Putem select into prebacanje podataka iz sql servaera u Access bazu

se...@absoft.ba

Ja sam ovako radio kad sam iz Access baze jedne prebacao u drugu bazu koja se zvala put.mdb i tamo bi mi formiralo tabelu temp3.

strSQLDodajTemp3 = "INSERT into c:\finp\put.temp3 ( IdFirma, VrstaZT, IdPartn, Datum, Trebovanje, IznosZT, IdKonto, id ) " _
& "SELECT tblZavTroskovi.IdFirma, tblZavTroskovi.VrstaZT, tblZavTroskovi.IDDobavljacZT, tblZavTroskovi.DatDokZT, tblZavTroskovi.BrojDokZT, tblZavTroskovi.IznosZT, tblZavTroskovi.KontoZT, tblZavTroskovi.id " _
& "FROM tblZavTroskovi where tblZavTroskovi.veza='" & ArrayAp(114) & "' "

Sad istu stvar hoce iz sql server baze da prebacim podatke u access bazu put.mdb.

Ako ko ima ideju.

Hvala