kloniranje tps

JT

Moľda malo glupo pitanje :) postoji moľda neki jednostavni način da kod
unosa ili izmjene podataka u jednoj tps datoteci da se isto provede i u
drugoj, da u svakom trenutku postoji kopija?

Oggy

Da....

"JT" wrote in message news:q14d9n$hhd$1...@sunce.iskon.hr...

Možda malo glupo pitanje :) postoji možda neki jednostavni način da kod

Oggy

Imaš npr. BAZA1, a isto tako imaš i BAZA2, koje su po svemu identične, osim
naravno po prefiksu.
I onda u kodu kod dodavanja, npr. BAZA2:Record = BAZA1:Record
Add(BAZA2)

"JT" wrote in message news:q14d9n$hhd$1...@sunce.iskon.hr...

Možda malo glupo pitanje :) postoji možda neki jednostavni način da kod

JT

Da, ali mislio sam da bude jedna baza, a da zapisuje u dvije tps datoteke.
Mogu i to, ali mislio sam ako postoji neki način bez da piąem svugdje u kodu
gdje imam insert ili update, da se isto izvrąi i u drugoj datoteci. Sve to s
ciljem da uvijek imam trenutni backup datoteka.

"Oggy" <og...@bilanca.hr> wrote in message
> [...]
>

> "JT" wrote in message news:q14d9n$hhd$1...@sunce.iskon.hr...
>
> Moľda malo glupo pitanje :) postoji moľda neki jednostavni način da kod

Oggy

Tako lako ne...

"JT" wrote in message news:q14iga$lbj$1...@sunce.iskon.hr...

Da, ali mislio sam da bude jedna baza, a da zapisuje u dvije tps datoteke.
Mogu i to, ali mislio sam ako postoji neki način bez da pišem svugdje u kodu
gdje imam insert ili update, da se isto izvrši i u drugoj datoteci. Sve to s
> [...]

> "JT" wrote in message news:q14d9n$hhd$1...@sunce.iskon.hr...
>
> Možda malo glupo pitanje :) postoji možda neki jednostavni način da kod

Oggy

možeš probati sa alias-om

> [...]

> "JT" wrote in message news:q14d9n$hhd$1...@sunce.iskon.hr...
>
> Možda malo glupo pitanje :) postoji možda neki jednostavni način da kod

sandinzz

Pozdrav.
BAZA i BAZA1 su posebne tps tabele.
Ono što ti želiš postoji u SQL bazama (SQL replication).
Zoran.

Ogi

Ako za insert/update/delete u većini slučajeva koristiš klasičan form,
možda problem brzo možeš riješiti preko trigera, staviš npr. u trigger
after insert ovo nešto slično kao što je napisao oggy
na isti način dodaš i triggere za update i delete...

naravno "bazu2" ćeš morati dodati kao novi table, s drugačijim nazivom....

Ako imaš insert/update/delete iskodiran ručno.. ili za tako nešto uvijek
koristi poziv izgenerirane funkcije (RIUpdate... ) gdje bi trebao biti
izgeneriran i kod tog triggera... ili ćeš morati sve dodavati "ručno"..

Pozdrav,
Ognjen

On 9.1.2019. 11:30, JT wrote:
> [...]
> gdje imam insert ili update, da se isto izvr¹i i u drugoj datoteci. Sve to s
> ciljem da uvijek imam trenutni backup datoteka.

JT

Da, to je dosta nezgodno, duple tablice, pa kod izmjene mijenjati obje, pa
kod svakog insert/update/delete mijenjati u dvije tablice, nezgodno za
daljnji razvoj aplikacije. Mislim da čak postoji ąansa da će mi jednom
negdje promaknuti :)
Hvala.

"Ogi" <o...@onijemojmail.net> wrote in message
> Ako za insert/update/delete u većini slučajeva koristią klasičan form,
> moľda problem brzo moľeą rijeąiti preko trigera, stavią npr. u trigger
> after insert ovo neąto slično kao ąto je napisao oggy
> na isti način dodaą i triggere za update i delete...
>
> naravno "bazu2" ćeą morati dodati kao novi table, s drugačijim nazivom....
>
> Ako imaą insert/update/delete iskodiran ručno.. ili za tako neąto uvijek
> koristi poziv izgenerirane funkcije (RIUpdate... ) gdje bi trebao biti
> izgeneriran i kod tog triggera... ili ćeą morati sve dodavati "ručno"..

> [...]

Oggy

Pa i nije baš, ak dobro koncipiraš taj backup, možeš napraviti klasu koja će
ti to sama odrađivati uvijek kod update-a

"JT" wrote in message news:q1i2l4$jna$1...@sunce.iskon.hr...

Da, to je dosta nezgodno, duple tablice, pa kod izmjene mijenjati obje, pa
kod svakog insert/update/delete mijenjati u dvije tablice, nezgodno za
daljnji razvoj aplikacije. Mislim da čak postoji šansa da će mi jednom