mala pomoć

1 view

NoNickName

Svojevremeno sam radio sa VB 6 a sad pokušavam sa VB 2010.Sve mi je
ovdje naopako i komplicirano.
Ima li neka dobra duša koja bi mi skratila muke i objasnila kako
prikazati sadržaj nekog polja iz neke baze u TextBox-u? Ali sve pomoću
koda!
Ne zanima me ono kad samo klikneš na tamo nešto i VB posloži sve
textboxove na formu, stavi database navigaciju na vrh forme i kao to
je to.Htio bi čisti kod.Da sve radi iz koda.Tako sam radio sa VB 6.Do
sada sam se uspio povezati sa bazom i to izgleda otprilike oako:
---------------
Imports System.Data
Imports System.Data.OleDb
'ova konekcija defakto radi.
'još samo da dohvatim podatke
Public Class Form1
Dim cnGlavna As New
OleDb.OleDbConnection("Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=|
DataDirectory|\Baza.accdb;Persist Security Info=False;")

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As
System.EventArgs) Handles MyBase.Load

cnGlavna.Open()
Dim sql_komanda As New OleDb.OleDbCommand("select polje form
tablica", cnGlavna)

End Sub

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e
As System.EventArgs) Handles Button1.Click

If cnGlavna.State = ConnectionState.Open Then
MsgBox("Sve OK", MsgBoxStyle.OkOnly, "JA")
Else
MsgBox("Ups!", MsgBoxStyle.Exclamation, "JA")
End If
End Sub
End Class
--------------------
E sad trebam učitati podatke u nekakva textualna polja...

NoNickName

Hvala svima koji su mislili pomoći a nisu stigli :-)
Hvala i onima koji mi nisu htjeli pomoći jer sam se potrudio sam :-)
Našao sam točno ono što sam trebao.
Radi točno onako kako ja hoću!

Mr.Spock

Uzdaj se u se i u svoje kljuse! ;-)

"NoNickName" je napisao u poruci interesnoj
grupi:9936a361-65e6-41f1...@i17g2000vbq.googlegroups.com...