Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Opera next 15

5 views
Skip to first unread message

joe

unread,
May 30, 2013, 8:59:13 AM5/30/13
to
Instalirao i bas me razocarala. Nema konfiguracije keyboard shortcuta,
nema konfiguracije gumba i sucelja, prakticki nema konfiguracije
nicega. Sve ono sto je izdvajalo Operu od konkurencije vise ne postoji.

Tonci R.

unread,
May 30, 2013, 12:27:48 PM5/30/13
to
Sve ce to biti. Ovo je samo rana Alpha da otprilike vidimo kako ce
izgledati.

Yossarian

unread,
May 30, 2013, 2:25:37 PM5/30/13
to
On 30.05.2013, Tonci R. wrote:

> Sve ce to biti. Ovo je samo rana Alpha da otprilike vidimo kako ce
> izgledati.

Opera Next: The work we are stabilizing for the next final version

Ovo te demantira
--
"The power of accurate observation is called cynicism
by those who have not got it." - G. B. Shaw

Tonci R.

unread,
May 30, 2013, 3:06:05 PM5/30/13
to
On Thu, 30 May 2013 20:25:37 +0200, Yossarian <NOv...@mail.t-com.hr>
wrote:

> On 30.05.2013, Tonci R. wrote:
>
>> Sve ce to biti. Ovo je samo rana Alpha da otprilike vidimo kako ce
>> izgledati.
>
> Opera Next: The work we are stabilizing for the next final version
>
> Ovo te demantira

Opera team kaže...

So let's talk about features.

We got a long list from you yesterday. Yes we made a list! As we have
mentioned in the comments and we want to say it loud now - more features
will come in future versions. Just to mention Link, themes support,
geolocation and a feature rich tab bar to start with. Some are already in
the making - just disabled since not stable enough just yet. Over the time
also our settings/configuration will become richer too. And one more -
Dragonfly is not dead though we cannot give you more information yet.

Yossarian

unread,
May 31, 2013, 2:53:35 AM5/31/13
to
On 30.05.2013, Tonci R. wrote:

> Opera team kaže...

U opera timu kažu ovo

Opera Developer: Most unstable, all the cool stuff
Opera Next: The work we are stabilizing for the next final version
Opera (Stable): The most stable build for everyone

Prevedeno
preAlfa/Alfa
Beta/RC
Stabilno/Završeno
Znači ovo nije rana Alfa što ti tvrdiš.

Blank...

unread,
Jun 6, 2013, 3:40:25 PM6/6/13
to
Nakon 9 godina, ako se ne varam, sam deinstalirao Operu. Opera je ovim
Next izdanjem umrla.

I ne, nece to sve biti, nema M2 i nikada se nece vratiti (ovo pisem s iz
Opere iscupanog "Opera maila"). Nece biti sidebara jer Chrome to ne
dozvoljava. Bit ce Chrome s Opera skinom, bit ce pluginovi koji su i u
Chromeu i bit ce upravo ovo sto vidimo - Opera Chromium skin.

Presao sam na Firefox koji sa par desetaka addonova radi sasvim slicno
operi, a bome je i puno brzi od 12.15ice.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/

Tonci R.

unread,
Jun 6, 2013, 4:03:56 PM6/6/13
to
I Firefox ce od verzije 25 izgledati kao Chrome.

http://www.linuxzasve.com/mozilla-firefox-australis-novi-izgled

Zarko Cerovecki

unread,
Jun 6, 2013, 4:06:21 PM6/6/13
to
In article <op.wx9vlno3y7c0at@pc-pc>, no....@opera.com says...
>
> Nakon 9 godina, ako se ne varam, sam deinstalirao Operu. Opera je ovim
> Next izdanjem umrla.
>
> I ne, nece to sve biti, nema M2 i nikada se nece vratiti (ovo pisem s iz
> Opere iscupanog "Opera maila"). Nece biti sidebara jer Chrome to ne
> dozvoljava. Bit ce Chrome s Opera skinom, bit ce pluginovi koji su i u
> Chromeu i bit ce upravo ovo sto vidimo - Opera Chromium skin.
>
> Presao sam na Firefox koji sa par desetaka addonova radi sasvim slicno
> operi, a bome je i puno brzi od 12.15ice.
>

Ako si od volje pobrojati te FF dodatke jer izgleda da cu morati tvojim
stopama.
Vec dugo istrajavam na Operi 11.64 portable, podešenoj po mom gustu.


--
Kad lopovi pocnu braniti ono sto su stekli,
nema ljucih boraca za postenje, a protiv lopova.

