Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Uhićenja zbog skidanja s neta

47 views
Skip to first unread message

Ante

unread,
Oct 9, 2012, 3:24:51 AM10/9/12
to
Znam da su uhitili neke ljude u Ka�telima kod Splita jer su skidali filmove
s neta. Navodno ih nisu prodavali, nego su skinuli par filmova za sebe.

Moj prijatelj do�ao kod mene i o�e skidati filmove s mog kompa i s moje
internetske veze. To sam mu zabranio jer mi se ne da imati zawebanciju s
drotovima zbog njega. Bez obzira kolika je �ansa da skupe ba� mene, ali
�injenica je da je to ilegalno i da su sad po�eli prcati. Uhvatili su mali
broj ljudi, �isto radi upozorenja ostalima, a pitanje je vremena kad �e
pritegnuti jo� vi�e. Zato je za izvo�enje pizdarija potrebno osigurati
stanovite preduvjete da te ne mogu uhvatiti, a ne od doma i�i skidati tek
tako.

Onda je on rekao da ide barem skinuti titlove za filmove koje ve� ima (tip
je student i nema net doma pa je do�ao kod mene). Sad mene zanima ovako: Da
li je skidanje titlova tako�er ilegalno. Tu on ne skida filmove koji su
autorsko djelo, ali postavlja se pitanje koja je svrha tih titlova i na �to
se oni to�no odnose. Sigurno nije kupio film u trgovini jer taj DVD ima na
sebi hrvatske titlove.

Zanima me da li je i skidanje titlova ka�njivo kao i skidanje filmova?


Aleksandar Ivanisevic

unread,
Oct 9, 2012, 4:00:11 AM10/9/12
to
"Ante" <anto...@gmail.com> writes:


[...]

>
> Zanima me da li je i skidanje titlova kažnjivo kao i skidanje filmova?

Skidanje kao takvo je uzasno skupo i tesko dokazati. Vrlo su rijetki
slucajevi da je netko najebao zbog cistog downloada. Tako da ak lik
klikne na .srt link (pa i na .avi) na webu, vjerojatnost da ce stici
neka tuzba je infinitezimalna.

Ono gdje ekipa najebe je sharing, tj. upload. Svaki put kad skidas
nesto s torrenata, moras po definiciji protokola istovremeno i
uploadati. Ekipa stavi svoj tracker i biljezi sa kojih IP-jeva se
uploadalo i onda to ganja.

--
Ti si arogantan, prepotentan i peglaš vlastitu frustraciju. -- Ivan
Tišljar, hr.comp.os.linux

Ante

unread,
Oct 9, 2012, 4:09:27 AM10/9/12
to
> Skidanje kao takvo je uzasno skupo i tesko dokazati. Vrlo su rijetki
> slucajevi da je netko najebao zbog cistog downloada. Tako da ak lik
> klikne na .srt link (pa i na .avi) na webu, vjerojatnost da ce stici
> neka tuzba je infinitezimalna.

Da, ali ako ti pristupa� web siteu, tada web server, tj. web aplikacija mo�e
pro�itati IP adresu korisnika koji je pristupio. E sad, malo je te�e sku�iti
da je netko kliknuo na link za download. Ali postoji �tos kojeg navodno
drotovi koriste. Naime, ako nije link koji vodi direktno na .AVI file ili
ne�to sli�no, nego je link koji vr�i redirekciju na drugi html (ili aspx ili
�togod), a taj drugi file pokre�e automatski download. Tada se lako do�e do
IP adrese onoga koji je kliknuo. Da li je edovr�io download ili je prekinuo
downloadiranje na pola, to se mo�e utvrditi ako mu upadnu doma i oduzmu
komp.


MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 5:06:42 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 10:09, Ante wrote:
>> Skidanje kao takvo je uzasno skupo i tesko dokazati. Vrlo su rijetki
>> slucajevi da je netko najebao zbog cistog downloada. Tako da ak lik
>> klikne na .srt link (pa i na .avi) na webu, vjerojatnost da ce stici
>> neka tuzba je infinitezimalna.
>
> Da, ali ako ti pristupa� web siteu, tada web server, tj. web aplikacija mo�e
> pro�itati IP adresu korisnika koji je pristupio. E sad, malo je te�e sku�iti
> da je netko kliknuo na link za download. Ali postoji �tos kojeg navodno
> drotovi koriste. Naime, ako nije link koji vodi direktno na .AVI file ili
> ne�to sli�no, nego je link koji vr�i redirekciju na drugi html (ili aspx ili
> �togod), a taj drugi file pokre�e automatski download. Tada se lako do�e do
> IP adrese onoga koji je kliknuo. Da li je edovr�io download ili je prekinuo
> downloadiranje na pola, to se mo�e utvrditi ako mu upadnu doma i oduzmu
> komp.
>

Najbolje se ti iskljuci s interneta i vrati router, jer inace neces moc
mirno spavat i usrat ces se svaki put kad ti neko pozvoni na vrata...

Mach5

unread,
Oct 9, 2012, 5:45:04 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 9:24, Ante wrote:

> Zanima me da li je i skidanje titlova kaľnjivo kao i skidanje filmova?

Skidanje tzv. "retail" titlova mozda i jest protuzakonito, ali ne vidim
na koji bi nacin bilo nezakonito skinuti titl koji je sam napravio neki
bezveznjak sa titlovi.net il nekog drugog slicnog sajta.

Takodjer, netko iz MUP-a je nedavno (mislim u doba one SOPA/ACTA
paranoje) na HRT-u rekao kako se u RH ne gone ljudi koji skidaju za
vlastite potrebe (jer su svjesni da bi onda morali istrazivat 80% Hrvata
sa broadband internetom).

Najgore sto ti se moze dogodit je da te neka od stranih agencija koje
prate piratstke aktivnosti nadje dok dijelis neki torrent i posalje tvom
provideru prigovor, na sto ces od istog dobit nekakvo upozorenje u kojem
ce ti zaprijetit ukidanjem usluge.



--
Is Christian morality psychopathic?
http://www.youtube.com/watch?v=wUVXEmJRGns

Ante

unread,
Oct 9, 2012, 6:00:37 AM10/9/12
to
> Takodjer, netko iz MUP-a je nedavno (mislim u doba one SOPA/ACTA paranoje)
> na HRT-u rekao kako se u RH ne gone ljudi koji skidaju za vlastite potrebe
> (jer su svjesni da bi onda morali istrazivat 80% Hrvata sa broadband
> internetom).

Ne�e oni istra�ivat 80% ljudi jer to nisu u mogu�nosti. Zato su onu uhvatili
par �rtvenih jaraca, nabili im kaznene prijave, �isto da ostali umanje takve
aktivnosti.

> Najgore sto ti se moze dogodit je da te neka od stranih agencija koje
> prate piratstke aktivnosti nadje dok dijelis neki torrent i posalje tvom
> provideru prigovor, na sto ces od istog dobit nekakvo upozorenje u kojem
> ce ti zaprijetit ukidanjem usluge.

