efektno :-)

Ooooo prekrasno....a u koji razred mali ide?

Zloran

On Thu, 31 May 2012 17:57:54 +0200, Still Dreaming <st...@dreaming.hr>
wrote:

> http://free-st.t-com.hr/rico/
>
> Vrlo efektno :-)

napravljeno s uvredom za dizajnere:

http://www.bluevoda.com/

dakle majmuncic nije bio u stanju niti ovako blesavu web stranicu
samostalno napraviti nego je koristio programcic za totalne idiote. I jos
stavi "izrada web stranica po naruđbi".
Ma ne bi to mene smetalo, ma tolerantan sam ja čovjek i sve, znam da
postoje hendikepirani ljudi nego brate mili ... "Comic Sans" ??!

;)

Magla

"Still Dreaming" <st...@dreaming.hr> wrote in message
> http://free-st.t-com.hr/rico/
>
> Vrlo efektno :-)

Odusevila me stranica i podsjetila na zlatna vremena Netscape Navigatora,
modema od 14400... biser definitivno... :)

je ili usrobotic 33600 ;)
pila od modema u ono vrijeme

vuxy

PinTa

">>NIK wrote in message news:jqa0pk$ejr$1...@nntp.amis.hr...
> je ili usrobotic 33600 ;)
> pila od modema u ono vrijeme

Eh... a 2400, 14400 i BBS-ovi..... Pa HT-ov VTX....... kakav internet :)

Still Dreaming

Tko zna. Zapravo čak ne bih ni rekao da je "mali". Naime, guglao sam neki
pojam iz elektronike i naletio na ovo: http://web.vip.hr/g.ivanevi.vip/.
BTW, tek sad sam skuzio da se radi o istom autoru... Vrlo trash :-)

Paor

Still Dreaming wrote:
> Tko zna. Zapravo čak ne bih ni rekao da je "mali". Naime, guglao sam neki
> pojam iz elektronike i naletio na ovo:http://web.vip.hr/g.ivanevi.vip/.
> BTW, tek sad sam skuzio da se radi o istom autoru... Vrlo trash:-)

O majko mila...

Ha dobro, covjeka veseli, pa...

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Magla

"PinTa" <dario.pintaric@[makni_ovo]gmail.com> wrote in message
"surfanje" po ftp-ovima, gopheru... kada sam vidio kolor terminal u srcu
znao sam da stvari idu u k... :)

Paor

I ne zaboravimo IRC... Kakav fejsbuk, pa mi smo ga imali prije umalo
dvije dekade... :-)

Mića

> Tko zna. Zapravo čak ne bih ni rekao da je "mali". Naime, guglao sam neki
> pojam iz elektronike i naletio na ovo: http://web.vip.hr/g.ivanevi.vip/.
> BTW, tek sad sam skuzio da se radi o istom autoru... Vrlo trash :-)

ąto konkretno od njegovih elektroničkih konstrukcija ti je trash ?

I zaąto ???

Mića

"Paor" <njamn...@net.hr> wrote in message
ili Jumbo prije 3 desetljeca, a yarpa prije 40.... kad se samo sjetimo, zar
ne ? ;)

Paor

Mi�a wrote:
> "Paor"<njamn...@net.hr> wrote in message

> ili Jumbo prije 3 desetljeca, a yarpa prije 40.... kad se samo sjetimo, zar
> ne ? ;)

Pa bas 100 godina nemam... ;-)

Fle's

"Mi�a" <Mi�a...@mdfsrh.com> wrote in message

> �to konkretno od njegovih elektroni�kih konstrukcija ti je trash ?
>
> I za�to ???

nije koristio tablice kao osnovni model strukture moderne internetske
stranice.

Fle's

"vuxy" <u...@bjkg.ser> wrote in message news:jqa2ah$7qo$1...@ss408.t-com.hr...
zato mrzim bil gejca

Fle's

"Paor" <njamn...@net.hr> wrote in message
BBS-ovi ... da nije njih bilo, ne bih tada znao kak p**ka izgleda :D

Cameron

Istina .. :)

"Fle's" <sme*****@gmail.com> wrote in message