Excel

invisible

Imam tekstualnu kolonu s brojevima koji imaju vodece nule i dva
razmaka iza broja. Morao bih maknuti razmake, ali da mi ostanu vodece
nule. Molim pomoc, jer pametni Excel radi sve samo ne ono što ja
želim.

b&s

"invisible" <zvonko...@silex.hr> wrote in message
... bilo bi korisnije da si dao mali primjer na binse, ali evo, ovako
napamet; ako je podatak u A1 onda isprobaj da li ti odgovara ovo:
=SUBSTITUTE(A1;" ";"")
pa 'potegni' naniže ...

ili makro:

Dim zadREd
zadREd = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row
For Each cc In Range("A1:A" & zadREd)
cc.Value = Application.Substitute(cc, " ", "")
Next

--
pozdrav!
Berislav

invisible

On Mon, 16 Apr 2012 15:26:53 +0200, "b&s" <b...@nema.me> wrote:

> [...]
>zadREd = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row
>For Each cc In Range("A1:A" & zadREd)
>cc.Value = Application.Substitute(cc, " ", "")

Zahvaljujem, javit cu ti sutra kad probam.

invisible

> [...]

>zadREd = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row
>For Each cc In Range("A1:A" & zadREd)
>cc.Value = Application.Substitute(cc, " ", "")

Zahvaljujem, radi, naravno ;)