Uglavnom da. Pitanje je samo kad �e pritegnuti dodatno. �ini se da sve ide
prema tome da �ele iskorijeniti pirateriju ili je smanjiti na najmanju
mogu�u razinu. Ali s druge strane, ako maxtv i ostali budu napla�ivali 5 kn
za 1 film ili uvedu pretplatu od 50 kn mjese�no sa uklju�enih 100 gledanja
filmova, onda ne�e biti ni smisla skidati s neta i gnjaviti se.


BotaniCar

unread,
Oct 9, 2012, 5:49:13 AM10/9/12
to
Dana 9.10.2012. 10:00, Aleksandar Ivanisevic je napisao:
> "Ante" <anto...@gmail.com> writes:
>
>
> [...]
>
>>
>> Zanima me da li je i skidanje titlova kažnjivo kao i skidanje filmova?
>
> Skidanje kao takvo je uzasno skupo i tesko dokazati. Vrlo su rijetki
> slucajevi da je netko najebao zbog cistog downloada. Tako da ak lik
> klikne na .srt link (pa i na .avi) na webu, vjerojatnost da ce stici
> neka tuzba je infinitezimalna.
>
> Ono gdje ekipa najebe je sharing, tj. upload. Svaki put kad skidas
> nesto s torrenata, moras po definiciji protokola istovremeno i
> uploadati. Ekipa stavi svoj tracker i biljezi sa kojih IP-jeva se
> uploadalo i onda to ganja.
>

Da nije netko slucajno u gugl upisao 'infinitezimalna'

Ante

unread,
Oct 9, 2012, 6:01:11 AM10/9/12
to
> Najbolje se ti iskljuci s interneta i vrati router, jer inace neces moc
> mirno spavat i usrat ces se svaki put kad ti neko pozvoni na vrata...

Di si MaterBlastere, trole stari, �ta ima novoga. Jel se jo� seksa� sa
mu�kima?


MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 6:03:32 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 11:45, Mach5 wrote:

>> Zanima me da li je i skidanje titlova ka�njivo kao i skidanje filmova?
>
> Skidanje tzv. "retail" titlova mozda i jest protuzakonito, ali ne vidim
> na koji bi nacin bilo nezakonito skinuti titl koji je sam napravio neki
> bezveznjak sa titlovi.net il nekog drugog slicnog sajta.
>

Naravno da nije protuzakonito, pa ne vidim cemu se ti brines glede
njegove poaranoje.


> Takodjer, netko iz MUP-a je nedavno (mislim u doba one SOPA/ACTA
> paranoje) na HRT-u rekao kako se u RH ne gone ljudi koji skidaju za
> vlastite potrebe (jer su svjesni da bi onda morali istrazivat 80% Hrvata
> sa broadband internetom).
>

Nek on lepo plati MUP-u 500kn i vratit ce mu kontrolu nad kompom :)

I njegova uvodna tvrdnja o nekim uhicenicima iz Kastela radi skidanja
"filmova s neta" je netocna i samo sirenje jedne dobre novinarske
patke. Da je sam prato pricu do kraja vidio bi kako je nasjeo novinskim
natpisima.

> Najgore sto ti se moze dogodit je da te neka od stranih agencija koje
> prate piratstke aktivnosti nadje dok dijelis neki torrent i posalje tvom
> provideru prigovor, na sto ces od istog dobit nekakvo upozorenje u kojem
> ce ti zaprijetit ukidanjem usluge.
>

Nece mu se ni to dogodit, jer su nasi provajderi s najbjednijim
upload-om toliko sitne ribe da nikog ne zanimaju, osim ako nije
u pitanju terorizam, pedofilija i djecji porno.

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 6:05:49 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 12:01, Ante wrote:
>> Najbolje se ti iskljuci s interneta i vrati router, jer inace neces moc
>> mirno spavat i usrat ces se svaki put kad ti neko pozvoni na vrata...
>
> Di si MaterBlastere, trole stari, �ta ima novoga. Jel se jo� seksa� sa
> mu�kima?
>

Evo upravo sam platil MUP-u 500kn pa su mi vratili kontrolu nad kompom,
i sad se mogu opet zabavljat smijuci se retardiranim komentarima kojima
ti prednjacis :)))

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 6:06:49 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 12:00, Ante wrote:
>> Takodjer, netko iz MUP-a je nedavno (mislim u doba one SOPA/ACTA paranoje)
>> na HRT-u rekao kako se u RH ne gone ljudi koji skidaju za vlastite potrebe
>> (jer su svjesni da bi onda morali istrazivat 80% Hrvata sa broadband
>> internetom).
>
> Ne�e oni istra�ivat 80% ljudi jer to nisu u mogu�nosti. Zato su onu uhvatili
> par �rtvenih jaraca, nabili im kaznene prijave, �isto da ostali umanje takve
> aktivnosti.
>

:)))))))))))))))


>> Najgore sto ti se moze dogodit je da te neka od stranih agencija koje
>> prate piratstke aktivnosti nadje dok dijelis neki torrent i posalje tvom
>> provideru prigovor, na sto ces od istog dobit nekakvo upozorenje u kojem
>> ce ti zaprijetit ukidanjem usluge.
>
> Uglavnom da. Pitanje je samo kad �e pritegnuti dodatno. �ini se da sve ide
> prema tome da �ele iskorijeniti pirateriju ili je smanjiti na najmanju
> mogu�u razinu. Ali s druge strane, ako maxtv i ostali budu napla�ivali 5 kn
> za 1 film ili uvedu pretplatu od 50 kn mjese�no sa uklju�enih 100 gledanja
> filmova, onda ne�e biti ni smisla skidati s neta i gnjaviti se.
>

:))))))))))))))))

Goran

unread,
Oct 9, 2012, 8:01:06 AM10/9/12
to
???

Ne kuzim zasto se ti izrugivas kad su pitanje skroz na mjestu. Samo
ispadas nezreli papak. I naravno da postoji mogucnost da se torrentasa
kazni, cak i u ovoj banana republici, a pogotovo ce postojati kad udjemo
u EU. Uostalom, HR vec sada ima puno obaveza prema EU. Da ne govorim o
raznim multinacionalnim korporacijama koje stalno vrse pritisak i
lobiraju za kaznjavanje raspacavanja (torrent). Cak je i nas precjdnik
umocen...

I da, titlovi se takodjer imaju copyright... Pitanje je samo do koje
mjere, tj. jesu li zasticeni i titlovi koje je netko po sluhu napravio.
A za odgovor na ta pitanja treba dobro prouciti zakon, za sto je naravno
sposobno 1% newsa :)

Ante

unread,
Oct 9, 2012, 8:33:56 AM10/9/12
to
> Evo upravo sam platil MUP-u 500kn pa su mi vratili kontrolu nad kompom,
> i sad se mogu opet zabavljat smijuci se retardiranim komentarima kojima
> ti prednjacis :)))

Pa nisam ja kriv �to si ti nasjeo na tu foru da mora� platiti pare da bi se
obustavio kazneni progon protiv tebe. Ispao si naivac i izgubio si pare
uzalud.


MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 8:44:00 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 14:33, Ante wrote:

>> Evo upravo sam platil MUP-u 500kn pa su mi vratili kontrolu nad kompom,
>> i sad se mogu opet zabavljat smijuci se retardiranim komentarima kojima
>> ti prednjacis :)))
>
> Pa nisam ja kriv �to si ti nasjeo na tu foru da mora� platiti pare da bi se
> obustavio kazneni progon protiv tebe. Ispao si naivac i izgubio si pare
> uzalud.
>

Hahaha koji si ti naivac, sigurno si najbolji u razredu za umno
zakinute :)))

Inace, kad ti mupici zakljucaju komp jer bu ti frend skidal titlove,
to bu te kostalo samo 500kn i nebuju ti dolazili doma niti zapljenili
komp :-D :-D :-D

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 8:51:10 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 14:01, Goran wrote:
> ???
>
> Ne kuzim zasto se ti izrugivas kad su pitanje skroz na mjestu.

Zato jer znam tocno kaj je se dogodilo u spomenutom slucaju i zato
jer znam kako nas mup reagira samo na interpolove zahtjeve i zato
jer znam koje i kakve aktivnosti interlop prati.


> Samo ispadas nezreli papak.I naravno da postoji mogucnost da se torrentasa
> kazni, cak i u ovoj banana republici, a pogotovo ce postojati kad udjemo
> u EU.

Nezreli papci su oni koji nasjedaju na novinarske patke i oni koji
vjeruju da nas mup nema pametnijeg posla i ima dovoljno ljudi da prati
sitne internet prekrsitelje.


>
> I da, titlovi se takodjer imaju copyright... Pitanje je samo do koje
> mjere, tj. jesu li zasticeni i titlovi koje je netko po sluhu napravio.
> A za odgovor na ta pitanja treba dobro prouciti zakon, za sto je naravno
> sposobno 1% newsa :)

Titlovi koje naivac spominje nemaju niti su ikad imali copyright.
Mogu eventualno imat copyright na glupost i debilnost, kakvi i jesu :-D

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 8:52:49 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 14:51, MasterBlaster wrote:


> aktivnosti interlop prati.

interpol, jamacno :)

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 9:29:49 AM10/9/12
to

"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message news:k513m2$jus$1...@news.metronet.hr...
>
> I da, titlovi se takodjer imaju copyright...

Mislim da ti je ovo pravopisna i formalno-pravna glupost!...LOL

Igor

unread,
Oct 9, 2012, 9:54:01 AM10/9/12
to
"Mach5" <1@1.1> wrote in message news:k50rn8$9p$1...@speranza.aioe.org...
> On 9.10.2012. 9:24, Ante wrote:
>
>> Zanima me da li je i skidanje titlova ka�njivo kao i skidanje filmova?
>
> Skidanje tzv. "retail" titlova mozda i jest protuzakonito, ali ne vidim na
> koji bi nacin bilo nezakonito skinuti titl koji je sam napravio neki
> bezveznjak sa titlovi.net il nekog drugog slicnog sajta.

Imate na "hr.rec.film" grupi thread "DVD titlovi i autorska prava".

Skraceno, moze se najebat i zbog downloadanja, uploadanja i
tipkanja/prevodjenja titlova :).

Igor

unread,
Oct 9, 2012, 9:52:30 AM10/9/12
to
"BotaniCar" <botanicar@-makni-gmail.dot.com> wrote in message
news:k50ruq$uo2$1...@ls237.t-com.hr...
> Da nije netko slucajno u gugl upisao 'infinitezimalna'

Da nije neko s IRC-a nesto? xD

Igor

unread,
Oct 9, 2012, 9:56:08 AM10/9/12
to
"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message
news:k516j4$9i7$1...@ls237.t-com.hr...
>> I da, titlovi se takodjer imaju copyright... Pitanje je samo do koje
>> mjere, tj. jesu li zasticeni i titlovi koje je netko po sluhu napravio.
>> A za odgovor na ta pitanja treba dobro prouciti zakon, za sto je naravno
>> sposobno 1% newsa :)
>
> Titlovi koje naivac spominje nemaju niti su ikad imali copyright.
> Mogu eventualno imat copyright na glupost i debilnost, kakvi i jesu :-D


Nazalost, cini se da imaju copyright. Vidi "DVD titlovi i autorska prava" na
hr.rec.film grupi.

Goran

unread,
Oct 9, 2012, 10:23:00 AM10/9/12
to
...a glupost je neunistiva! Imas neki konkretan razlog ili si strucnjak
za pitanje copyrighta? Najvaznije da si spreman komentirati tipfeler...

Ja samo prenosim ono sto sam citao na drugim mjestima i sta se lako moze
pronaci po netu, a evo ti i dokaz o blokiranju URL-a na titlove nakon
zahtjeva filmskih studija:

http://www.google.com/transparencyreport/removals/copyright/domains/titlovi.com/

Pffff ma cemu se uopce trudit...

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 10:03:38 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 15:54, Igor wrote:

>> Skidanje tzv. "retail" titlova mozda i jest protuzakonito, ali ne
>> vidim na koji bi nacin bilo nezakonito skinuti titl koji je sam
>> napravio neki bezveznjak sa titlovi.net il nekog drugog slicnog sajta.
>
> Imate na "hr.rec.film" grupi thread "DVD titlovi i autorska prava".
>
> Skraceno, moze se najebat i zbog downloadanja, uploadanja i
> tipkanja/prevodjenja titlova :).

To su gore spominjani "retail" titlovi, a o njima ovdje nema dvojbe.

Radi se o titlovima koje rade djeca zeljna paznje i objavljuju ih
na, uglavnom sprpskim, sajtovima. Ne radi se o nikakvim zasticenim
materijalima nego o privatnim uradcima koje ta ista djeca nesebicno
dijele svim zainteresiranima kako bi priskrbili poneku zahvalu.
Inace su u 98% slucajeva toliko losi da i ne zasluzuju naziv titlovi.

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 10:06:01 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 15:56, Igor wrote:

>>> I da, titlovi se takodjer imaju copyright... Pitanje je samo do koje
>>> mjere, tj. jesu li zasticeni i titlovi koje je netko po sluhu napravio.
>>> A za odgovor na ta pitanja treba dobro prouciti zakon, za sto je naravno
>>> sposobno 1% newsa :)
>>
>> Titlovi koje naivac spominje nemaju niti su ikad imali copyright.
>> Mogu eventualno imat copyright na glupost i debilnost, kakvi i jesu :-D
>
>
> Nazalost, cini se da imaju copyright. Vidi "DVD titlovi i autorska
> prava" na hr.rec.film grupi.

