Iritantnih 10px u slucaju inkludanja

1 view

Paor

Iz nekog razloga mi svi web sajtovi odjednom imaju cca 10px praznog
prostora od headera do vrha stranice. Header nema margin. Body uredno
imaju margin i padding na 0. Sajt je prema w3c validan.

Onda sam skuzio u koji momenat ga zeza, samo ne znam kako to rijesiti.
Nesto sam redizajnirao neki stari sajt i nije imao te praznine na vrhu.
Ali kada sam originalni dizajn raspjekao na inkludove, e u tom trenutku
ga pocne zezati. E sad dolaze cudne stvari. Zeza ga bilo da stavim
inklud head tagova, bilo da stavim inklud headera. Dok ga ostali
inkludovi ne zezaju (recimo footer). Znaci, bez obzira da li inkludao
head tagove i/ili header, stavlja taj razmak. Ako oba segmenta ostavim
na samoj php stranici, onda je uredu. Nije mi jasno, koji vrag...??

Evo, izgleda ovako:

stranica.php
------------

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<head>
<?php include('inc/headTagovi.inc.php'); ?>
<title>nesto</title>
</head>
<?php include('inc/header.inc.php'); ?>

headTagovi.inc.php
------------------

<link rel="shortcut icon" href="/favicon.ico" type="image/x-icon" />
<link href="/css/stilovi.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

header.inc.php
--------------

<h1>nesto</h1>
(...)

Pomoďż˝!!!

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

imaš li kakav css?
moguće da je u njemu nešto definiratno
ili pak imaš nekakav ne zatvoreni tag..

ovako iz ovoga što si poslao ne mogu ništa shvatiti, daj pošalji cijeli
html već generirani kod i css ako imaš...

moguće je da ti negdje u css-u nije zatvoren tag ;

i to je moguće.. preko w3c-a provjeri css..

Paor

> [...]
> html već generirani kod i css ako imaš...
>
> moguće je da ti negdje u css-u nije zatvoren tag ;
>
> i to je moguće.. preko w3c-a provjeri css..

Ma ne moze css biti problem, jer se css ucitava u oba slucaja jednako,
samo jedanput direktno iz html-a, a drugi put indirektno, preko
inkludanja. Inace je css validan prema w3c.

A zeza me i Opera i FF i IE. Znaci kao da vrijede neka nova pravila kod
include funkcije. Slabo znam o programiranju, samo si malo pomazem s
nekakvim osnovnim funkcijama. Kada stavim include head tagova on stavi
margin 10-ak px od vrha, a kada ostavim head tagove u html-u, onda sve
stima. Svasta...

I to na svim webovima koje imam se pojavilo. Kao da je izaslo neko novo
pravilo, koje prije nije vrijedilo...

pošalji taj tittle tag odnosno kod, pa bi ti mogao više reći

Paor

> pošalji taj tittle tag odnosno kod, pa bi ti mogao više reći

Title? Mislis sto pise umjesto "nesto"? Ne mogu. :-) To su moji osobni
web sajtovi za poslove kojima se bavim i time bih razotkrio svoj
identitet, a bas ne zelim da cijeli svijet zna tko sam i koji su moji
(privatni) stavovi o pogledu na svijet. :-) Ali hvala na pokusaju pomoci.

nema frke,
samo sam mislio pomoći...

poz.

On 23.9.2012. 14:26, Paor wrote:
> (...)
>

> Pomoć!!!

pokušaj za početak vidjeti da li ti se tagovi dobro zatvaraju

Zloran

On Tue, 25 Sep 2012 10:20:27 +0200, Paor <njamn...@net.hr> wrote:

> [...]
> identitet, a bas ne zelim da cijeli svijet zna tko sam i koji su moji
> (privatni) stavovi o pogledu na svijet. :-) Ali hvala na pokusaju pomoci.

ako ti nesto znaci, *VRLO VJEROJATNO* od tvojih sajtova neces nikad dobiti
niti 2 lipe. A utrositi ces brojne sate koje si mogao potrositi pametnije,
a nece ti ih nitko platiti. A dobiveno iskustvo i znanje neces moci nigdje
unovciti.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

Paor

Burke, polupao si loncice, pa procitaj gore jos jednom. Moji web sajtovi
promoviraju IRL poslove kojima se bavim i vrijede onoliko koliko vrijede
i ti poslovi. ;-)