ODBC help ..

Drazen

Pozz svima

imam jedan mali problemcic, evo o cemu se radi, neznam jel tko imao slicno
ali eto ...

Program napisan u VB60, podloga baza podataka je MySQL i instaliran MySQL
ODBC 3.51.xx ili 5.1.xx svejedno.

Donedavno sam radio na Win7 bez SP1 i kada napravim novi exe uredno mi radi
na svim win platformama ( Win2000, WinXP, Windows VISTA i Win7 ) ...

Intalirajuci Win7 SP1 i ponovo napravim exe vise se nece spojiti na bazu na
svim platformama osim na Win7 sa SP1 tj. prijavi mi gresku:

Run-Time error: 430
Class does not support Automation or does not support expected interface.

Sto su to napravili u Win7 SP1 ????

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6451 (20110909) __________

http://www.eset.com

neno4real

hm, ta vb sestica je zakon ...

reci, pokusao si promjeniti compati. mod da radi kao na 95tici?

"Drazen" <drazen...@z3computers.hr> wrote in message

@gmail.com nordex

skini sp1
ili googlaj - znam da su nesto sa ADO-om zeznuli.
ili iskompajliraj na drugom os-u

"neno4real" <neno...@gmail.com> wrote in message