Nema dvojbe da "DVD titlovi" nisu zasticeni, kao i sav ostali materijal
na DVD-u, ali ne radi se o tim titlovima.

Goran

unread,
Oct 9, 2012, 10:34:01 AM10/9/12
to
Sve jasno i argumentirano nema sta. Nadam se da neki pravni skaut ovo
cita jer ti ne gine fina karijera...

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 10:39:48 AM10/9/12
to

"Goran" <go...@nospam.com> wrote in message news:k51c04$1rm$1...@news.metronet.hr...

> Ja samo prenosim ono sto sam citao na drugim mjestima i sta se lako moze
> pronaci po netu, a evo ti i dokaz o blokiranju URL-a na titlove nakon
> zahtjeva filmskih studija:
>
> http://www.google.com/transparencyreport/removals/copyright/domains/titlovi.com/
>
> Pffff ma cemu se uopce trudit...

Isplati se truditi, ponekad! Potaknuo si me na razmi�ljanje:
Npr. Ako je film snimljen po nekoj knjizi, da li Filmski studio otkupljuje ISKLJU�IVO pravo raspolaganja tekstom, ili
samo pisac teksta/knjige ima pravo tra�iti copyright na tekst?
Dalje, ukoliko se knjiga prevede na svahili jezik, treba li se dozvola prevo�enja tra�iti i od filmskog studija?

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 10:41:35 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 16:34, Goran wrote:

> Sve jasno i argumentirano nema sta. Nadam se da neki pravni skaut ovo
> cita jer ti ne gine fina karijera...

Imam vec prekrasnu i ne treba mi finija :)

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 10:47:37 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 16:39, vaso wrote:

> Npr. Ako je film snimljen po nekoj knjizi, da li Filmski studio otkupljuje ISKLJU�IVO pravo raspolaganja tekstom, ili
> samo pisac teksta/knjige ima pravo tra�iti copyright na tekst?
> Dalje, ukoliko se knjiga prevede na svahili jezik, treba li se dozvola prevo�enja tra�iti i od filmskog studija?
>

Dozvolu za prijevod nekog autorskog djela moras trazit od svih vlasnika
doticnog, koji moze biti osoba, izdavacka kuca, filmski studio, ..,
ili svi zajedno.
Ali ovdje nije pitanje dopustenja za prijevod necega, nego skidanje
necijeg domaceg rada koje je nastalo kao skolski zadatak koji kao
takav naravno ne podlijeze nikakvom progonu. Isto kao sto nije ilegalno
skidanje skolske lektire, tako nije ni tih titlova, a i kvalitetom su
na istoj razini...

Igor

unread,
Oct 9, 2012, 10:50:58 AM10/9/12
to
"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message
news:k51ar0$df8$1...@ls237.t-com.hr...
>> Imate na "hr.rec.film" grupi thread "DVD titlovi i autorska prava".
>>
>> Skraceno, moze se najebat i zbog downloadanja, uploadanja i
>> tipkanja/prevodjenja titlova :).
>
> To su gore spominjani "retail" titlovi, a o njima ovdje nema dvojbe.
>
> Radi se o titlovima koje rade djeca zeljna paznje i objavljuju ih
> na, uglavnom sprpskim, sajtovima. Ne radi se o nikakvim zasticenim
> materijalima nego o privatnim uradcima koje ta ista djeca nesebicno
> dijele svim zainteresiranima kako bi priskrbili poneku zahvalu.
> Inace su u 98% slucajeva toliko losi da i ne zasluzuju naziv titlovi.

Nazalost, ista stvar je i s titlovima koji nisu original skinuti s DVD-a vec
rucno tipkani. Procitaj si temu koju sam ti naveo.

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 10:46:25 AM10/9/12
to

"Mach5" <1@1.1> wrote in message news:k50rn8$9p$1...@speranza.aioe.org...
> On 9.10.2012. 9:24, Ante wrote:
>
> > Zanima me da li je i skidanje titlova ka�njivo kao i skidanje filmova?
>
> Skidanje tzv. "retail" titlova mozda i jest protuzakonito, ali ne vidim
> na koji bi nacin bilo nezakonito skinuti titl koji je sam napravio neki
> bezveznjak sa titlovi.net il nekog drugog slicnog sajta.

U osnovi, filmski studio ima copyright pravo i za sliku i ton svoga filma....
Posebna je pri�a ako je film snimljen po nekoj knjizi....

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 10:47:10 AM10/9/12
to

"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message news:k51avf$df8$2...@ls237.t-com.hr...
> >
> > Nazalost, cini se da imaju copyright. Vidi "DVD titlovi i autorska
> > prava" na hr.rec.film grupi.
>
> Nema dvojbe da "DVD titlovi" nisu zasticeni, kao i sav ostali materijal
> na DVD-u,

?????

Mach5

unread,
Oct 9, 2012, 11:20:35 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 16:50, Igor wrote:
> Procitaj si temu koju sam ti naveo.

U tom topicu nema nis konkretno, vec samo naklapanja hrpe
poluinformiranih i polunezainteresiranih likova, isto kao i ovdje.

--
Is Christian morality psychopathic?
http://www.youtube.com/watch?v=wUVXEmJRGns

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 11:13:45 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 16:47, vaso wrote:

>>
>> Nema dvojbe da "DVD titlovi" nisu zasticeni, kao i sav ostali materijal
>> na DVD-u,
>
> ?????

?????

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 11:15:55 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 16:50, Igor wrote:

>> Radi se o titlovima koje rade djeca zeljna paznje i objavljuju ih
>> na, uglavnom sprpskim, sajtovima. Ne radi se o nikakvim zasticenim
>> materijalima nego o privatnim uradcima koje ta ista djeca nesebicno
>> dijele svim zainteresiranima kako bi priskrbili poneku zahvalu.
>> Inace su u 98% slucajeva toliko losi da i ne zasluzuju naziv titlovi.
>
> Nazalost, ista stvar je i s titlovima koji nisu original skinuti s DVD-a
> vec rucno tipkani. Procitaj si temu koju sam ti naveo.


Jesam i vidim da je jedino nedopusteno sluzbeno prevodjenje bez
dozvole. Ja ovdje govorim o titlovima koji su nastali kao domaca
zadaca, a za nju ne treba nicije dopustenje.

Aleksandar Ivanisevic

unread,
Oct 9, 2012, 11:31:09 AM10/9/12
to
"Ante" <anto...@gmail.com> writes:

> Da, ali ako ti pristupaš web siteu, tada web server, tj. web aplikacija može
> pročitati IP adresu korisnika koji je pristupio. E sad, malo je teže skužiti
> da je netko kliknuo na link za download.

Nije teze, ostane IP u logu isto kao i svaki drugi klik.

