Fiskalizacija ... prateći dokumenti

Marino Dropulic

Pozdrav ...

rekoh, da malo oživimo grupu :-) ... pa da pitam: kako ste riješili (ako ste) u kafićima i restoranima prateće dokumente, tj. kako ih već tko zove, narudžba za stol, predračun i sl.

dakle, fiskaliziraju se ... držim stavke na "stolu" i imam nekoliko takvih narudžbi, na svakoj naravno piše da nije fiskalni račun i ima iznose (ali ne i porez) i svakako, svaka ide da fiskalizaciju.

Recimo da ih ima npr. 5 ... sad izdajem račun i moram povezati račun sa tim dokumentima: kako kad ima mjesta za upisati JIR samo jednog?

na stranicama porezne pod FAQ nakraju nešto piše da je dovoljno povezati sa jednim od tih dokumenata, ali ne kužim opisuju li situaciju (za koju ne kažu šta s njom) ili je to pravilo? ili treba svaki put kod izdavanja nove narudžbe stornirati staru i napraviti novu sa dodatnim stavkama na staru? (mada kažu da porezna ne traži storniranja narudžbi...)

znam da su u startu mnogi, kao i ja, jednostavno odustali od podržavanja izdavanja tog dokumenta, ali rekoh, da vidim je li se šta promijenilo u praksi ...