Odabir printera

Josip Dvorski

Pozdrav grupi, imam mali problem sa odabirem printera u aplikaciji,

printer{propprint:device}='MojPrinter'

ovo radi na win 7 32bit i sve je ok,
na windows 10 64bit ovo ne radi, je li se netko susreo s ovakvim
problemom??

errorcode() na win 7 vraća 0, na win 10 vraća 87. Zna li netko što znači
87, u helpu nisam našao.

lp, Josip

--
Korištenje Opera klijenta za e-poštu: http://www.opera.com/mail/

Darko Karamarko

ne kažeš koji Clarion, ali probaj na shortcutu staviti compatibility mode na nižu win verziju
lp
Darko

josip....@gmail.com

Pozdrav Darko, hvala na odgovoru, probat ću to, radi se o Clarionu 8.

lp, Josip

josip....@gmail.com

Pozdrav, ne znači mu ni postavka kompatibilnosti sa ranijim windowsima, jednostavno ne mogu se prebaciti na printer koji želim, ručno otvaranjem postavki ispisa ide ali želim izbjeći da kod svakog pokretanja programa šaltam na drugi printer, sve radi ok na windowsima 7 na 10 ne želi, idem još tražiti rješenje...

Josip Dvorski

Pozdrav, odabir printera sa PRINTER{propprint:device}='ImePrintera' na Win
10 ne radi ako ima instalirano više od četiri printera, kad sam smanjio
broj printera, odabir je proradio, ovaj problem je opisan da je riješen u
Clarionu 8.0.8973 verziji koju i imam, ali očito nije...

lp, Josip

Dana Mon, 08 Jul 2019 10:23:14 +0200, Darko Karamarko

josip....@gmail.com

Još informacja - u Clarionu 9.1 EE build 11396 odabir printera radi ok...

Darko Karamarko

Za probu, promijeni ime printera na manji broj znakova, znam da je bilo problema s dužim imenima printera jer je Clarion u svom dll-u imao ograničenje. Ok, znam da vjerojatno nije praktično rješenje ali barem ćeš znati da je to ako proradi
lp
Darko