Ali, kad i imaju taj podatak, da bi dokazali da si zaista skinuo taj
fajl, moraju ti provalit doma i zaplijenit masinu. Onda moraju platit
vjestaka koji ce izvjestacit disk i iscupat fajl i izvjestacit da je
to zaista fajl na koji imaju kopirajt. Sto moze biti i nemoguce jer
disk moze biti enkriptiran, a ti im ne moras dat lozinku jer je to
svjedocenje protiv samoga sebe. Moze se i desit da si fajl u
medjuvremenu obrisao. Mozes se i pojavit sa originalnim CD/DVD-om i
kazes da si skidao za backup, na sto imas pravo i za sto vec placas
naknadu u cijeni medija. Itd. Itsl. Puno prekomplicirano i
preriskantno (citaj preskupo) da bi se isplatilo.

--
Ti si arogantan, prepotentan i peglaš vlastitu frustraciju. -- Ivan
Tišljar, hr.comp.os.linux

Aleksandar Ivanisevic

unread,
Oct 9, 2012, 11:32:52 AM10/9/12
to
Decki decki, za to ne guglat treba odslusat matematicku analizu
pocetni kurs, nije to za fotografe ;)

MasterBlaster

unread,
Oct 9, 2012, 11:34:51 AM10/9/12
to
On 9.10.2012. 17:20, Mach5 wrote:

>> Procitaj si temu koju sam ti naveo.
>
> U tom topicu nema nis konkretno, vec samo naklapanja hrpe
> poluinformiranih i polunezainteresiranih likova, isto kao i ovdje.
>

Nista cudno jer to je i bit useneta, a ne nekakva argumentima
poduprta znanstvena rasprava :)

Gaghigno

unread,
Oct 9, 2012, 1:16:51 PM10/9/12
to

"Aleksandar Ivanisevic" <aleks...@ivanisevic.de> wrote
> Decki decki, za to ne guglat treba odslusat matematicku analizu
> pocetni kurs, nije to za fotografe ;)


isto tako ka�e i lije�nik i fizi�ar i kemi�ar i kotlokrpa i mehani�ar i
elektroni�ar....drugim rije�ima; svi su svakome glupani koji bi trebali iz
svega navedenoga odslu�ati po�etni kurs....


Cryogenic

unread,
Oct 9, 2012, 5:28:09 PM10/9/12
to

"Ante" <anto...@gmail.com> wrote in message
news:k50jg9$88t$1...@sunce.iskon.hr...
> Znam da su uhitili neke ljude u Ka�telima kod Splita jer su skidali
> filmove s neta. Navodno ih nisu prodavali, nego su skinuli par filmova za
> sebe.
>
> Moj prijatelj do�ao kod mene i o�e skidati filmove s mog kompa i s moje
> internetske veze. To sam mu zabranio jer mi se ne da imati zawebanciju s
> drotovima zbog njega. Bez obzira kolika je �ansa da skupe ba� mene, ali
> �injenica je da je to ilegalno i da su sad po�eli prcati. Uhvatili su mali
> broj ljudi, �isto radi upozorenja ostalima, a pitanje je vremena kad �e
> pritegnuti jo� vi�e. Zato je za izvo�enje pizdarija potrebno osigurati
> stanovite preduvjete da te ne mogu uhvatiti, a ne od doma i�i skidati tek
> tako.
>
> Onda je on rekao da ide barem skinuti titlove za filmove koje veďż˝ ima (tip
> je student i nema net doma pa je do�ao kod mene). Sad mene zanima ovako:
> Da li je skidanje titlova tako�er ilegalno. Tu on ne skida filmove koji su
> autorsko djelo, ali postavlja se pitanje koja je svrha tih titlova i na
> �to se oni to�no odnose. Sigurno nije kupio film u trgovini jer taj DVD
> ima na sebi hrvatske titlove.
>
> Zanima me da li je i skidanje titlova ka�njivo kao i skidanje filmova?
>

pun si rije�i "navodno", i na temelju toga zaklju�ujes, i ima� predrasude,
po ZAKONU mo�e� skidat, ali ne i dijelit, opusti se i u�ivaj

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 10:11:55 PM10/9/12
to

"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message news:k51ddf$fes$1...@ls237.t-com.hr...
> On 9.10.2012. 16:39, vaso wrote:
>
> > Npr. Ako je film snimljen po nekoj knjizi, da li Filmski studio otkupljuje ISKLJUČIVO pravo raspolaganja tekstom,
ili
> > samo pisac teksta/knjige ima pravo tražiti copyright na tekst?
> > Dalje, ukoliko se knjiga prevede na svahili jezik, treba li se dozvola prevođenja tražiti i od filmskog studija?
>
> Dozvolu za prijevod nekog autorskog djela moras trazit od svih vlasnika
> doticnog, koji moze biti osoba, izdavacka kuca, filmski studio, ..,
> ili svi zajedno.
> Ali ovdje nije pitanje dopustenja za prijevod necega, nego skidanje
> necijeg domaceg rada koje je nastalo kao skolski zadatak koji kao
> takav naravno ne podlijeze nikakvom progonu. Isto kao sto nije ilegalno
> skidanje skolske lektire, tako nije ni tih titlova, a i kvalitetom su
> na istoj razini...

Ista situacija i s prevedenim tekstovima pjesama ('lyrics')! I to bi trebalo zabraniti??

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 10:23:54 PM10/9/12
to

"Cryogenic" <keew...@gmail.com> wrote in message news:k524ta$6od$1...@nntp.amis.hr...
>
>
> pun si rije�i "navodno", i na temelju toga zaklju�ujes, i ima� predrasude,
> po ZAKONU mo�e� skidat, ali ne i dijelit, opusti se i u�ivaj
>

Na stranicama s titlovima ne pi�e da postoji Copyright, prema tome ga ni ne mogu hebati zbog toga!
Hmm....a �to je eventualno neki titl takav, gdje i kako to uop�e i provjeriti!?

Ili �e jednostavno zakonom re�i da su i titlovi u zabranjenoj kategoriji kao i internet-dje�ja pornjava?

vaso

unread,
Oct 9, 2012, 10:31:46 PM10/9/12
to

"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message news:k51eue$gnp$3...@ls237.t-com.hr...
Zar obi�no ne pi�e zabranjeno umno�avanje cijelog, ili samo dijelova materijala?

Ante

unread,
Oct 10, 2012, 3:48:42 AM10/10/12
to
> Jesam i vidim da je jedino nedopusteno sluzbeno prevodjenje bez
> dozvole. Ja ovdje govorim o titlovima koji su nastali kao domaca
> zadaca, a za nju ne treba nicije dopustenje.

A kad si glup ko kurac. Kakve to ima veze tko je napravio titlove. Ako je to
zakonski zadiranje u nečije autorsko djelo, onda je to zabranjeno. Sasvim
svejedno tko je to napravio.


MasterBlaster

unread,
Oct 10, 2012, 4:38:29 AM10/10/12
to
Naravno da nije.., samo to tebi nemoze biti jasno, jer ti si znastvenik
koji je otkrio da je olovni gel akumuklator suh jer mu nemoze iscurit
iznutrica :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jednog dana ce te i u tvojoj skoli za umno zakinute ucit da skidanje
nije protuzakonito, pa nastoj markirat, da ostanes pametan kao dosad.