Ben Hur

unread,
Jun 6, 2013, 5:01:49 PM6/6/13
to
On Thu, 06 Jun 2013 22:03:56 +0200, Tonci R. wrote:

> I Firefox ce od verzije 25 izgledati kao Chrome.

Izvrsno, veselim se godinama koje su pred nama, koje ce biti obiljezene
dominacijom jedne firme nad webom, internetom i posredno cijelim svijetom.

Što se weba tice, odavno nismo vidjeli kako je to imati jedan browser koji
drži 95% trzista. Nažalost, ovo što je pred nama je puno gore.

Ne, nije to novo - Firefox je odavno privatni projekt:
http://www.vidi.hr/Racunala/Novosti/Google-placa-900-milijuna-dolara-Mozilli-za-Firefox

--
Ben Hur

Blank...

unread,
Jun 6, 2013, 6:02:49 PM6/6/13
to
On 06-Jun-13 22:06, Zarko Cerovecki wrote:

> Ako si od volje pobrojati te FF dodatke jer izgleda da cu morati tvojim
> stopama.
> Vec dugo istrajavam na Operi 11.64 portable, podešenoj po mom gustu.


Naravno, ovo su oni koji poboljsavaju funkcionalnost:
- Adblock Plus
- All-in-One Gestures
- All-in-One Sidebar
- Ctrl-Tab
- Customizable Shortcuts
- Element Hiding Helper for Adblock Plus
- Find All
- FVD Speed Dial with Full Online Sync
- EverSync (potreban za online backup gorenjeg addona)
- ImgLikeOpera
- Mozilla Archive Format
- Rss Icon in Awesombar
- Tab Mix Plus
- Tab Scope
- Yet Another Smooth Scrolling
- Zoom Page

Ove sam dodao zbog vlastitih potreba i zelja:
- Croatian Dictionary
- United States English Spellchecker
- DownloadHelper
- DownThemAll!
- F.B. Purity
- Media Hint
- Reddit Enhancement Suite
- SmartVideo for Youtube
- Social Fixer
- Thumbnail Zoom Plus


A osim toga evo i mog prvog posta s Thunderbirda. Ikad. Prerano se
poveselih da ce barem Opera mail ostati, ali ne radi kako treba. Iako mi
je podeseno da provjerava svakih 5 minuta nista ne napravi dok ne
kliknem na grupu. A tada osim novih skida i neke stare postove, dupla ih
svaki puta kad kliknem na grupu, javlja da je nesto skinuto kad nije, i
tako...

Blank...

unread,
Jun 6, 2013, 6:12:58 PM6/6/13
to
On 06-Jun-13 22:03, Tonci R. wrote:

> I Firefox ce od verzije 25 izgledati kao Chrome.

Znam, ali izgled mi ne igra ulogu, bitno je da zadrzi funkcionalnost.


Zarko Cerovecki

unread,
Jun 7, 2013, 1:34:43 AM6/7/13
to
In article <kor21f$nhu$1...@sunce.iskon.hr>, no....@thunderbird.com
says...
Hvala na tako detaljnom odgovoru, sljedi isprobavanje.
TB mi nije legao za newse, probao ga davno u verziji 2.0, pa sam ostao
na za/napustenom Gravity 2.60 sve do sada i nadalje.

Blank...

unread,
Jun 7, 2013, 2:23:34 AM6/7/13
to
On 07-Jun-13 07:34, Zarko Cerovecki wrote:

> Hvala na tako detaljnom odgovoru, sljedi isprobavanje.

Naravno, trebat ce malo podesiti par tih addonova. Recimo gestures
zadati da budu kao u Operi, ali moze se "crtati" misem tako da nije
uopce problem.
Dodati shortcut za zoom da bude "+" i "-", i tako. Uglavnom sasvim se
lijepo da srediti.

> TB mi nije legao za newse, probao ga davno u verziji 2.0, pa sam ostao
> na za/napustenom Gravity 2.60 sve do sada i nadalje.

Ja sam do prije godinu, dvije koristio Forte Agent 1.9 :) Ali posto
pratim dosta RSS feedova, presao sam potpuno na Operu. Ni meni
Thunderbird ne lezi, ali nisam nasao nista sto ima isti layout kao i
Opera (tri vertikalna "pane-a"). Ima takav layout i Thunderbird ali je
katastrofa.
Ako netko zna dobru alternativu za Operin M2, a da se ponasa kao M2 neka
slobodno kaze.

