cross:Popis mjesta i gradova?

KK

Ima li tko popis mjesta i gradova u Hrvatskoj po ľupanijama u nekom obliku
da mogu pretociti u svoju bazu podataka. Hvala.

Nino

imaą na http://www.isplate.info/sifrarnici.aspx

"KK" <kris...@reem.hr> wrote in message

KK

Zahvaljujem na brzom odgovoru.

"Nino" <ncrn...@innova.hr> wrote in message

qwakica

Nino wrote:
> imaš na http://www.isplate.info/sifrarnici.aspx

> "KK" <kris...@reem.hr> wrote in message

nope :) nema naselja, ima zupanije - sto je pomalo bedasto, mislim na
skidanje CSV datoteke s imenima zupanija.

qwakica

KK wrote:
> Ima li tko popis mjesta i gradova u Hrvatskoj po županijama u nekom obliku
> da mogu pretociti u svoju bazu podataka. Hvala.

ja otiso na wikipediju, tam imas svasta, izmedju ostaloga i popis mjesta
po zupanijama.

Da nisi ti malkice lijen ? :))

Nino

ima naselja ... evo linka http://www.isplate.info/naselja.aspx (treba malo
pogledati, scrolati miąom dolje-gore :) )

qwakica

Nino wrote:
> ima naselja ... evo linka http://www.isplate.info/naselja.aspx (treba malo
> pogledati, scrolati mišom dolje-gore :) )

> "qwakica" <he...@hoho.hr> wrote in message

samo za regane korisnike... lol ... :-)) ma neka se napuse :)

vaso

"qwakica" <he...@hoho.hr> wrote in message news:i00j2f$7o7$1...@ss408.t-com.hr...

> samo za regane korisnike... lol ... :-)) ma neka se napuse :)

Stoljetni san 'deBill'-a:
Nemoš' uopće pristupiti internetu ako nemaš legalne i registrirane Windoze!?...lol

brankor65

http://www.posta.hr/UserDocsimages/poste/hppopismjestarh.zip

mehn...@gmail.com

On Thursday, June 24, 2010 8:28:33 PM UTC+2, KK wrote:
> Ima li tko popis mjesta i gradova u Hrvatskoj po ľupanijama u nekom obliku
> da mogu pretociti u svoju bazu podataka. Hvala.

bok
jel ima netko jos ovaj popis?