MasterBlaster

unread,
Oct 10, 2012, 4:43:20 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 4:31, vaso wrote:

>>>> Nema dvojbe da "DVD titlovi" nisu zasticeni, kao i sav ostali materijal
>>>> na DVD-u,
>>>
>>> ?????
>>
>> ?????
>
> Zar obično ne piše zabranjeno umnožavanje cijelog, ili samo dijelova materijala?
>

Da, i to nije dvojbeno, ako pise onda su zasticeni, a uvjek pise ;)

Aleksandar Ivanisevic

unread,
Oct 10, 2012, 5:14:07 AM10/10/12
to
"Gaghigno" <gagi@@hi.htnet.hr> writes:

> "Aleksandar Ivanisevic" <aleks...@ivanisevic.de> wrote
>> Decki decki, za to ne guglat treba odslusat matematicku analizu
>> pocetni kurs, nije to za fotografe ;)
>
>
> isto tako kaže i liječnik i fizičar i kemičar i kotlokrpa i mehaničar i
> elektroničar....drugim riječima; svi su svakome glupani koji bi trebali iz
> svega navedenoga odslušati početni kurs....

Di sam ja napisao da je netko glupan?

Ante

unread,
Oct 10, 2012, 5:31:09 AM10/10/12
to
"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message
news:k53c59$s2$1...@ls237.t-com.hr...
> Naravno da nije.., samo to tebi nemoze biti jasno, jer ti si znastvenik
> koji je otkrio da je olovni gel akumuklator suh jer mu nemoze iscurit
> iznutrica :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vidim ja pojma ti nema�. Ne zna� o�ito ni �to je IP adresa, a kamo li da ti
idem obja�njavati dalje. Pojma nema�!


MasterBlaster

unread,
Oct 10, 2012, 5:38:09 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 11:31, Ante wrote:

>> Naravno da nije.., samo to tebi nemoze biti jasno, jer ti si znastvenik
>> koji je otkrio da je olovni gel akumuklator suh jer mu nemoze iscurit
>> iznutrica :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
>
> Vidim ja pojma ti nemaš. Ne znaš očito ni što je IP adresa, a kamo li da ti
> idem objašnjavati dalje. Pojma nemaš!
>

Kakve sad veze ima nekakva IP adresa s mojim odgovorom??? Ili samo
nisi popil pilule pa ti je inteligencija pala na nulu i misli ti
nekontrolirano lete iz glave?

Ante

unread,
Oct 10, 2012, 6:28:54 AM10/10/12
to
> Kakve sad veze ima nekakva IP adresa s mojim odgovorom??? Ili samo
> nisi popil pilule pa ti je inteligencija pala na nulu i misli ti
> nekontrolirano lete iz glave?

Ponavlja� iste gluparije cijelo vrijeme. Misli� da si ikome zanimljiv? Rekao
mi je prijatelj da te je prijavio na abuse od t-coma. Nadam se da �e ti
i�tekati dsl na 15 dana ili ako pi�e� iz firme da �e obavijestiti tvoje
poslovodstvo o ovome.


BotaniCar

unread,
Oct 10, 2012, 6:24:29 AM10/10/12
to
Dana 10.10.2012. 11:14, Aleksandar Ivanisevic je napisao:
> "Gaghigno" <gagi@@hi.htnet.hr> writes:
>
>> "Aleksandar Ivanisevic" <aleks...@ivanisevic.de> wrote
>>> Decki decki, za to ne guglat treba odslusat matematicku analizu
>>> pocetni kurs, nije to za fotografe ;)
>>
>>
>> isto tako kaže i liječnik i fizičar i kemičar i kotlokrpa i mehaničar i
>> elektroničar....drugim riječima; svi su svakome glupani koji bi trebali iz
>> svega navedenoga odslušati početni kurs....
>
> Di sam ja napisao da je netko glupan?
>
I zasto bi netko imao nesto protiv tecajeva iz neceg ? Sirenje vlastitog
spektra znanja boli samo prvo vrijeme.
Mene,kao informaticara,uopce ne bi smetalo nauciti raditi grncariju.

Da nije nitko slucajno guglao 'besplatne edukacije'.

Mach5

unread,
Oct 10, 2012, 6:38:27 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 12:28, Ante wrote:

> Ponavlja� iste gluparije cijelo vrijeme. Misli� da si ikome zanimljiv? Rekao
> mi je prijatelj da te je prijavio na abuse od t-coma. Nadam se da �e ti
> i�tekati dsl na 15 dana ili ako pi�e� iz firme da �e obavijestiti tvoje
> poslovodstvo o ovome.

LOL, ti fakat mislis da ekipa it T-coma (ili bilo kojeg drugog ISP-a,
ako cemo posteno) vise obraca paznju na abuse reportove?

Ante

unread,
Oct 10, 2012, 6:42:56 AM10/10/12
to
> LOL, ti fakat mislis da ekipa it T-coma (ili bilo kojeg drugog ISP-a, ako
> cemo posteno) vise obraca paznju na abuse reportove?

Pa ne obra�aju pa�nju jednako kao prije. Prije su bili dosta revni u
sankcioniranju. Ali uz vi�estruko prijavljivanje mo�da ga i skinu.


Mach5

unread,
Oct 10, 2012, 6:53:16 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 12:42, Ante wrote:
>> LOL, ti fakat mislis da ekipa it T-coma (ili bilo kojeg drugog ISP-a, ako
>> cemo posteno) vise obraca paznju na abuse reportove?
>
> Pa ne obraćaju paľnju jednako kao prije. Prije su bili dosta revni u
> sankcioniranju. Ali uz viąestruko prijavljivanje moľda ga i skinu.

Nis, angaziraj sve svoje frendove na Fejsu da posalju report, onda mozda
i bude neke sanse. :)

Ante

unread,
Oct 10, 2012, 6:57:40 AM10/10/12
to
> Nis, angaziraj sve svoje frendove na Fejsu da posalju report, onda mozda i
> bude neke sanse. :)

Ovo ti nije loąa ideja. Poslat ću im svima od reda da ąalju abuse reportove,
da zarpamo admina sa prijavama. Nadam se da će onda konačno reagirati i da
će biti neąto od toga.


MasterBlaster

unread,
Oct 10, 2012, 7:22:31 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 12:28, Ante wrote:
>> Kakve sad veze ima nekakva IP adresa s mojim odgovorom??? Ili samo
>> nisi popil pilule pa ti je inteligencija pala na nulu i misli ti
>> nekontrolirano lete iz glave?
>
> Ponavljaš iste gluparije cijelo vrijeme. Misliš da si ikome zanimljiv? Rekao
> mi je prijatelj da te je prijavio na abuse od t-coma. Nadam se da će ti
> ištekati dsl na 15 dana ili ako pišeš iz firme da će obavijestiti tvoje
> poslovodstvo o ovome.
>

Da se kaznjava glupost ti bi dozivotno bil bez neta :-D

Za gluparije me nece nicija, pa ni t-comova sluzba kaznit, a tebe radi
sljedece uvrede napisane u 9:58 "A kad si glup ko kurac" sigurno hoce.


