Uvođenje eura

Josip Dvorski

Pozdrav svima,

ima li negdje nešto objavljeno a vezano uz uvođenje eura nešto poput tehničke specifikacije ili slično da se polako počinjemo pripremati...mislim npr. na obvezu dvojnog iskazivanja cijena, ide li to na svaki račun ili samo na cjenovke itd.

Hvala.

Yazoo

Ovdje:
https://euro.hnb.hr/documents/2070751/2104255/Nacionalni-plan-zamjene-hrvatsk-kune-eurom_prosinac-2020.pdf/6bcd2d43-5ef8-1a8d-00d1-86b9a71c696f

U dokumentu piše:

5.2. Dvojno iskazivanje cijena
Dvojno iskazivanje cijena bit će ključna mjera za zaštitu potrošača u
postupku uvođenja
eura. Uvođenje nove valute može privremeno otežati usporedbu cijena,
što bi neka
poduzeća mogla pokušati iskoristiti za povećanje vlastite dobiti. S
ciljem da to spriječi
Vlada RH donošenjem zakona o euru i izmjenama odgovarajućih propisa
uvest će
obvezu dvojnog iskazivanja cijena. Ta će obveza biti uvedena 30
kalendarskih dana
nakon što Vijeće EU-a odluči da Hrvatska zadovoljava potrebne uvjete
za uvođenje eura
i utvrdi fiksni tečaj konverzije, a ostat će na snazi sve do isteka 12
mjeseci nakon dana
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE I HRVATSKA NARODNA BANKA
NACIONALNI PLAN ZAMJENE HRVATSKE KUNE EUROM 37
uvođenja eura. Dvojno iskazivanje cijena omogućit će potrošačima da
lakše uoče
trgovce i ostale poduzetnike koji su neopravdano povećali cijene ili
ih neispravno
preračunali pri konverziji u novu valutu. Ta se obveza pokazala vrlo
učinkovitom u
državama članicama koje su dosad uvele euro.

Josip Dvorski

Hvala na odgovoru, ovaj dokument sam vidio, mislio sam ima li gdje opisano kako će se dvojno iskazivati cijene, treba li za svaku stavku na računu prikazati cijenu u kn i eur, koja cijena ide prva, da li na sumi računa treba također iskazati iznos u kn i eur i sl.

lp,Josip

Yazoo

On Thu, 7 Oct 2021 01:54:05 -0700 (PDT), Josip Dvorski
<josip....@gmail.com> wrote:

>Hvala na odgovoru, ovaj dokument sam vidio, mislio sam ima li gdje opisano kako će se dvojno iskazivati cijene, treba li za svaku stavku na ra??nu prikazati cijenu u kn i eur, koja cijena ide prva, da li na sumi računa treba također iskazati iznos u kn i eur i sl.
>
>lp,Josip

Ne znam da li je to negdje objavljeno/definirano.