Tonci R.

unread,
Jun 7, 2013, 8:13:11 AM6/7/13
to
Ja paralelno vec dugo koristim Operu i kombinaciju Firefox - Thunderbird
na Windowsu i Linuxu. Opera mi je super jer imas sve u jednom, surfas a
paralelno pratis mail, news i feeds. Mana njihovog M2 je sto ne podrzava
kriptiranje (PGP, GPG...) za mail. News ne povlaci automatski nakon
ukljucenja. Zbog toga sam koristio Thunderbird koji uz nekoliko dodataka
postaje vrlo mocan alat.
Na zalost, programeri koji su radili Thunderbirdu prelaze na razvoj OS
za mobilne telefone, pa su najavili da �e prestati s razvojem
Thunderbirda, a da ce i dalje ispravljati bugove. Razvoj prelazi u
Community, kako kazu.

Po addonovima za Firefox vidim da imamo otprilike slicno razmisljanje.

Pa evo koje addone koristim u Thunderbirdu:

- Auto Adress Cleaner
- Croatian Dictionary
- Display mail User Agent
- Dropbox for filelink (Ako se mailom salju vece datoteke, nikada ne
znas koliku maksimalnu velicinu primatelj moze primiti. Thunderbird
velike datoteke posalje na tvoj dropbox account, a primatelju posalje
link i on ih skida, tako da mogu biti vece od maksimalne velicine koje
njegov mail moze primiti)

- Enigmail (PGP)
- Gogle contacts (Imam na Gmailu imenik koji sinkroniziram s mobilnim
telefonom, a s ovim dodatkom i s Thunderbirdom)

- Lightning (kalendar)
- Mark All Read Button
- Provider for Google Calendar(Povlaci u Lihtning Google kalendare(moze
i vise njih)).

- Quote colors
- Return Receipt Toolbar Button
- text link
- ThunderPlunger

Blank...

unread,
Jun 7, 2013, 8:51:10 AM6/7/13
to
On 07-Jun-13 14:13, Tonci R. wrote:
> Na zalost, programeri koji su radili Thunderbirdu prelaze na razvoj OS
> za mobilne telefone, pa su najavili da će prestati s razvojem
> Thunderbirda, a da ce i dalje ispravljati bugove. Razvoj prelazi u
> Community, kako kazu.

Eh, ovo nisam znao. Znaci valja traziti dalje. Nisam ni znao da ima tako
malo programa koji daju i mail i RSS i news. Jos isprobati Windows live
mail, to sam ostavio kao zadnju opciju :D a sad kad sam pogledao
screenshotove, cini se najslicniji Operi.


> Po addonovima za Firefox vidim da imamo otprilike slicno razmisljanje.
>
> Pa evo koje addone koristim u Thunderbirdu:

Ja sam od jucer do danas instalirao ove:
- Folderpane Tools
- mailbox Alert (koji po svemu sudeci malo radi, malo ne radi)
- Quote Colors
- Theme Font & Sice changer

Tonci R.

unread,
Jun 7, 2013, 10:09:49 AM6/7/13
to
On 7.6.2013. 14:51, Blank... wrote:
> On 07-Jun-13 14:13, Tonci R. wrote:
>> Na zalost, programeri koji su radili Thunderbirdu prelaze na razvoj OS
>> za mobilne telefone, pa su najavili da će prestati s razvojem
>> Thunderbirda, a da ce i dalje ispravljati bugove. Razvoj prelazi u
>> Community, kako kazu.
>
> Eh, ovo nisam znao. Znaci valja traziti dalje. Nisam ni znao da ima tako
> malo programa koji daju i mail i RSS i news. Jos isprobati Windows live
> mail, to sam ostavio kao zadnju opciju :D a sad kad sam pogledao
> screenshotove, cini se najslicniji Operi.
>
Osobno mislim da je Thunderbird najbolji. Sto se tice razvoja, uglavnom
odustaju svi jer istrazivanja pokazuju da news i mail izumiru. Mladje
generacije uglavnom za komunikaciju koriste Facebook i razne webmailove.

Blank...

unread,
Jun 7, 2013, 12:47:29 PM6/7/13
to
On 07-Jun-13 14:51, Blank... wrote:

> Jos isprobati Windows live
> mail, to sam ostavio kao zadnju opciju :D

Upozorenje ako netko misli ovo isprobati - nemojte. Osim sto je jedan od
programa koji je proveo najkrace vrijeme prije deinstalacije, ostavio je
za sobom hrpu sranja za koju ni ne znam gdje se sve ugurao (jer nije
standalone nego dio windows essentialsa pa se instalira iz njega, ali
ovaj bez upozorenja doda jos par stvarcica).
Do te mjere da sam morao iskljuciti BITS service jer je manijak
konstanto skidao nesto i zderao sav bandwidth (iako mi je iskljucen
update windowsa).