MasterBlaster

unread,
Oct 10, 2012, 7:24:02 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 12:38, Mach5 wrote:
> On 10.10.2012. 12:28, Ante wrote:
>
>> Ponavljaš iste gluparije cijelo vrijeme. Misliš da si ikome zanimljiv?
>> Rekao
>> mi je prijatelj da te je prijavio na abuse od t-coma. Nadam se da će ti
>> ištekati dsl na 15 dana ili ako pišeš iz firme da će obavijestiti tvoje
>> poslovodstvo o ovome.
>
> LOL, ti fakat mislis da ekipa it T-coma (ili bilo kojeg drugog ISP-a,
> ako cemo posteno) vise obraca paznju na abuse reportove?
>

A koja je ikad reagirana na glupe prijave? Na njegovo prostacenje
jos uvjek uredno reagira.

Kef

unread,
Oct 10, 2012, 7:52:08 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 12:57, Ante wrote:

>
> Ovo ti nije lo�a ideja. Poslat �u im svima od reda da �alju abuse reportove,
> da zarpamo admina sa prijavama. Nadam se da �e onda kona�no reagirati i da
> �e biti ne�to od toga.
>

ti prijavljujes nekog na abuse? kak moze neko, pa bila to i abjuz
sluzba, ovakvog retardiranog idiota kao tebe ozbiljno shvatit?


--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

Kef

unread,
Oct 10, 2012, 7:55:20 AM10/10/12
to
On 9.10.2012. 9:24, Ante wrote:
> Znam da su uhitili neke ljude u Ka�telima kod Splita jer su skidali filmove
> s neta. Navodno ih nisu prodavali, nego su skinuli par filmova za sebe.
>
> Moj prijatelj do�ao kod mene i o�e skidati filmove s mog kompa i s moje
> internetske veze. To sam mu zabranio jer mi se ne da imati zawebanciju s
> drotovima zbog njega. Bez obzira kolika je �ansa da skupe ba� mene, ali
> �injenica je da je to ilegalno i da su sad po�eli prcati. Uhvatili su mali
> broj ljudi, �isto radi upozorenja ostalima, a pitanje je vremena kad �e
> pritegnuti jo� vi�e. Zato je za izvo�enje pizdarija potrebno osigurati
> stanovite preduvjete da te ne mogu uhvatiti, a ne od doma i�i skidati tek
> tako.
>
> Onda je on rekao da ide barem skinuti titlove za filmove koje veďż˝ ima (tip
> je student i nema net doma pa je do�ao kod mene). Sad mene zanima ovako: Da
> li je skidanje titlova tako�er ilegalno. Tu on ne skida filmove koji su
> autorsko djelo, ali postavlja se pitanje koja je svrha tih titlova i na �to
> se oni to�no odnose. Sigurno nije kupio film u trgovini jer taj DVD ima na
> sebi hrvatske titlove.
>
> Zanima me da li je i skidanje titlova ka�njivo kao i skidanje filmova?
>

evo i tu debila s retardiranim pitanjima. nije dosta auto grupu
zagadil, pa da malo i tu ostavi trag.

Gaghigno

unread,
Oct 10, 2012, 8:53:06 AM10/10/12
to

"Kef" <ash...@shit.net> wrote
> evo i tu debila s retardiranim pitanjima. nije dosta auto grupu
> zagadil, pa da malo i tu ostavi trag.
>


ąuti, čitaj i uľivaj...ne moraą joą i ti zagađivati sa svojim komentarima
kako su tuđi debilni...


Kef

unread,
Oct 10, 2012, 9:04:44 AM10/10/12
to
On 10.10.2012. 14:53, Gaghigno wrote:


>
> šuti, čitaj i uživaj...ne moraš još i ti zagađivati sa svojim komentarima
> kako su tuđi debilni...
>

Prema tebi, koji na njuzima pise epske litanije prepune gluposti koje
niko ne procita do kraja, ja sutim kao zaliven ;)

Gaghigno

unread,
Oct 10, 2012, 11:03:17 AM10/10/12
to

"Kef" <ash...@shit.net> wrote
> Prema tebi, koji na njuzima pise epske litanije prepune gluposti koje niko
> ne procita do kraja, ja sutim kao zaliven ;)


meni je to hobi....netko piše knjige i blogove...ja pišem prosere po
njuzima....samo s vremena na vrijeme ja to priznam, no uvijek je dovoljno
onih novih koji to ne znaju :)))


Kef

unread,
Oct 10, 2012, 11:28:46 AM10/10/12
to
a i dovoljno si jadan i zadrt da meni ides pametovat za dve linije
prosranog teksta :-P

Gaghigno

unread,
Oct 10, 2012, 1:00:09 PM10/10/12
to

"Kef" <ash...@shit.net> wrote
> a i dovoljno si jadan i zadrt da meni ides pametovat za dve linije
> prosranog teksta :-P
>

a čuj, juha se dosoljava onak prstohvatom soli, a ne lopatom :)))


Cryogenic

unread,
Oct 10, 2012, 5:35:55 PM10/10/12
to

"vaso" <branko....@xnet.hr> wrote in message
news:k52mjk$fot$1...@sunce.iskon.hr...
>
> "Cryogenic" <keew...@gmail.com> wrote in message
> news:k524ta$6od$1...@nntp.amis.hr...
>>
>>
>> pun si riječi "navodno", i na temelju toga zaključujes, i imaš
>> predrasude,
>> po ZAKONU možeš skidat, ali ne i dijelit, opusti se i uživaj
>>
>
> Na stranicama s titlovima ne piše da postoji Copyright, prema tome ga ni
> ne mogu hebati zbog toga!
> Hmm....a što je eventualno neki titl takav, gdje i kako to uopće i
> provjeriti!?
>
> Ili će jednostavno zakonom reći da su i titlovi u zabranjenoj kategoriji
> kao i internet-dječja pornjava?
>

da bi titl imao copyright, mora bit FIRMA recimo vaso-titl d.o.o koja radi
titlove te ONA stavlja copyright, svi titlovi su "divljaci",..

Ante

unread,
Oct 11, 2012, 2:59:42 AM10/11/12
to
> da bi titl imao copyright, mora bit FIRMA recimo vaso-titl d.o.o koja radi
> titlove te ONA stavlja copyright, svi titlovi su "divljaci",..

