QR kodovi i tako dalje

kzendra

Jebate, nisam bio na newsima već godinama, dobro još znam kako se to radi
:-D

Vidim da ste svi turbo u QR kodovima na razne načine. Ja sam u Slo koristio
jedan .net lib za generiranje QR koda i doradio sam ga da mi vraća array (u
principu strukturiran string) u Clarion, a onda sam ga ispisivao na generic
printer pomoću ESC kodova.

Ako kome treba, kompletan source generiranja i ispisa sam poslao Marinu na
mail pa ga potežite za rukav...
Pored je i APP koji TXT datoteku ispisuje na printer koristeći win apije

Ako mogu kako dodatno pomoći (a već sam godinama van iz Clariona i
blagajni) vičite pa ću pročačkati po stvarima koje još imam :-)

PS Vikanje ovdje neće puno pomoći ;-)

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

Ozren Kreštan

Nostalgija ha?

Beris

3.12.2020. u 12:47, kzendra piše:
Kojeg Marina da ganjamo ? Ili ako čita molim podijeli na
berisM...@besoft.hr

Beris

kzendra

Marino Dropulić

A slobodno i meni na mail, ovaj iz hedera...

kzendra

A malo su me upiti podsjetili...

kzendra

On Sun, 6 Dec 2020 11:06:38 -0800 (PST), Ozren Kreštan wrote:

> Nostalgija ha?

Al moram reći da me nostalgija ne vuče, dapače. Imam još jedan projekt u
Clarionu kojeg održavam s vremena na vrijeme (fiskalizacija Protel
recepcije u Srbiji i sad na Kosovu) i to sam napravio još u davno doba dok
sam u Clarionu radio i sad tu i tamo treba nešto dodati, oduzeti i tako...
I baš mi je mrsko uopće pokrenuti to :-D
Pored tog da je u Clarionu, obično je kakva sitnica koju mogu naplatiti 50?
ili slično pa nije baš da me vuče...

Ako ima koji dobrovoljac koji bi mi to preuzeo iz ruku... :-D

Inače sad više ne samo da nisam na Clationu nego niti na blagajnama tako da
nemam fiskalizacije, nemam qr kodove, printere, samo backend api za web app
:-)

Ozren Kreštan

Dana petak, 11. prosinca 2020. u 09:48:43 UTC+1 korisnik kzendra napisao je:

> [...]
> ili slično pa nije baš da me vuče...
>

> Ako ima koji dobrovoljac koji bi mi to preuzeo iz ruku... :-D

A gle, ak ti se ne da... znaš tko ima volje hehehehe . Sam javi...

Marino Dropulic

imam pitanje, pa ne znam jel mi se samo cini ili ...

u novoj dokumentaciji za fiskalizaciju vidim da su stavili da se iznos salje u lipama, dakle bez zareza ... e sad, uzmem par racuna sta su ljudi vec stavili qr kod i gledam:

- ukoliko se salje QR sa zki, npr. Kaufland, iznos ima zarez i provjera prolazi
- racun neke pekare, salje sa zki, iznos nema zarez, nego salje u lipama, racun ne prolazi, kaze da ulazni podaci nisu dobro popunjeni, fali iznos
- racun McDonaldsa salje sa jirom, iznos u lipama, prolazi ok

jesam li propustio u dokumentaciji da razlicito tretiraju jir i zki ili sta ...?

Marino

Marino Dropulic

evo, da sam sebi odgovorim ... sve je ok, prima i sa zarezom i bez ... ova pekara ima krivo slozen QR, ima hrpu spaceova, ne salje &izn=870 nego &izn= 870

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 14 Dec 2020 03:27:29 -0800 (PST), Marino Dropulic <mari...@gmail.com> napis'o:
[snip]

> evo, da sam sebi odgovorim ... sve je ok, prima i sa zarezom i bez ... ova pekara ima krivo slozen QR, ima hrpu spaceova, ne salje &izn=870 nego &izn= 870

Kad budes opet isao do pekare, reci im to da im opet neki ne bi
dosao naplatiti par 'iljada zbog toga. Ipak te zene tamo rade od
jutra do mraka... za kikiriki.

Marino Dropulic

of kors, vec obavljeno :-) ... nadam se da im onaj tko im odrzava taj software zna primiti "konstruktivnu kritiku" :-)

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 14 Dec 2020 06:41:12 -0800 (PST), Marino Dropulic <mari...@gmail.com> napis'o:
[snip]
> of kors, vec obavljeno :-) ... nadam se da im onaj tko im odrzava taj software zna primiti "konstruktivnu kritiku" :-)

Pa, ovdje se radi o korisniku. Koji nema blage veze da mu nesto ne radi.
Ali, njemu se naplacuje ako "nesto ne radi".
A, taj koji je to radio ionako ce to morati odraditi. Bolje prije nego
kasnije.

Off topic...
Prije x godina me baka (r.i.p.) zvala na mobi i veli: sad sam kod naseg
pekara i kaze da ima problem s racunima, sad ti ga dam... a ja na ulici.
Ok...
Ja: Sta imate na ekranu napisano?
P: Gdje?
Ja: Pa, je li u boji ili crno bijelo?
P: crno bijelo.
Ja: Ok... DOS.
Ja: onda nakucate (bla bla)... pa Vam masina ispise (bla bla)... pa nakucate...
pa Vam ispise, pa naucatem pa ispise...

I u jednom trenutku pekar veli: a, vi to vidite sto meni pise na ekranu?

Tak da razumijem pekare.

To je jedan od poslova za koje mi je drago da ih ne moram raditi ja.
Osim mozda ubaciti u masinu za kruh i izvaditi kad je gotovo. :)

kzendra

Ovo sad započeto moram dovršiti, ali nema više, cancell.
Na slijedeći zahthev im dam tvoj email i pošaljem i source :-P :-D

Ozren Kreštan

Done deal...