Toninjo

unread,
Jun 8, 2013, 6:20:57 AM6/8/13
to
On Thu, 06 Jun 2013 21:40:25 +0200, Blank... <no....@opera.com> wrote:

> I ne, nece to sve biti, nema M2 i nikada se nece vratiti (ovo pisem s iz
> Opere iscupanog "Opera maila").

Zar je moguće da će samo tako ukinuti M2??
Što će se dogoditi s mejlovima i accountima korisnika,
ako se program automatski apdejta na novu Operu?

Blank...

unread,
Jun 8, 2013, 6:24:31 AM6/8/13
to
On 08-Jun-13 12:20, Toninjo wrote:

> Zar je mogu�e da �e samo tako ukinuti M2??

Vec ucinjeno.

> �to �e se dogoditi s mejlovima i accountima korisnika,
> ako se program automatski apdejta na novu Operu?

Nemam pojma. Mozes skinuti "Opera mail", bez problema importira sve iz
Opere. Jedino sto ne radi kako treba.

http://snapshot.opera.com/opera-mail/first_1.0-1033/Opera-Mail-1.0-1033.i386.exe

Toninjo

unread,
Jun 9, 2013, 3:55:20 AM6/9/13
to
On Sat, 08 Jun 2013 12:24:31 +0200, Blank... <no....@thunderbird.com>
wrote:

> On 08-Jun-13 12:20, Toninjo wrote:
>
>> Zar je moguće da će samo tako ukinuti M2??
>
> Vec ucinjeno.
>
>> Što će se dogoditi s mejlovima i accountima korisnika,
>> ako se program automatski apdejta na novu Operu?
>
> Nemam pojma. Mozes skinuti "Opera mail", bez problema importira sve iz
> Opere. Jedino sto ne radi kako treba.
>
> http://snapshot.opera.com/opera-mail/first_1.0-1033/Opera-Mail-1.0-1033.i386.exe


O majku mu, ovo je Operin totalani harakiri...
Ali znači, e-mail klijent će razvijati posebno... Aj bar nešto...

Tonci R.

unread,
Jun 9, 2013, 11:09:03 AM6/9/13
to
Mislim da nece. Ovaj su samo izvukli iz stare Opere.

Toninjo

unread,
Jun 9, 2013, 3:39:42 PM6/9/13
to
On Sat, 08 Jun 2013 12:24:31 +0200, Blank... <no....@thunderbird.com>
wrote:


> Nemam pojma. Mozes skinuti "Opera mail", bez problema importira sve iz
> Opere. Jedino sto ne radi kako treba.
>
> http://snapshot.opera.com/opera-mail/first_1.0-1033/Opera-Mail-1.0-1033.i386.exe

A što ne radi... Evo newsi mi rade ok, kao i prije... Mail?

Tnx...

Yossarian

unread,
Jun 10, 2013, 1:50:34 AM6/10/13
to
On 09.06.2013, Tonci R. wrote:

> Mislim da nece. Ovaj su samo izvukli iz stare Opere.

Ne, to je kompletna stara Opera, samo su onemogućili ulaz u njeno orginalno
sučelje. Pogledaj veličinu file_a.

Blank...

unread,
Jun 10, 2013, 2:23:31 AM6/10/13
to
On 10-Jun-13 07:50, Yossarian wrote:

> Ne, to je kompletna stara Opera, samo su onemogućili ulaz u njeno orginalno
> sučelje. Pogledaj veličinu file_a.

Hehe, to sam i ja pomislio :)

Blank...

unread,
Jun 10, 2013, 2:24:58 AM6/10/13
to
On 09-Jun-13 21:39, Toninjo wrote:

> A što ne radi... Evo newsi mi rade ok, kao i prije... Mail?

Meni nista osim RSSa ne provjerava automatski (bez obzira sto je
podeseno). Takoder kad kliknem na naziv news grupe skida neke prastare
postove, svaki puta (gomila ih jedan na drugi).

Tonci R.

unread,
Jun 10, 2013, 5:06:57 AM6/10/13
to
On 10.6.2013. 7:50, Yossarian wrote:
> On 09.06.2013, Tonci R. wrote:
>
>> Mislim da nece. Ovaj su samo izvukli iz stare Opere.
>
> Ne, to je kompletna stara Opera, samo su onemogućili ulaz u njeno orginalno
> sučelje. Pogledaj veličinu file_a.
>
Znam da nije. Rekao sam da su samo izvukli M2 iz stare Opere, s tim da
nema svih podesavanja koja su bila dio Opere a odnosila su se na M2.


0 new messages