Nije problem copyrighta na titlove jer to su radili mulci. Problem je
copyrighta na filmove na koje se titlovi referiraju. Pitanje je tko skida
titlove za film sa copyrightom? Da li to skida onaj tko je kupio dvd u
dućanu? Dakle, to je zadiranje u copyright samo je pitanje da li je krivica
na onima koji skidaju takve titlove (a zna se da ih skidaju zbog ukradenih
filmova) ili je to prekrąaj samo onoga tko je napravio titlove. Naravno, na
kraju je pitanje hoće li organi vlasti hrvatske ili eu uopće forsirati da se
to sankcionira. Vjerojatno hoće s vremenom jer izgleda da oni ľele ubirati
porez na sve redom pa tako i na prodaju filmova, knjiga, programa...


bagio007

unread,
Oct 11, 2012, 3:34:43 PM10/11/12
to
"Ante" <anto...@gmail.com> wrote in message
news:k55qp5$pjg$1...@sunce.iskon.hr...
> Nije problem copyrighta na titlove jer to su radili mulci. Problem je
> copyrighta na filmove na koje se titlovi referiraju. Pitanje je tko skida
> titlove za film sa copyrightom? Da li to skida onaj tko je kupio dvd u
> du�anu? Dakle, to je zadiranje u copyright samo je pitanje da li je
> krivica na onima koji skidaju takve titlove (a zna se da ih skidaju zbog
> ukradenih filmova) ili je to prekr�aj samo onoga tko je napravio titlove.
> Naravno, na kraju je pitanje ho�e li organi vlasti hrvatske ili eu uop�e
> forsirati da se to sankcionira. Vjerojatno ho�e s vremenom jer izgleda da
> oni �ele ubirati porez na sve redom pa tako i na prodaju filmova, knjiga,
> programa...

Gluposti, mogu li ja voziti auto bez da netko pretpostavi da cu pregaziti
susjeda sa njim? Ako je odgovor na ovo DA, onda je odgovor na tvoje pitanje
NE, tj. ne moze te nitko kazniti ako imas prijevod na racunalu, ne znam koje
namjene.

Nikad nisam pisao prije EOD, ali mislim da bi ovdje stvarno dobro dosao
jedan, naporni ste i vrtite se u krug s pricom, cak niste ni zanimljivi (
vec nakon prvih par postova )

EOD ; )

vaso

unread,
Oct 11, 2012, 6:25:53 PM10/11/12
to

"bagio007" <bagi...@ptspclan.com> wrote in message news:k5770d$63u$1...@l01news1.ot.hr...
>
> Gluposti, mogu li ja voziti auto bez da netko pretpostavi da cu pregaziti
> susjeda sa njim? Ako je odgovor na ovo DA, onda je odgovor na tvoje pitanje
> NE, tj. ne moze te nitko kazniti ako imas prijevod na racunalu, ne znam koje
> namjene.

A kako te mogu kazniti zbog djecje pornjave na kompu?
Niti si vrbovao, niti si se izivljavao, niti si snimao, niti si uplodao?
Samo si to skinuo na komp?

MasterBlaster

unread,
Oct 11, 2012, 6:33:06 PM10/11/12
to
To je jedno od podrucja koje nadgleda i ganja interpol, pa nasi moraju
reagirat adekvatno. Kad interpol pocne ganjat skidace titlova, najebosi ;)

vaso

unread,
Oct 11, 2012, 8:44:01 PM10/11/12
to

"MasterBlaster" <mas...@blaster.com> wrote in message news:k57he6$d0p$2...@ls237.t-com.hr...
> > A kako te mogu kazniti zbog djecje pornjave na kompu?
> > Niti si vrbovao, niti si se izivljavao, niti si snimao, niti si uplodao?
> > Samo si to skinuo na komp?
>
> To je jedno od podrucja koje nadgleda i ganja interpol, pa nasi moraju
> reagirat adekvatno. Kad interpol pocne ganjat skidace titlova, najebosi ;)

Ja ne skidam titlove, zadovoljan sam programom HRT-a!...LOL

MasterBlaster

unread,
Oct 12, 2012, 4:58:40 AM10/12/12
to
On 12.10.2012. 2:44, vaso wrote:

>>> A kako te mogu kazniti zbog djecje pornjave na kompu?
>>> Niti si vrbovao, niti si se izivljavao, niti si snimao, niti si uplodao?
>>> Samo si to skinuo na komp?
>>
>> To je jedno od podrucja koje nadgleda i ganja interpol, pa nasi moraju
>> reagirat adekvatno. Kad interpol pocne ganjat skidace titlova, najebosi ;)
>
> Ja ne skidam titlove, zadovoljan sam programom HRT-a!...LOL

Rajse umjesto titlova skidas gace, lol, LOL :-D

Martina

unread,
Oct 13, 2014, 10:06:42 AM10/13/14
to

"Aleksandar Ivanisevic" <aleks...@ivanisevic.de> wrote in message
news:m3vcek6...@alex.2e-systems.com...
> "Ante" <anto...@gmail.com> writes:
>
>
> [...]
>
>>
>> Zanima me da li je i skidanje titlova kaľnjivo kao i skidanje filmova?
>
> Skidanje kao takvo je uzasno skupo i tesko dokazati.

Skidanje nije uľasno skupo.

Lik ti govori o skidanju s neta ne skidanju severine...!!!



Martina

unread,
Oct 13, 2014, 10:13:48 AM10/13/14
to
> Da, ali ako ti pristupa� web siteu, tada web server, tj. web aplikacija
> mo�e pro�itati IP adresu korisnika koji je pristupio. E sad, malo je te�e
> sku�iti da je netko kliknuo na link za download. Ali postoji �tos kojeg
> navodno drotovi koriste.

Sine drotovi se koriste zapisnikom sudskog vje�taka. Kod nas je to redom
neki amer ili njeamc koji mrzi hrvate jer nas vani deklariraju kao usta�e,
tu�manovce, sanaderovce, karamarkovce, pobornike pedofilske crkve, HDZ-ove
udbe i sl. i koji zna zaklamti log datoteku za sudski spis...
A to nie, kako ka�e� te�ko, te�e i sllll..
Vrlo je jednostavno i radi se konstantno...

Pogledaj malo strane novine...


vaso

unread,
Oct 13, 2014, 11:18:09 PM10/13/14
to

"Martina" <Mar...@Martina.com> wrote in message
news:m1gm9j$rjg$1...@ls237.t-com.hr...
>>> Zanima me da li je i skidanje titlova kaľnjivo kao i skidanje filmova?

Hmm.. Posredno je kaľnjivo:
Titl si skinuo jer si prije toga već (ilegalno?) skinuo film ąto je
kaľnjivo!?-:)-:)
Inače zanimljivo pitanje:
Prevoditelj/ autor titlova je to stavio na internet da bi se SKIDALO!
Moľe se raspravljati jel' on u prekrąaju?

>> Skidanje kao takvo je uzasno skupo i tesko dokazati.
> Skidanje nije uľasno skupo.

Mislio je na skupo DOKAZIVANJE skidanja?

> Lik ti govori o skidanju s neta ne skidanju severine...!!!

Da, pa makar samo i unajmio jahtu te glumio vlasnika!..lol


0 new messages